Kirjoittaja Aihe: Millaista sisältöä et haluaisi BDSM-baarin seksinovelleissa sallia?  (Luettu 48127 kertaa)

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Näillä teidän tulkinnoilla kaikki rikosromaanien kirjoittajat haaveilevat toteuttavansa joskus rikoksen ja elokuvien käsikirjoittajat ne vasta pervoja ovatkin! Varsinkin kauhu- ja rikoselokuvien. Ajattelen itseäni kirjailijana ja otan vapauksia myös tuotoksieni realistisuuden suhteen.

Olen samaa mieltä että vain mielikuvitus on rajana. Itse nautin ajatuksien venyttämistä äärirajoille. Se ei tarkoita että toteuttaisin fantasiani oikeassa elämässä...tai no, voin kernaasti leikkiä koiran kanssa joka kuitenkin on oikeasti mies, oikea koira ei tietenkään siihen leikkiin pääse. Voin leikkiä raiskatuksi tulemista, oikeassa elämässä tuomitsen ehdottomasti raiskaukset. Pedofilia? En missään nimessä hyväksy vaikka olen pitkäänkin fantasioinut miehen kanssa vaippojen vaidosta ja samalla tapahtuvasta hyväksikäytöstä. Ajatukseni ovat pervoja, eikä kinkyys ole minulle hampaat irvessä puurtamista vaan leikkiä mielellä. Minulla ei ole mitään ongelmaa erottaa todellisuus ja leikki. Ja vaikka en nykyisessa suhteessa juuri näitä leiki voin niistä kertoa kumppanille avoimesti,on upeaa kun toinen ei kuitenkaan tuomitse.

 En leiki lapseni ikäisten miesten kanssa. Miksikö? Siksi että minä aikuisena naisena koen ettemme ole henkisesti samalla viivalla. On liian helppoa käyttää nuoruutta hyväkseen eikä leikki ole tasa-arvoista.

En keskustele vanhempieni enkä lapseni kanssa seksuaalisesta elämästäni, enkä halua kuulla heiltäkään mitään siitä. Tämä on mielestäni luonnollinen raja sukupolvien välillä, seksuaalinen jakaminen ei kuulu näihin ihmissuhteisiin millään tavalla. Sen sijaan kumppanin kanssa kernaasti jaan seksuaalisuuden.

Minusta olisi todella outoa jos täällä määriteltäisiin mikä on sallittua fantasiaa ja mikä ei. Kierona pervona koen että palstalla on helpompi hyväksyä masokismiin ja sadismiin viittaavaa materiaalia sekä alistutamiseen/alistuvuuteen tähtäävää toimintaa kuin seksuaalisten tabujen rikkomista. Itse olen välillä kauhistunut  hakatuista ja murjotuista vartaloista mutta se on jokaisen oma asia mistä kukin nauttii enkä ole halukas kieltämään muuta kuin oikean väkivallan. Sen tuomitsen ehdottomasti.

En ole kiinnostunut mitä vaniljamaailmassa ajatellaan pervoista, heillä on oma tapansa ilmentää seksuaalisuuttaan eivätkä he ehkä voi milloinkaan tajuta miten laaja se itse asiassa voikaan olla.

MInua häiritsee kun jonkun ihmisen kimppuun hyökätään arvostelemaan ja kilpaa kiljumaan omien ajatusten oikeellisuudesta samalla toinen tyrmäten. Jokaisella on oma kiehtova tapansa ajatella asioista, se että kuvittelee omien ajatustensa olevan parempia kuin toisen on pahimmanlaatuista alistamista ja itsensä korokkeelle nostamista. Jos jonkun jutut ärsyttävät niitä ei ole pakko lukea saati kommentoida.

