Aula - kaikille avoimet alueet > Kerhohuone

Panokone

<< < (2/35) > >>

Retsam:
Rakensin aikanaan panokoneen pappatunan koneesta ja sitä pyörittämään kahvasäätöinen porakone.Säätö samalla tavalla kuin kattoporissa,eli kahvasta sai lisää kierroksia.
iskunpituus n.50 mm,eli aika sopiva ja vaihtopäitä sai sopivasti pultattua kiinni. lohkon päällä jopa liukkarin annostelija. toimi hyvin jopa ns.tuplapäällä ja kuulapäällä...

Raippa:
No niin. Eiköhä tuossa nu jo aluksi ideoita riittämiin olekin. Muistakaa se terä kumminkin vaihtaa dildoon enne kuin alatte puukkosahaa työntämään kenenkään peppuun.  ;D  >:D

Icebug85:
Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat :D

Amynsomnia:

--- Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 22.02.2017, 22:05 ---Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat :D

--- Lainaus päättyy ---

Mä voin tulla, sen sitten testaan että onko hyvä.  O:-) :P

Icebug85:

--- Lainaus käyttäjältä: Amynsomnia - 23.02.2017, 11:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 22.02.2017, 22:05 ---Oon miettinyt panokoneen rakentamista..siis enhän mä sillä tee hevonpaskaa mutta vittuillakseni voisin rakentaa. Suunnitelma on valmiina pääkopassa..ajattelin "lievästi" parempaa kuin useimmat kaupalliset rimpulat :D

--- Lainaus päättyy ---

Mä voin tulla, sen sitten testaan että onko hyvä.  O:-) :P

--- Lainaus päättyy ---

 Katsotaan nyt millainen siitä tulee..laitan kuvan kunhan saan jotain kuvattavaa kasaan. Osia on jo tilattu mutta niiden saapumiseen menee aikaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta