Kirjoittaja Aihe: Mistä löydätte kumppaninne?  (Luettu 11146 kertaa)

Longitude

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #15 : 17.08.2017, 17:22 »
Yleensä työn kautta tai deittisaiteilta. Edellisen pidemmän suhteen itseasiassa löysin täältä Baarista =)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #16 : 17.08.2017, 17:22 »
Pakko sanoa Tinderistä jonkinlaisella kokemuksen rintaäänellä, että se on kyllä toivoton mesta ainakin submiehelle. Kun kohtuuttoman ajankäytön jälkeen saa matchin, niin tämä ei todennäköisesti vastaa mitään. Enkä lähettele tervehdyksenä munankuvia vaan jotain ihan normaalia ja kohteliasta. Jos vastaa, niin se on tyyliin "hui kauheaa en mä vois koskaan satuttaa ketään xDxDxD". Hmm miksi sitten matchasit mun profiilin kanssa, joka on aika yksiselitteinen asioissa... No yksi positiivinen kokemus sentään löytyy.

Tinderissä mies tulee aina hukkumaan massaan, vaikka olisi millaine mallipoika, jos et erotu jollain tapaa siitä massasta omalle "kohderyhmälle". Vaikka varmaan määrälllisesti naisia ja miehiä voi tuolla olla yhtä paljon, lienee naisilla kuitenkin huomattavasti enemmän matcheja verrattuna miehiin.
Tinderin yksi ongelmista on myös se, että sieltä tulee aina jotain uutta ja kiinnostavampaa vastaan. Aina joku kimaltelee jossain vähän enemmän ja, kun tunneside niihin luurissa näkyviin ihmisiin on olematon niin vitunko väliä sillä on, vaikka niitten viesteihin lopettaisi vastaamisen, kun joku toinen kiinnostikin enempi.
Ja kuinka moni lopulta avaa sen profiilin sen sijaan, että vain swaippailee oikealle tai vasemmalle suurimman osan ihmisistä?

Itelle Tinder on lähinnä tapa tappaa aikaa salilla, bussia odottaessa tai, kun en vielä jaksa kömpiä peiton alta ylös kohtaamaan maailmaa. Jos sieltä jotain tulee vastaan, jee, jos ei... noh sit ei. Toki se harmittaa, jos/kun ihmisen kanssa on vaihdettu viestejä ja ei sit kuitenkaan saada sitä tapaamista sovittua sitten millään, jotta edettäisiin edes johonkin suuntaan.

Mr.Repe73

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 111
  • Cogito, ergo sum
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #17 : 17.08.2017, 17:47 »
Kyllä nuo ns. deittipalvelut ovat kinky herralle täysin toivottomia palveluita. Baareissa ei tule nykyään riekuttua, kun jälkikasvua kotona ja yh:na niitä hoitelee. Suhde ei tällä hetkellä kiinnosta, mutta pidempiaikaista sessioseuraa on aina välillä esim. herkkuun jätetyllä ilmoituksella löytynyt. Tosin malttia pitää olla, ja mihinkä tässä kiire olisikaan.

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #18 : 17.08.2017, 18:44 »
Yllättävän moni on löytynyt täältä baarista ja niin uskomatonta kuin onkin useimmat ovat pk-seudulta. Joku vuosi sitten e-Kontaktin kautta tutustuin naiseen joka kertoi baarista, silloin siis tänne eksyin. Kerran löytyi seuraa Iskurista ja kerran eräs meinasi lähteä mukaan kuppilasta mutta herrasmiehenä jätin väliin (tästä taitaa löytyä tarina jossain ketjussa).

Vaniljaseura tarttuu mukaan yleensä ihan pubeista ja yökerhoista.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #19 : 17.08.2017, 18:51 »
Baari, Fetlife, miitit, bileet, ja vähän guilty pleasurena Jodel.  8) OkC:n anti on jäänyt vähän laihaksi, Tinderiä en ole edes kokeillut eikä baareissa notkuminen ole minun juttuni ollenkaan.

submit

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #20 : 17.08.2017, 19:06 »
Suomi24/ KinkyBarin chatista, mutta siitä on aikaa yli 12 vuotta.

Muita "löytöjä" en mainitse, koska ei näköjään haettukaan tietoja seurustelusuhdetyyppisten suhteiden syntymispaikoista.


datura

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 251
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #21 : 17.08.2017, 21:00 »
Tapaan välillä ihmisiä täältä, Fetistä ja OkC:stä. Ja kinkymiiteissä ja -klubeilla käyn toki. Kaikista näistä väylistä on ollut  iloa. Tinder ei ole oikein ikinä kiehtonut.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #22 : 17.08.2017, 21:32 »
Molemmat nykyiset kumppanit olen tavannut OKC:n kautta. Harvemmin tutustun niin nopeasti, että baareissa onnistuisi.

