Kirjoittaja Aihe: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?  (Luettu 17813 kertaa)

X-Myster

  • Vieras
Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« : 09.09.2014, 20:14 »
Millä kaikilla tavoilla sellaiset ihmiset, ketkä ei käy baareissa etsii seuraa itselleen? (käsitää kaikki niin deitti, kaveri kuin ystävä hakuakin) Etsitkö itse vai odotatko mieluumin jonkun tulevan vastaan?

Onko ne harrastukset? Netti? mitä muuta?

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1469
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #1 : 09.09.2014, 20:21 »
Sopivilla vain on taipumus ilmaantua jostakin :) . En oikein osaa etsiä, ja näin siitä on ollut vähemmän vaivaa... Harrastukset, ei todellakaan...joskus baari, joskus netti. Joskus jokin muu.

submit

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #2 : 10.09.2014, 07:19 »
Kannattaa hankkia koira :D

Joka kerta, kun olen opiskellut jotain, on mukaan tarttunut yksi tai useampikin ystävä. Kinkyskenestäkin on jokunen ystävä löytynyt.

- Kinkyn seurusteluseuran etsimiseen ei normibaarit ole minulla toimineet. Netti (chat + ilmoitukset) ja kinkyjen tapahtumat  ovat sen sijaan tuottaneet tulosta. "Epätoivoinen hakeminen" kannattaa unohtaa ja yrittää nauttia elämästä ihan itsekseen, silmät avoinna kuitenkin...

Lily

Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #3 : 10.09.2014, 07:24 »
melkoisen vähän on tarttenut etsiä... jos laittaa esim vaikka iskuriin ilmon nii pitää olla valmistautunut henkisesti että vastauksia tulee paljon, ne on suurin osa feikeiltä, ja loput on jänishousuja >:D
toki sillä erotuksella mitä hakee....
Dominana on hauskan leppoisaa karistella yli innokkaita :-* :-*

X-Myster

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #4 : 10.09.2014, 08:43 »
melkoisen vähän on tarttenut etsiä... jos laittaa esim vaikka iskuriin ilmon nii pitää olla valmistautunut henkisesti että vastauksia tulee paljon, ne on suurin osa feikeiltä, ja loput on jänishousuja >:D
toki sillä erotuksella mitä hakee....
Dominana on hauskan leppoisaa karistella yli innokkaita :-* :-*

Varmasti tulee :) Joskus aikoinani huvikseni laskin illalla aikanikuluksi iskurissa olevia, sen päivän aikana päivitettyjä ilmoituksia. Suhde miehet/naiset oli aikas raju. Miesten päivityksiä oli muistaakseni 1128 vastaan naisten päivitykset 46 ;D

Mietinnä monasti. Jos itse olisin nainen. Luultavasti pääsisin itseni kannalta paljonparempaan tulokseen seuranhakemisessa kun itse kävisin läpi miestenprofiileja ja ottaisin yhteyttä mielenkiintoisiin. Välttyisi tuolta "sumalta tarjokkaista" Monihan näin varmasti tekeekin mutta, kokoanaisuudessaan veikkaan enempi harvempi.

Tuosta lilyn komentista hyvin näkyy kuinka erinlainen se tilanne voi olla toisen ja toisen kohdalla. Itse olen tiedostanut itseni n.15v ja enemmän tai vähemmän aktiivisesti olen hakenut vastakappaletta vaikka hetkeen n.3 - 4v Yhtään ns. kokonaisvaltaista sessiota ei ole vielä tapahtunut. Sen seurauksena seuraava, näistä asioita kiinostunut dommeksi tekeytyvä vaniljanainen ken pompaa miun sänkyyn ja kysyy.."mitä sinä minulle teet" Lupaan tehdä sen että autan vaatteet päälle ja ohjaan ovesta ulos ;D

Mutta joo..kyllähän se netti se pää-asiallinen väline itsellänikin on etsiessä ::)

spanking man

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #5 : 10.09.2014, 09:07 »
Itse käyttänyt netin seuranhaku palstoja, mutta miltei turhaa touhua. Asia muuntuisi toiseksi jos olisi haussa parisuhde johon kuuluisi kyseisiä elementtejä. Itselle olisi paras vaihtoehto pitkä suhde johon kuuluisi ystävyys, reissailua, sessiointia ilman syvällisempää sitoutumista.

tiltu

Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #6 : 10.09.2014, 10:08 »
Iskuri on hyvä, kun mitään vakavampaa ei ole hakusessa, siellä asioista puhutaan oikeilla nimillä eikä tarvi esittää hakevansa tositarkoituksella. Ja kinkyseuraakin siellä on tarjolla. Toki mieleisen seuran saaminen on sielläkin ihan tuurista kiinni, mutta ainakin tapaamani miehet on olleet ihan fiksua tavallista porukkaa. Suosittelen suhtautumaan seuranhakuun hiukka kieliposkessa, niin on ainakin hauskempaa.

