Kirjoittaja Aihe: Domin käytös?  (Luettu 54570 kertaa)

Luciferian

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #195 : 02.09.2016, 12:13 »
Olin eräänä iltana viime viikolla hekumallisen herkullisen subin kanssa metsässä iltalenkillä ja siinä hölkätessäni liukastuin yhtäkkiä pururadalle loikanneeseen suureen sammakkoon
ja kaaduin suoraan rähmälleni koiran karmealle haisevan ripulipaskakasan päälle.  Subi kysyi heti sen jälkeen että onko tuollainen nyt dominoivalle herralle sopivaa käyttäytymistä.  :-[   

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #196 : 02.09.2016, 12:55 »
Ihan yhtäläillä kuin fooruminidioottina oleminen. huonoja trolleja, treenaa vielä vähän.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #197 : 02.09.2016, 13:58 »
Olin eräänä iltana viime viikolla hekumallisen herkullisen subin kanssa metsässä iltalenkillä ja siinä hölkätessäni liukastuin yhtäkkiä pururadalle loikanneeseen suureen sammakkoon
ja kaaduin suoraan rähmälleni koiran karmealle haisevan ripulipaskakasan päälle.  Subi kysyi heti sen jälkeen että onko tuollainen nyt dominoivalle herralle sopivaa käyttäytymistä.  :-[

Kiitos, että jaoit tän tarinan meille..

Luciferian

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #198 : 02.09.2016, 19:25 »
Idioottina on mukava olla, ei huolet paina, eikä rasitu polla.  ;D

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #199 : 02.09.2016, 21:07 »
Ihania ja niin vahvoja mielipiteitä. Koska olen täysin mielivaltainen D, on sessioissani pakko käyttää turvasanaa ihan oman mukavuuteni vuoksi.
Subit ovat niin ahneita ja kekseliäitä halutessaan lisää tuota niin yliarvostettua kipua omassa tahdissaan, joten joku mekanismi pitää olla.
Muutenhan joku subiraukka voi vielä saada sen kuvan, että päättää itse tahdista ja kestosta-(: Eihän säällinen D voi tuollaista vastuuta antaa subiraukalle kannettavaksi. Sessiohan päättyy kanssani kolmella eri tavalla: Turvasanaan tai siihen, että sessio (subi) muuttuu tylsäksi tai minua lakkaa kiinnostamasta. Viimeinen saattaa johtua ihan mistä tahansa ja se ei ole merkityksellistä.
Jos subi ei kykene tarjoamaan iloa vastaanottavana, pakotettuna tai muusta D:tä miellyttävästä syystä, on D:llä aina mahdollisuus vain lopettaa sessio. Itse en suostu sessioimaan ilman turvasanaa, koska en ole viihdyttämässä subia. Huomioin toki tarvittavat tauot ja kevennykset itse. Sessioissani usein subi elää voimakkaasti tilannetta, niin fyysisesti kuin sanallisestikin, eikä aina niin kauniisti.
En koe sessioitani mitenkään rankoiksi, toisaalta ne ovat fataaleja ja raakoja, toisaalta taas hyvin vuorovaikutteisia ja turvallisia.
Vuorovaikutteisuus ei tarkoita tasa-arvoa eikä subiohjausta. Subilla on oikeus ottaa vastaan ja lopettaa, kaikki muu on D:n päätettävissä.
Rangaistuspiiskaukset ovat asia erikseen, niissä on määritelty rajat ja määrät etukäteen ja D:n pitää vain luottaa omaan kokemukseensa ja näkemykseensä asian suhteen. Niin ja mielellään pitää subi suunnilleen käyttökelpoisena.
Hyvä jälkihoito kuuluu toki asiaan, tapauskohtaisella intensiteetillä.
Jokainen tavallaan, Itse kunnioitan niitä, jotka uskaltavat eteeni roikkumaan siten, että en kyseenalaista heidän haluaan tulla satutetuksi.
Teen sitä, mistä nautin niiden kanssa jotka siitä myös nauttivat.

