Kirjoittaja Aihe: Sessiossa käytössä olevat nimet  (Luettu 1801 kertaa)

Alice/In /

Sessiossa käytössä olevat nimet
« : 27.07.2023, 11:53 »
Olen jo pitkään miettinyt omaa nimeä sessioon, joka kuulostaisi omalta. Kertoisi ns. Tarinani ja kuulostaa minulta. En vaan löydä.. Haluaisin kuulla millaisia nimiä teillä on käytössä ja jos on, niin onko niillä tarkoitus /merkitys ? Onko niillä sessioissa edes mitään merkitystä?
Saa myös vinkata nimiehdotuksia sub / Domina

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #1 : 27.07.2023, 12:02 »
Meillä Toyn kanssa käytössä on jo melko pitkään ollut Toy (nais-sub) ja Master (male dom). Sessiokieleksi vakiintui joskus kauan sitten englanti.

Näistä Master istuu itselleni oikein hyvin, mutta Toyn nimityksen kanssa on viimeaikoina ollut hieman pohdinnan tarvetta. Nimityksiä sessioidessa ovat esimerkiksi slut, whore, cumslut, piss slut, fuckmeat, doll, fuckdoll, ja tietty good girl.

Sessioissa olemme lähentyneet sellaista ritualistista tunnelmaa ja tätä varten on Toylle uusi nimitys työn alla. Toistaiseksi heikolla menestyksellä. Ehdotuksia saa esittää! Meininki siis sellaista Masterin ja masterin kyrvän palvontaa subin keholla.

JoeMan

Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #2 : 28.07.2023, 08:13 »
Olen tykästynyt itsellä nimeen Isäntä. Siitä tulee mieleen maanläheinen ja reilu mutta myös päättäväinen ja vakaa sekä luotettava. Isännästä tulee myös mieleen käsistään kätevä ja se kuvaa itseä hyvin. Tämä Isäntä tekisi mielellään monenlaista laitetta Narttunsa/Subinsa/Tyttönsä piinaamiseen jos siihen olisi mahdollisuus.
Ja yksi tuohon nimeen on kotimaisuus, omalla kohdalla ei tuntuisi luontevalta englanninkieliset nimet. Isäntä on hyvä itselle ja sitä on kiva kuulla subin suusta.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #3 : 28.07.2023, 08:41 »
Itseäni on sessioidessa kutsuttu ihan vaan Annikaksi. Minusta kutsumanimellä ei ole niin suurta merkitystä, mutta sen olisi hyvä olla sellainen, johon itse voi helposti samaistua.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1744
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #4 : 28.07.2023, 10:42 »
Olen tykästynyt itsellä nimeen Isäntä. Siitä tulee mieleen maanläheinen ja reilu mutta myös päättäväinen ja vakaa sekä luotettava. Isännästä tulee myös mieleen käsistään kätevä ja se kuvaa itseä hyvin.
...
Samoista syistä käytän mielellään kumppanista sanaa Isäntä. 

Itse olen hälle lelu ja se tuntuu sopivan meidän dynamiikkaan hyvin.

thedge

Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #5 : 28.07.2023, 19:38 »
Sessioissa olemme lähentyneet sellaista ritualistista tunnelmaa ja tätä varten on Toylle uusi nimitys työn alla. Toistaiseksi heikolla menestyksellä. Ehdotuksia saa esittää! Meininki siis sellaista Masterin ja masterin kyrvän palvontaa subin keholla.

Saattaisiko jokin juuresta "devotion" juontuva nimitys kolahtaa (kun kumpikin tietää sen merkityksen)? Devotee, devoted pet, devoslut?

isabella

Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #6 : 28.07.2023, 20:49 »
Minä olen alistuville osapuolille Rouva. Alistuessani D:ni on minulle Isäntä.

idänmusta

Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #7 : 29.07.2023, 09:51 »
Roolista kiinni aikalailla yleensä orja ,sisäkkö tai palvelijatar

latexiom

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • Demihomoseksuaali kumifetisisti Tampereelta
  • Galleria
Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #8 : 29.07.2023, 10:12 »
Määräävä osapuoli on isäntä. Alistuvan on sitten roolista riippuen orja, pentu, sisäkkö, lutka...
En tykkää puhua useaa kieltä samanaikaisesti  :))

Chastity88

Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #9 : 30.07.2023, 13:09 »
Meillä mies on herra ja itse joko pano tai lutka

Kittycat

Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #10 : 30.07.2023, 18:57 »
Daddy on daddy ja mua kutsutaan prinsessa, (kiltti) tyttö, cum dumpster, pikkuinen, lelu, yms. vähän riippuen siitä mitä sillä hetkellä tapahtuu. Kutsumanimet tuli tosi luonnostaan mukaan meillä, eikä niitä oikeestaan edes tarvinnut keksiä. Kokeiltiin ja sitten puhuttiin, että mitä mieltä kyseisistä nimistä ollaan ja todettiin, että nää toimii. Me tosiaan ollaan avoliitossa ja dynamiikka on aikalailla 24/7, eli samat nimet toimii ihan arjessakin, riippuen kuulevista korvista tietenkin. Nimet myös kuvaa/ylläpitää meidän dynamiikkaa.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #11 : 30.07.2023, 19:00 »
”Sessioissa” ja sen ulkopuolella on käytössä samat kutsumanimet.
Itseäni kutsutaan yleensä sedäksi, paitsi muutama poikkeus on joiden hellittelynimiä en kerro 😄.
Herroittelua en suvaitse kuin yhdeltä ja hänkin oppi keksimään siihen pehmeemmän tavan tuoda tarpeensa herroitella huomioiduksi.
Itse käytän lelusta ja tilanteesta riippuen tyttö,panolelu,narttu,punapää,pikkuinen ja noihin eteen välillä mun/pikku/kiimeinen yhdistelmää.

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Sessiossa käytössä olevat nimet
« Vastaus #12 : 31.07.2023, 20:38 »
Meillä on käytössä Isäntä (tiukka, mutta lempeä), ja joskus myös Herra, joka ei sovi mun (subin) suuhun, mutta joskus tarpeen, jos en oikein meinaa totella ja pitää saada viesti perille. Hammasta purren saatan saada sanotuksi:”Kyllä, Herra”.

Mä olen Purulelu/Vinkulelu, Hyvä tyttö/ Hyvä Vaimo.
Saatan myös olla primal-hetkinä Pupu/Jänis/Rusakko, ja Isäntä on Susi tai muu Iso Eläin.

😀