Kirjoittaja Aihe: Kuinka täytätätte sessiotarpeenne jos ei ole sessiokumpania olemassa?  (Luettu 9194 kertaa)

X-Myster

  • Vieras
Omalla kohdallani vielä ratkaisematon kysymys. Maksullisille en vielä ole mennyt ja pikkuhiljaa on alkanut tuntua että, ainoa syy (todellinensyy) lienee se ettei kukkarokestä sitä. Mitä olen kuullut..Eipä sillä, en heitä juuri tiedäkään ::) Jos nyt rehellisesti sanon :D Jotainhan siinä jääpois (se tunne) mutta...

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria

Lainaus
Kuinka täytätätte sessiotarpeenne jos ei ole sessiokumpania olemassa?
Runkkaamalla.

SpeedMaster

  • Vieras
Tekemällä kaikkea muuta järkevämpää, niin ei ehdi moisia ajattelemaan ja tuskastumaaan.

tiltu

Fantasioilla ja vaniljalla (no tätä ei kai olisi saanut täällä sanoa;)

X-Myster

  • Vieras

Lainaus
Kuinka täytätätte sessiotarpeenne jos ei ole sessiokumpania olemassa?
Runkkaamalla.

Auttaa ehkä panetukseen. Ajattelin kuitenkin siihen sessioon kuuluvan muutakin, esm. piiskaus, sitominen jne...tietty, mitä kelläkin tai keilläkin?

MasterOpie

  • Vieras
En mitenkään.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
En mitenkään...päänsisäiset kansiot pölyttyvät lokeroissaan siihen asti kun on aika, jos on.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Tuskastumalla aivan järjettömän pahasti.

Kumikuono

Pyörimällä täällä  ???

Pip

Mä oon kärsivällinen odottamaan hyvää. Viimeksikin meni omaehtoinen erakoituminen vituilleen, kun vähän liian aikaisin löytyi ihana leikkikaveri. Vaikka joutuisin lopunelämääni odottamaan sitä hyvää seuraa, niin ei se mun elämänlaatuani heikentäisi yhtään, mulla kun on muutakin elämää.

hiz

  • Vieras
Siis kysymys oli että miten täytätte sessiotarpeenne ellei ole sessiokumppania?

Jos on sessiokumppani, muttei tavattavissa, niin keksin jotain muuta tekemistä, runkkaan tai odottelen muulla tavoin. Esimerkiksi voi kirjoittaa Baariin :)

Jos ei olisi sessiokumppania ollenkaan, kysyisin varalla pyöriviltä miehiltä tekisikö heidänkin mieli sessiota, ja ellei varamiestä olisi vapaana myöskään, niin etsisin uuden kunnes löytäisin. Ellei D:tä löytyisi, kokeilisin jotain muuta kiinnostavan oloista miestä ja katsoisin löytyisikö hänen mieltymyksistään ehkä jotain uutta jännää mitä en ole vielä kokeillut ja josta ehkä nautin.


PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Jos ei olisi sessiokumppania ollenkaan, kysyisin varalla pyöriviltä miehiltä tekisikö heidänkin mieli sessiota, ja ellei varamiestä olisi vapaana myöskään, niin etsisin uuden kunnes löytäisin. Ellei D:tä löytyisi, kokeilisin jotain muuta kiinnostavan oloista miestä ja katsoisin löytyisikö hänen mieltymyksistään ehkä jotain uutta jännää mitä en ole vielä kokeillut ja josta ehkä nautin.
Toisten elämä on selvästi helpompaa...

hiz

  • Vieras
Jos ei olisi sessiokumppania ollenkaan, kysyisin varalla pyöriviltä miehiltä tekisikö heidänkin mieli sessiota, ja ellei varamiestä olisi vapaana myöskään, niin etsisin uuden kunnes löytäisin. Ellei D:tä löytyisi, kokeilisin jotain muuta kiinnostavan oloista miestä ja katsoisin löytyisikö hänen mieltymyksistään ehkä jotain uutta jännää mitä en ole vielä kokeillut ja josta ehkä nautin.
Toisten elämä on selvästi helpompaa...
Ehkä minä vain olen liian helppo :)  Minusta maailmassa on niin paljon kiinnostavia miehiä. Tai ehkä vain vaikuttaa siltä kun ei ole tarvetta etsiä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Jos ei olisi sessiokumppania ollenkaan, kysyisin varalla pyöriviltä miehiltä tekisikö heidänkin mieli sessiota, ja ellei varamiestä olisi vapaana myöskään, niin etsisin uuden kunnes löytäisin. Ellei D:tä löytyisi, kokeilisin jotain muuta kiinnostavan oloista miestä ja katsoisin löytyisikö hänen mieltymyksistään ehkä jotain uutta jännää mitä en ole vielä kokeillut ja josta ehkä nautin.

Näin myös itse tekisin.


Bossman

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 170
  • In Boss we trust
  • Galleria
En yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä.
(ns. tyhjentynyt vastaus)