Kirjoittaja Aihe: Kaupunki ketju! Tampereelta?  (Luettu 9483 kertaa)

Tiiku

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #30 : 20.12.2014, 10:32 »
Täällä myös yksi tamperelainen.

MURU

Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #31 : 21.12.2014, 11:52 »
 :) pieni ihminen suuressa maailmassa siis muru vain muruja on monia minua vain yksi aito..

Norja

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #32 : 21.12.2014, 13:19 »
Nekala. Manse. Ilves. 8)

PS: Mitäs hemmettiä tähän ketjuun huutelevat taas jotkut jotka ei oo lähelläkään Tamperetta varmaan koskaan käynykkään kun kyssä oli ihan selvä? Toisaalta kun ei osaa pitää päätänsä kiinni niin ei. En pystyis minäkään jos olisin kateellinen tamperelaisille siitä että ne asuu Suomen pääkaupungissa mutta mähän en ole kenellekään mistään koskaan kade vaan jätän sen tunteen ihan niille joille se sopii LOL=)

Filip

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #33 : 21.12.2014, 13:25 »
Näillä kulmilla. Usein.

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #34 : 21.12.2014, 14:24 »
Niin millä muilla tavoin kuin miiteissä haluaisit ihmisiin tutustua, X-Myster? Isommissa bileissä? Kahvilla? Harrastusten parissa?
Miitit on mun mielestä yks parhaimmista, voi tutustua useampiin typpeihin kerralla jne.

X-Myster

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #35 : 21.12.2014, 18:29 »
Niin millä muilla tavoin kuin miiteissä haluaisit ihmisiin tutustua, X-Myster? Isommissa bileissä? Kahvilla? Harrastusten parissa?
Miitit on mun mielestä yks parhaimmista, voi tutustua useampiin typpeihin kerralla jne.

Miiteissä kyllä tapaa usemman ihmisen kerralla. Totta! Se hankaluushan niissä kyllä on että, kun on pitkätpöydät niin se keskustelu tapahtuu helposti sen lähimmän/lähimpien, vierustovereiden kanssa. Mitä itse olen käynyt sen parikertaa niin, kontaktia-ottavana persoonana olen pääsyt kyllä sanasen vaihtamaan väliin. Jollekin toiselle, hiljaisemmalle uudelle kasvolle se taas voi olla hyvinkin vaikeaa. Kokemus on tietty jokaisen oma! Kuinka tuntee.

Itse mieluumin tutustun uusiin ihmisiin juurikin toiminnankautta (esm. harrastukset) tai ihan kahdenkesken. Mietin tuossa että, harmi kun tuli talvi väliin. Läheltä naapurikunnasta näet löytyisi tosikiva laavu rannalta johon voisi kokoontua "omaanrauhaan" nuotiolle iltaa viettämään. Siinäkin yksi mahdollisuus.

Olen kuitenkin tässäkohtaa sen verran realisti että, ehkä sen on minun helpompi muuttaa omiatapojani kuin, yritää muuttaa maailmaa minuntapoihini :D Pääsee paljonvähemmällä päänsäryllä!


nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #36 : 21.12.2014, 20:01 »
Teerenpelin miitit on vallan mainioita. Ei liikaa meteliä ja porukka siinä kunnossa, et kukin tietää seuraavanakin päivänä kenet tapas ja mitä sano.

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #37 : 22.12.2014, 20:23 »
Tampere nääs. Minä ja mies. Täällä lymyilemme.

Norja

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #38 : 25.12.2014, 03:08 »
Laavuilu lähimettissä kiinnostais mua ja varmaan tuleekin mentyä fillarilla ens kesänä. Mää nyt menisin talvellakin

Katafrakt

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 66
  • Nemo me impune definit.
  • Galleria
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #39 : 25.12.2014, 21:19 »
Onhan noita parikin ihan viihtyisää laavua linja-autollakin tavoitettavissa, ainakin Kirskaanniemi ja Sääksjärven Ammejärvi. Ensimmäisessä on komeammat maisemat, jälkimmäisessä rauhaisampaa. Äärimmäisen helpolla pääsisi talvellakin pitämään esim. päivämiittiä tulille (voin keittää kahvit, keitän hyvää) ja palata TKL:n kurpitsavaunulla ennen keskiyötä kotiin.

Talvilaavuilu öittenkin yli on kyllä poikaa. Huomenna taas viikonlopuksi maastoon.

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #40 : 26.12.2014, 00:59 »
Keskustan lähistöllä, miitteihin en oo vielä uskaltautunut. Ja tuo laavuilu kuulostaa kyllä kans kivalta idealta :)

Norja

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #41 : 26.12.2014, 20:23 »
Olen miettinyt bdsm-ryhmän alkamista Tampereella Setalla ja jo keskustellutkin asiasta sinne päin, mutta en ole vielä tehnyt mitään asian eteen koska edellytys olisi mielestäni vähintään 2 tai 3 sitoutunutta jäsentä jotta sen saisi pyörimään esim kuukausittain niin, ettei poissaolot kaupungista haittaisi toimintaa ja olisi aina joku joka hoitaa ns. juoksevat asiat kuten oven avaamisen ja sulkemisen, kahvinkeiton ja muun vastuun. Vuodenvaihteen jälkeen otan asian uudelleen käsittelyyn, sillä minulla on sikäli oma lehmä ojassa niinkuin aikoinaan bileiden suhteen, että kun ei ole tarpeeksi minua kiinnostavaa toimintaa niin pitää itte järkätä=) Oulusta minulla on hyvä kokemus bdsm-ryhmästä yhteisöllisenä ja virkistävänä vaihtoehtona baarien hälinälle ja densankatkulle.

Zina

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #42 : 26.12.2014, 21:48 »
Noviisi naapurikaupungista...

kumistus

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #43 : 27.12.2014, 12:52 »
*hyppii ja huitoo* Hoi, minäkin löysin itseni asumasta Amurissa! Ja kieltämättä alternatiiviset miittailumuodot kiinnostaisi myös, notta jos nyt joku jotain keksii, niin saattaisipa hyvinkin olla mielenkiintoa lähtemään tutustumaan (ja muutenkin olisi kiva saada kinkytuttuja lähiympäristöstään).

tuuli8

  • Vieras
Vs: Kaupunki ketju! Tampereelta?
« Vastaus #44 : 27.12.2014, 23:38 »
Minä asun kanssa Tampereella, mutta en ole oikein tamperelainen. Piireihin en ole kytkeytynyt täällä laisinkaan.

Jos teidän Pirkanmaalaiset kotinne muuten tarvitsevat hoitoa niin:http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7946.0.