Luciferian

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #200 : 02.09.2016, 21:34 »
Jos todellakin pidätte korkeatasoisia baarikirjoituksiani pelkkinä trolleina, joita ne eivät suinkaan oikeasti ole,
niin ehkäpä seuraava vaihtonikkini onkin sitten Trollipeikko.  8)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #201 : 02.09.2016, 23:10 »
Minä käyttäydyn kaikkia ihmisiä kohtaan peruskohteliaasti. Mutta jos joku perseilee ja osoittaa ikävää käytöstä mua tai läheisiäni kohtaan mä muutun jääkylmäksi.
Ja se, että joku odottaisi jo suuntautumisensa perusteella saavansa tietynlaista kohtelua, niin on mielestäni harhaa. Kukkoileva ylimielisyys ja toisessa ääripäässä mateleva nöyristely antavat ihmisestä vääristyneen kuvan. Toki, esmes jossain bileissä näillä rooleilla voi hieman leikkiä jo oletusarvoisesti ja se on vain hauskanpitoa.
En näe tässä eroja sillä onko subi vai D vai mikä suuntautuminen. Tavalliset hyvät ja kohteliaat käytöstavat ovat toimivat..sitten jos mennään ihan suhteen puolelle niin vaatimukset kasvavat. Silloin tahdon ja odotan, että mua kunnioitetaan, samoin kuin itse kunnioitan subiani ihmisenä. Minä saan käytökselläni ja toimillani subini kunnioituksen ja hän saa käytöksellään ja toiminnallaan minun kiitollisuuteni hänen alistumisestaan.
Ollaan ihmisiä toisillemme.
Hyvällä saa paljon parempaa aikaan kuin pahalla.  :love:

Tiia (Niina)

Vs: Domin käytös?
« Vastaus #202 : 03.09.2016, 11:00 »
että joku odottaisi jo suuntautumisensa perusteella saavansa tietynlaista kohtelua

Kovin moni asia ei ole yhtä rasittava kuin tämä. Paitsi ehkä se, kun D olettaa, että sovitut säännöt eivät koske häntä.
 
Aina välillä törmää Siskoihin, jotka tuntuvat aktiivisesti unohtavan esimerkiksi sen, että "keneenkään ei kosketa ilman lupaa" on tarkoitettu ohjeeksi myös Dommeille. Ei siis lähtökohtaisesti ole ok käyttäytyä miten tuttavallisesti haluaa (tai miten komentelevasti haluaa) ketä tahansa subia kohtaan vain siksi, että on tuttavallisissa väleissä subin D:n kanssa. Kommunikaatio, kommunikaatio, kommunikaatio.

vide

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #203 : 03.09.2016, 11:23 »
Mä luulen, että ärsyttävin on mustasukkainen Dom.

vide

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #204 : 03.09.2016, 11:27 »
Ihania ja niin vahvoja mielipiteitä. Koska olen täysin mielivaltainen D, on sessioissani pakko käyttää turvasanaa ihan oman mukavuuteni vuoksi.
Subit ovat niin ahneita ja kekseliäitä halutessaan lisää tuota niin yliarvostettua kipua omassa tahdissaan, joten joku mekanismi pitää olla.
Muutenhan joku subiraukka voi vielä saada sen kuvan, että päättää itse tahdista ja kestosta-(: Eihän säällinen D voi tuollaista vastuuta antaa subiraukalle kannettavaksi. Sessiohan päättyy kanssani kolmella eri tavalla: Turvasanaan tai siihen, että sessio (subi) muuttuu tylsäksi tai minua lakkaa kiinnostamasta. Viimeinen saattaa johtua ihan mistä tahansa ja se ei ole merkityksellistä.
Jos subi ei kykene tarjoamaan iloa vastaanottavana, pakotettuna tai muusta D:tä miellyttävästä syystä, on D:llä aina mahdollisuus vain lopettaa sessio. Itse en suostu sessioimaan ilman turvasanaa, koska en ole viihdyttämässä subia. Huomioin toki tarvittavat tauot ja kevennykset itse. Sessioissani usein subi elää voimakkaasti tilannetta, niin fyysisesti kuin sanallisestikin, eikä aina niin kauniisti.
En koe sessioitani mitenkään rankoiksi, toisaalta ne ovat fataaleja ja raakoja, toisaalta taas hyvin vuorovaikutteisia ja turvallisia.
Vuorovaikutteisuus ei tarkoita tasa-arvoa eikä subiohjausta. Subilla on oikeus ottaa vastaan ja lopettaa, kaikki muu on D:n päätettävissä.
Rangaistuspiiskaukset ovat asia erikseen, niissä on määritelty rajat ja määrät etukäteen ja D:n pitää vain luottaa omaan kokemukseensa ja näkemykseensä asian suhteen. Niin ja mielellään pitää subi suunnilleen käyttökelpoisena.
Hyvä jälkihoito kuuluu toki asiaan, tapauskohtaisella intensiteetillä.
Jokainen tavallaan, Itse kunnioitan niitä, jotka uskaltavat eteeni roikkumaan siten, että en kyseenalaista heidän haluaan tulla satutetuksi.
Teen sitä, mistä nautin niiden kanssa jotka siitä myös nauttivat.

