Baarin kannatusmaksut
Se nyt vaan on jotenkin niin, että nykymaailmassa, jos sulla on mikropenis, se on edelleen ongelma, muttajos sä haluat poistaa sen mikropeniksen, se ei saa olla ongelma.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 17.11.2019, 17:52Se nyt vaan on jotenkin niin, että nykymaailmassa, jos sulla on mikropenis, se on edelleen ongelma, muttajos sä haluat poistaa sen mikropeniksen, se ei saa olla ongelma. Kenelle mikropenis on ongelma Stoge? No joo mahdollisesti omistajalleen, mutta taas ilman penistäkin pärjää pitkälle.Sen poistaminen taas on vähän ihmeellinen kommentti, sukupuolenkorjaukseen liittyy niin paljon muutakin kuin sukuelinkirurgia, johon kaikki eivät edes halua, eikä se ole mitenkään vaatimus.
Jos sä edustat perinteistä sukupuolta ja sussa on jokin puute jonkun mielestä, ongelma on sussa.Jos sä edustat jotain muuta kuin perinteisiä sukupuolia ja sussa on jokin puute jonkun mielestä, ongelma on kyseenalaistajassa...Riippuen siitä mitä X on, sen kyseenalaistaminen on joko ok tai sitten ei.Näinhän tää ei saisi olla, jos kaikkien pitäisi olla tasa-arvoisia.Itse mä näen tän niin, että jokaisella on oikeus määritellä itsensä ja vastaavasti, jokaisella on sitten myös oikeus määritellä muut itselleen. Määrittelyjen yhteensopivuuksien tuloksena, ihmiset sitten tulee toimeen keskenään, tai ei.
Ehkä mä oon vähän yksinkertainen mutta en oikein tajua tota mikromuna esimerkkiä. Eiks se ole samanlailla ongelma kun sukupuolidysforiatkin?.. molempiin löytyy omat hoidot.Vai onks se ongelma siinä määrittelyssä? Mut ei sekään mun mielestä eroa. Jos se mikromuna käy pidennysleikkauksessa ja siitä huolimatta ihmiset kutsuu häntä mikromunaksi, niin varmaan se jossain vaiheessa ärsyyntyy ja sanoo että voitteko lopettaa ton ja kutsua mua keskivertomunaksi. Sama sukupuolen kanssa, jos ihmiset jatkaa käyttämästä väärää sukupuolta niin kyllähän siitä ongelman syntyy, samanlailla kun mikromunalla.Ja sit taas jos sillä "ongelmalla" tarkoitetaan sitä freudilaista ajettelua ja sanottais mikromunalle että ei se sun penis ole se ongelma, vaan se ongelma on se että sun isällä oli isompi ja olet hänelle kateellinen koska tunne tasolla pelkäät että et voi tyydyttää äitiäsi yhtä paljon. Niin varmaan sen mikromunan reaktio olis lyhyen ytimekäs.. "haista paska".Samoja reaktioita tulee transihmisiltä kun heidän ongelmia aletaan ulkopuolisten toimesta väheksymään ja mitätöimään.Itse näen ainoan ongelman niissä munapäissä jotka ei osaa kunnioittaa toista sen vertaa että lopettais sen mikromunattelun Mutta tosiaan, seuransa voi valita jne...-No joo, pahottelut kaikille mikropeniksellisille, tiedän että se on iso ja oikea ongelma monille
Mää oon sitä mieltä että stogen tunnus on kaapattu
Voiko joku kertoa, miksi keskustelu pyörii transsukupuolisuuden ja psykoanalyysin ympärillä, kun topicin aihe on cisheteromieskulttuurin kommervenkit? Ei sillä, etteikö keskustelu saisi rönsytä, mutta harmittaa kun kuulisin mielelläni cissukupuolisten heteromiesten kokemusasiantuntijalausuntoja heidän omasta kulttuuristaan.
En osaa edes kuvitella miltä tuntuu kasvaa vartalossa, jota ei koe omakseen. Mikäli korjausleikkaus nähdään ainoana oikeana vaihtoehtona jo varhain, vuodet ovat varmasti pitkiä, eikä niistä ole helppo selvitä ehjin nahoin. Kuulisin mielelläni, miten itse kukin näkee, että tulisi toimia. Miten omalla kohdalla on toimittu, missä on mennyt pieleen ja mitä on tehty oikein? Ennen kaikkea, mitä olisi voitu tehdä paremmin? Minä en usko voivani "eheyttää" ketään. Mutta toivoisinpa osaavani toimia niin, ettei kukaan menisi niin kovin rikki jo elämänsä alkutaipaleella.