Kiitokset Liselle avoimista ja mielenkiintoisista jutuista, olet kiehtova persoona ja luen juttujasi mielelläni.



mastervsop

  • Vieras


Näillä teidän tulkinnoilla kaikki rikosromaanien kirjoittajat haaveilevat toteuttavansa joskus rikoksen ja elokuvien käsikirjoittajat ne vasta pervoja ovatkin! Varsinkin kauhu- ja rikoselokuvien. Ajattelen itseäni kirjailijana ja otan vapauksia myös tuotoksieni realistisuuden suhteen.

Ei Lise ei kaikki fantasioivat sunnittele rikosta eikä johda siihen. Mutta pakonomainen fantasiointi itsessään on jo X(fill your favourite here) filiaa. Jos nyt vaikka puhutaan pedofiliasta niin se on vielä kaukana seksuaalisesta lasten hyväksikäyttäjästä mutta koska pedofilia luokitellaan sairaudeksi edelleen siihen on saatavissa apua ja joskus jopa ohjataan kun se maniaksi yltyy ennen rikosta koska on täten lain mukaan luokiteltavissa aie satuttaa itseään tai ympäristöään.

Täten olet sinäkin novelleissasi tuonut julki mihin suuntaan olet kallellaan kuten minäkin omissani.
"Kirjailijana" sinäkin haet tyyliäsi so be it mutta pitää hyväksyä se että kritiikkiä tulee jos on taiteilija ja usko pois tiedän mistä puhun erittäin läheltä seuranneena.
 

mastervsop

  • Vieras
Vaikka en uskovaiseksi tunnustaudukkaan, minäkin kauhistuin niiden pääsiäis-aiheisten novellien sisällöstä. Raamatun tekstien vääntely tuntui ikävältä, ja olettaisin laista löytyvän edelleen pykälän jumalanpilkasta...Tiedän muutamien ihmisten silloin äänestäneen jaloillaan, ja pysyneen poissa kunnes etusivulle oli ilmaantunut muita tekstejä.

...Ja henkilökohtaisuuksiin menevät erävät mielipiteet ja kuumenevat tunteet yksärinä, kiitos :P

Se oli kaikessa yksinkertaisuudessaan pelkästään mautonta, mutta ihmekkös tuo.

Siitä olisi saanut hauskankin jos olisi ollut terävempi kynä penaalista tekijänä.

Immortal

  • Vieras
Ihan oikeasti...kirjoittakaa mistä ikinä haluatte. Minä lukisin mielelläni esim. Lisen tarinoita lisää(ja sitte näen jatkoa niille tarinoille unissani)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Itseä tai jotakuta inhottavia/loukkaavia asioita on maailma täynnä. Tuolla ulkona tapahtuu oikeasti asioita jotka ovat hirveitä...tässä nyt puhutaan kuitenkin fiktiivisistä tarinoista? Joita ei ole kenenkään pakko edes lukea? Ehkä aivan kaikesta ei ole pakko kirjoittaakaan, mutta itse valikoin lukemiseni ja jätän toivoakseni tilaa muiden sanomisille ja kirjoittamisille, sekä mielipiteille. Teoille olisin jo halukas asettamaan rajat.

Tietenkin voi toivoa että ns. hyvä maku olisi kaikilla sama...tietenkään asia ei ole aivan näin ikinä missään. Aina on joitakuita joita järkyttää jokin. Oli se kauhutarina, seksitarina...epäilemättä joku kokee kaiken tällä sivustolla olevan aiheuttavan pahoinvointia.

Ehkä tähän löytyy sellainen "en kirjoita/sano aivan kaikkea...enkä loukkaannu aivan kaikesta"-linja? Toivottavasti.

Oleellista lienee nyt se minkä kannan ylläpito ottaa ihan sivuston julkisuuskuvan vuoksi. Siinäkin kysymys kuuluu että keiden silmissä on oltava millaisia ja miksi.

Master T

  • Vieras
Koska keskustelu on osin pyörinyt käsittääkseni tuon Lisen Koulutyttö nimisen novellin ympärillä. Luin novellin minäkin nyt. En siis ole aiemmissa viesteissäni käsitellyt Lisen novelleja, koska en ole aiemmin lukenut.