Baarissa olen tyytynyt passiiviseen seuranhakuun eli vastaan kun kysytään.

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 215
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #7 : 10.09.2014, 10:48 »
melkoisen vähän on tarttenut etsiä... jos laittaa esim vaikka iskuriin ilmon nii pitää olla valmistautunut henkisesti että vastauksia tulee paljon, ne on suurin osa feikeiltä, ja loput on jänishousuja >:D
toki sillä erotuksella mitä hakee....
Dominana on hauskan leppoisaa karistella yli innokkaita :-* :-*

Varmasti tulee :) Joskus aikoinani huvikseni laskin illalla aikanikuluksi iskurissa olevia, sen päivän aikana päivitettyjä ilmoituksia. Suhde miehet/naiset oli aikas raju. Miesten päivityksiä oli muistaakseni 1128 vastaan naisten päivitykset 46 ;D

Mietinnä monasti. Jos itse olisin nainen. Luultavasti pääsisin itseni kannalta paljonparempaan tulokseen seuranhakemisessa kun itse kävisin läpi miestenprofiileja ja ottaisin yhteyttä mielenkiintoisiin. Välttyisi tuolta "sumalta tarjokkaista" Monihan näin varmasti tekeekin mutta, kokoanaisuudessaan veikkaan enempi harvempi.

Tuosta lilyn komentista hyvin näkyy kuinka erinlainen se tilanne voi olla toisen ja toisen kohdalla. Itse olen tiedostanut itseni n.15v ja enemmän tai vähemmän aktiivisesti olen hakenut vastakappaletta vaikka hetkeen n.3 - 4v Yhtään ns. kokonaisvaltaista sessiota ei ole vielä tapahtunut. Sen seurauksena seuraava, näistä asioita kiinostunut dommeksi tekeytyvä vaniljanainen ken pompaa miun sänkyyn ja kysyy.."mitä sinä minulle teet" Lupaan tehdä sen että autan vaatteet päälle ja ohjaan ovesta ulos ;D

Mutta joo..kyllähän se netti se pää-asiallinen väline itsellänikin on etsiessä ::)


Totta turiset X-Myster :) Tuo 46 jakautuu varmaan 30 maksulliseen,10 feikkiin, 5 sitä oikeaa etsivään, yks tais jäädä otsikon "muuta seuraa" alle.
Netti on kai viimeaikoina ollut aktiivisin paikka.
Pitäisi taas "jalkautua" ;)

Shy

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #8 : 10.09.2014, 10:53 »
Alan bileissä olen kerran törmännyt potentiaaliseen, muttei tuo edennyt haaveita pidemmälle. Netti on tätä päivää. Hyvin lyhyellä viestittelyllä pääsee käsitykseen nähdäkö livenä vai ei. Se, mitä etsin, löytyi kun lakkasin etsimästä - sovin aamupalatreffit yövuoron jäljiltä huoltoasemalle. Selkeät sävelet kummallakin siitä, että mitään papin aamenia ei olla hakemassa. Tuloksena aivan loistavaa aisti-iloittelua. Nyt pitää lopettaa; mua tultiin just ottamaan.  ;)

Loc

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #9 : 10.09.2014, 11:19 »
Omat löytyneet huomattavan erilaisista ympyröistä.

Riippuu siitä mitä hakee. Vaniljaa ja yhtä iltaa saa varmasti baareista kun madaltaa rimaa niin joka ikinen. Mitä erikoisemmaksi toiveet menevät sen suurempiin ympyröihin pitää siirtyä. Esim jtn kannibaalifetisistejä tuskin on euroopanlaajuisestikaan kovin montaa. Muttas joo, tuttavapiirin kasvatus on hyvä tapa. Mikäli tuntee tuhat tyyppiä niin niistä on varmasti ainakin yksi tai kaksi potentiaalista. Tässä baarissa ja netissä muuallakin on toki suoraan alan ilmoittelijoita jos osaa valkata.

