Kirjoittaja Aihe: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?  (Luettu 2248 kertaa)

RodRigez

Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« : 30.07.2022, 20:22 »
Aiheesta on varmaan jo puhuttu mutta joskus miettinyt esim wildclubin bileisiin osallistumista mutta erityisesti vaimolla on suuri kynnys siinä jos tuleekin joku työkaveri tai naapuri vastaan kenen ei missään nimessä halua tietävän.

Hieman pienemmässä mittakaavassa toki myös ihan perus miitteihin osallistuminen.

Onko kokemuksia suuntaan tai toiseen tapauksista missä olette törmänneet yllättävään tai ei toivottuun henkilöön?

belladonna

Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #1 : 30.07.2022, 21:18 »
Jos se naapuri on siellä bileissä, eikö sillä ole ihan yhtä paljon "hävittävää" ja "hävittävää" kuin teilläkin?

belladonna

Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #2 : 30.07.2022, 21:19 »
Enemmän ehkä itseä häiritsee joihinkin eksiin törmääminen, mutta näitä nyt käy.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #3 : 30.07.2022, 21:22 »
Riippuu millä tapaa ei-toivottu henkilö. Mutta pääasiassa otetaan katsekontakti ja sen jälkeen kohteliaasti vältetään samassa tilassa olemista bileiden/miitin/tapahtuman ajan. Ei se niin vaikeaa ole :)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #4 : 30.07.2022, 21:30 »
Jos se naapuri on siellä bileissä, eikö sillä ole ihan yhtä paljon "hävittävää" ja "hävittävää" kuin teilläkin?

Juurikin näin. Jos se tuttu on tullut bileisiin, on hänkin jonkin sortin pervertikko. Miksi oma kinkyys olisi jotenkin häpeällisempää tai vaarallisempaa kuin sen tutun?

Itselleni on käynyt vain kerran, niin että työkaveri on tullut yllättäen vastaan bileissä. Useamman kerran on tapahtunut niin, että skenessä tuttu on tullut vastaan muissa yhteyksissä. Lähinnä siinä seuraa pientä naureskelua yhteiselle salaisuudelle.

Muuten epätoivottua kohtaamista pitää sitten lähinnä vältellä bileissä. Se ei ole kovin hankalaa, mikäli kumpikin sitä toivoo

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1747
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #5 : 30.07.2022, 21:35 »
Pari kertaa tullu työkaveri sokkotreffeille, mut elämä on. Ollaan vaan todettu, että harmi, ku panoja löytyy kyl helpommin, ku uus työpaikka.

Ajattelen samoin, ku muutki, et bileis tai miitis se on ns kummankin häpee, eikä kummankaan tarvi olla vaikeena.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #6 : 30.07.2022, 21:55 »
Maailmahan on pienipaikka Stadi jo kärpäsen paska. aikanaan olin menossa aika syrjässä

olleisiin bileisiin semi kinky asussa  niin eikös työkaveri ulkoiluta koiraansa siinä kadulla

no kun en sillee välitä menin vaan ineen kyllä se mut huomas jos kertoili seläntakana

mitä sitten... joskus oon törmännyt naureskelijoihin  eli esim pari tulee bileisiin sit

ne nauraa näiksä sääkin sen kumipervon heh heh...

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #7 : 30.07.2022, 22:18 »
Olen miitissä aikanaan törmännyt muista ympyröistä tuttuun ihmiseen. Sitten todettiin että jaha ja sinäki täälä ja jatkettiin juttua. Samanlaisia pervoja ollaan, niin mitä väliä  ;D
Toki meillä ei ollut mitään ongelmia toistemme kanssa, vaan tilanne oli lähinnä huvittava. Olis varmasti eri asia törmätä vaikka entiseen koulukiusaajaan, pomoon, työkaveriin, exään tai sukulaiseen.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #8 : 30.07.2022, 23:43 »
Olen törmännyt tuttuihin muutaman kerran. On moikattu ja vaihdettu kuulumisia. Samassa veneessä ollaan.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #9 : 31.07.2022, 09:25 »
Olen miitissä aikanaan törmännyt muista ympyröistä tuttuun ihmiseen. Sitten todettiin että jaha ja sinäki täälä ja jatkettiin juttua. Samanlaisia pervoja ollaan, niin mitä väliä  ;D
Toki meillä ei ollut mitään ongelmia toistemme kanssa, vaan tilanne oli lähinnä huvittava. Olis varmasti eri asia törmätä vaikka entiseen koulukiusaajaan, pomoon, työkaveriin, exään tai sukulaiseen.

