Kirjoittaja Aihe: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?  (Luettu 14667 kertaa)

Jade95

  • Vieras
Miks aina pitäis saada esim. orgasmi? Eikö olis kivempi että nainen olis todella kiimassa, mutta ei saiskaan sitä orgasmia ainakaan joka kerta.

Loc

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #1 : 31.03.2015, 18:51 »
Samasta syystä kuin on kiva olla kusihädässä vai päästä kuselle.

Itse menisin ehkä paikkaan jossa pääsen kuselle uudestaankin, loputtomassa hädässä taas voi turhauttaa.

Rinnastus ontuu, muttas joo, naiset etsivät aika usein nautintoa. Trollit taas saavat nautintonsa kun kuvittelevat pystyvänsä jotain nokkelaa.

Jade95

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #2 : 31.03.2015, 19:02 »
Samasta syystä kuin on kiva olla kusihädässä vai päästä kuselle.

Itse menisin ehkä paikkaan jossa pääsen kuselle uudestaankin, loputtomassa hädässä taas voi turhauttaa.

Rinnastus ontuu, muttas joo, naiset etsivät aika usein nautintoa. Trollit taas saavat nautintonsa kun kuvittelevat pystyvänsä jotain nokkelaa.
Kiitos vastauksesta, autto helvetisti.

Sir Analintruder

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #3 : 31.03.2015, 19:14 »
Kontrolloitu orgasmi on mun juttuni mutta miten sinä tyttö sen teet jos sisäreitesi valuu kiimasta kuin vuoristopuro? C:-)

Queena

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #4 : 31.03.2015, 20:02 »
Yksinkertaisesti varmaan siksi että naiset ei kovin montaa kertaa halua olla miehen kanssa, jonka kanssa oma huippu jää aina saavuttamatta. Miehet taas varmasti haluavat seksiä mieluiten enemmän kun vähemmän. Sellaiselle miehelle jonka on helppo aina pokailla uusia naisia vaikka yhden illan juttuihin, ei taas välttämättä tarvitse asiaa juurikaan ajatella jos ei halua jonkinlaista pidempää suhdetta.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #5 : 31.03.2015, 20:06 »
Samasta syystä kuin on kiva olla kusihädässä vai päästä kuselle.

Itse menisin ehkä paikkaan jossa pääsen kuselle uudestaankin, loputtomassa hädässä taas voi turhauttaa.

Rinnastus ontuu, muttas joo, naiset etsivät aika usein nautintoa. Trollit taas saavat nautintonsa kun kuvittelevat pystyvänsä jotain nokkelaa.

Tää oli kyllä huippu rinnastus ;D
Mutta juurikin noin. :peukku:

Jade95

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #6 : 31.03.2015, 20:59 »
Kontrolloitu orgasmi on mun juttuni mutta miten sinä tyttö sen teet jos sisäreitesi valuu kiimasta kuin vuoristopuro? C:-)
Tää on ollut ehdottomasti paras vastaus.:)

Sir Analintruder

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #7 : 31.03.2015, 21:36 »
No kyllä sinä multa pusun ansaitset ::)

little_kitty

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #8 : 31.03.2015, 21:41 »
Yleensä ihmiset kai haluavat täyttää kumppaninsa tarpeet (monogamisessa suhteessa), jotta kumppanin ei tarvitse lähteä etsimään tarpeillensa täyttäjää jostakin muualta (monogamisessa suhteessa edelleen).

On se kai sama silloin, kun nainen ottaa mieheltä poskeen - se on isku egolle, jos toinen ei tulekaan. Siinä lähtee helposti etsimään virheitä itsestään ja omasta toiminnastaan, vaikka kyse olikin pelkästään siitä, että kolmen peräkkäisen laukeamisen jälkeen neljäs kerta ei välttämättä onnistukaan.

Ja tämän lisäksi on vielä olemassa sellaisiakin ihmisiä, jotka saavat nautintonsa toisen nautinnosta.

Mitä enemmän aiheuttaa naisille orgasmeja, sitä parempi on sängyssä, sitä alfampi uros on. (Tai näin olen asian ymmärtänyt)

Sir Analintruder

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #9 : 31.03.2015, 21:49 »
Mutta vasta sitten kun mies pystyy kontroloimaan naisen laukeamista hän on varsinainen Suurvisiiri ja Valtakunnankansleri. C:-)

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #10 : 31.03.2015, 21:56 »
Mitä ny tähän osaisin sanoa...

