Kirjoittaja Aihe: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?  (Luettu 32172 kertaa)

Nick

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #30 : 30.10.2013, 22:22 »
Kyllä. Seksikkäintä on älykkyys.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #31 : 31.10.2013, 12:23 »
Eikä se yleensä edes ilmene niin, että sub tekisi asiasta tai ajankohdasta suuren numeron joka käänteessä (vaikka tietty niitäkin on, jotka nimenomaan haluavat alistua vasta "pakosta). Kyllä se ainakin mulla kulkee ihan sen mukaan, mikä on henkilökohtainen fiilis toisesta, ja se taas on korvien välissä, ei tekniikassa tai voimassa. Itse yleensä kävelen sellaisista tilanteista/suhteista pois, jotka ei ole minua varten. Useimmiten jopa ihan sivistyneesti :D

Itse asiassa se yllättävän monella ilmenee juurikin noin.

IKRM

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #32 : 31.10.2013, 19:38 »
Eikä se yleensä edes ilmene niin, että sub tekisi asiasta tai ajankohdasta suuren numeron joka käänteessä (vaikka tietty niitäkin on, jotka nimenomaan haluavat alistua vasta "pakosta). Kyllä se ainakin mulla kulkee ihan sen mukaan, mikä on henkilökohtainen fiilis toisesta, ja se taas on korvien välissä, ei tekniikassa tai voimassa. Itse yleensä kävelen sellaisista tilanteista/suhteista pois, jotka ei ole minua varten. Useimmiten jopa ihan sivistyneesti :D

Itse asiassa se yllättävän monella ilmenee juurikin noin.

IKRM

No ChiliN kirjotus hyvin sen selittää, miki joillakin voi olla hyvin vaikeeta Masteria löytää, sen takia ovat Dominoikisi sirtyneet. Sillä itse en ollenakka ymmärrä sitä, että itselle yksikään subi alkaa ehtoja määritelemään, silloin jok itse poistu, tai pistä subin oven toiselle puolelle. Sillä se vain on itsellä niin, jos se tapa millä asioita teen ei kelpaa, niin silloin on parenpi että vaihdetan suosiolla seuraa jossa asioita tehdää. Uskon sinunkin IKRM olevan tästä samaa mieltä, että jos annat pikkurillin, niin subi vei kokokäden. Eli subille ei pidä antaa mahdolisuutta provosoida, kiukutella eikä mainpuloida ilman pelko sanktioista.

-katy-

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #33 : 01.11.2013, 01:54 »
... jos annat pikkurillin, niin subi vei kokokäden. Eli subille ei pidä antaa mahdolisuutta provosoida, kiukutella eikä mainpuloida ilman pelko sanktioista.
Jaa..johan sitten heppoisesti käsi irtoaa,kuten kiukuttelusta esimerkiksi. Jos ei hermot kestä Maisterilla, sen kyllä ymmärrän..mutta kun ajattelee naista kokonaisuudessaan, niin otapa irti kuukautiskierto hänestä-se on asia, jolle ei oikein voi mitään ellei kuohitse sisuskalujakin ja syötä hormooneja sen sijaan. Kaikilla naisilla ei varmasti tuon kanssa ole niin vaikeaa, mutta joillakin on.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #34 : 01.11.2013, 08:57 »
... jos annat pikkurillin, niin subi vei kokokäden. Eli subille ei pidä antaa mahdolisuutta provosoida, kiukutella eikä mainpuloida ilman pelko sanktioista.
Jaa..johan sitten heppoisesti käsi irtoaa,kuten kiukuttelusta esimerkiksi. Jos ei hermot kestä Maisterilla, sen kyllä ymmärrän..mutta kun ajattelee naista kokonaisuudessaan, niin otapa irti kuukautiskierto hänestä-se on asia, jolle ei oikein voi mitään ellei kuohitse sisuskalujakin ja syötä hormooneja sen sijaan. Kaikilla naisilla ei varmasti tuon kanssa ole niin vaikeaa, mutta joillakin on.
No, se miten itse kiukuteluun suhtaudun, on aina piittamattomuus, eli subi saa ihan yksi kiukutella, sillä itse en jaksa yhtään kiukuttelevaa subari lähelläni, sillä keksi todallakin paljon muutakin tekemistä:)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #35 : 01.11.2013, 09:11 »
Niin, toiset masterit hakkaavat niskuroinnin ja kiukuttelun pois, toiset taas jättävät yksin miettimään käytöstään.
Mikä sitten onkaan oikea tapa kenenkin mielestä.
Miesten niin M/mastereita kuin haluavat ollakin olisi hyvä oppia ymmärtämään naisen mielen erilaiset tunnetilat.
Kuuntelemalla ja ymmärtämällä saa paljon parempaa aikaan kuin esim. piiskaamalla rangaistuksena kun nainen kaipaisi sillä vaikealla hetkellä vain ja ainoastaan henkistä lähelläolemista ja kuuntelemista. Miehille tämä on vaikea laji, koska heidän Suomalainen kasvatus on ollut pienestä pitäen "miehet eivät itke"-kasvatusta. Pitää olla vahva ja voimakas.
Mieluummin tartutaan rottinkiin tai työnnetään pois häiritsemästä masterin tasapainoista tunne-elämää kuin otetaan syliin ja silitetään.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #36 : 01.11.2013, 09:18 »
Niin, toiset masterit hakkaavat niskuroinnin ja kiukuttelun pois, toiset taas jättävät yksin miettimään käytöstään.
Mikä sitten onkaan oikea tapa kenenkin mielestä.
Miesten niin M/mastereita kuin haluavat ollakin olisi hyvä oppia ymmärtämään naisen mielen erilaiset tunnetilat.
Kuuntelemalla ja ymmärtämällä saa paljon parempaa aikaan kuin esim. piiskaamalla rangaistuksena kun nainen kaipaisi sillä vaikealla hetkellä vain ja ainoastaan henkistä lähelläolemista ja kuuntelemista. Miehille tämä on vaikea laji, koska heidän Suomalainen kasvatus on ollut pienestä pitäen "miehet eivät itke"-kasvatusta. Pitää olla vahva ja voimakas.
Mieluummin tartutaan rottinkiin tai työnnetään pois häiritsemästä masterin tasapainoista tunne-elämää kuin otetaan syliin ja silitetään.

Pakko jo sanoa että, tuota en ainakaan omalla kohdallani allekirjoita!! Toisinkin päin, naistenkin olisi jo hyvä ymmärtää että, myös moni (veikaan että kaikki) mies. Kaipaa tuota syliä ja silitystä joskus. Naisille se taas on vierasta koska miehen pitäisi olla perinteisesti se vahva!! Siksi sitä ei ymmäretä tarjota.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #37 : 01.11.2013, 09:50 »
Niin, toiset masterit hakkaavat niskuroinnin ja kiukuttelun pois, toiset taas jättävät yksin miettimään käytöstään.
Mikä sitten onkaan oikea tapa kenenkin mielestä.
Miesten niin M/mastereita kuin haluavat ollakin olisi hyvä oppia ymmärtämään naisen mielen erilaiset tunnetilat.
Kuuntelemalla ja ymmärtämällä saa paljon parempaa aikaan kuin esim. piiskaamalla rangaistuksena kun nainen kaipaisi sillä vaikealla hetkellä vain ja ainoastaan henkistä lähelläolemista ja kuuntelemista. Miehille tämä on vaikea laji, koska heidän Suomalainen kasvatus on ollut pienestä pitäen "miehet eivät itke"-kasvatusta. Pitää olla vahva ja voimakas.
Mieluummin tartutaan rottinkiin tai työnnetään pois häiritsemästä masterin tasapainoista tunne-elämää kuin otetaan syliin ja silitetään.
No, eikö se ole tärkeätä ttiedostaa subille, missä mielen tilassa hän saa mielihyvää ja missä hän ei sitä saa. sillä tällöin subi voi itse omalla toimellaan vaikuttaa siihe mitä hän saa, jolloin voi myös tiedostaa hyväksyykö Masteri sen hetkisä olotilaa vai ei. Sillä se nytten ei vain toimi, että Masteri ottaa vastuun subin mielentilasta, mielummin tässä Masteri asettaa rajat jossa hän tekee yhteistyötä subin kanssa, sillä rauhalisen ihmisen kanssa voi käydä keskustela ja yleenäs ongelmat myös ratkee paremmin tällä mielen tilalla.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #38 : 01.11.2013, 09:53 »
Submiesjns, hienoa jos olet toisenlainen. En yleistä, aina löytyy myös toisenlaisia ihmisiä.

Jospa puhutaan kinkystä ja D-miehistä sekä heidän subeistaan. 
Kun s-naisella herää suojelunhalu D-miestä kohtaan, menettääkö sub tarpeen alistua tällaiselle miehelle. Suojelunhalu herää naisilla vaikkapa silloin kun he näkevät miehessä sylinkaipuun, herkkyyden, haavoittuvuuden.

Uskoisin, että tarve alistumiseen voi olla osa ihmisen kokonaispersoonallisuutta riippumatta muista ihmisistä. Mutta se on myös tarvetta joka aktivoituu jonkun tietyn ihmisen läsnäollessa ja hänen edessään.

Onko vain klisee ja stereotypia, kinkyfoorumeiden aikaansaama harha, että D-miesten pitää olla tietynlaisia omassa asemassaan jotta pystyvät hallitsemaan. Tämän kuvan aikaansaamana yritetään olla sellaista mikä ei ole välttämättä totta. (yhtä lailla subit voivat ajatella, että he haluavat itseään alistettavan sillä tavalla mitä ovat lukeneet ja nähneet filmeissä)

Ihmisen kinky-identiteetti kehittyy omaa vauhtia ja uskoisin että mitä vähemmän on katsellut bdsm-filmejä ja mitä vähemmän lukenut sessiokertomuksia, sitä helpommin löytää oman tiensä ja tapansa.

