Kirjoittaja Aihe: MSN -> Skypeksi  (Luettu 3689 kertaa)

SpeedMaster

  • Vieras
MSN -> Skypeksi
« : 09.08.2013, 12:38 »
Profiilissa on kohta, johon saa lisätä messengerin osoitteen. Messenger liitettiin skypeen kevään aikana, joten tuo on vanhentunutta. Voisiko ko. kohdan muuttaa skypeksi ja sallia skypen yhteystiedot?
Nykyään tuohon kohtaan profiilissa on pakko laittaa sähköpostiosoite ja skypessä käyttäjä lisätään nimellä (ei s.postilla)

T: SM :)

perapervo

  • Vieras
Vs: MSN -> Skypeksi
« Vastaus #1 : 09.08.2013, 13:02 »
Luin: Skypeseksi!  ;D

Hermes

  • Vieras
Vs: MSN -> Skypeksi
« Vastaus #2 : 09.08.2013, 20:31 »
Katsotaan jos tämä tulisi SMF:n puolesta seuraavan virallisen päivityksen yhteydessä. Jos ei, niin muokataan sitten vasta itse.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: MSN -> Skypeksi
« Vastaus #3 : 09.08.2013, 22:28 »
Profiilissa on kohta, johon saa lisätä messengerin osoitteen. Messenger liitettiin skypeen kevään aikana, joten tuo on vanhentunutta. Voisiko ko. kohdan muuttaa skypeksi ja sallia skypen yhteystiedot?
Nykyään tuohon kohtaan profiilissa on pakko laittaa sähköpostiosoite ja skypessä käyttäjä lisätään nimellä (ei s.postilla)

T: SM :)

Ei ole pakko muuttaa vanhaa msn-käyttäjätunnusta. Windows Live-tunnistautumisella voi edelleen käyttää vanhaa messenger-osoitetta.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: MSN -> Skypeksi
« Vastaus #4 : 09.08.2013, 22:42 »
Profiilissa on kohta, johon saa lisätä messengerin osoitteen. Messenger liitettiin skypeen kevään aikana, joten tuo on vanhentunutta. Voisiko ko. kohdan muuttaa skypeksi ja sallia skypen yhteystiedot?
Nykyään tuohon kohtaan profiilissa on pakko laittaa sähköpostiosoite ja skypessä käyttäjä lisätään nimellä (ei s.postilla)

T: SM :)

Ei ole pakko muuttaa vanhaa msn-käyttäjätunnusta. Windows Live-tunnistautumisella voi edelleen käyttää vanhaa messenger-osoitetta.
Niin, mutta uusien lisääminen ei tapahdu enää vanhalla tavalla eli s.postilla. Kyse ei siis ole kirjautumisesta.

Jolene

  • Vieras
Vs: MSN -> Skypeksi
« Vastaus #5 : 04.09.2013, 20:01 »
Mä tulin kans lukemaan skypeseksistä  ;D