Kirjoittaja Aihe: Mistä löydätte kumppaninne?  (Luettu 11147 kertaa)

Ninni

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #30 : 18.08.2017, 07:43 »
Se että saa paljon vastauksia johonkin deitti-ilmoon, ei siis tarkoita sitä, että kukaan vastaajista olisi lopulta sisäistänyt kirjoittamastasi viestistä mitään

Tää on kyllä niin totta. Joskus joutunut oikeen tavaamaan itselleen että mitä mä oon oikein kirjoittanut ja pyytänyt vielä ulkopuolistakin mielipidettä kun on mennyt niin huti...

Sublicious

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 134
  • Edelleen matkalla narniaan...
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #31 : 18.08.2017, 07:47 »
Viimeisimmät suhteet on tullut löydettyä täältä ja vaniljadeittipalstoilta.
Nykyinen vakisuhde löytyi vaniljamaailmasta ja alkoikin 100% vaniljasuhteena, mutta pikkuhiljaa hiipii vähän D/s maailmaan päi, toistaiseksi tosin vain sessiomielessä.

Kapakoista en ole koskaan löytänyt seuraa, en kyllä myöskään ole hakenut. Työ ja harrastus elämissäkin olen aina noudattanut sääntöä "kuormasta ei syödä". Ex -kollegaa kyllä on tullut kokeiltua kun vaihdoin firmaa.

RedCatherine

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #32 : 18.08.2017, 12:41 »
Fetlife ja Baari johtaa, vähän käsi kädessä, kun niin monella profiili kummassakin että miten päin sen nyt laskee... Fetin viestittely kyllä paremmin järjestetty, muuten. Hajaääniä sitten mm opiskelijabileisiin ja joihinkin takavuosien vaniljadeittisaitteihin. Oliko yksi jopa lehti-ilmoitus? Ah, höyrypuhelimien ja puisen internetin nostalgia...

Draugo

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #33 : 18.08.2017, 13:58 »
Täältä olen hakuihin vastaamalla löytänyt ne hyvin harvat ihmiset joiden kanssa sessioita on ollut muutaman kerran ja yhden erittäin lyhyeksi jääneen suhteen. OKC, Suomi24, Tinder, Happypancake ym. eivät mitään tulosta ole tuottaneet, varsinkin Tinder on kokemuksena ollut täysin onneton.

Salvia

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #34 : 18.08.2017, 14:11 »
Tapaamalla vaan ihan hitokseen ihmisiä. Luotan itse tilastoihin ja todennäköisyyksiin: mitä enemmän ihmisiä tapaat, sitä todennäköisemmin sieltä löytyy joku kiinnostava, joko kaveri- tai seurustelumielessä. Aloitteellisuus on myös aika kova juttu ja se rehellinen kommunikaatio heti alusta alkaen - mun kokemuksen mukaan suurin osa lähtee mieluummin kahville, kun kertoo eka et miksi haluaa just sen tyypin kanssa kahville. Ja ei, "vaikutat kiinnostavalta" ei ole se koko syy vaan erittelemällä et miksi ihminen vaikuttaa kiinnostavalta.

Kumppanini olen löytänyt lähes poikkeuksetta netistä, deittisivustoilta. Tai se ensimmäinen kontakti on luotu siellä ja tapaaminen on tapahtunut hyvin nopeasti ensimmäisestä viestiin vastaamisesta. Mutta toisaalta tuo on kaava, mitä noudatan valtaosan ajasta - pitäisi ehkä kokeilla muunkinlaista toimintaa. Toisaalta mun suurin ongelma deittailussa on se, että mielenkiintoisia ihmisiä tapaa paljon mutta harvoin niin mielenkiintoisia tai vahvoja tunteita herättäviä, että haluaisi aktiivisesti tyhjentää aikatauluaan saadakseen aikaa säännöllisille tapaamisille.
OKC, suomi24 ja baari on tällä hetkellä ne aktiivisimmat kanavat puhtaasti deittailuun. Mielenkiintoisimpia ihmisiä tapaa perinteiseen tapaan kaverien kautta.

hiitamus

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #35 : 18.08.2017, 15:28 »
Isommasta kaveripiiristä osuttiin samaan aikaan samoihin kekkereihin, ja se oli sit siinä oho hupsista. Aiemmatkin poika/tyttöystävät on löytyneet vahingossa törmäämällä ja juttelemalla.

