Kirjoittaja Aihe: Ylläpidon osaaminen  (Luettu 29968 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #45 : 09.08.2012, 20:07 »
Minähän osoitan tässäkin viestissä lopettamisen taitoani ja ainoastaan ilmoitan ylläpidolle ala-arvoisesta viestistäsi.

Master T

  • Vieras
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #46 : 09.08.2012, 20:15 »

Minä en ole aggressiivinen. Jos olisin aggressiivinen, pahoinpitelisin ihmisiä sen sijaan, että kirjoittaisin sivistyneesti palstalla.

Eli, jos foorumissa on parantamisen varaa, on parempi tehdä itse oma foorumi sen sijaan, että antaisi parannusehdotuksia sen hetkisen foorumin ylläpidolle. Kuulostaa hyvin järkevältä vaihtoehdolta.



Hmmm. Pitääkö tämä oikeasti kirjoittaa: Kyllä; kritisointi järkevissä ja asiallisissa puitteissa palvelee kaikkia foorumin käyttäjiä.

Hyvä, ettet ole aggressiivinen, Leccare. Minähän kerroin, etten ollut edes huomannut sinua ennen tätä keskustelua, joten kovin aggressiivista se ei minun kannaltani siis ole ollut. Ymmärsin kuitenkin, että jotkut ovat sen sellaiseksi kokeneet.

Ja Chmlnidae, olet oikeassa kyllä kritiikki voi olla rakentavaa ja tervetullutta ylläpidon kannalta - olettaisin - ja silloin palvella kaikkia täällä vierailevia. Kritiikki, joka tukahduttaa keskustelut, ei sellaista kuitenkaan ole. Olen yhä sitä mieltä, että, jos jokin keskustelufoorumi on minulle epäsopiva siirryn sieltä pois, enkä lähde hakkaamaan päätäni seinään tai häiritsemään niiden keskustelua, joista foorumi on heille sopiva. Tämä ei ole mikään ehdoton totuus, silloin, kun kritiikki on rakentavaa ja auttaa sivuston ylläpitäjiä kehittämään toimintaansa, on kritiikki tietenkin hyväksi.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #47 : 09.08.2012, 20:34 »
Huomasitko miten aggressiivinen aloittaja Piiskazion on? Palstalla voisi olla mukava tunnelma, mutta hänelle tuli pakottava tarve solvata henkilöä, joka ei ole koskaan ollut edes tietoinen hänen olemassaolostaan. Juuri tuollaiset yksilöt ovat se palstojen ja yhteisöjen todellinen ongelma.

Glori

  • Vieras
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #48 : 09.08.2012, 20:54 »
Äiti on nyt vähän väsynyt - anteeksi etukäteen viestin sävy. En vaan enää jaksa jatkuvaa vinkumista ja vääntöä aiheesta kuin aiheesta. Kun yksi käsitellään loppuun, alkaa tekemällä tehty riidankylvö ja saivartelu toisessa aiheessa. Ja tarkoitan tällä useampaakin henkilöä kuin Leccarea (anteeksi että mainitsin nimeltä).

Pyyhin kaikki raporttinne, ne eivät aihauta toimenpiteitä ylläpidon taholta. Pyydän kaikkia nyt ihan nätisti lopettamaan kaiken nälvimisen. 
Etukäteen ilmoitan, että laittelen prosentteja jos siitä on apua pitämään foorumi rauhallisena.

Kiitos kaikille jotka ymmärsitte.

isabella

Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #49 : 09.08.2012, 21:09 »
Ylläpidon toiminnasta minulla ei ole mitään huomauttamista. Epäkiitollinen homma, jota he kuitenkin jaksavat tehdä ilman palkkiota vapaa-ajallaan. Kiitos siitä heille!

Mutta siitä en ole muutamien aikasempien kirjoittajien kanssa samaa mieltä että kritiikkiä ei saisi esittää. Baari on kuitenkin käsittääksen tarkoitettu kaikille kinkyille ja joukossa on jos jonkinlaista ihmistä ja mielipidettä. En aina ole ollut samaa mieltä ylläpidon linjanvedoista ja olen sen myös ilmaissut. Eikö kuitenkin suurelta osalta käyttäjäkunta muodosta foorumin ja eriäviäkin mielipiteitä voi asiallisesti tuoda esiin? Viime kädessä toki ylläpito tekee päätökset siitä kuka bannataan tai minkälainen materiaali ei ole hyäksyttävää mutta käyttäjien pitää mielestäni saada kertoa kantansa asioihin ilman että alkaa heti muiden käyttäjien taholta "perusta itse parempi foorumi jos tämä ei miellytä" huutelu. Ja kiitos vielä Jettikselle erittäin asiallisesta kannanotosta.