Sä olet muuten ärsyttävän huono-omatuntoinen dom.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #205 : 03.09.2016, 11:33 »
että joku odottaisi jo suuntautumisensa perusteella saavansa tietynlaista kohtelua

Kovin moni asia ei ole yhtä rasittava kuin tämä. Paitsi ehkä se, kun D olettaa, että sovitut säännöt eivät koske häntä.
 
Aina välillä törmää Siskoihin, jotka tuntuvat aktiivisesti unohtavan esimerkiksi sen, että "keneenkään ei kosketa ilman lupaa" on tarkoitettu ohjeeksi myös Dommeille. Ei siis lähtökohtaisesti ole ok käyttäytyä miten tuttavallisesti haluaa (tai miten komentelevasti haluaa) ketä tahansa subia kohtaan vain siksi, että on tuttavallisissa väleissä subin D:n kanssa. Kommunikaatio, kommunikaatio, kommunikaatio.

Täysin samaa mieltä!

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #206 : 03.09.2016, 11:58 »
että joku odottaisi jo suuntautumisensa perusteella saavansa tietynlaista kohtelua

Kovin moni asia ei ole yhtä rasittava kuin tämä. Paitsi ehkä se, kun D olettaa, että sovitut säännöt eivät koske häntä.
 
Aina välillä törmää Siskoihin, jotka tuntuvat aktiivisesti unohtavan esimerkiksi sen, että "keneenkään ei kosketa ilman lupaa" on tarkoitettu ohjeeksi myös Dommeille. Ei siis lähtökohtaisesti ole ok käyttäytyä miten tuttavallisesti haluaa (tai miten komentelevasti haluaa) ketä tahansa subia kohtaan vain siksi, että on tuttavallisissa väleissä subin D:n kanssa. Kommunikaatio, kommunikaatio, kommunikaatio.

Täysin samaa mieltä!

 Yleisesti ottaen myös dommejen tulisi muistaa ettei kenenkään kosketa ilman lupaa. Oli se kohde sitten subi tai jotain muuta.
Hyvät käytöstavat pitäisi koskea myös dommeja.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #207 : 03.09.2016, 13:11 »
Sä olet muuten ärsyttävän huono-omatuntoinen dom.
[/quote]

Vaikuttaminen on toisinaan ollut vaikeampaakin-(: Kiitos.

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #208 : 03.09.2016, 17:38 »
Kyllähän yhteisesti sovitut asiat vaikuttavat kummankin käytökseen. Ei ole mitään ehddtonta tapaa käyttäytyä. Minusta kuitenkin silloin kun luottamus on syntynyt on käytös molempien hyväksymää. Pahinta on se jos joku toinen alkaa arvostelemaan, että ei noin saa olla ja tehdä.

cterror

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #209 : 03.09.2016, 22:15 »
Mikä tahansa Domin käytös johon alistettava osallistuu omasta vapaasta tahdostaan, ymmärtäen olevansa edelleen arvokas ja ainutkertainen on oikein.

Mikäli joku ylläolevista ei täyty on jossain aina vikaa.