Kirjoittaja Aihe: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?  (Luettu 14900 kertaa)

balance

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #30 : 11.09.2014, 20:20 »
Netti on melkein se varmin keino tämän tyyppiseen seuranhakuun.

Muuten voisin sitten ajatella että työn kautta tapaisin ihmisiä sekä harrastuksissa. Jonkin muotoista sosiaalista elämää kuitenkin pitäisi olla, jos haluaa ihmisiä tavata ja niihin tutustua kasvokkain.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #31 : 11.09.2014, 20:57 »
Mä oon 80 luvulta asti luuhannu erilaisia online palveluita ja vuosien saatossa tavannu,
erilaisissa tilanteissa, varmaan satoja ihmisiä... mutta

ainoastaan KERRAN

mulle on tarjottu pullaa tissien välistä.

Ja alkaa pikkuhiljaa vituttaa tää venttaaminen ja vonkaaminen!  >:(

 ;D

Loc

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #32 : 11.09.2014, 20:59 »
Hmm, paistoitko sen pullan tissien välissä vai miten on ymäärrettävä suuntauksesi huomioiden?

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #33 : 11.09.2014, 21:04 »
En kerro.

 ;D

balance

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #34 : 11.09.2014, 21:06 »
stoge kun sun pitää eka ITE leipoa se pulla ja sitten asetella rintojen väliin.. sit voit syödä.

nahkuri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 36
  • Se joka vitsaa säästää se naistaan vihaa
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #35 : 13.09.2014, 17:34 »
Netistähän sitä pääsääntöisesti nykyään tämäkin tehdään. Nyt kun löysin tämän foorumin ja siihen liittyvät miitit sun muut, niin niitäkin tulee kyllä kokeiltua. Joskus miettiny mitenkä normitreffi sivuila pystyis ilmaisemaan kiinnostus aiheeseen ilman, että säikäyttäis muuten potentiaalisa kumppaneita pois. Kokeilunhaluun viitannuk mutta se ehkä turhan ympäripyöreä.

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #36 : 16.09.2014, 00:11 »
Joskus miettiny mitenkä normitreffi sivuila pystyis ilmaisemaan kiinnostus aiheeseen ilman, että säikäyttäis muuten potentiaalisa kumppaneita pois. Kokeilunhaluun viitannuk mutta se ehkä turhan ympäripyöreä.
Väittäisin että on... silloin kun seuraa normitreffisivuilta etsin ilmaisin asian jotenkin niin että "ei pelkkää vaniljaa kiitos". Kävi ilmi että ei, kaikki eivät ymmärrä - harjoittelin sitten kaapista ulos tuloa selittämällä pahaa aavistamattomalle treffiseuralle mistä on kyse. Naama punaisena molemmilla. :D

X-Myster

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #37 : 16.09.2014, 07:59 »
Joskus miettiny mitenkä normitreffi sivuila pystyis ilmaisemaan kiinnostus aiheeseen ilman, että säikäyttäis muuten potentiaalisa kumppaneita pois. Kokeilunhaluun viitannuk mutta se ehkä turhan ympäripyöreä.
Väittäisin että on... silloin kun seuraa normitreffisivuilta etsin ilmaisin asian jotenkin niin että "ei pelkkää vaniljaa kiitos". Kävi ilmi että ei, kaikki eivät ymmärrä - harjoittelin sitten kaapista ulos tuloa selittämällä pahaa aavistamattomalle treffiseuralle mistä on kyse. Naama punaisena molemmilla. :D

Joskus koettanut itsekkin normideittisivuilla ilmaista tätä suuntautuneisuutta..ja myös normi treffeillä ekakertaa tavatessa. On muutos hiukka hankala selitetttävä. Vielä kun näin miehenä se pitäisi saada kuulostamaan siltä mitä tarkoittaa. Eli vaikka kuulostelee ja hiukka avautuu. Tarkoitus ei kuitenkaan ole heti ekatreffeillä tunkea lakanoihin...Enempi ku laihat on vielä tulokset ;D

nahkuri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 36
  • Se joka vitsaa säästää se naistaan vihaa
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #38 : 16.09.2014, 16:52 »
Pitääpä kokeilla tuota vaniljaa kun seuraavan kerran palaa nettitreffailuun. Kiitti vinkistä.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #39 : 16.09.2014, 17:16 »
Välillä tuntuu että etsin neulaa heinäsuovasta.  ::)

perapervo

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #40 : 16.09.2014, 17:24 »
En hae koska ei löydy.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #41 : 16.09.2014, 18:12 »
Erään kerran tilapäisessä mielenhäiriössä   :o  laitoin treffisivulle ilmoituksen ja sovin sitä kautta treffit erään täysivaniljan kanssa. Sivusto oli sellainen.