Qumma

Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #50 : 09.08.2012, 21:10 »
Vian ei tarvi olla suuri silloin kun se on päässä  ::)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #51 : 09.08.2012, 21:47 »
Äiti on nyt vähän väsynyt - anteeksi etukäteen viestin sävy. En vaan enää jaksa jatkuvaa vinkumista ja vääntöä aiheesta kuin aiheesta. Kun yksi käsitellään loppuun, alkaa tekemällä tehty riidankylvö ja saivartelu toisessa aiheessa. Ja tarkoitan tällä useampaakin henkilöä kuin Leccarea (anteeksi että mainitsin nimeltä).

Pyyhin kaikki raporttinne, ne eivät aihauta toimenpiteitä ylläpidon taholta. Pyydän kaikkia nyt ihan nätisti lopettamaan kaiken nälvimisen. 
Etukäteen ilmoitan, että laittelen prosentteja jos siitä on apua pitämään foorumi rauhallisena.

Kiitos kaikille jotka ymmärsitte.
Ymmärrän oikein hyvin. Minun varoitukset ja prosentit pidetään yhä yllä, mutta kukaan, josta olen raportoinut, ei saa minkäänlaisia seuraamuksia omasta tarkoituksella pahantahtoisesta käytöksestään. Ja ei, et saa anteeksi.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #52 : 09.08.2012, 21:48 »
Vian ei tarvi olla suuri silloin kun se on päässä  ::)
Kyllä olet tuonut sen hyvin esille, kun et ymmärrä natsifetisismin ja natsin eroa.

Qumma

Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #53 : 09.08.2012, 21:54 »
Vian ei tarvi olla suuri silloin kun se on päässä  ::)
Kyllä olet tuonut sen hyvin esille, kun et ymmärrä natsifetisismin ja natsin eroa.

Natsismillako selität oman käyttäytymisesi?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #54 : 09.08.2012, 21:57 »
Vian ei tarvi olla suuri silloin kun se on päässä  ::)
Kyllä olet tuonut sen hyvin esille, kun et ymmärrä natsifetisismin ja natsin eroa.

Natsismillako selität oman käyttäytymisesi?
Koet varmasti sanoneesi jotain todella ovelaa ja tunnet siitä suurta mielihyvää.

katti

  • Vieras
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #55 : 09.08.2012, 22:02 »
Täällä on paras ylläpito ja moderaattorit, mitä ikinä "tavannut".  Sopivasti kaikkea ja ei mene mukaan kaikenlaiseen itkemiseen ja länkytykseen, mitä itsekin täällä välillä(mutta tosi harvoin 1!) tuonut ilmi. Kiitti  :)

Dominantti

Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #56 : 09.08.2012, 22:41 »
Olen henkilökohtaisista syistä ollut melko olemattoman aktiivinen viime aikoina, mutta pientä inputtia nyt kuitenkin...

Eli, jos foorumissa on parantamisen varaa, on parempi tehdä itse oma foorumi sen sijaan, että antaisi parannusehdotuksia sen hetkisen foorumin ylläpidolle. Kuulostaa hyvin järkevältä vaihtoehdolta.

Minusta kilpailu on eduksi. Itseäni ahdistaa tällä hetkellä se fakta kovin paljon, etten ole pystynyt edistämään meidän muuttoprojektia uudelle palvelimelle sitä vauhtia kun oli suunniteltu. En tosin tiennyt, että päädyn avioeroon kun hommaa suunniteltiin.

Näin ollen... Leccare: Olet erittäin tervettullut luomaan Suomen Paras Kinkysivusto joka kaappaa puolestaan skenen Baarista. Sitten ainakin saan erittäin hyvän syyn pistää vielä paremmaksi. ;)


Henkilökohtaisella tasolla huvittaa se kiittämättömyys mihin ihmiset kykenevät, kun niille annetaan jotain ilmaiseksi. Ihmisellä on ihmeellinen tapa alkaa olettamaan, että niillä on oikeus johonkin jos tottuvat siihen. Se on yhdentekevää, että vapaaehtoisten ylläpitäjien vapaa-aika ja henkinen terveys poltetaan loppuun, kun ei nettipalvelu tyydytä siitä on kyllä pakko avautua että saa tätä henkilökohtaista pahoinvointia purettua johonkin toiseen henkilöön.

Siksi haluaisin kiittää kaikkia, jotka jaksavat joskus antaa sitä positiivista palautetta. Se lämmittää mieltä, kun ei tämä ylläpitäjän rooli aina ole kovin helppo.

Immortal

  • Vieras
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #57 : 09.08.2012, 22:53 »
*halipusuttaa ylläpidon*

perapervo

  • Vieras
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #58 : 09.08.2012, 23:02 »
Ylläpito Rockkaa!  8)

Uniform

  • Vieras
Vs: Ylläpidon osaaminen
« Vastaus #59 : 10.08.2012, 01:27 »
Minä en ole aggressiivinen. Jos olisin aggressiivinen, pahoinpitelisin ihmisiä sen sijaan, että kirjoittaisin sivistyneesti palstalla.
Väärin. Tuolloin olisit väkivaltainen!
Ihminen voi olla vaikka jatkuvasti agressiivinen, ilman että on väkivaltainen tai vaarallinen. Sama on mahdollista myös toisinpäin (teoriassa).