Baarin kannatusmaksut
Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.
Höps taas. Miten chatistä pääsee takaisin foorumille?
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 12.03.2011, 18:54Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.
Lainaus käyttäjältä: Smooth - 12.03.2011, 19:07Lainaus käyttäjältä: Uniform - 12.03.2011, 18:54Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.Eikun, kun ketju on auki ja siinä vaikka 7 postausta niin mistä erotan että mitkä olen jo lukenut?
Lainaus käyttäjältä: Uniform - 12.03.2011, 19:10Lainaus käyttäjältä: Smooth - 12.03.2011, 19:07Lainaus käyttäjältä: Uniform - 12.03.2011, 18:54Pitäis vissiin mennä optikolle mutta ei mun (ulko)näössä pitäis olla mitään vikaa...Mutta en vaan erota uusia viestejä luetuista.Paina vaan sitä punaista UUSI namiskaa ja pääset heti niihin uusiin viesteihin.Eikun, kun ketju on auki ja siinä vaikka 7 postausta niin mistä erotan että mitkä olen jo lukenut? Niih. Ei ole "ensimmäinen lukematon viesti" nappulaa. Muisti- ja keskittymisharjoitukset... ?Pitää kysäistä Hermekseltä.
Ehdotus sanan levittämiseen: Bileissä voisi levittää flyereita, joissa kerrotaan tämän paikan olemassaolosta. Flyerit voisivat olla käyntikorttimuotoisia läpysköjä, jotka on helppo sujauttaa taskuun bileiden tiimellyksessä.
Olen nyt koittanut vähän selailla ja tutustua eri toimintoihin ja huomasin tällaisen - kun klikkaan jonkun profiilin auki, tulee sieltä henkilön tarkat tilastot täällä olosta esiin (foorumilla vietetty kokonaisaika, prosentuaalisesti eri ketjuissa, kirjoitetut viestit ja niiden prosentit aiheittain) mutta vain yhdeltä kamulta aukesi nämä tiedot, itseltäni en niitä löytänyt enkä parilta muulta kenen nimen alta katsoin.Teinkö jotakin ihan hassusti (en yhtään ihmettelisi - usein tekniikan kanssa ) vai onko profiileissa valittavissa joku ominaisuus jota en hoksaa?
Pliis!?Chatista selkeät ohjeet johonkin - minen ymmärrä yhtään tuota chatissa olevaa ohjeistusta!