Äänestys

Mikä on tämän hetkinen BDSM-suuntauksesi?

Haluan pelkästään alistaa.
17 (11.6%)
Haluan enimmäkseen alistaa, mutta nautin jonkin verran myös alistumisesta.
15 (10.2%)
Haluan jokseenkin yhtä paljon alistaa ja alistua.
12 (8.2%)
Haluan enimmäkseen alistua, mutta nautin jonkin verran myös alistamisesta.
34 (23.1%)
Haluan pelkästään alistua.
52 (35.4%)
Haluan että minua piiskataan, mutta en alistu.
3 (2%)
Joku muu, mikä? (voit täsmentää kommenteissa)
14 (9.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 139

Kirjoittaja Aihe: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)  (Luettu 2170 kertaa)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Edellisestä kyselystä on jo vierähtänyt kotvanen, joten tässä arvon daameille uutta ruutua rastitettavaksi.

HUOM!
Vastaa tähän kyselyyn vain, jos olet nainen tai muu feminiiniseksi identifioituva. Miesten ja maskuliinien vastaava kysely löytyy täältä.

Tässä kyselyssä käytetään termiä "alistaminen" hyvin laveasti. Sen alle mahtuvat yleisesti ottaen kaikenlainen tekijänä tai palveltavana oleminen, oli suuntaus sitten dom, top, sadisti, sitoja, tai muu vastaava.

Vastaavasti "alistuminen" pitää sisällään esimerkiksi sidottavana tai piiskattavana olemisen, vaikka ei henkisesti kokisikaan alistuvansa. Eli sub, bottom, masokisti, köysinukke, ynnä muut vastaavat humpsahtavat nätisti tähän lokeroon.


Tieteellisin terveisin,
armadillo

kuunlilja

Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #1 : 24.07.2023, 19:11 »
Kyllä mä haluan pelkästään alistua.

Sucher

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 102
  • Pain and pleasure are divine
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #2 : 25.07.2023, 00:35 »
Jos dominoi paljon, tulee myös joskus tarve tulla sidotuksi, piiskatuksi ja piinatuksi, ehkä hieman primal mausteilla.  ;D 
« Viimeksi muokattu: 25.07.2023, 22:32 kirjoittanut Sucher »

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #3 : 25.07.2023, 09:04 »
Jos on dominoi paljon tulee myös joskus tarve tulla sidotuksi, piiskatuksi ja piinatuksi, ehkä hieman primal mausteilla.  ;D

Tunnistan ja tunnustan! :D

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #4 : 25.07.2023, 12:41 »
Pistin että haluan alistaa vaikka olenkin enemmän kallistunut fetisseihin.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #5 : 25.07.2023, 15:53 »
Vastasin "joku muu, mikä" (Maija Vilkkumaa pun intended, maybe?)

Ja mietin että missä tässä on se pienen valokytkin switchaajan kultainen keskitie? Lisäksi alistumisen ja alistamisen määritelmien lavea kuvaus jättää hirveästi tulkinnan varaa ihmiselle, joka tykkää olla vähän kaikkea kokoajan... ::) Ja entäs sitten ihmiset joiden suuntautuminen sijaitsee jossain fluidiasteikolla heilahdellen sinne tänne vaikkapa seurasta riippuen?

~ Nelli
Se pikkuinen, joka tälläkin hetkellä määräilee nakkeja suuhunsa mutta tekee kiltisti tiskit jos käsketään?

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #6 : 25.07.2023, 16:21 »
missä tässä on se pienen valokytkin switchaajan kultainen keskitie? Lisäksi alistumisen ja alistamisen määritelmien lavea kuvaus jättää hirveästi tulkinnan varaa ihmiselle, joka tykkää olla vähän kaikkea kokoajan... ::) Ja entäs sitten ihmiset joiden suuntautuminen sijaitsee jossain fluidiasteikolla heilahdellen sinne tänne vaikkapa seurasta riippuen?

Moi, kiitos vastauksesta ja hyvistä kysymyksistä!

Mulla oli tässä taustalla sellainen ajatus, että switchaamisen kannalta ei ole väliä että milloin haluaa mitäkin, eikä myöskään sillä haluaako alistua ja alistaa saman ihmisen kanssa vai eri ihmisten. Tämän kyselyn kannalta ei tarvii edes tykätä tehdä just samoja asioita muille kuin mitä tykkää itse ottaa vastaan.

Eli jos tulee vaikka vuoroin semmoisia kausia että tekee mieli vaan heiluttaa piiskaa, ja sitten taas sellaisia kun on vaan kertakaikkiaan p-a-k-k-o virua ketjuissa muiden kiusattavana, niin voi arvioida onko niitä kausia suunnilleen yhtä paljon vai kallistuuko rooli enemmän jommankumman puoleen.

