Kirjoittaja Aihe: Millaista sisältöä et haluaisi BDSM-baarin seksinovelleissa sallia?  (Luettu 48562 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Kaikkiin tarinoihin voisi lisätä disclaimerin:
"Tarinassa esiintyvät hahmot ovat vain kuvitteellisesti teini-ikäisiä. Kirjoittaja kuitenkin ajattelee heidän olevan yli kolmekymppisiä, mutta luodakseen haluamaansa tunnelmaa, kuvaa heidät nuoremman oloisina."

P.S. EN pidä pedofiileista. Lapset pitää jättää rauhaan.
P.P.S. Jos ajatusrikos olisi rikos siinä missä tehty, useimmat istuisivat kiven sisällä kuka mistäkin.

IndigoZone

  • Vieras
Kaikkiin tarinoihin voisi lisätä disclaimerin:

Yhtä hyödyllinen "disclaimer" voisi olla "Kaikki tarinat ovat fiktiota, paitsi ne tarinat, jotka ovat osittain tai kokonaan todellisuuspohjaisia".

Tällainen disclaimer voitaisiin ylimääräisen vaivan välttämiseksi laittaa foorumille sen osion kuvaukseksi, jonne erilaisia tarinoita postataan, jolloin sitä ei turhaan tarvitse erikseen laittaa itse tarinoihin.

Hasse.W

  • Vieras
Tai tarinat lähetettäisiin ylläpidolle tarkastettavaksi enne julkaisua.
Se voisi luokitella tarinat ja ottaa lausunnot tärkeimmiltä baarilaisilta niiden sopivuudet
” ..täysi-ikäisille henkilöille ” (ylläpidon esittelyä lainatakseni)

Helpointa tietenkin on kieltää kokonaan kertomusten lähettäminen.  :-X

Lilith

  • Vieras
Liukkaalla alustalla ollaan...

Koska jos fiktiivisten teinien nussiminen on väärin, niin väärinhän ovat oikeassa maailmassa mm. raiskauksetkin. Tai holokaustin hirveydet. Ja tahdonvastaiset fiktiiviset väkivaltaskenaariot. Ja kuristaminen. Eikä päälle kuseminenkaan kai hyvien tapojen mukaista ole. Entä valokuvat joissa on verisiä perseitä? Tai tosi epätasa-arvoiset parisuhteet, ei kai sellaisia enää kukaan kannata?

Smooth

  • Vieras
Tai tarinat lähetettäisiin ylläpidolle tarkastettavaksi enne julkaisua.
Juu ei, ei ei ja vielä kerran ei.

Helpointa tietenkin on kieltää kokonaan kertomusten lähettäminen.  :-X

"Mistä emme puhu - sitä ei ole olemassa".

Koo

  • Vieras
"Mistä emme puhu - sitä ei ole olemassa".

"Wovon Mann nicht sprechen kann darüber muss Mann schweigen"

kide

  • Vieras
mutta kun nyt otsikko on mikä on niin monikos vastustaa täällä esim. jumalanpilkkaa, satun tietämään että seassamme on myös vakaita uskovaisia.

Tuskinpa tähän moni uskovainen ilmoittautuu ;)

Itse koin epämiellyttävinä viime pääsiäisen tienoon eräät tarinat, joita oli vaikea kuvitella kenellekään eroottisiksi - toki pervouden kirjon tietäen, sekin on mahdollista.

Kuten pari on maininnut, joillakin saattaa olla pieni fetissi teksteillä järkyttämiseen ja huomion saamiseen, mutta toisaalta ihan samantekevää minulle, mikä vaikutin kenelläkin on kirjoittaa, jos tarinoille on tilausta.

Minustakin on hyvä, että tarinat ovat nyt vain kirjautuneiden luettavissa.

Itse ehdottaisin tarinoille jakoa BDSM- ja fetissikertomuksiin (vaikka jako ei aina olekaan selkeä). Osa hakee novelleista vinkkejä sessioihin ja käyttää niitä eroottisena lukemistona, näin ollen lukijan olisi helpompi löytää haluamansa kirjoitukset.

HPerWs

  • Vieras
Hain rautalankaa, jos se helpottaisi. Tahdoin tietää juuri sinun mielipiteesi, ja se ei kaiketi ole riippuvainen sukupuolten välisestä tasa-arvosta, 2000-luvusta, kuun asennosta tähtiin nähden tai kahvinporojen asettumisesta suodatinpussiin?
Hyvä jos sait väännettyä itsellesi vastauksen asiaan rautalangalla. Minä en sitä tarvitse. Vastaus sinun kysymykseesi oli kyllä luettavissa ihan minun  ensimmäisessäkin postauksessa. Se miksi käytin esimerkissäni mies/tyttö asetelmaa. Johtuu viestin kokonaisuudesta. Miksi tälläinen ympäripyöreä vastaus. Koska lainmukaan on ihan ok nussia n. viiskymppisenä kahdeksantoista vuotiasta. Mutta on kunnianloukkaus kutsua tätä viisikymppistä seksuaalirikolliseksi, siis meidän vallitsevan lainsäädännönmukaan. Se että mielestäni tämänhetkinen lainsäädäntö on mätä, ei oikeuta minua rikkomaan sitä.

