Baarin kannatusmaksut
Luulisi, että uhrit tunnistavat kyllä hyväksikäyttäjänsä myös mediassa jaettujen naamakuvien ja oikean nimen perusteella. Tuskinpa hyväksikäyttö on tapahtunut naamio naamalla ja pelkkää netin nimimerkkiä käyttäen.
Rikollisten puolustelijat saattavat ittensä aika outoon valoon....
violet, en todellakaan halunnut piikitellä sinua, enkä henkilökohtaisesti ketään - oli vähän sekavasti ilmaistu.
Jos palaa niin uudella nimimerkillä, wanhan merkitys on siinä mielessä olematon.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 05.06.2016, 20:06Jos palaa niin uudella nimimerkillä, wanhan merkitys on siinä mielessä olematon.Kyllähän ton jokainen tajuaa. Luulen, että ennemminkin on kyse siitä, että ihmiset haluavat tietää, kenen kanssa on ollut tekemisissä.
Lainaus käyttäjältä: submit - 05.06.2016, 22:04Lainaus käyttäjältä: Nick - 05.06.2016, 20:06Jos palaa niin uudella nimimerkillä, wanhan merkitys on siinä mielessä olematon.Kyllähän ton jokainen tajuaa. Luulen, että ennemminkin on kyse siitä, että ihmiset haluavat tietää, kenen kanssa on ollut tekemisissä.ja tietää onko ollut tämän tyypin kanssa tekemisissä.
Käräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta raiskaajaa syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita raiskaajia olleen jopa 640.
Pakko korjata tuota Iltasanomien artikkelia:LainausKäräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta raiskaajaa syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita raiskaajia olleen jopa 640.BDSM:n kanssahan tällä ei ole mitään tekemistä. Mauranen ei selvästi ole mikään BDSM-harrastaja, vaan pelkkä pedofiili, raiskaaja, hyväksikäyttäjä ja lapsenhakkaaja. Ei tällaisille ole edes olemassa mitään sopivaa rangaistusta.