Kirjoittaja Aihe: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?  (Luettu 14665 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #30 : 01.04.2015, 01:19 »
Tieten joskus on ihan kivaa vaan ns. Vetästä viikseen.
Puhtaasti "pillua mulle, thank you".
Sithän voi kuivata vehkeensä klassisesti vaikka ikkunaverhoon, pierasta ja ruveta nukkuun.


Minä- katkera vanhapiika  8)
« Viimeksi muokattu: 01.04.2015, 19:31 kirjoittanut katy »

miss_ridinghood

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #31 : 01.04.2015, 01:20 »
Mun on vaikea kuvitella harrastavani säännöllisesti seksiä josta en nauttisi. Enkä puhu nyt orgasmeista, niitä kun en ole ikinä toisen ihmisen kanssa saanut. Seksi on niin paljon muutakin, kuin vain ne orgasmit. Olen nauttinut jossain määrin myös niistä kerroista, jotka eivät ole olleen niin hyviä. Mulle suurta nautintoa tuottaa jo se, että näen toisen nauttivan. Sama kai se on miehilläkin. Mä en usko, että kovin moni ihminen pystyisi olemaan vakavassa parisuhteessa, missä toisen nautinnolla ei olisi mitään merkitystä.

Jade95

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #32 : 01.04.2015, 01:29 »
Mun on vaikea kuvitella harrastavani säännöllisesti seksiä josta en nauttisi. Enkä puhu nyt orgasmeista, niitä kun en ole ikinä toisen ihmisen kanssa saanut. Seksi on niin paljon muutakin, kuin vain ne orgasmit. Olen nauttinut jossain määrin myös niistä kerroista, jotka eivät ole olleen niin hyviä. Mulle suurta nautintoa tuottaa jo se, että näen toisen nauttivan. Sama kai se on miehilläkin. Mä en usko, että kovin moni ihminen pystyisi olemaan vakavassa parisuhteessa, missä toisen nautinnolla ei olisi mitään merkitystä.
??????Mä just nautin siitä toisen nautinnosta.

Puremua

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #33 : 01.04.2015, 01:35 »
Mun on vaikea kuvitella harrastavani säännöllisesti seksiä josta en nauttisi. Enkä puhu nyt orgasmeista, niitä kun en ole ikinä toisen ihmisen kanssa saanut. Seksi on niin paljon muutakin, kuin vain ne orgasmit. Olen nauttinut jossain määrin myös niistä kerroista, jotka eivät ole olleen niin hyviä. Mulle suurta nautintoa tuottaa jo se, että näen toisen nauttivan. Sama kai se on miehilläkin. Mä en usko, että kovin moni ihminen pystyisi olemaan vakavassa parisuhteessa, missä toisen nautinnolla ei olisi mitään merkitystä.
??????Mä just nautin siitä toisen nautinnosta.
Eli säki nautit toisen nautinnosta.. siinähän se tuli.

miss_ridinghood

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #34 : 01.04.2015, 01:36 »
Mun on vaikea kuvitella harrastavani säännöllisesti seksiä josta en nauttisi. Enkä puhu nyt orgasmeista, niitä kun en ole ikinä toisen ihmisen kanssa saanut. Seksi on niin paljon muutakin, kuin vain ne orgasmit. Olen nauttinut jossain määrin myös niistä kerroista, jotka eivät ole olleen niin hyviä. Mulle suurta nautintoa tuottaa jo se, että näen toisen nauttivan. Sama kai se on miehilläkin. Mä en usko, että kovin moni ihminen pystyisi olemaan vakavassa parisuhteessa, missä toisen nautinnolla ei olisi mitään merkitystä.
??????Mä just nautin siitä toisen nautinnosta.
Eli kyse on siitä, ettet halua toisen tuottavan sulle orgasmia. Mutta nautit tilanteesta silti. No ei siinä sitten mitään ongelmaa ole.

heinrich

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #35 : 01.04.2015, 07:13 »
Nyt justiinsa muista, enkä näin aamusta varsinkaan...
Juuh... Huomenta... Pervot ;)

Kirjottiko joku jo luottamuksesta?
Sellasesta ihanasta tilasta, että oikeasti voi antaa itsensä toiselle?
Että uskaltaa... Avata ittensä.

Jotkut puhuu "antautumisesta".
"Miksi sä et antaudu mulle?"

Onko se "antautuminen" turvallista tuon kumppanin kanssa?