Hmm... Itseasiassa törmäsin vuosia sitten Taffissa nimenomaan tyyppiin, joka oli kiusannut minua alakoulussa todella pahasti. Tultiinpa vielä esitellyiksikin yhteisten tuttujen kautta. Tyyppi pyysi nöyrästi anteeksi ja subimies kun oli niin hänen paikalle saapunut Rouvansa käskytti uusimaan aanteeksipyynnön polvillaan. Eli ei ihan huono kohtaaminen.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #10 : 31.07.2022, 10:36 »
Tuttuihin muista ympyröissä olen törmännyt kerran Mixeissä ja tilanne oli oikein mukava. Koska en ole Pirkanmaalta kotoisin on erittäin epätodennäköistä että muista ympyröistä tuttuja tapaisin. Tosin kuviohan olisi sama mitä edellä kuvattu, samalla asialla. Se että en ole vakituisesti myöskään töissä vähentää epämiellyttävien kohtaamisten mahdollisuutta. Kotipaikkakunnallani( Kuopiossa) tuttuihin törmääminen olisi mahdollista, tosin lähinnä siellä olisi lasteni kavereita.

RodRigez

Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #11 : 31.07.2022, 13:02 »
Olen miitissä aikanaan törmännyt muista ympyröistä tuttuun ihmiseen. Sitten todettiin että jaha ja sinäki täälä ja jatkettiin juttua. Samanlaisia pervoja ollaan, niin mitä väliä  ;D
Toki meillä ei ollut mitään ongelmia toistemme kanssa, vaan tilanne oli lähinnä huvittava. Olis varmasti eri asia törmätä vaikka entiseen koulukiusaajaan, pomoon, työkaveriin, exään tai sukulaiseen.

No tämähän on mennyt sitten hyvin :)

Kiitos vastauksista. Itseä vähän juuri mietityttää esim pomon tai vastaavan jonka kanssa ei halua olla tekemisissä samaan tilaan joutumisesta. Mutta hyvä pointtihan tuo, että samassa veneessä joten turha murehtia.

Hmm... Itseasiassa törmäsin vuosia sitten Taffissa nimenomaan tyyppiin, joka oli kiusannut minua alakoulussa todella pahasti. Tultiinpa vielä esitellyiksikin yhteisten tuttujen kautta. Tyyppi pyysi nöyrästi anteeksi ja subimies kun oli niin hänen paikalle saapunut Rouvansa käskytti uusimaan aanteeksipyynnön polvillaan. Eli ei ihan huono kohtaaminen.

Mr_Sebu

Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #12 : 31.07.2022, 13:19 »
Kuten edellisetkin asian näki: Miiteissä ja bileissä tuttuihin törmääminen ei ole munkaan mielestä ongelma. Jos törmäät siellä pomoosi niin veikkaan että paikka on hänelle tukalampi kuin sinulle.
Mulle eniten kynnystä on aiheuttanut sinne bileisiin meneminen, jos vaikka joku ei toivottu tuttu on tosiaan vaikka koirankusetus keikalla sattumoisin paikalla.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #13 : 31.07.2022, 13:44 »
Samalla asiallahan siellä kekkereillä kaikkion, joten eipä sillä ole mitään merkitystä kehen niissä törmää.

IKRM

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 697
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Tuttuihin törmääminen esim bileissä?
« Vastaus #14 : 31.07.2022, 14:31 »
Vaikka kuinka olisi samalla asialla niin en välitä törmätä miiteissä työelämästä tuttuihin, sukulaisiin, omiin lapsiin, eksän lapsiin tai lasten kavereihin. Naapureilla tai muilla tutuilla ei niin väliä. Työkavereillakaan ei ennen ollut niin väliä, mutta nyt kun teen tavallaan omalla nimellä töitä ja olen esillä, niin en välitä saada mitään " leimaa" itseeni. Silleen olen kaapissa.