Nettitreffejäkin olen harrastellut, mutta niistä ei silleen ihmeemmin ole tullut toisia treffejä. Ehkä sitä on nirso.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #36 : 20.08.2017, 10:09 »
Kyllähän tää baari on ollut toimivin, etenkin tuo chatin puoli. Erakko ihmisvihaajana en jaksa notkua missään livenä esillä, taikka jutella tuntemattomille mistä 95% on kuitenkin aivan yhdentekeviä ihmisiä.
Netissä ja pari viestiä kirjoittamalla saa helposti kateltua onko mitään järkeä edes nähdä livenä.
Toki nyt kun alkaa tuttuja olemaan niin varmaankin ihan miiteissä heiluminen ja bileissä käyminen ns "haku päällä" saattaisi toimia, jos moiseen olisi tarvetta.
Itse kyllä uskon että tuo verkostoituminen ja sen kautta kiertävä sana (hei, yksi hyvä tyyppi muuten ettii ihan sun tyylistä seuraa) on ne parhaat tavat tavata jotain järkevääkin, eikä vaan testailla ja testailla ja testailla ja vielä vähän testailla jos jotain osuis kohalle.

nienna

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #37 : 20.08.2017, 12:52 »
Oonko ainoa joka on löytäny seuraa alastonsuomesta? Muutama parin kerran sessiohommeli sekä nykynen yli vuoden suhde myös sieltä :)

Tinderistä on löytyny sopivia tyyppejä muute, mutta seksin tullessa mukaan kuvioihin ne tyypit on kummasti jääny aina kaveripohjalle.

MariaAndromeda

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #38 : 20.08.2017, 21:46 »
Dom löytyi pari vuotta sitten OKC:sta etsimättä, pyytämättä ja täydellisenä yllätyksenä. (Kyllä, toisinaan jotkut hengailee deittipalvelussa etsimättä itselleen oikeasti mitään seuraa... :)) ) Viikon viestittelyn jälkeen tavattiin kahvittelun merkeissä, ja pervoilut alkoikin heti samalla reissulla. Ilokseni tämä suhde on hyvissä voimissa edelleen. Omaan mieheeni taas tutustuin IRL, mutten vähässäkään määrin missään tyypillisessä pariutumistilanteessa :o ::) :)) C:-) Kaikkea sitä sattuukin ;D

Jos (kinky)seuraa pitäisi jostain syystä vielä löytää, etsisin sitä IRL. En pidä järin todennäköisenä, että löytäisin sopivan kumppanin netistä.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #39 : 21.08.2017, 13:24 »
Baari, Fetti, Tinder, kaverit jotka haluavat laajentaa seksielämäänsä ja kaverin kaverit. Kumppaneita tulee vastaan kun ei varsinaisesti edes etsi.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #40 : 21.08.2017, 13:40 »
Oonko ainoa joka on löytäny seuraa alastonsuomesta?

Ei kumppania mutta 2 kimppaan kelvollista löyty tuolla seikkaillessa.
Joo kyrvän kuvalla  8)

CRPulse

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #41 : 21.08.2017, 13:46 »
Ennenmuinoin duunien kautta ja harrastuksista..
Eka netin kautta tutustuminen oli 2001.. Cityn netistä - ja sen jälkeen scenestä 2011 alkaen..
ns. Baarista,bileistä, tms. ei kukaan oo lähteny koskaan mukaan.
"Näitä ns. Deitti-palstoi", en oo ikinä testannu.

Edit: saldo on edelleen 100 % -en ole ikinä käynyt treffeillä tai aloittanut netissä tutustumista joka ei olisi johtanut suhteeseen...
« Viimeksi muokattu: 22.08.2017, 06:11 kirjoittanut CRPulse »

DomPatron

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #42 : 21.08.2017, 14:40 »
Netistä he ovat mulla kaikki löytyneet, siis kinky-suhteet. Täältä on löytynyt, fetlifestä, mutta myös Victoria Milanista ja suomi24 chatista. Onhan se aikaavievää touhua löytää sopivaa seuraa, varmaan sitä pitäisi siihenkin taas jossain vaiheessa ryhtyä.

Monella naisella on viehtymystä alistumiseen vaikkei olisi kokeillutkaan, eikä olisi sellaista hakemassa. Olen vuosien mittaan huomannut, että kun ei tyrkytä liikaa mieltymyksiään niin noviiseista saa loistavaa seuraa. Minä olen aina pitänyt noviiseista. Silloin tietty pitää ymmärtää olevansa noviisien kanssa tekemisissä ja osata aloittaa varovaisesti. Yksi noista noviiseista päätyi varsin aktiiviksi kinkyksi, toisen kävi joku toinen masteroimassa pilalle  niin että kiinnostus lajiin lopahti >:(

degetica

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 42
  • Duct tape makes "no, no" sound like "mm, mm"..
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #43 : 21.08.2017, 19:01 »
Pöydän alta

MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #44 : 21.08.2017, 19:42 »
Muistot palailevat vuosien varrelta vastausta kirjoitellessani ja seuraavat tulivat mieleeni:
ravintolasta, kesäterassilta, laivalta, junasta, kaverin/työkaverin/serkun tutusta, asiakkaasta, kuntosalilta, kadulla kohdatusta, Suomi24 Kinky Bar:sta, alastonsuomesta, täältä...

Paljon on elämässä ehtinyt ja nähnyt, kun on aikaisin aloittanut ja silmät auki pitänyt  8)