Hmm...
Vai ylittyykö toisinaan joku "raja", jonka takana on sellainen flow tila, mikä viis veisaa turvallisuuksista ;)

Jake

Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #36 : 01.04.2015, 09:06 »
Koska Nainen ja Naisen reaktiot nyt vaan ovat niin ihania!  :love:  O:-)

Puremua

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #37 : 01.04.2015, 10:57 »
Koska Nainen ja Naisen reaktiot nyt vaan ovat niin ihania!  :love:  O:-)

Tuon saman oon kuullu oman miehen suusta. Mulla mies laittaa vielä posken jalkaa tai pyllyä vasten,  että kaikkien aistien lisäksi myös ite tuntee sen orgasmin. Ja se kuulemma tuntuu hyvälle... ja nostaa miehenki kiihotustasoa ylöspäin. Poski ihoa vasten pystyy paremmin kontrolloimaanki sitä laukeamista. Alkaa sopivasti iho nykimään tai tärisee,  ni voi pysäyttää toiminnan vähäks aikaa..se on kyllä tosi kiusallista.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #38 : 01.04.2015, 11:12 »
Eikö siinä tuu vähän lahnamainen olo,  ku lakkailee kynsiä samalla,  ku toinen purkaa paineita..

On paljon sellaisia naisia, jotka 'nauttii' siitä että ovat käytettyinä, voivat sillä lailla tuottaa toisella nautintoa. Eikä käyttäminen välttämättä ole paineiden purkamista, vaan päinvastoin se voi olla hyvinkin tunnepitoista. Ulospäin se kyllä voi vaikuttaa lahnailulta.

IKRM

Riverlady

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #39 : 01.04.2015, 12:03 »
Eikö siinä tuu vähän lahnamainen olo,  ku lakkailee kynsiä samalla,  ku toinen purkaa paineita..

Ei tule, jos samalla täyttää sudokua. Se on kuulkaas taitolaji keskittyä sudokuun, jos samaan aikaan kynsilakat uhkaa kuivua huonosti.

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #40 : 01.04.2015, 12:13 »
Eikö siinä tuu vähän lahnamainen olo,  ku lakkailee kynsiä samalla,  ku toinen purkaa paineita..

Ei tule, jos samalla täyttää sudokua. Se on kuulkaas taitolaji keskittyä sudokuun, jos samaan aikaan kynsilakat uhkaa kuivua huonosti.

Sit ku vielä pitää miettiä, että onko hiukset hyvin ja eihän hampaissa oo huulipunaa, niin on täysi työ pysyä lahnana.  ;D

Jaakkina

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #41 : 01.04.2015, 12:27 »
Eikö siinä tuu vähän lahnamainen olo,  ku lakkailee kynsiä samalla,  ku toinen purkaa paineita..
Eihän toisen nautinnosta nauttiminen tarkoita tietenkään ettei seksi kiinnostaisi.

Toisaalta eihän toisen nautinnosta nauttiminen tarkoita myöskään sitä ettei saisi nauttia omasta nautinnostaan. kuten aloittaneella.

Kuten jo sanoin että tykkään antaa orgasmeja naisille, muttei se tarkoita että makaisin tatti tanassa ja katselisin uutisia samalla kun nainen hyppii päällä kuin heikkopäinen.

Mielestäni nautinto kuuluu kaikille, vaikkei sellaista nautintoa itse kaipaisikaan. Luulisi tämän olevan itsestään selvyys näillä foorumeilla.

On paljon sellaisia naisia, jotka 'nauttii' siitä että ovat käytettyinä, voivat sillä lailla tuottaa toisella nautintoa. Eikä käyttäminen välttämättä ole paineiden purkamista, vaan päinvastoin se voi olla hyvinkin tunnepitoista. Ulospäin se kyllä voi vaikuttaa lahnailulta.

IKRM
Tälläinen käytettävänä oleminen on hyvin kiihoittavaa mielestäni. Että nainen antautuu ja on kuinka minä haluan. On käänneltävänä ja väänneltävänä sekä tietenkin siinä asennossa mihin asettelen. Jollei pysy, niin liikeratoja pitää rajoittaa jollakin. Itse en kyllä tätä mitenkään rinnasta lahnailuun ennemminkin submissiivisuuteen.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #42 : 01.04.2015, 13:12 »
Itse en kyllä tätä mitenkään rinnasta lahnailuun ennemminkin submissiivisuuteen.

Juuri näin, on myös paljon naisia jotka kokee ahdistavaksi miehet jotka odottaa kykenevänsä tuottamaan naiselleen orgasmin rynkyttämällä tai oppimillaan tempuilla. On subille hyvin rentouttavaa kun tuollaiset paineet on poissa niskasta. Voi vaan keskittyä antamaan toiselle nautintoa ja nauttia siitä itse.

IKRM

Pippi Longstocking

  • Vieras
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #43 : 01.04.2015, 13:39 »
Onko poissuljettua, että saa orgasmin toisen nautinnosta?  O:-) Mielestäni ei.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Miksi miehiä kiinnostaa niin paljon naisen nautinto?
« Vastaus #44 : 01.04.2015, 14:00 »
Onko poissuljettua, että saa orgasmin toisen nautinnosta?  O:-) Mielestäni ei.

Ei tietenkään ole.

IKRM