Ilmoitustaulu > Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta

Moderoinnista

<< < (3/5) > >>

Lady Whip:

--- Lainaus käyttäjältä: bemad - 15.04.2011, 15:56 ---Minäkin olin yhteen aikaan kaikissa miiteissä mukana *kummastus*. Toisaalta naisten osuus oli pienempi silloin, joten nyt täytyykin kysyä että onko lisääntynyt moderoinnin tarve seurausta naisten suuresta määrästä?

--- Lainaus päättyy ---

 ;D Mikä loistava yhteenveto. Näin se varmaankin on. Naiset, nämä ihastuttavat olennot ovat syypäitä lisääntyneeseen moderointiin.  ;)

Kiitos ylläpidolle jaksamisesta.

bemad:

--- Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 15.04.2011, 19:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bemad - 15.04.2011, 15:56 ---Minäkin olin yhteen aikaan kaikissa miiteissä mukana *kummastus*. Toisaalta naisten osuus oli pienempi silloin, joten nyt täytyykin kysyä että onko lisääntynyt moderoinnin tarve seurausta naisten suuresta määrästä?

--- Lainaus päättyy ---

 ;D Mikä loistava yhteenveto. Näin se varmaankin on. Naiset, nämä ihastuttavat olennot ovat syypäitä lisääntyneeseen moderointiin.  ;)
Kiitos ylläpidolle jaksamisesta.

--- Lainaus päättyy ---

  Epäilen vakavasti, että näin on, sillä nuo modeemiajat ovat minulle hyvä vertailukohta.
Silloin 90-95% mukana olijoista oli nimittäin miehiä, ja 5-10% naisia (joista useiden kanssa kävin treffeillä joskus miittien jälkeen, heh). Moderointi oli vähäisempää ja sai tosiaan puhua aika lennokkaasti ilman, että tultiin toppuuttelemaan. Kannustettiin päinvastoin puhumaan lisää ja kommentointiaktiivisuus oli hyvällä tolalla. Jos tuli OIKEASTI riitaa se hoidettiin aina jätkäporukalla, siis yleensä jotenkin päästiin sopuun.

  Jos lähdetään nyt purkamaan tai ruotimaan tuota väitettä, että naiset lisäävät moderoinnintarvetta, niin tässä nyt joitakin syitä mitä tulee mieleen. Yksi momentti on tietysti joidenkin naisten kaikkialla kokema avuttomuus ja ahdistelu, jonka voi jo vilkas, vilpitön ja tehokas näkemyksistä kirjoittelu aiheuttaa. Tällainen ahdistunut nainen, tai heitä puolustava mies ottaa yhteyttä ylläpitoon, ja ilmoittaa, että nimimerkki bemad on esiintynyt loukkaavasti kirjoitellessaan elämästä ja ihmisistä. Jonkin ajan kuluttua tulee toinen. Samaan aikaan kuitenkin moni muu nainen on jopa kehunut kirjoituksiani palstalla tai sen ulkopuolella ja toivoo että jatkaisin kirjoittelua. Nyt tullaan siis kilpakosinnan alueelle. Nimimerkki bmad uhkaa viedä naiset. Tai hänen juttunsa alkavat olemaan liian haastavia muiden miesten kannalta, koska heidän pitäisi alkaa tarjota samaa mitä bemad tarjoaa. Tai parempaakin. Kirjoittelu joudutaan keskeyttämään. Syntyy noitarovio ja ihmiset ovat tyytyväisiä. Mutta ei sitten kerrota äidille tästäkään viestistä.

submit:
Ylläpito ei ole saanut yhtään yhteydenottoa bemadiin liittyen.

bemad:

--- Lainaus käyttäjältä: submit - 15.04.2011, 21:23 ---Ylläpito ei ole saanut yhtään yhteydenottoa bemadiin liittyen.

--- Lainaus päättyy ---

  No, voi olla ettei täällä ole sitten niin käynyt, mutta joka tapauksessa teidän
kannattaisi kirjata järjestyssääntöihinne vaikkapa sellainen pykälä, että "uudistusmieliset esseet ja kirjoitukset, jotka ei liity kinkyilyyn tulee liittää omiin päiväkirjamerkintöihin"...
Tällä hetkellä, kirjoitan niitä kyllä, mutten tänne.  8)

bemad:

--- Lainaus käyttäjältä: Hasse.W - 15.04.2011, 09:08 --- Nyt annetaan viesti että …........ ei saa puhu joka paikassa ja kirjoittajia kohdellaan eriarvoisesti sen mukaan onko kyseessä ”yksinäinen susi” vai ”bileistä tuttu”.
 Sillä jos kerran pilkkua viilataan niin toivottavasti ainakin tasapuolisesti.

--- Lainaus päättyy ---

  Mitä pilkun viilaukseen tulee niin todettakoon, että en ole yksinäinen susi kaikin tavoin. Lähes jokapäiväiseen elämääni kuuluu alfauros, kaksi alfanaarasta ja netti.   ;D

  Mutta ihmisten kannattaisi muistaa, että olen pienestä pitäen tullut syrjityksi.
Se, ettei ajatuksiani ymmärretä tai minussa on jotain outoa, alkoi selkiytyä minulle jo päiväkodin hiekkalaatikolla. Koulukiusausta kesti luokat 1-8, mutta luokalla 9 kaikki kiusaajat ainakin kävivät kavereinani. Naispuolinen isoin kiusaajani tuli ihaillen tunnustamaan, että olinkin ihmeen hyvä tyyppi. Ja eräs nainen totesi, että olen luokan fiksuin jätkä, muut on ihan elukoita. Totta. :D Ja lupasivatpa osa näistä naispuolisista elukoista minulle kielisuudelmia ja pimperoakin.
 
  Kannattaisi myös muistaa, että olen elänyt kaikista vastoinkäymisistä huolimatta ainutkertaisen, kosmisen murrosiän. Ikävaihe 15-19 ei yhtäkään täysjärkistä päivää... joka päivä toki jotain vastoinkäymisiäkin, mutta samanaikaisesti korkealla ja kovaa. Tutustuin myös astraalimaailman ystävääni ensimmäistä kertaa. Syvennyin esoteerisiin taiteisiin, vietin kuningasteosofien kanssa lukuisia iltoja jutellen reinkarnaatiosta jne.

  Kyllä minua saa edelleenkin haukkua, vaikka jätinkin tällä kertaa naiskokemukset luettelematta. Ne ovat liian hyviä ollakseen totta.  Ihan totta, arvostan naisia, mutta en ymmärrä miksi minua pitää moderoida!!  >:(

  Tai no sanokaa sitten vaikka HAU HAU jos siltä tuntuu. Kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa lähtö lähentyä. Lenkillelähtö.  8)
 
 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta