Kirjoittaja Aihe: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?  (Luettu 32164 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« : 22.10.2013, 18:46 »
Tätä olen tässä mietiskellyt aikani ja nyt uteliaisuuttani kysynkin teiltä, kaikki Masterit, Isännät, Herrat, Domit ... millä nimellä itseänne haluattekaan kutsuttavan te dominoivat miehet.

Kun olet tutustumassa alistuvaan naiseen (käytän tätä yleistermiä nyt sitten kattamaan subit, masokistit ja orjattaret jne. jne.), niin mitkä ominaisuudet ovat sellaisia, jotka ihan ensimmäiseksi kiinnittävät huomiosi? Tiedän, että se kuuluisa kemia lopulta ratkaisee (liki) kaiken, mutta ennenkuin sinne kemioihin asti edes päästään, niin pinnallisesti...mitkä ovat niitä asioita, jotka ovat tärkeitä? Nämä ovat erittäin subjektiivisia asioita, tiedän mutta kysyn silti. Jos sanot, että haet kaunista naista, niin avaatko tuota hiukan, koska kauneuttakin on aika monenlaista.

Entä terminologia....nainen alistuu vai nainen alistetaan? Kumpi juuri sinulle on turn on- tai turn off-juttu? Pidätkö naisesta, joka alistuu heti sinulle vai naisesta, jonka kanssa joudut tekemään hiukan "töitä", ennenkuin hän alistuu vaiko naisesta, joka on jostakin tältä väliltä? Tämä on nyt hiukan huonosti ilmaistu, mutta ymmärrät kyllä mitä tarkoitan.   

Kiitokset kommenteistanne  ;)

r_863

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #1 : 22.10.2013, 19:17 »
Itseäni kiehtoo eniten se että nainen "sub" antaa merkin siitä että haluaa alistua. Yleensä riittää pelkästään se katse. Eli kun katson silmiin jos nainen haluaa alistua hänen katseensa menee alas.

ps. en nyt paremminkaan osannut kertoa.

cobalt

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #2 : 22.10.2013, 20:23 »

Omasta puolestani voisin sanoa että subissa houkuttelevat ominaisuudet ovat suoranainen matriisi täynnä muuttujia, ja niiden kiihottavuus riippuu vielä kyseisen naisen luomista "yleisistä viboista".

Esimerkiksi niin, että siinä missä yksi ihminen voi olla äärimmäisen kiihottava juuri tietyn hyvin ujon mutta voimakkaan alistuvuuden takia (ks. vaikkapa mitä r_63 kirjoitti alas luodusta katseesta), siinä joku toinen voikin vedota juuri sillä, että silmäkulmassa on sellainen pieni pikkupirullinen pilke, " a whiff of uppity"; lemmikki ei olekaan pelkkää pörröä ja kehräystä ja viestii, että tarvitsee rajaa ja kuria tai "väkisin" ottajaa.

Ja näin ollen sitten eka subissa tietyt piirteet (tietynlainen asu, tyyli, käytös) päätyvät kiihottaviksi tuon "perusujon kiltteyden" mukana, ja toisessa taas jotkut eri jutut, jotka saavat voimaa siitä naisen "pikkupirullinen pilke" -luonteesta (esim "ujoon, luonnostaan alistujaan" verrattuna täysin erilainen tyyli, asut, kielenkäyttö). Ja sitten on naisia, joilla on niin laaja skaala, että heistä löytyy esim roolileikissä luontevasti kumpaa hyvänsä.

Mutta pääpiirteissään nautin eniten siitä, että selkeä tottelemisenhalu on olemassa ja ilmaistuna _tyylikkäällä_ tavalla. Toki sitten roolileikkinä voi olla monenlaista alistamisjuttua ja skenaariota, jossa tyttöä käytetään sopivalla, sovitusti hyvinkin reippaalla otteella, mutta itse nautin siitä että peruspasmat alistumishalusta on selvät. Asenne, että "katotaan saatko mua tottelemaan" ei lähtökohtaisesti sytytä, se tuntuu jotenkin keinotekoiselta vääntämiseltä.

Ja mielestäni myös yksiselitteisesti ja selkeästi, oikuttelematta alistumishaluisenkin naisen tottelemista ja kouluttamista voi tehdä tavoilla, joissa on sellaisia, riittävän haastavia  tavoitteita, että subi saa tehdä kunnolla töitä ylittääkseen tietyn riman tms - niin että subi joutuu turvautumaan Masterinsa apuun ja ohjaukseen: Mestari auttaa subia löytämään tottelemisen voimavarat itsestään. Mutta halun on siis oltava selkeä ja mieluiten tyylikkäästi ja minimalistisesti ilmaistu. On äärimmäisen kiihottavaa, kun subi osaa käyttää sensuellia luovuutta tällaisten asioiden ilmaisemisessa. The Devil is in the Details…

Auta mua heittäytymään, auta mua uskaltamaan, auta mua ylittämään itseni on subilta paljon kiihottavampi lähtökohta-asenne minulle, kuin se minusta tosiaan väkinäiseltä tuntuva "mahdatko saada mua tottelemaan".