Ei tuossa ollut yhtään mitään sellaista minusta, jonka takia sitä ei saisi julkaista täällä. Tarina kerrottiin raiskaajan ajatusten ja maailman kautta ja oli minusta uskottavan oloinen. Tällainen tarina ei minulle ollut kiihottava, mutta kiinnostava näkemys raiskaajan maailmaan.

Kun ketjun alkuperäiseen kysymykseen olen vastannut rajanvedosta, mitä ei tulisi julkaista novelleissa, olen sanonut kantanani, että pedofiliaan myönteisesti tai ihannnoiden tai jopa yllyttävästi suhtautuvia tarinoita ei tule julkaista. Myös alaikäisiin sekaantumiseen yllyttävät tai ihannoiden esittävät kirjoitukset tulisi mielestäni olla poissa täältä.

Rajanveto joissain yksittäistapauksissa on varmasti vaikeaa, mutta esimerkiksi tämä Lisen novelli ei mielestäni ollut sellainen, joka pitäisi poistaa. Kyse oli niin selkeästi naisen fantasiasta miehestä, joka tunteettomasti hyväksikäyttää naista vain oman halunsa välikappaleena. Tuon sielunmaailman kiihottavuuden voin käsittää, vaikken sitä itse sellaisena tunnekaan. Minusta novelli ei ollut sellainen millään muotoa, jossa yllytettäisiin tai tai suhtauduttaisiin myönteisesti alaikäisten raiskauksiin.

Yleisesti pitäisin tätä rajanvetoa pedofiliaan täällä vielä tiukempana kuin jossain toisella foorumilla, koska tämä Baari on, haluaa se sitä tai ei, jonkinlainen suomalaisen kinky. ja BDSM-yhteisön käyntikortti. Kyse on viestistä. Minkälaisen kuvan itsestämme haluamme antaa ja minkälaisen emme. Suvaitsevan, varmasti, mutta tuskin selllaisen että suvaitsemme lasten raiskauksia.

Siis: minä en ole poistamassa ainakaa tuon Lisen novellin kaltaisia tekstejä.

mastervsop

  • Vieras


Yleisesti pitäisin tätä rajanvetoa pedofiliaan täällä vielä tiukempana kuin jossain toisella foorumilla, koska tämä Baari on, haluaa se sitä tai ei, jonkinlainen suomalaisen kinky. ja BDSM-yhteisön käyntikortti. Kyse on viestistä. Minkälaisen kuvan itsestämme haluamme antaa ja minkälaisen emme. Suvaitsevan, varmasti, mutta tuskin selllaisen että suvaitsemme lasten raiskauksia.



Tuota rajanvetoa me juurikin haemme.

Se että BDSM baari olisi joku käyntikortti saatikka Sidominut.com  jotka googlettamalla tulevat ensimmäisinä eteen kun laittaa hakusanaksi BDSM sivu(sto) niin en allekirjoita.
Kyllä se taitaa edelleen olla S24 KinkyBar joka jyllää vaikka siellä en itse käy.
Jokainen kenelle Baarista olen aiheen tiimoilta jutellut kun kysellyt ei ole kuullutkaan kummastakaan sivusta ennen sivustosta mutta S24n tietää melkein kaikki.
Aikanaan kukaan ei tiennyt leikkikehääkään, Tuntematon maa oli ainut sivusto joka ylitti ns uutiskynnyksen.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=1076.30

Glori

  • Vieras

Kun ketjun alkuperäiseen kysymykseen olen vastannut rajanvedosta, mitä ei tulisi julkaista novelleissa, olen sanonut kantanani, että pedofiliaan myönteisesti tai ihannnoiden tai jopa yllyttävästi suhtautuvia tarinoita ei tule julkaista. Myös alaikäisiin sekaantumiseen yllyttävät tai ihannoiden esittävät kirjoitukset tulisi mielestäni olla poissa täältä.


