Äänestys

Kuka minä olen?

Nainen, pelkästään D
Nainen, switch
Nainen, pelkästään sub
Mies, pelkästään D
Mies, switch
Mies, pelkästään sub
Mikään edellisistä ei sovi minuun

Kirjoittaja Aihe: Kuka minä olen (kysely)  (Luettu 28061 kertaa)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #60 : 17.12.2016, 20:49 »
Ei ollut oikein hyviä vaihtoehtoja, mutta hellästi sadomasokistinen D setämies tääl moi.  :love:

Underworld

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #61 : 17.12.2016, 20:59 »
Sadisti sopii suuhun paremmin kuin dominoiva. No en ainakaan sub tai switch. Fetlifen kinkster ehkä sopivan epäselvä  :D

Nvriih

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #62 : 17.12.2016, 21:14 »
Päivän subi, vai mites se radiomainos nyt meneekään.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #63 : 17.12.2016, 21:15 »
Ei khyl mikkää sovi nuista!

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #64 : 17.12.2016, 22:36 »
Nainen ja sub. Switchiä löytyy bdsm-testin mukaan 4 %, jonkin verran kai masokistia on myös mussa. :)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #65 : 17.12.2016, 23:24 »
Dominoiva oon vaikka aika pehmokin kuulemma  :)

Potulny

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #66 : 18.12.2016, 04:18 »
Otin vikan kun mä olen mä, en mihinkään lokeroon lokeroituva nainen, äiti, vaimo, tyttöystävä, tytär, sisko... ja vähän jokaisessa lokerossa sillon tällön temmellän. Profiilissa lukee switch koska on tavallaan osuvin, seilaan eri lokeroiden sisällä, välillä, alla ja päällä joskus menee ihan sivusta.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #67 : 18.12.2016, 09:14 »
243 vastausta.. Mielenkiintoista että subinaiset selkeänä enemmistönä -ei paha!
Mutta jotenkin kuvitellut että subimiehiä olis paljon enemmän kuin dommenaisia -tämän gallupin mukaan tarjonta ja kysyntä, "olis balanssis"?!
Scenekyselynä tässä olis voinu olla ainakin lisäsarakkeet: fettari,sadisti,maso,top,bottom..

IceCherry

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #68 : 18.12.2016, 09:18 »
243 vastausta.. Mielenkiintoista että subinaiset selkeänä enemmistönä -ei paha!
Mutta jotenkin kuvitellut että subimiehiä olis paljon enemmän kuin dommenaisia -tämän gallupin mukaan tarjonta ja kysyntä, "olis balanssis"?!
Scenekyselynä tässä olis voinu olla ainakin lisäsarakkeet: fettari,sadisti,maso,top,bottom..

Niinpä. Pelottavaa kuinka paljon subnaisia täällä on. Siispä olen onnellinen, että olen pannoitettu :) ..

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #69 : 18.12.2016, 10:00 »
Mun tarvis saada vaihtaa vastausta. Enää ei osu mikää vastaus kohdalle.

Lllaura

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #70 : 18.12.2016, 10:07 »
Eli naisia on enemmän vai naiset vaan vastaa näihin kyselyihin ahkerammin?  O:-)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #71 : 18.12.2016, 10:48 »
Mutta jotenkin kuvitellut että subimiehiä olis paljon enemmän kuin dommenaisia -tämän gallupin mukaan tarjonta ja kysyntä, "olis balanssis"?!
Puudelit ei ole saaneet lupaa vastata  :)) :)) :))

pulseproto

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #72 : 18.12.2016, 10:54 »
 :) ;D

Ewwu

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #73 : 28.12.2016, 09:58 »
Aika hienoa et vaikka moni valinnu itelle väliaikaisen lokeron, silti melkein kaikki sanoo ettei mahdu siihen kokonaan. Sen lisäks tietysti ettei ollenkaan mielle itseään d/s akselille, ihmiset kokee olevansa paljon enemmän kuin vain yhtä. Se on musta jotenki vaan hienoa  :))

Ite vastasin nainen ja sub, vähän karvoja itselläkin nosti pystyyn toi "pelkästään", kauheesti ku tekis mieli tohon lisätä kaikenlaistan. Voin sanoa että olen nainen ja olen alistuva, siispä täbi boksiin, mut koen et olen niin paljon muutakin eri bokseissa ja toi "pelkästään" rajoittaa sitä  ;) Itsehän tykkään kyllä lokeroida mutta mun lokeroissa ihmiset on ku jotain mustekaloja, ne saatta tällä hetkellä olla tossa laatikossa ja kaheksan lonkeroa ihan muissa laatikoissa ja joskus ne otukset ryömii toiseen lootaan ja homma muuttuu ja päivittyy. Lokeroinnissa ei siis musta oo mitään vikaa, vika on pakossa yrittää pitää lokerot järkässä, muuttumattomina ja paikallaan  >:D

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 634
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #74 : 28.12.2016, 10:22 »
Piti kans tosta valita kytkin..kun pelkästään D ei minuun mitenkään sovi mielestäni. Olen melkosen hallitseva persoona mutta tykkään kuitekin tuottaa toiselle mielihyvää ja pitää huolta toisesta...En mä kyllä alistu enään helpolla mutta on niinkin joskus käynyt :). Ja voiko kukaan olla pelkästään ? Jotenkin ajattelen että ei. No nämä mun ajatuksia asiasta.