Tämä on siis vain oma makuni asiassa - tällä hetkellä ja tällä kokemuksella. Your mileage may vary.

-C.


SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #3 : 23.10.2013, 19:09 »
Hyvä kysymys.
Minä vastaan : sekä että.
Naisen tulee haluta alistua, mutta ei kynnysmattona.
Masterina haluan alistaa sekä verbaalisti , että myös fyysisesti.
Itseäni ei kuitenkaan varsinaiset painimatsit viehätä ihan vain sen takia, että siinä kamppaillessa oma fokus kohdistuu väärään asiaan ja fiilis menee.
Pikemminkin niin, että nainen pannaan alkueseremonioiden jälkeen köysiin/kahleisiin, jonka jälkeen Master voi rauhassa keskittyä oikeisiin asioihin.  8)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #4 : 23.10.2013, 20:05 »
Hei.

Hieno kysymys. Itselleni tupakointi on ehdoton turn off vaikka vastassa olisi ollut hyvinkin henkisesti ja fyysisesti muodollisesti pätevä nainen.

Muutoin olen sitä mieltä että ennen kunnioituksen ja luottamuksen kasvua on kaikki kiinni niistä kemioista. Jos kemiat kolahtaa tulee otettua niitä pieniä askelia jotka sitten johtavat johonkin suurempaan jos ovat johtaakseen.

Sillä onko nainen etukäteen kovasti alistuva tai alistettava ei ole ollut minulle niinkään väliä. Yleensä ottaen D.nä olen pitänyt ajatuksesta että minulla on mahdollisuus muokata alistuvasta juuri sellainen kuin haluan. Toisaalta ääripäät eivät ole kovin kiinnostavia, IMHO. Sillä jos nainen on täydellisesti alistuva niin hänestä tuskin saa painikaveria millään koulutuksella samoin kun leikkminen jonkun kanssa joka odottaa täydellistä alistamista D.n puolelta on kanssa hankalaa. Jälkimmäiset on kokemusta ja kertaluonteisena kokemuksena piristävää mutta jos jokainen sessio on yhtä painia niin tylsää sekin on.

Hyvällä kommunikoinnilla ja toiseen tutustumalla pääsee pitkälle.
-Karwis

chilinen

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #5 : 23.10.2013, 20:14 »
Mua  ei yhtään kiehdo master, joka vain fyysisyydellä luulee dominoivansa. Ja jos alistus vaatii henkiselläkin tasolla fyysisyyttä, homma menee metsään. Mä alistun erittäin mielelläni tyypille, joka osaa arvostaa myös minua, ne "sub on mulle vain olento" -tyypit voi mennä muualle metsästämään. Ja joskus saattaa käydä niinkin, että pääsen niskan päälle, ja sekin pitää sen "alistajan" kestää, ilman mitään ylenpalttista itsekriisiä. Vahvuus ei ole vain fyysisessä voimassa, se on myös siinä henkisessä voimassa, eikä itsetunto kolise. Vaatii kyllä kemiaa. Ilman sitä ei ole mitään.

Enkä siis jaksa mitään henkistä nöyryytystäkään, ei ole minua varten.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #6 : 23.10.2013, 20:48 »
Mua  ei yhtään kiehdo master, joka vain fyysisyydellä luulee dominoivansa. Ja jos alistus vaatii henkiselläkin tasolla fyysisyyttä, homma menee metsään. Mä alistun erittäin mielelläni tyypille, joka osaa arvostaa myös minua, ne "sub on mulle vain olento" -tyypit voi mennä muualle metsästämään. Ja joskus saattaa käydä niinkin, että pääsen niskan päälle, ja sekin pitää sen "alistajan" kestää, ilman mitään ylenpalttista itsekriisiä. Vahvuus ei ole vain fyysisessä voimassa, se on myös siinä henkisessä voimassa, eikä itsetunto kolise. Vaatii kyllä kemiaa. Ilman sitä ei ole mitään.

Just näin.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #7 : 23.10.2013, 20:59 »
Edellisiä kompaten...samoin ajattelen minä vastaavista dommeista :) Vaikkei sitä ny tässä ketjussa ees kyllä kysytty..pahatapa mulla...vastata jo ennenku kysytään ;D

-katy-

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #8 : 23.10.2013, 22:04 »
Multakaan ei kysytty,mutta kun aihe on niin lähellä sydäntä..