Jersey

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #23 : 17.08.2017, 22:43 »
Täältä on löytynyt pari loistavaa, joista toinen edelleen kuvioissa. Nyt reissussa ollessa taas tinderistä ja okcupidista on löytynyt kinkyä seuraa.
(tosin ärsyttää okc nykyään kun ei nää vierailijoita :P joutuu selaa paljon enemmän profiileja)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1746
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #24 : 17.08.2017, 23:22 »
...
(tosin ärsyttää okc nykyään kun ei nää vierailijoita :P joutuu selaa paljon enemmän profiileja)
Just ajattelin poistaa koko profiilini sieltä samasta syystä.. Mut yllättävän paljon sieltä on ihan asiallistakin yhteydenottoa tullut. Itse asiassa mun (toistaiseksi) pisin sivusuhde löytyi sieltä aikanaan.

Nyt liityin (toisen pervon suosituksesta) xu:hun ja sieltä on vaikeampi löytää oikeesti kinkyä, koska lähes kaikki on muka kiinnostuneet sitomisesta. Oon lopettanut sen tinder-tyylisen käytön, eli katon vain ne profiilit, jotka viestittää, ellei oo todella tylsää..

Mut kinkyimmät kumppanit on kyllä olleet kiitos baarin ja fetin;)
Miiteissä oon saanut lähinnä kavereita ja bileet on toistaiseksi vaan haaveissa.


latex_couple_fin

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #25 : 18.08.2017, 05:31 »
Tinderissä me tavattiin. Mä kyllä kehun sitä, sehän on pirun hyvä keksintö deittailumielessä. Mutta sitten pikkuhiljaa vaan käännyttämään kinkymaailman ihanuuksiin. Kärsivällisyyttä ja joustoa kinkyilyyn, pikkuhiljaa ne kinkyhaaveet sieltä kuoriutuuvat jahka puolison kanssa sujuu kaikki muutkin elämän arkihommat. Helpommalla tuntuu pääsevän kun ei etsi kinkyilyn pohjalta puolisoa ollenkaan, vaan toki alkuvaiheessa vihjaisee niistä mutta kärsivällisesti rakentaa sitä puolta "vaniljan" kanssa. Tietysti tällä vaniljalla pitää pieni kinkyvivahde löytyä jostain takaraivon uumenista.

Angelika

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #26 : 18.08.2017, 06:45 »
Olen aika surkea noin deittailumielessä ja siksipä löydötkin ovat olleet vähäisiä, joskin itselleni hyvin riittäviä. Onni on saada olla ystävä taiturimaiselle ihmistuntijalle, joka on pariinkin kertaan edesauttanut upean ihmissuhteen syntymistä alkusanoilla: "Mä tunnen yhden ihmisen ja luulen, että teillä vois olla jotain yhteistä"  :love:

Baareissa en käy sen enempää kuin miiteissäkään ja hyvin harvoin bileissä. Netin kautta siis tulee etsittyä ja löydettyä seuraa. Mun nähdäkseni meidän naisten kannalta ongelmallista on se, että suurin osa miehistä muuttuu kyllä puheissaan kinkyiksi (tai vaikka virtahevoksi, jos nyt joku nainen sellaista olisi hakemassa) ihan vain pillun toivossa, vaikka eivät sitä olisikaan. Se että saa paljon vastauksia johonkin deitti-ilmoon, ei siis tarkoita sitä, että kukaan vastaajista olisi lopulta sisäistänyt kirjoittamastasi viestistä mitään muuta kuin sen, että sulla on pillu.

Macy

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #27 : 18.08.2017, 06:51 »
Seurustelukumppanit on löytynyt sattumalta mistä lie. Joskus netistä, joskus opiskelu- tai työpaikan viemien urien varrelta. Sessiokumppanit miiteistä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #28 : 18.08.2017, 07:10 »
Jostain ne vaan löytää vaikka koitan vältellä  :)
Viimeiseen kolmeen vuoteen oon yhen lelun itse löytänyt intternetistä kun oli tarve  8)

kulkija

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #29 : 18.08.2017, 07:10 »
Lähinnä netistä, joku myös harrastusten kautta.

Tuossa Angelikan mainitsemassa ongelmassa seuranhaussa naisilla, on varmasti paljonkin perää. Asiassa on käänteinenpuoli taas meidän miesten kannallta olemassa. Itse ja varmasti myös monimuukin mies, pyrkii lähestymään naisia aivan, sanoisinko terveellä-asenteella. Kohtamaan uuden tuttavuuden ihmisenä, eikä ensimmäisenä se pillumielessä. Ongelmaksi tulee (tai ainakin koen niin useasti) naiset ei millään tunnu ymmärtävän, että joku mies ei automaattisesti ajattelekaan heitä pillunkautta. Jotkut tuntuvat jopa loukaantuvan siitä, etteivät he automaattisesti ja itsestään selvyytenä ole se miehen haluama nainen. Eikä siihen auta olipa lähestymistapa kuinka kohtelias hyvänsä..Tulee välillä tunne, monelle naiselle kutsu vaikka kahvilaan tutustumaan mieheltä on yhtäkuin "Lähetääkö panee" vonkaus. Tietenkään, ei kenenkään tarvitsekaan läheä jokaiseen saamansa kutsun perään. Rukkasia saa ja monesti kannattaakin antaa, puolin jos toisin :) Pitääkin tyhjentää tuo oma rukkaslipastonlaatikko välillä, mahtuu taas uusia. Nyt kun muistin ::)