Ensin pitää tietää mitä haluaa, sen voi sen jälkeen hankkiakin.   

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #10 : 10.09.2014, 12:16 »
Tässäpä asia mitä olen pähkäillyt jo vuosia, ei siis yksinomaan seuranhakumielessä vaan myös ystävyys ajatuksena - toimivan parisuhteen pohjanakin on ystävyys.

Missä oikeasti +-kolmekymppinen (tai miksei vanhempikin), joka ei käy baareissa liiemmin tapaa ikäistään seuraa? Jos nyt unohdetaan netti hetkeksi tässä vaiheessa ja ajatellaan perustilannetta, jossa yksinäinen ihminen etsii ystävää jakamaan ilot ja surut. Jos ihminen on jo valmiiksi yksinäinen, ystävien hankkiminen ystävien kautta voi olla hankalaa, jos hän ei ravaa kuppiloissa tai ei kaipaa ystävää joka sitä koko ajan tekee ei kuppilakaan mikään paras paikka ole ystäviä hankkia.

Kuntosalit? Muut harrastukset? Jos seuranhakijalla ei ole aitoa kiinnostusta kyseisiä harrasteita kohtaan vaan hän hammasta purren puuhaa tehdäkseen ystäviä, on hän väärässä paikassa; harrastavat ihmiset todennäköisesti ovat paikassa missä nauttivat tekemisestään.

Ennen internetin ihmeellistä maailmaa suurin osa ystävyyssuhteista, mitä kullakin meistä on ollut on tullut kouluista ynnämuista. Kyseessä on ketjureaktio; koulukaveri tutustuttaa kaveriin, joka tutustuttaa kaveriin, joka tutustuttaa kaveriin... Mutta nyt vedänkin esimerkiksi itseni: muutin ala-asteella satojen kilometrien päästä alueelle, missä edelleen asun. Esiteini-iässä kaveruussuhteiden luominen ei ehkä ole aina ihan helppoa, omat kaverit jäivät taakse ja uusiin kaveriporukoihin oli vaikea päästä; en vuosiin kokenut aitoa hyväksyntää vaikka porukassa roikuinkin, nykyään miellän olleeni jonkunasteinen maskotti joka otettiin mukaan, jos ei muutakaan ollut.

Tosin, olinhan outo ja erilainen, ajattelin eri tavoin kun muut, mutta yritin sulautua joukkoon, siihen täysin sopimatta - tämä taas loi jonkunlaisen identiteettiongelman; en oikein ole osannut luottaa ihmisiin, en ole kokenut aitoa joukkoonkuuluvuuden tunnetta kovin helposti. Usein olen tuntenut, vaikka tiedän tunteen olevan useimmiten väärä, toisten vain pitävän hauskaa kustannuksellani, etteivät he aidosti haluaisi olla seurassani. Tiedän, että tuo ei ole ainakaan täysin totta.

Jos elää vastaavanlaisen tuntemuksen kourissa, onko oikeasti vapautunut päänsä sisällä aidosti ystävystymään, onko aito? En usko olevani ainoa maailmassa, joka pyörii samaisen ongelman keskellä, maailma ei ole täynnä salaliittoja, vaikka välillä pää niin väittäisikin, ehkä olen hieman mielenvikainen, ehkä vain harhaanjohdettu, kuka tietää.

Olen kokenut elämässäni hyvin vähän aitoa hyväksyntää, ja täällä, teidän kanssanne olen kokenut sitä enemmän kuin koskaan ennen. Olen ollut oikeasti aidosti sitä, mitä olen, en ole peitellyt ja salannut, kuten usein uudessa seurassa piiloudun eräänlaisen henkisen muurin taakse. Olen mielestäni löytänyt jopa muutaman orastavan ystävyyssuhteen (uskon, että te, jotka olette näitä henkilöitä, tiedätte keistä puhun..) ja yritän karistaa ajatusta siitä, etten olisi toivottu henkilö päästäni, sillä tiedän (uskon) sen olevan valheellinen suuren osan ajasta. 


No, takaisin aiheeseen.. :)

Onneksemme siis nykyään on olemassa internetin mielenkiintoinen maailma, mutta silläkin on riskipuolensa. Onko toinen oikeasti sitä mitä kirjoittaa? Välimatkat? Ihmisten fyysinen tapaaminen on aivan yhtä tärkeää kuin chatin/e-mailien/tekstareiden välillä käyty kanssakäyminen, lopulta jopa tärkeämpää. Voi olla että netin kautta ihmiset tulevat todella hyvin toimeen keskenään, mutta tavatessa se henkilökemia vaan ei toteudukaan. Ihminen, vaikka kuinka väittäisi muuta, on laumaolento, tarvitsemme siis fyysistä kanssakäymistä vaikka kulkisimmekin omia polkujamme.