Kyllä ylläpito rajaa vetää, tapaus kerrallaan. Mm. pari vaippaikäisiin viitaavaa viestiä ja kommenttia on poistettu muista ketjuista. Onneksi niitä on tosi harvassa. Se että emme huutele tekemisiämme, ei tarkoita sitä ettemme toimisi.

Ennakkosensuuriin emme ryhdy. Emmekä anna kirjoitusohjeita mitä, tai mistä näkökulmasta saa kirjoittaa. Kuten muissakin ketjuissa ja muissa asioissa on todettu, kaikkeen ei voi olla sääntöä tai kieltoa. Joku ehkä koettelee jossain vaiheessa huonon maun rajoja, sitä mikä menee liian pitkälle. Ylläpito ratkaisee sitten asiat tapauskohtaisesti, oman näkemyksensä mukaan.

balthazar

  • Vieras
En niinkään haluaisi kieltää ketään julkaisemasta mitään, kun on niin helppoa vain jättää lukematta selkeästi itselleni vastenmielistä tekstiä. Ylläpidon kanta tuntuu olevan omasta mielestäni paitsi järkevä, myös toimiva. Olisi harvinaisen tyhmää alkaa vetämään yleisiä linjauksia siitä, mitä saa kirjoittaa tai mitä ei, olisi mahdotonta vetää mitään ehdottomia rajoja julkaistavan materiaalin sisällölle.

LeatherM


Kun ketjun alkuperäiseen kysymykseen olen vastannut rajanvedosta, mitä ei tulisi julkaista novelleissa, olen sanonut kantanani, että pedofiliaan myönteisesti tai ihannnoiden tai jopa yllyttävästi suhtautuvia tarinoita ei tule julkaista. Myös alaikäisiin sekaantumiseen yllyttävät tai ihannoiden esittävät kirjoitukset tulisi mielestäni olla poissa täältä.


Kyllä ylläpito rajaa vetää, tapaus kerrallaan. Mm. pari vaippaikäisiin viitaavaa viestiä ja kommenttia on poistettu muista ketjuista. Onneksi niitä on tosi harvassa. Se että emme huutele tekemisiämme, ei tarkoita sitä ettemme toimisi.

Ennakkosensuuriin emme ryhdy. Emmekä anna kirjoitusohjeita mitä, tai mistä näkökulmasta saa kirjoittaa. Kuten muissakin ketjuissa ja muissa asioissa on todettu, kaikkeen ei voi olla sääntöä tai kieltoa. Joku ehkä koettelee jossain vaiheessa huonon maun rajoja, sitä mikä menee liian pitkälle. Ylläpito ratkaisee sitten asiat tapauskohtaisesti, oman näkemyksensä mukaan.

Siinäpähän yllä on ihan hyvää rajanvetoa. Muutaman provon nostama hillitön haloo ei saisi estää hyvien kirjoittajien kirjoittamista. Vastenmielisiä niistä monet ovat minullekin, samoin kuvista, mutta aina voi keskittyä siihen mielenkiintoisempaan sisältöön mitä paljon löytyy sitäkin. Eiköhän ylläpito poistele niitä kaikkein härskeimpiä juttuja tarpeen mukaan. Huolestuttaa enemmän jos fiktion rajat hämärtyvät jollakin.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Komppailen tässä LeatherÄmmää ja Gloria, ylläpito katsoo missä rajat tulevat vastaan jos tulevat.
Poistaminen on helppoa, kirjoittamaan rohkaiseminen on paljon vaikeampaa.

LadyMask

  • Vieras
 ::)
Melkoista juupas-eipäs tekstiä koko kysely.

Kukaan ei kai voi olla niin naivi,että kuvittelisi etteikö ala-ikäiset pääsisi
tällä foorumille.

Kuka muka pystyy tarkistamaan todellisen iän, jos Mattixxx kertoo olevansa 18v, vaikka
onkin 14v ?

