Kirjoittaja Aihe: Ai teksti sukupuoliasioista  (Luettu 3969 kertaa)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Ai teksti sukupuoliasioista
« : 21.04.2017, 21:04 »
Kuka ylläpitosta meni poistaa kerrankin asiallisesti kirjoitetun aloituksen? Ja jos suinkaan uskaltaa julkisesti kerta, niin miksi?

Lmr01

Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #1 : 21.04.2017, 21:05 »
Perkule. Käytin monta tuntia vastineen kirjoittamiseen.

Draugo

Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #2 : 21.04.2017, 21:20 »
Käsi ylös kaikki jotka on yllättyneitä että hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista poistettiin :)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #3 : 21.04.2017, 21:26 »
Tekstin asiallisuudesta voi olla montaa mieltä.. Jos identifioisin itseni trans- tai muunsukupuoliseksi kokisin tekstin hyökkäykseksi.
Naisenakin koin useita kohtia vähintään kyseenalaisiksi ja kirjoittajan sortuvan samaan johon väitti tekstissään erinäisten tahojen syyllistyvän.

Draugo

Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #4 : 21.04.2017, 21:45 »
Tekstin asiallisuudesta voi olla montaa mieltä.. Jos identifioisin itseni trans- tai muunsukupuoliseksi kokisin tekstin hyökkäykseksi.
Naisenakin koin useita kohtia vähintään kyseenalaisiksi ja kirjoittajan sortuvan samaan johon väitti tekstissään erinäisten tahojen syyllistyvän.

Kaiken asiallisuudesta voi olla montaa mieltä. Minun mielestäni ei ole asiallista poistaa kyseistä tekstiä, mutta se tuskin sinua liikuttaa. En myöskään miehenä koe asialliseksi monia asioita joita tällä foorumilla eräät naiset kirjoittavat miehistä mutta ei taida liikuttaa sinua sekään. Miksi sinun tuntemuksesi on tärkeämpi kuin minun?

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #5 : 21.04.2017, 21:56 »
Tekstin asiallisuudesta voi olla montaa mieltä.. Jos identifioisin itseni trans- tai muunsukupuoliseksi kokisin tekstin hyökkäykseksi.
Naisenakin koin useita kohtia vähintään kyseenalaisiksi ja kirjoittajan sortuvan samaan johon väitti tekstissään erinäisten tahojen syyllistyvän.

Kaiken asiallisuudesta voi olla montaa mieltä. Minun mielestäni ei ole asiallista poistaa kyseistä tekstiä, mutta se tuskin sinua liikuttaa. En myöskään miehenä koe asialliseksi monia asioita joita tällä foorumilla eräät naiset kirjoittavat miehistä mutta ei taida liikuttaa sinua sekään. Miksi sinun tuntemuksesi on tärkeämpi kuin minun?

Sanoinko minun tuntemukseni olevan tärkeämpiä kuin sinun?
En ota kantaa siihen myöskään että oliko teksti tarpeen poistaa vaan ilmaisin lähinnä ymmärtäväni miksi joku siitä loukkaantuu.

Sitä en oikein ymmärrä ylipäänsä, tuon kyseisen ja muidenkin kaltaistensa keskustelujen kohdalla, miksi toiset kokevat asiakseen tyrmätä itseään koskemattomia asioita. Kuten tasa-arvoisesta avioliittolaistakin keskusteltaessa tuohon sävyyn mitätöitiin epätasa-arvoisen lain uhreiksi joutuvia, tuossa avauksessa mitätöitiin trans- ja muunsukupuolisia, ko. ryhmiin kuulumattoman toimesta. Porttiteoriakin mukana.. Siinäpä vasta asiallista argumentointia.

Draugo

Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #6 : 21.04.2017, 22:19 »
Tekstin asiallisuudesta voi olla montaa mieltä.. Jos identifioisin itseni trans- tai muunsukupuoliseksi kokisin tekstin hyökkäykseksi.
Naisenakin koin useita kohtia vähintään kyseenalaisiksi ja kirjoittajan sortuvan samaan johon väitti tekstissään erinäisten tahojen syyllistyvän.

Kaiken asiallisuudesta voi olla montaa mieltä. Minun mielestäni ei ole asiallista poistaa kyseistä tekstiä, mutta se tuskin sinua liikuttaa. En myöskään miehenä koe asialliseksi monia asioita joita tällä foorumilla eräät naiset kirjoittavat miehistä mutta ei taida liikuttaa sinua sekään. Miksi sinun tuntemuksesi on tärkeämpi kuin minun?

Sanoinko minun tuntemukseni olevan tärkeämpiä kuin sinun?
En ota kantaa siihen myöskään että oliko teksti tarpeen poistaa vaan ilmaisin lähinnä ymmärtäväni miksi joku siitä loukkaantuu.

Sitä en oikein ymmärrä ylipäänsä, tuon kyseisen ja muidenkin kaltaistensa keskustelujen kohdalla, miksi toiset kokevat asiakseen tyrmätä itseään koskemattomia asioita. Kuten tasa-arvoisesta avioliittolaistakin keskusteltaessa tuohon sävyyn mitätöitiin epätasa-arvoisen lain uhreiksi joutuvia, tuossa avauksessa mitätöitiin trans- ja muunsukupuolisia, ko. ryhmiin kuulumattoman toimesta. Porttiteoriakin mukana.. Siinäpä vasta asiallista argumentointia.

Tuohon en voi ottaa kantaa koska olet ilmeisesti lukenut jonkin täysin eri kirjoituksen kuin minä

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #7 : 21.04.2017, 22:40 »
Kerrankin toksinen transfobinen cis-scum törky sai arvoisensa kohtelun. Iso käsi ylläpidolle!  :love:

Edit:
Käsi ylös kaikki jotka on yllättyneitä että hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista poistettiin :)
Check your privilege. :)

Draugo

Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #8 : 21.04.2017, 22:51 »
Kerrankin toksinen transfobinen cis-scum törky sai arvoisensa kohtelun. Iso käsi ylläpidolle!  :love:

Edit:
Käsi ylös kaikki jotka on yllättyneitä että hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista poistettiin :)
Check your privilege. :)

No huh huh, kyllä nyt oli jo sellanen argumentaation taso että paavikn varmaan alkaisi ateistiksi noin jykevillä perusteluilla. Kyllä nyt puntti tutisee.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #9 : 22.04.2017, 00:58 »
Kerrankin toksinen transfobinen cis-scum törky sai arvoisensa kohtelun. Iso käsi ylläpidolle!  :love:

Edit:
Käsi ylös kaikki jotka on yllättyneitä että hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista poistettiin :)
Check your privilege. :)

No huh huh, kyllä nyt oli jo sellanen argumentaation taso että paavikn varmaan alkaisi ateistiksi noin jykevillä perusteluilla. Kyllä nyt puntti tutisee.
Pahoittelen jos identifioin sinut väärin, mutta profiilisi perusteella olet cis-sukupuolinen heteromies, joten "hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista" asettaa sinut ehkä tiettyyn asemaan  tarkastelemaan kysymystä ilman privilegiocheckiä.  :)

Hermes

  • Vieras
Vs: Ai teksti sukupuoliasioista
« Vastaus #10 : 22.04.2017, 01:04 »
Jos jollekin on epäselvää mikä on Baarissa sallittua ja mikä ei, ohjeita löytyy täältä:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7372.0


Koskee niin kyseistä aihetta kuin sen poistamisesta noussutta porua.