Alkutervehtiminen tuotti jo ongelmia. Mietin millä nimellä tai nikillä esittäydytään.
Koko tapaamisen ajan mietin mitä voi sanoa ja mitä ei.
Koko tapaamisen ajan mietin sanoja, mietin miten ollaan normaalisti normaali-ihmisen kanssa.
"Mitä sinä harrastat?"
"Öööö, tuota. Käyn kävelyllä." Ei, ei, en voi sanoa että kinkyilen.

Olin niin kiinni Bdsm:n perussäännöissä joissa ihmisen anonyymius on tärkeä asia.
Sekä, jokaisella on oikeus omaan yksityisyyteen.

Hän sanoi oman nimensä, minä en.
Hän kertoi itsestään, minä en sitä totuutta.

Olin kovin vaivautunut suurimmaksi osaksi sen takia, että en osannut hänen kanssaan normaalia vaniljaihmisen deittailupuhetta, pientä small talkia.

Se taisi jäädä viimeiseksi kerraksi kun etsin jotain mille ei ole nimeä. Yritin olla vanilja toisen samanlaisen kanssa läheisessä tekemisissä ja epäonnistuin totaalisesti.




Riverlady

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #42 : 16.09.2014, 19:41 »
Inhoan ja ällöän nettideittailua. Siinä on kaikki paskaa paitsi kusi. Lyhyesti sanottuna mikään, siis ei mikään ylitä ensikohtaamista livenä, koska netissä muka "tutustuessa" ennakko-odotukset vääristyvät aina liikaa. Tilanne korostuu minun kaltaisellani leidillä, joka on todella tarkka viestien kirjoitusasusta, ihmisten puheäänestä ja tuoksusta mutta tietää itsekin tekevänsä kieliasusta ja murteesta liian vahvoja johtopäätöksiä. Aina on ensivaikutelma joko pilalla taikka liian hyvä, seuraavana vaiheena ärtymys. Pätee ainakin teoriassa kumpaankin suuntaan.

Minulle ei siis kannata kirjoittaa, jos ei tunneta entuudestaan irlistä tai ei tahdota keskustella 100% toverillisesti kanssani jostain ns. yleisesti kiinnostavasta asiasta :) Tallennan seuranhakijoiden nikit ja blokkaan kun siltä tuntuu. Onneksi myös nainen voi lähetellä copypastattavia viestejä. Tämmöisiä minä lähettelen nollaviestiläisille (kopioitu toisesta ketjusta, johon viesti kopioitu lähetettyjen viestien kansiostani)!

<copy paste>
Tervehdys

Huomaathan, että oma profiili kannattaa täydentää ja keskusteluihin ruveta osallistumaan. Ns. "nollaviestiläisiä" kohtaan meillä saitin ahkerammilla kirjoittajilla on epäluulomme, miksei muillakin nollaviestiläisillä, en tiedä, koska ihmisillä on taipumus haluta tietää, millaisen _ihmisen_ kanssa hän keskustelee - saati että tekisi jotain muutakin kuin vain täällä kirjoitellen keskustelisi. Keskusteluihin osallistumisen voit aloittaa uuden aiheen lisäämällä täältä
http://www.bdsmbaari.net/index.php?board=14.0

Hyvää syksyä sinulle.
</copy paste>

TheNalle2

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #43 : 18.09.2014, 12:12 »
sattumalla on suuri sananen. nyksä löytyi peuhaamassa avovaimojeni kanssa omasta sängystä ja kun jälkimmäiset lähti lätkimään muutti sitten sisään pienellä viiveellä. nyt ei ole aktiivista etsintää ollut pitkään aikaan ja korkeintaan etsintä on päällä tällä toisella puoliskolla; tavoitteena on löytää söpö, älykäs ja nuorehko piparinkantaja ilman lohkovikoja.

-TN-

tos

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #44 : 20.09.2014, 02:29 »
Seura löytyy kysymällä. Voi kuinka monta kertaa baarista on lähtenyt tyttö mukaan, kun on vaan kysynyt; että haluatko olla mun narttu tänään. Saanko alistaa sua oikein kunnolla.