Itehän olen oikeasti aivan nössö kynnysmatto rakkauden edessä eli mua ei saa D/M ikinä rakastaa ellei tykkää kiltistä lampaasta :O

Vois kai tuossa olla jottain variaatioitakin,että jos nyhveröltä haluaa torahampaita nähdä jne.

peksu

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #9 : 23.10.2013, 23:06 »


Kun olet tutustumassa alistuvaan naiseen (käytän tätä yleistermiä nyt sitten kattamaan subit, masokistit ja orjattaret jne. jne.), niin mitkä ominaisuudet ovat sellaisia, jotka ihan ensimmäiseksi kiinnittävät huomiosi?

Entä terminologia....nainen alistuu vai nainen alistetaan? Kumpi juuri sinulle on turn on- tai turn off-juttu? Pidätkö naisesta, joka alistuu heti sinulle vai naisesta, jonka kanssa joudut tekemään hiukan "töitä", ennenkuin hän alistuu vaiko naisesta, joka on jostakin tältä väliltä?

Vastaan parhaani mukaan alkuperäiseen kysymykseen . Vastaus on lyhyt, eikä ole kattava edes omasta mielestäni .

Ensimmäinen huomioni kohdistuu silmiin . Kirkas katse suoraan silmiin ja katse siirtyy alaviistoon hetkeksi . Sekuntti tai kaks . Katse palaa takaisin ja näen edessäni minusta kiinnostuneen subin .

Sama asia tekstaillessa onkin eri asia . Siellä kun liikutaan asian parissa, niin aikaa siihen menee enemmän  :) Ensimmäinen asia on tietty selväpäisyys . Ensimmäistä huomion kohdetta kysyit . Tässä molemmat yleiset tapaamisen vaihtoehdot .

Toinen asia oli terminologia , alistuu vai alistetaan .

Ainakaan mulle ei alistaminen terminä sovi . Siihen terminä liittyy jotenkin vastahakoisuus alistettavan puolelta . Okei, voin alistaa ( mieluustikin ) tietysti, mutta se on toinen asia . Lähtökohtana silloin on oltava alistumisen halu .

Alistumisen haluun saattaa liittyä myös halu pistää hanttiin . Ja saada sen kautta pyytämänsä, vaikkapa rangaistuksen . Kiinnostaa kyllä . Hieman töitä  :)

Heti alistuva on aivan yhtä kiinnostava . En osaa tehdä eroa näiden kahden esimerkkitapauksen suhteen .

Lyhyesti näin .

Siis lyhyenä vastauksena alkuperäisen viestin kahteen kysymykseen .

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #10 : 24.10.2013, 11:58 »
Minun kumppanini valisevat alistua minulle, ja se tapahtuu yleensä sitä kautta että ensin tutustutaan "siviilissä" ihan tasa-arvoiselta pohjalta ja katsotaan, mistä kumpikin tykkää. Jos eksplisiittistä tahdonilmaisua alistumiseen ei ole esitetty, minä en alista.

Ja tämä ei tarkoita etteikö sen ilmaisun jälkeen voisi hangoitella vastaan, mutta mua ei kiinnosta kovin pitkä köydenveto siitä kuka vittuilee kenelle kovempaa. Jos kumppani on koko session ajan naama norsunvitulla ja kaikessa vastahankaan, mulla menee mielenkiinto. Eniten lämpenen tilanteelle, joissa rajat ja turvasanat neuvotellaan etukäteen sellaisiksi, että itse sessiossa voidaan edetä molemmille mieluisaan suunttan ilman vänkäämisiä.

Ja ettei mene liian helpoksi, sessioiden ulkopuolella haluan itsenäisen, vahvan kumppanin. Eli koska ensivaikutelma tehdään lähes poikkeuksetta siellä siviilin puolella, mielenkiinnon herättää ensimmäisenä itsevarma, reipas asenne. Tykkään naisista, jotka osaavat pitää huolen itsestään ja joilla on elämä hallinnassa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #11 : 24.10.2013, 13:18 »
Sama se alistuuko vai alistetaanko, ämmät nyt kuiteskin tekee mitä sanotaan!  :o  ;D

misuli_n

Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #12 : 24.10.2013, 20:08 »
... ...
« Viimeksi muokattu: 25.10.2013, 03:27 kirjoittanut misuli_n »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #13 : 24.10.2013, 20:26 »
Sama se alistuuko vai alistetaanko, ämmät nyt kuiteskin tekee mitä sanotaan!  :o  ;D

Tai sitten näyttää keskisormea, ja lähtee kävelemään tilanteesta. :P

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #14 : 25.10.2013, 08:04 »
Sama se alistuuko vai alistetaanko, ämmät nyt kuiteskin tekee mitä sanotaan!  :o  ;D

Tai sitten näyttää keskisormea, ja lähtee kävelemään tilanteesta. :P

Voi yrittää.   ;D