Kirjoittaja Aihe: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä  (Luettu 7524 kertaa)

submit

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #30 : 06.12.2015, 11:08 »
Kukaan ei muista?

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #31 : 06.12.2015, 11:54 »
Tuota minäkin nyt hiukan ihmettelen ... Tärkeä huomionosoitus jollekin kuitenkin. Eli ...?

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #32 : 06.12.2015, 11:59 »
Ceci sen sai, tuolla Shibari Helsinki / Peer Rope proggiksella...

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #33 : 06.12.2015, 12:05 »
Juuttisetä, kiitos tiedosta ja iso onnittelu palkinnon saajalle :)

submit

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #34 : 06.12.2015, 12:13 »
Onnea voittajalle!

Mukavaa, että on monenlaisia tapahtumia tarjolla :)

Norja

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #35 : 06.12.2015, 12:13 »
Kaipa ne julkistetaan sit mutta Candyferox voitti, Törkis veti kakkoseen ja Otto ja kahlittu jakoivat kolmannen sijan. Tässähän ei jaeta kuin voitto eli alasiat eivät kostuneet muuta kuin maininnan. Jos kirjoitin Candyferoxin väärin pyydän anteeksi kun on taas mun hauliin vaikea muistaa. Niinkuin erään toisen oldtimerin kanssa puhuttiin että aina noissa esittäydytään mutta seuraavana päivänä ei enää muista ketä siä oli. Johtuuko iästä vai itsekkyydestä mene ja tiedä. Kiitokset piiska-asiakkaille! Tällähän mä elän taas jouluun. Jäi vielä myytävää. En laiskuuttani viitsi esitellä mitään kuvia just nyt enkä lähetellä mitään mihkään mutta minua tapaamalla niitä voi itselleen sopivasti hankkia. Täysin uusi innovaatio on suunnitteilla mutta kestänee hieman aikaa. Siinä käytän osumapäänä kuorma-auton renkaiden kulutuspintaa. Tätä olenkin jo miettinyt pitkään ja alihankkija ilmaantui kuin pelastava enkeli. Kiitos  :love:

Fiski

Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #36 : 06.12.2015, 14:21 »
Kiitokset kaikille osallistujille myös järjestävän tahon puolesta, mukavasti oli ihmisiä paikalla ja oli mukavaa nähdä ihmisten tanssivan niin sankoin määrin :)

Kuten tuossa sanottiinkin, niin CandyFerox voitti tänävuonna kinkyteon, onnea vielä hänelle! Ja onnea myös Norjalle runokisan voitosta!

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #37 : 06.12.2015, 21:16 »
Huippuihana ilta, kiitokset multa sekä Tonylta :-*
Onnittelut CandyFeroxille ja muille voittajille, etenkin Kahlitulle! :love: :)
« Viimeksi muokattu: 06.12.2015, 21:56 kirjoittanut Khyanna »

Pip

Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #38 : 06.12.2015, 21:55 »
Rsykkeen tavarat hoidettu varastointipaikalle ja vuokrapaku on palautettu, nyt olutta ja saunaan. Eilen oli hyvät bileet, tykkäsin. Muutama negatiivinen tapahtuma oli, mutta nekin selvitettiin, yhtä lukuunottamatta. Silmänruokaa oli monenlaista ja ihmiset ihania. CandyFeroxille onnea kinkytekopalkinnosta ja Norjalle runokisan voitosta. Innolla odotan seuraavia bileitä. \o/

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #39 : 07.12.2015, 08:43 »
Onnittelut CandyFeroxille ja muille voittajille, etenkin Kahlitulle! :love: :)

 :love:

Onnittelut voittajalle myös minun puolesta. Mulle oli jo suuri kunnia olla jo pelkästään ehdokkaana. Kiitos ehdottajalle ja äänestäneille.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #40 : 07.12.2015, 10:49 »
Kiitos kekkereistä ja onnittelut voittajille täältäkin :)

candyflip

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #41 : 07.12.2015, 17:10 »
En viitsinyt itse tulla kirjottelemaan, että sain palkinnon :D kiitos kaikille onnitteluista! Palkitseminen tuntuu todella hyvältä ja auttaa inspiroituneena pysymistä, mutta en mä jaksaisi tehdä mitään ilman mieletöntä yhteisöä. Kiitos siis kaikki pervot, kinkyaktivistit, taiteilijat ja seksinörtit. Kiitos vanhat parrat, teidän tallaamilla poluilla on helppo kulkea. Kinkyteon ovat tehneet niin monet ihmiset mun kanssa, ja aion yrittää jakaa sen tuomaa hyvää mieltä heilleki. Ensi perjantaina on muuten Peer Ropen pikkujoulut, tervetuloa mukaan ^^ (klo 19, Eskus,Suvilahden Puhdistamon 2. Krs)