Kirjoittaja Aihe: Oululainen ei-villi rinkirunkkaushenkinen baarimiitti ke 11.11. klo 18-  (Luettu 5493 kertaa)

OuluM26v

  • Vieras
Minäkin viimein yritän päästä Neiti Heinäsen rohkaisemana paikalle :)

TEGAMi

  • Vieras
Tällä viikolla taitaa jäädä miitit välistä. On hieman näössä vikaa sekä töitä puskee eestä ja takaa. Huoh.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Minä sain järkättyä mirr(e)illeni iltahoidon, joten pääsen myös tulemaan paikalle! Muuten olisin istunut illan kotona katsomassa, kuinka rauhoitettu ja siitä toipuva mirri hoipperoi ympäri asuntoa!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria

TEGAMi

  • Vieras
Jos näkö ei lähde töissä niin nelivetoisella huristan paikalle. Olen sitten huyvää seuraa, kun väsyttää ja oon valmiiksi rasvattu  ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tää kuppa ei vaan ota hellittääkseen, joten en tuu paikalle tartuttamaan sitä kaikille. Cristine huolehtii miitistä mun puolesta, ensi viikolla taas paremmalla tuurilla.

Älkää polttako koko baaria, mää haluan olla mukana jos semmosta tapahtuu!

cristine

  • Vieras
Mä nappaan leluapinan mukaan niin löytää varmasti kaikki neitsyet oikeaan pöytään :)

DrDDR

Nyt kävi niin, että menin ja sovin edelliskeskiviikon epäonniset treffit tälle keskiviikkoa kun eilen ei muuttohommilta yksinkertaisesti enää jaksanut sosialisoitua. Käyn irvistelemässä kuuden nurkilla kuitenkin peräpöydän suuntaan   C:-)

RMK

  • Vieras

n00bba

Kiitoksia kaikille osallistuneille! Erityisesti oli hauskaa huomata kuinka rohkeita ensikertalaisia oli tällä kertaa saapunut seuraamme.

Ehtikö kukaan laskea montako henkilöä sai nauttia tämän viikon keskusteluista?

OuluM26v

  • Vieras
Ei näin ensikertalaisena huomannut montako oli paikalla, mutta äkkiseltään tuntu että paljon oli :D Tää ilta nyt meni suurimmaksi osaksi kuunteluoppilaan roolis, mutta mukavasti viihtyi silti :) Aika harvan nimimerkkikään jäi mieleen, täytyy jatkaa tutustumista :)

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Laskuoppini mukaan paikalla oli 19-20 pervoa ...  8)


Kiitos kaikille läsnä olleille,
ja kiitos myös niille naapuripöydästä pois lähteneille vaniljolle,
jotka nopeasti huomas et nyt on paras ottaa jalat alle ...  C:-)

magilla

  • Vieras
Jossain vaiheessa laskin, että meitä oli 20.

Kiitos, hauskaa oli.

cristine

  • Vieras
Oli kyllä kivaa taas kerran. Tällä kertaa pikkunen oli melko kiltisti,eikä apinakaan tehnyt ilkeyksiä. Täytynee sitten jatkossakin kulkea tuon apinan kans.. Vaikka se aiheuttaakin muissa vähän hämmennystä  O:-)

DrDDR

En tajunnut vitutuspäissäni edes esittäytyä neitsyille, olotilaan nähden oikein viihtyisä miitti taas. nyt minä juon sitten viinaa  >:(