Kirjoittaja Aihe: OuSM kuukausimiitti perjantaina klo 18.00 ... + jatkot?  (Luettu 5178 kertaa)

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Perjantaina 7.8.2015, klo 18.00 alkaen

Oulun Seta ry:n toimisto
Isokatu 45  8)
(ovi apteekin viereisessä käytävässä...
ovessa puhelinnumero, joka toimii ovikellona, niin tullaan avaamaan.. 

Patajätkä on tulossa paikalle meidän kanssa bondage iltaan ja Cristine värkkää et jos päästäis sinne Iran tiloihin jatkoille. On siis vuosisadan miitti kyseessä!  >:D

Uudet neitsyet ja vanhat konkarit tervetuloa!  :love:

Yhdistys tarjoaa pientä purtavaa ja kaikki on ihan kaffeessa, jollei välttämättä halua teetä...

Ei niin viralliset, mut todelliset ...  C:-)
Muutokset mahdollisia, jopa todennäköisiä... saa siis tuoda omiakin leluja paikalle!

Hallitus

Hra K

Kuulostaa mukavalta. Pitääkin tulla katsomaan mitä purtavaa siellä olisi tarjolla.

Voisin jatkopaikka asiaa autella, jos siitä olisi hyötyä vaikkapa. Kuka nyt haluaisi olla jossain kellarin pimennossa kuuntelemassa kirkumista ja voihketta?

 K

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Harmikseen en pääse. Bailaan weekendeillä stadissa armottomasti :) noita dunkkari-iltoja voisi olla useamminkin!

Leikkisa

  • Vieras
Kuuluuko bondageiltaan myös raudat vai tarkoittaako se vain köysiä? :) Voin jotain napata mukaan, jos mielenkiintoa löytyy.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Sidotaan toinen toisiamme ihan sama millä. Patajätkä näyttää mielellään köysien saloja mutta kuten normisti, oululaiset tekee asiat kuten itse haluaa.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Juu ... mä pysyttelen köysissä.

Olen sen verta heikko käsistäni että raudoilla sitomiseen ei riitä puhti.....rautalankaa ehkä....

Näillä näkymin saattaa paikalle ilmestyä (kuulin tälläisiä huhuja meidän kirkonkylältä) myös yllätysvieras, joka saattaa pistää pojat köysiin ja ojennukseen jos.....  ;)
(...ilmenee tarvetta)

heinrich

  • Vieras
Hui  :o

Meikällä kun on toi wahwa tausta tunninhäirinnästä...
Saa nährä onko wanhemmuten wiisastunu...

Epäilen...  ;D

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Hui  :o

Meikällä kun on toi wahwa tausta tunninhäirinnästä...
Saa nährä onko wanhemmuten wiisastunu...

Epäilen...  ;D
Minä sekä tiettävästi tuolla vieraalla on samanlainen 'old school' käsite koulukurista.
Mun kouluaikana istuttiin pulpetissa hiljaa ja kuunneltiin.....muuten tais tulla ihan fyysistä rangaistusta....silloin vilkkaammat lapset oli vain kunnioittamattomia, sietämättömiä kakaroita, eikä mistään ADHDsta ollu tietoakaan.  ;)
Joten sillä mennään  C:-)
Tuo mahdollinen 'vieras' viellä nauttii siitä kurinpalauttamisesta suunnattomasti  :o
Joten Heinrich yrittää nyt vain olla ihmisiks  ;D

Tosin kysyä saa ja kuuluukin jos joku asia ei menny perille.  :)

Viellä 3 yötä.  :)

Macy

  • Vieras
Kuulostaa mukavalta, saavun paikalle JOS tälläkertaa minua ja Cristineä ei köytetä yhteen epämukavissa asennossa ja jätetä pariksi tunniksi siihen.

Eipä vissiin, haluan kuitenkin.

cristine

  • Vieras
Tällä kertaa nämä värkkäilyt eivät nyt onnistuneet eli emme siis pääse kellariin jatkoille. Keksitään vaikka sitten jotain kivaa tuolla varsinaisessa miitissä sen sijaan :) Koitan saada järjestymään jonkun kellari-illan vielä tässä lähitulevaisuudessa. Pahoitteluni ettei nämä kellarijatkot nyt toteutuneet.

neiti_nuppu

  • Vieras
Vs: OuSM kuukausimiitti perjantaina klo 18.00 ... + jatkot?
« Vastaus #10 : 04.08.2015, 22:22 »
Mukana  8)

Leikkisa

  • Vieras
Vs: OuSM kuukausimiitti perjantaina klo 18.00 ... + jatkot?
« Vastaus #11 : 05.08.2015, 20:18 »
Kuuluuko bondageiltaan myös raudat vai tarkoittaako se vain köysiä? :) Voin jotain napata mukaan, jos mielenkiintoa löytyy.

Kun köydet on kuitenkin teemana ja ihan esittelijätkin paikalla, niin taidan sittenkin jättää raudat kotiin ellei joku niitä sinne ihan erikseen tahdo.

jano

Vs: OuSM kuukausimiitti perjantaina klo 18.00 ... + jatkot?
« Vastaus #12 : 05.08.2015, 22:18 »
Nyt kuulostaa sen verran mielenkiintoiselle, että pitää itsekin tulla ehdottomasti paikalle. Hienoa että saadaan heti teema miittiin!

Xpyx

  • Vieras
Vs: OuSM kuukausimiitti perjantaina klo 18.00 ... + jatkot?
« Vastaus #13 : 05.08.2015, 23:42 »
Oho, tämähän taitaa osua aikatauluihin. :)

TEGAMi

  • Vieras
Vs: OuSM kuukausimiitti perjantaina klo 18.00 ... + jatkot?
« Vastaus #14 : 06.08.2015, 05:53 »
Kovasti tekis mieli tulla.. mutta saa nähä viekö työt voimat. :(