Lainaus käyttäjältä: hexu - 18.11.2019, 07:29Lainaus käyttäjältä: stoge - 17.11.2019, 17:52Se nyt vaan on jotenkin niin, että nykymaailmassa, jos sulla on mikropenis, se on edelleen ongelma, muttajos sä haluat poistaa sen mikropeniksen, se ei saa olla ongelma. Kenelle mikropenis on ongelma Stoge? No joo mahdollisesti omistajalleen, mutta taas ilman penistäkin pärjää pitkälle.Sen poistaminen taas on vähän ihmeellinen kommentti, sukupuolenkorjaukseen liittyy niin paljon muutakin kuin sukuelinkirurgia, johon kaikki eivät edes halua, eikä se ole mitenkään vaatimus.Mun kommentti oli viittaus vallitsevaan ajatusmaailmaan. Jos sä edustat perinteistä sukupuolta ja sussa on jokin puute jonkun mielestä, ongelma on sussa.Jos sä edustat jotain muuta kuin perinteisiä sukupuolia ja sussa on jokin puute jonkun mielestä, ongelma on kyseenalaistajassa.Tää voidaan toki supistaa :"Mä olen X". -Et sä ole.Riippuen siitä mitä X on, sen kyseenalaistaminen on joko ok tai sitten ei.Näinhän tää ei saisi olla, jos kaikkien pitäisi olla tasa-arvoisia.Itse mä näen tän niin, että jokaisella on oikeus määritellä itsensä ja vastaavasti, jokaisella on sitten myös oikeus määritellä muut itselleen. Määrittelyjen yhteensopivuuksien tuloksena, ihmiset sitten tulee toimeen keskenään, tai ei.*edit*Ja vielä että tulee selväksi, mulla ei ole mitään sitä vastaan että ihmiset määrittelee itsensä, kukin miksi haluaa.Aika paljon tullu kierrettyä ja ns. "transuja" ollut kaveripiirissä '80 -luvulta asti.Yhtäkään ns. miestä joka on itsensä muuttanut kuvastamaan omaa itseään, yleensä ns. naiseen päin, en ole vielä naiseksimieltänyt, vaikka osa on itsenä sellaiseksi luokitellut. Yhdenkään kanssa ei ole välit tän takia mennyt poikki, koskako. tyypit ovat oleet niin varmoja sitä mitä ovat ja näkemyseroista riippumatta, toimeen ollaan tultu ja hauskaakin pidetty.Ns. naislähtökohdasta tulleet jotka ovat itsensä mieltäneet ns. mieheen päin, heidän kanssaan ei ole niin paljon kokemustakoska ko. henkilöt ovat enemmän pyörineet "lesbo piireissä" joihin karvaiset setä miehet eivät aina ole niin tervetulleita.
Voiko joku kertoa, miksi keskustelu pyörii transsukupuolisuuden ja psykoanalyysin ympärillä, kun topicin aihe on cisheteromieskulttuurin kommervenkit? Ei sillä, etteikö keskustelu saisi rönsytä, mutta harmittaa kun kuulisin mielelläni cissukupuolisten heteromiesten kokemusasiantuntijalausuntoja heidän omasta kulttuuristaan. Erityisesti niiden, jotka viihtyvät asemassaan ja kokevat voimaantumista sukupuolestaan.Jos saa esittää kysymyksiä, niin tässä muutama:- Millaisia normeja, perinteitä tai totuuksia heteromieheyteen liittyy? Koetteko, että teidän täytyy peitellä tai liioitella joitain piirteitä itsessänne, jotta muut heteromiehet tai heteronaiset ottaisivat sukupuolenne vakavasti?- Liittyykö oma mieheys olennaisena osana seksuaalisuuteen, vai onko se yhdentekevä sivuseikka?- Millä perusteilla valitsette ne tavat/ominaisuudet, joita korostatte deittaillessa?- Heteronaisten osuutta mieskuvan ylläpitämiseen onkin jo topicissa käsitelty; entä koetteko että muut heteromiehet ihannoivat tai paheksuvat tietynlaista miehuutta?- Millä tavoin heteromies haluaa tulla halutuksi? Kaipaatteko fyysesti intiimissä suhteessa myönteisiä kommentteja ulkonäöstä, kehosta, taidoista, luonteenpiirteistä, tietämyksestä vai jostain muusta?- Vaihteleeko heteromiehen rooli yhteiskuntaluokan mukaan? Iän? Harrastusten? Ammatin?
Osaatko Stoge avata tuota ajatusmaailmaasi, koska se vaikuttaa siltä, että et kunnioita ihmisen itsemäärittely oikeutta.Suunnilleen sama kun sanot olevasi dominoiva, niin joku sanoisi, ei sinä olet submissiivinen, koska olit lapsena vanhempiesi komennettavana.