Muuten meille kaikille voisi olla silmiäavaava kokemus katsoa edes yksi jakso tv-sarjaa http://en.wikipedia.org/wiki/To_Catch_a_Predator. Ja miettiä suhtautumistaan (siis edelleen IRL) näihin ikä kysymyksiin

Koo

  • Vieras
Vastaus sinun kysymykseesi oli kyllä luettavissa ihan minun  ensimmäisessäkin postauksessa.

Olihan se, olisin halunnut sen ihan suoraan sanottuna mutta aina ei saa mitä haluaa.

Tähänkin varmaan tulee joku nerokas ja nokkela vastine, mutta se siitä.

Edelleenkin, en lue novelleja joten se ja sama mitä niissä lukee. Omaan tuttavapiiriin ei kuulu eikä tule kuulumaan ihmisiä jotka edes fantasiatasolla mielikuvailevat mitään seksuaalisväritteistä aktiviteettia alaikäisten kanssa, mutta en minä lähtisi rajoittamaankaan novellien aiheita.


mastervsop

  • Vieras
Pieni huomautus, mielestäni jos 35v mies on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20v tytön kanssa. Tulkitsen sen pedari toiminnaksi. Ihan vaan huomautukseksi.

Minäpä taidankin kirjoittaa tarinan jossa 35-vuotias nainen parittelee 19-vuotiaan miehen kanssa, niin katsotaan millainen paskamyrsky siitä "pedaritoiminnasta" nousee.  :))

Kai sellaisesta voisi kirjoittaa tosijutunkin?

Vir

Näköjään Kettukin palloitellut idealla, itse esitin vastaavaa toisaalla.

Vs: Pedofiiliset mielihalut ja novellit
« Vastaus #32 : 12.10.2012, 21:28 »

Itseasiassa minulle tällainen tarina on kerrottu pojan toimesta,
Oli tosin kertomushetkellä vanhempi mutta taisi olla 18v ja kesällä naisen kanssa mennyt saarimökkiin kylätansseista ja ukko muualla.
Ei päästänyt kuin vasta vuorokauden sessioinnin jälkeen pois, piilotti vaatteet ja vaati naimaan XX kertaa. Kyllä kaveri sanoi että tapaus jäi mieleen mutta ei ehkä kuitenkaan niin positiivisena loppupeleissä. Ainut pelastus hänelle oli että oli anaboliset kierrossa (eräs suomen eturivin voimamiehiä aikanaan ja silloin juuri lopettanut jääkiekon ja vaihtanut lajiin).
Nainenkin otti riskin, olisihan siinä voinut mies suuttua ja takoa hengiltä onneksi on rauhallinen tapaus ollaan monet ovihommat hoidettu yhdessä.
Tietoon on kantautunut myös erään puolitutun exä joka tunnettu vastaavasta toiminnasta ja liikkuu tuolla entisen Nokian tehtaan seudulla lempinimellä Musta surma ja aika jäätäviä tarinoita kuullut toimintamalleista.

mastervsop

  • Vieras
Olen yli neljäkymppinen mies. Muistan kyllä miltä nuoruudessa se 17 vuotiaan tytön pakara tuntui. Jep, ihana kokemus. Mutta vaikka sellaista jossain saisikin puristella, en enää haikaile sen perään. Kun nyt asiaan lämmöllä muistelen ... Hetkinen tekeekö se minusta pedofiilin?
Ei mielestäni. Jos taas alkaisin kadulla vihellellä sellaisten perään niin vetäisin itseäni turpaan.
Sekava aihe...
Aika hyvin kiteytit sillä erolla vaan että parasta persettä mitä itse olen saanut on ollut 40+ ja itse olin myös eli aika tarkkaan vuosi sitten.
"Perse" oli hyvä mutta pääkoppa olikin sitten aika tasaraha. Kroppa upea, paljon upeampi kuin monella nuoremmalla jopa ne "olemattomat" tisut ja notkeus sitä luokka että ei ole kuin yksi kilpatanssija pystynyt samaan ja hän oli silloin 26 itse 22.

mastervsop

  • Vieras
Kaikkiin tarinoihin voisi lisätä disclaimerin:
"Tarinassa esiintyvät hahmot ovat vain kuvitteellisesti teini-ikäisiä. Kirjoittaja kuitenkin ajattelee heidän olevan yli kolmekymppisiä, mutta luodakseen haluamaansa tunnelmaa, kuvaa heidät nuoremman oloisina."