Olipas taas avautuminen. No, ensimmäinen, jonka itse täällä rustasin. Lopulta palaan taas saman jännän juurelle; miten solmia aitoja ystävyyssuhteita kouluiän päätyttyä? Mene ja tiedä, kokeilemalla kepillä jäätä.

(Ja jälleen oma itseluottamus tai sen heikkous riivaa, pitkään jo mietin lähetänkö viestin vai en... No, tässä se lähtee..)

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #11 : 10.09.2014, 13:36 »
Mä odotan että ystävä tulee vastaan ja sanoo että haluaa juuri minut ystäväkseen.
 Ei ole tullut.
Iskurista jonkinverran etsinyt myös.
Ystäviä lähinnä ,ei ole löytynyt.
Varatun naisen on tässä iässä vaikeaa enää löytää ystäviä.
Miehilläkin aina taka-ajatuksia ystävyyden suhteen.
Tälläinen ujo ja hiljainen kun on niin on vaikeaa livenä tutustua ihmisiin.

Odottelen että joku tulee kotoota hakemaan vaikka lenkille.

johannas

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #12 : 10.09.2014, 14:13 »
Jaahas, pitääks tuonne iskuriin vielä mennä.. :D ehkä ei.

Ei ketään kotoa haeta. Pitää vaan mennä muiden mukaan. Itsekin olen ollut ujon sorttinen, mutta karaistunut siinä. Ujoudesta voisin sanoa sen verran, että itselläni se on osittain liittynyt epävarmuuteen, mutta jossain kohtaa vaan ymmärtää, että kaikki ei pidä minusta, minä en pidä kaikista, joten omana itsenä vaan mukaan juttuihin.

Kinky-bileissä on mukavaa kun on ihan ok vain katsella ihmisiä ja touhuja. Ei ole pakko mitään. Ei ole pakko puhua jos ei tunnu luontevalta. Mut kokemukseni on se, että tuntemattomat, niin naiset kuin miehet ovat tulleet puhumaan. :)

Uudet kaverit (naisia) olen viime vuosina löytänyt vanhojen kavereiden, opiskelun ja työpaikan kautta. Syvää ystävyyttä näistä ei ole muodostunut, eli ne harvat tosi ystävät on kaukaa menneisyydestä.

No mut uus juttuhan on Tinderi!

Severin

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #13 : 10.09.2014, 14:57 »
Kun katsoo joskus, ns. yli baarin niin subeja on joka treffipalstat puolillaan (ilmaiset), masokistit, mitä se sitten onkaan vähän hakusessa, niin kuin täälläkin.

Iskurit on suomalainen vastine vaikka, ------ mutta toki mukana ihan oikeitakin ihmisiä, siis asialla mille foorumi aikoinaan tehty.
Tuollaiselle com: ille olisi tilaus meilläkin, etteivät olisi sekoittamassa muita foorumeja.

Masokistin kanssa vaan on niin jotenkin helppo  :o Silti Subeissakin varsin suloiset puolensa.

Minusta Sub ja Masokisti ei ole synonyymi, eikä kumpikaan eksakti piirre. Variaatiota löytynee yhtä monta kuin dna rakennetta.

Hassua Yhden ihmisen kaikkien solujen DNA yhteensä ylettyisi Maasta Kuuhun ja takaisin.
Jos seuraa sittenkin hakisi seuraa ensin vaikka tuolta matkalta  :)




[admin] Linkki kontaktisivulle poistettu



« Viimeksi muokattu: 10.09.2014, 17:17 kirjoittanut Glori »

spanking man

  • Vieras
Vs: Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa?
« Vastaus #14 : 10.09.2014, 15:49 »
Iskurista miespuolisena hakijana ei tule vastauksia kuin maksullisilta seuralaisilta. Itse en lähde maksulliseen seuraan, pitää olla aitoutta ja tunnetta pelissä. Tältä foorumilta olen löytänyt muutaman kivan kirjoittelukaverin  ajatusten vaihtoon, mutta pitkä matka tai ikäero on ollut esteenä syvällisemmälle tutustumiselle.