Eli vastatakseni kysymyksiisi:

Switchaajan kultainen keskitie kulkee kohdalla "Haluan jokseenkin yhtä paljon alistaa ja alistua", ja BDSM-fluidit (joksi itsekin identifioidun) voi omantunnon mukaan arvioida taipuuko selkeästi enemmän dominoinnin vai subinoinnin puolelle, vai meneekö puntit kutakuinkin tasan. Eli tyyliin domina, joka tykkää silloin tällöin "lipsahtaa" sopivassa seurassa, voisi mun nähdäkseni vastata "Haluan enimmäkseen alistaa, mutta nautin jonkin verran myös alistumisesta".

Vastasinko yhtään sinne päin, mitä hait takaa?


t: armadildo

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #7 : 25.07.2023, 16:51 »
Ilmeisesti kuulun siihen harvalukuiseen masokistien joukkoon jolle piiskaus EI OLE rangaistus eikä palkkio vaan tapa saavuttaa kivun kautta tietty mielihyvän aste. Tilanteeseen ei tarvitse myöskään kuulua mitään seksuaaliseksi kuvattavaa toimintaa. Siksi ilmeisesti vastakappaleen löytäminen on ollutkin niin haastavaa.

LehA

Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #8 : 26.07.2023, 18:16 »
Ilmeisesti kuulun siihen harvalukuiseen masokistien joukkoon jolle piiskaus EI OLE rangaistus eikä palkkio vaan tapa saavuttaa kivun kautta tietty mielihyvän aste. Tilanteeseen ei tarvitse myöskään kuulua mitään seksuaaliseksi kuvattavaa toimintaa. Siksi ilmeisesti vastakappaleen löytäminen on ollutkin niin haastavaa.

Sanoisin että tuossa ollaan aivan puhtaasti sensation playn puolella.
Ei kaikkeen S/M-toimintaan tarvitse liittää valtasuhteen elementtejä. Tosin sellainen on myös oman kokemukseni mukaan harvinaisempaa, mikä näkyy myös täällä esim. seuranhakuilmoituksia seuratessa.

Sensation play ei myöskään vaadi että siihen pitäisi liittyä genitaalien käsittelyä - muttei sitä pois rajaakaan. Sehän on täysin Topin päätösvallassa. Tuosta asiasta olen samaa mieltä. -T: sensation junkie-

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #9 : 02.08.2023, 13:07 »
 Vastasin, että "enimmäkseen alistua, mutta nautin myös alistamisesta". Pitkäaikaisimman kumppanini kanssa dynamiikka on aina ollut niin että alistun ja se ei siitä mihinkään muutu, mutta muiden leikkikaverien kanssa asetelma on yleensä muodostunut niistä fiiliksistä mitä siitä toiselta saa ja mitä itse antaa tilanteeseen. Kytkimenä koen että mun on helppo vaihtaa puolta. Toki termistöllä on mulle myös merkitystä. Itse en alista, koska en niin päin saa valtasuhteista mitään, vaan olen pelkästään top. Leikkikaverien kanssa voin olla siis vaihtelevasti top tai bottom, vailla niitä valtasuhteita.

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #10 : 02.08.2023, 13:45 »
Mun eka vastaus oli heti ”haluan pelkästään alistua”, mutta vaihdoin sitten ”muu”, koska vaatii vähän täsmennystä.

Oman puolisoni kanssa mulla on vahva halu ja tarve alistua seksuaalisesti ja olla käytettävänä, vaikka samalla olen aktiivinen ja top-henkinen (en silti yhtään switch enkä domme).

Muiden kanssa kimppaillessa en suoranaisesti alistu, mutta luotettavien henkilöiden kanssa mua saa esim. kevyesti läiskiä ja dominoida, koska minkäs teet, nautin D/s- ja s/m- roolijaosta. Kimpassa olen myös enemmän tarkkailija ja bottom, kuin aktiivinen top.

Eli taidan mä olla seksuaalisissa kohtaamisissa aika puhtaasti alistuva Kuuma Kissa, ja vähän seurasta riippuen enemmän tai vähemmän aktiivinen heittäytyjä.

Mielenkiintoisen asetelmasta tekee se, että tutustumis/tsekkailuvaiheessa en ole yhtään alistuva, pikemminkin flirtti ja syöjätär. Mittailen aika suoralla katseella ja kehonkielellä kenessä olisi riittävästi munaa/munasarjaa saada/ottaa minut. Ujot ja liian kiltit mä ohitan olankohautuksella, ellen sitten syö ohimennen suihini. Mun sisäinen Pantteri tarvitsee hyvän vastuksen, ennen kuin voin edes harkita alistuvani.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2023, 14:06 kirjoittanut Purulelu »

helle

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 165
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #11 : 02.08.2023, 14:45 »
Tällä hetkellä haluan enimmäkseen leikkiä yhdessä, en olla pelkästään leikkikalu. Mitä se milloinkin tarkoittaa, on halun erilaista ilmenemistä.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: BDSM-suuntausten sukupuolijakauma, kesä 2023 (naiset)
« Vastaus #12 : 03.08.2023, 14:26 »
Switch
Nautin ja minulle on luontaisempaa alistua ja olla alistettavana, mutta oikean vastaparin kanssa alistaminen on ihan parasta herkkua! 🖤