P.S. EN pidä pedofiileista. Lapset pitää jättää rauhaan.
P.P.S. Jos ajatusrikos olisi rikos siinä missä tehty, useimmat istuisivat kiven sisällä kuka mistäkin.

+1

Nyt emme haekkaan ketään rikoksen tekijää.
Vaan sivuston hyvän maun rajoja.
Ja ei en usko että se on kaikki fetissit edes täällä ja jos on niin uskon että tietty joukko katsoo äänestävänsä jaloillaan.
Uskon myös että jokaisella kirjoittajalla olisi sen verran häpyä että kirjoittaa omasta mielestään hyvän maun rajoissa tai ymmärtää ainakin sen että paskaa voi tulla niskaan.

IndigoZone

  • Vieras
3.) Pitäisikö mielestäsi BDSM-baarissa julkaistavien seksinovellien sisältöä rajoittaa? Jos pitää, niin millaisia aiheita novelleissa ei mielestäsi saisi käsitellä?

Hyväksi ohjenuoraksi aloitteleville kinkyfantasiakirjoittajille käynee n. 230 vuotta vanha Markiisi de Saden Les 120 Journées de Sodome. Jos kirjoitus on kovin paljon sitä kesympi, se varmaan kuuluu paremmin jollekin vaniljafoorumille?

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Tämä oli ensimmäinen novelli jonka kirjoitin muusta kuin uhrin näkökulmasta. Olisi ilmeisesti pitänyt asettaa itseni tässäkin uhrin asemaan ja kirjoittaa "Hän heitti pöksyni salkkunsa lähelle ja työntyi jalkojeni väliin. Tunsin jonkin repeävän alapäässäni hänen kalunsa ympärillä." Silloin olisin uhri enkä tekijä (kertoja).

Tässä on pätkä toisesta novellissani jossa on sama tilanne (16-vuotiaan neitsyen raiskaus) mutta jossa kerron tarinaa uhrin näkökulmasta. Kuinka tämä eroaa toisesta muuten kuin että kirjoittaja on kertonut tarinaa eri henkilöhahmon näkökulmasta? Tarinoiden henkilöt ovat kuvitteellisia hahmoja eivätkä oikeita ihmisiä. Tarinan "minä" ei ole välttämättä Lise Cohen joka olen siviilissä nimimerkin takana. Minusta Koulutyttö tarinaan sopi paremmin rikoksentekijän näkökulma kun hän seurasi uhriaan. Jos olisin kirjoittanut tarinan uhrin näkökulmasta, hän olisi vain kävellyt kadulla kunnes hänen kimppuunsa olisi yhtäkkiä hyökätty takaapäin ja näin vähitellen tiivistyvä jännitys olisi jäänyt puuttumaan.

Huomasin hänen astelevan pöytänsä ääreen ja kuulin taas metallista kilinää. Käsissään hänellä oli metallinen spekula. -”Katsotaan oletko sinä neitsyt.” hän sanoi virne kasvoillaan. Yritin taas tempoa itseäni irti, mutta jalkani olivat tiukasti haara-asennossa polvet koukussa. Lääkäri istui tuolilleen jalkojeni väliin ja tunsin kylmän metallin kosketuksen. Sitten repivä kipu tuntui jalkojeni välissä ja se sai alavatsani kramppaamaan. En saanut henkeä. Tunsin sitten spekulan levittävän alapäätäni. Kipu jatkui venyttävänä tunteena. -”Taisit sinä sittenkin olla neitsyt.” kuulin hänen toteavan vailla pienintäkään sympatiaa. -”Mutta sinä olet silti huora.” Tunsin jotain märkää valuvan välilihaani pitkin. -”Sinähän sotket lattian vereesi. Typerä lutka.”

Näillä teidän tulkinnoilla kaikki rikosromaanien kirjoittajat haaveilevat toteuttavansa joskus rikoksen ja elokuvien käsikirjoittajat ne vasta pervoja ovatkin! Varsinkin kauhu- ja rikoselokuvien. Ajattelen itseäni kirjailijana ja otan vapauksia myös tuotoksieni realistisuuden suhteen.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vaikka en uskovaiseksi tunnustaudukkaan, minäkin kauhistuin niiden pääsiäis-aiheisten novellien sisällöstä. Raamatun tekstien vääntely tuntui ikävältä, ja olettaisin laista löytyvän edelleen pykälän jumalanpilkasta...Tiedän muutamien ihmisten silloin äänestäneen jaloillaan, ja pysyneen poissa kunnes etusivulle oli ilmaantunut muita tekstejä.

...Ja henkilökohtaisuuksiin menevät erävät mielipiteet ja kuumenevat tunteet yksärinä, kiitos :P