Tämä on ja pysyy ikuisena ongelmana, koska yleensä nykynuoriso on yhden askeleen
edellä vanhemmistaan.
Jos ei itse osaa, niin koulukaveri "osaa" kuitenkin mennä sexisivuille ym.

Mitä täällä sitten halutaan lukea ja kirjoittaa, niin taitaa olla kirjoittajista kiinni.
Ei täällä nyt hirveää tungosta ole hyvistä kirjoittajista.

Ylläpidon tehtävä kaiketi on kuitenkin seuloa liialliset törkytekstit pois.

Chmlnidae

  • Vieras
::)

Kukaan ei kai voi olla niin naivi,että kuvittelisi etteikö ala-ikäiset pääsisi
tällä foorumille....

...Mitä täällä sitten halutaan lukea ja kirjoittaa, niin taitaa olla kirjoittajista kiinni.
Ei täällä nyt hirveää tungosta ole hyvistä kirjoittajista.

Ylläpidon tehtävä kaiketi on kuitenkin seuloa liialliset törkytekstit pois.

No,vaikka minun päämääräni oli juurikin saada rekkauksen taakse kaikki tarinat, niin niin naivi en ole että kuvittelisin moista..omani tosin kysyvät vielä luvan ihan kaikkien saittien kirjautumisille.
But that's not the point.
Vaan pointti on se että sellainen nuori/lapsi ensinnäkin tietää(?) tekevänsä väärin, rikkovansa sääntöjä. Ja toiseksi kyllä ihmiset ikään katsomatta rikkovat rajoja, sääntöjä, asetuksia etc. kuitenkin on hyvä, mielestäni, että niitä on. Niillä on pointtinsa muutkin kuin se että niitä pilkulleen noudatetaan. Ehkä sinä Lady Mask olet eri mieltä kanssani?

Sisällöissä en sinänsä ole nähnyt sellaista jonka haluaisin sensuroida (sitä vaippavitsiä lukuunottamatta).

Kettu vinossa

  • Vieras
Koska keskustelu on osin pyörinyt käsittääkseni tuon Lisen Koulutyttö nimisen novellin ympärillä.

Valitettavasti.  :'(

Rakkaat ihmiset: Voisittexte ny niinku aikusten oikeesti palata takasin ketjun topicciin? Se Koulutyttö-novelli oli vain esimerkki, ei ketjun varsinainen aihe.

Koska alaikäiset on jo mainittu, niin jatketaanpa keskustelua aiheesta:

Jos alaikäisiä ei lasketa, millaisista asioista ette haluaisi lukea seksinovelleissa?

Esimerkkejä (keksi itse lisää): Politiikka? Uskonto? Profeetta Muhammed? Oikeat historialliset henkilöt? Avaruusolennot? Murhat? Insesti? Pettäminen? Eläimiinsekaantuminen? Eriteleikit? Perhesurmat? Kouluampumiset? Terroristi-iskut? Kaiken elävän maapallon päältä tuhoaminen? Sovinismi? Feminismi? Sukuelinten silpomiset? Pakotetut sukupuolenvaihdokset? Amputaatiot? Kehitysvammaiset? Mielisairaat? Pyörätuolipotilaat? Aistirajoitteiset? Aikuisten seksuaalinen hyväksikäyttö? Keravalaiset? Kvanttifysiikka? Ydinvoima? Jääkiekko? Aikamatkustus? Natsit? Neekeriorjuus? Rasismi? Yli- ja alipainoiset ihmiset? Nörtit? Parrakaat naiset? Sirkusfriikit? Muumit? Pokémon? Big Brother? Johanna Tukiainen? Matti Nykänen? Mannerheim? Salatut Elämät -fanfiktio?

Tabuaiheita on vaikka muille jakaa.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Nääh. Ei mikään ylläolevista... Joku varmasti löytyy, mutta ei tule nyt mieleen.