Mies varmasti nauttii siitä vallan tunteesta kun saa toisen kiemurtelemaan nautnnosta, kun saa toisen "laulamaan" hän varmasti kokee jossain oikeasti onnistuneensa.
Kuitenkin, naisen orgasmi on toisinaan (tai lähes aina) vaikeampi saavuttaa kuin mehen.

Kyseisessä tilassa nainen vähän kuin pistää itsensä kokonaan likoon, on hetken siellä jossain euforiapilvellä eikä millään muulla ole juurikaan merkitystä sillä hetkellä. Sillä hetkellä mies saavuttaa naiselleen kliimaksin.

Ehkäpä se on jotain jo muinaishistorian aikaista valta-asetelma peliä joka vain on meillä jo selkäytimessä ja hermorakenteissa.

Tuskinpa tämäkään vastaus aukoton oli saati oikeasti mitään vastausta antava, omaa pohdintaani vain.

Jade95

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #11 : 31.03.2015, 21:59 »
Mitä ny tähän osaisin sanoa...

Mies varmasti nauttii siitä vallan tunteesta kun saa toisen kiemurtelemaan nautnnosta, kun saa toisen "laulamaan" hän varmasti kokee jossain oikeasti onnistuneensa.
Kuitenkin, naisen orgasmi on toisinaan (tai lähes aina) vaikeampi saavuttaa kuin mehen.

Kyseisessä tilassa nainen vähän kuin pistää itsensä kokonaan likoon, on hetken siellä jossain euforiapilvellä eikä millään muulla ole juurikaan merkitystä sillä hetkellä. Sillä hetkellä mies saavuttaa naiselleen kliimaksin.

Ehkäpä se on jotain jo muinaishistorian aikaista valta-asetelma peliä joka vain on meillä jo selkäytimessä ja hermorakenteissa.

Tuskinpa tämäkään vastaus aukoton oli saati oikeasti mitään vastausta antava, omaa pohdintaani vain.
Niin no voi olla..Mutta mä en ainakaan koe ansaitsevani sitä, eli en siis edes halua että mun nautintoon keskityttäis..

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #12 : 31.03.2015, 22:10 »
Niin no voi olla..Mutta mä en ainakaan koe ansaitsevani sitä, eli en siis edes halua että mun nautintoon keskityttäis..

Ehkäpä juuri sen takia hän joka sinua haluaa dominoida haluaa sinulle nautintoa tuottaa. Hän varmaan saa nautintonsa sekä vastahakoisuudestasi että saadessaan sinusta tämän nautinto-reaktion.

Mei

Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #13 : 31.03.2015, 22:14 »
Hitunen OT:ta ehkä mut: mulle orgasmi on aika toissijainen asia seksissä, yksinkin sen saavuttaminen voi olla aika työn alla toisinaan. Luoja ties mix. En tykkää siitä miten te rinnastatte orgasmin seksist saatavaan nautintoon - ihan niinku seksist ei vois nauttii täysin rinnoin ja vajota lähemmäs maailmankaikkeuden alkulähteitä vaik ei saiskaan (kehollist) orgasmii.

Olen saanut seksissä eniten orgasmeja partnerin kanssa, jonka kanssa touhuaminen oli vähintäänkin keskinkertaista ja jopa tylsää muuten. Niin pieni yksityiskohta ei tee mulle tarpeeksi. Muutenkin, kun mietin asiaa, niin ikimuistoisimpiin seksikokemuksiini ei oo kuulunut mun orgasmit lainkaan. 8) En koe, et mul jäis joku tarve tyydyttämättä.

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #14 : 31.03.2015, 22:33 »
Yksinkertaisesti varmaan siksi että naiset ei kovin montaa kertaa halua olla miehen kanssa, jonka kanssa oma huippu jää aina saavuttamatta. Miehet taas varmasti haluavat seksiä mieluiten enemmän kun vähemmän. Sellaiselle miehelle jonka on helppo aina pokailla uusia naisia vaikka yhden illan juttuihin, ei taas välttämättä tarvitse asiaa juurikaan ajatella jos ei halua jonkinlaista pidempää suhdetta.
Pitääkö tämä tulkita siten että miehet jotka tahtovat partnerin saavan orgasmin eivät saa naisia pokattua kuin harvoin :D
Nimittäin nautin kyllä siitä kun saan naisen purkautumaan, laukeamaan, ruikkimaan, ulvomaan...mitä vain tuohon laskettavaa, kuitenkin naisten seuraa on aika kivasti löytynyt  8)