Guide, arvostan suuresti mielipiteitäsi ja yhdyn täysin siihen mitä edellisessä kommentissa sanoit.


mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #39 : 01.11.2013, 09:55 »
No, joskus voinee ottaa selvää siitä miksi se toinen on sillä mielellä (siis ei-hyvällä)...eri asia voiko siinä muuta tehdä kuin kuunnella. Toisaalta, psykiatrikin veloittaa siitä että kuuntelee ja hymisee? Useimmiten siitä kuuntelemisesta ei ole lainkaan vaivaa...eikä siitäkään että vähän paijjailee ja sanoo että kyllä se siitä :) Kukin tietenkin toimii ja regoi omalla tavallaan milloin mistäkin syystä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #40 : 01.11.2013, 10:36 »
Uskon sinunkin IKRM olevan tästä samaa mieltä, että jos annat pikkurillin, niin subi vei kokokäden. Eli subille ei pidä antaa mahdolisuutta provosoida, kiukutella eikä mainpuloida ilman pelko sanktioista.

Niin se menee. Nämä alistuvat subit on omalla tavallaan niin vahvatahtoisia, että jos lähtee sille tiellä että alkaa antaa periksi niin hetken päästä menee koko master yhtenä suupalana.

IKRM

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #41 : 01.11.2013, 10:41 »
Miehille tämä on vaikea laji, koska heidän Suomalainen kasvatus on ollut pienestä pitäen "miehet eivät itke"-kasvatusta. Pitää olla vahva ja voimakas.
Mieluummin tartutaan rottinkiin tai työnnetään pois häiritsemästä masterin tasapainoista tunne-elämää kuin otetaan syliin ja silitetään.

Suomalaiset miehet ovat kasvatuksensa uhreja. Naisten kasvattamia, eikä siinä kasvatuksessa yleensä ole paljoa kannustettu näyttämään tunteita. Se on sikäli iso sääli, että kaikkein vahvimpia ovat ne jotka osaavat olla myös herkkiä ja helliä kovuuden kääntöpuolena. Tilanteen mukaan.

IKRM

submit

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #42 : 01.11.2013, 12:40 »
Keskustelu on rönsyillyt kivasti aloituksesta, joten vastailenpa minäkin...

Sillä se nytten ei vain toimi, että Masteri ottaa vastuun subin mielentilasta, mielummin tässä Masteri asettaa rajat jossa hän tekee yhteistyötä subin kanssa, sillä rauhalisen ihmisen kanssa voi käydä keskustela ja yleenäs ongelmat myös ratkee paremmin tällä mielen tilalla.

Tämä sopii muihinkin kuin M/s -suhteisiin ja tilanteisiin.

Mulla on ollut ja on edelleenkin oppimista tässä asiassa. Helposti tulee ymmärrettyä esimerkiksi, että jotkut tunteet ja ajatukset eivät olisi sallittuja, vaikka kyse onkin siitä, miten ne käsittelee mielessään ja kuinka ne sen jälkeen heijastuvat/vaikuttavat Toiseen ja kanssakäymiseen.

Ainakin mulla subina on valmiina tahto alistua kun sopivan Henkilön kanssa alkaa suhteeseen, mutta jos Deellä ei ole tarpeeksi näkemystä eikä keinoja ylläpitää asemaansa, homma kusee. Toisaalta varsinkin aloittelevalla Deellä on varmasti melkoisesti haasteita, koska joutuu käsittelemään/ymmärtämään esim. sessioissa esiin tulleita tunteita ja vaikkapa mahdollista sadismia ja sitä miten se ilmenee. Ja kaiken tuon ohessa subin/subien tunteita ja käyttäytymistä pitäisi osata/opetella lukea.

Lady Whipin mainitsemat Deen sylinkaipuu, herkkyys ja haavoittuvuus eivät ainakaan omalla kohdalla herätä ensisijaisesti suojelunhalua, ennemminkin ne ovat vain merkki inhimillisyydestä ja siitä, että suhteessa on päästy läheisiksi, jotta Toinen uskaltaa avautua pelkäämättä sen vaikuttavan negatiivisesti. Läheisessä suhteessa molemmat tukevat tarvittaessa toisiaan.



Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #43 : 01.11.2013, 13:31 »
Keskustelu on rönsyillyt kivasti aloituksesta, joten vastailenpa minäkin...

Sillä se nytten ei vain toimi, että Masteri ottaa vastuun subin mielentilasta, mielummin tässä Masteri asettaa rajat jossa hän tekee yhteistyötä subin kanssa, sillä rauhalisen ihmisen kanssa voi käydä keskustela ja yleenäs ongelmat myös ratkee paremmin tällä mielen tilalla.

Tämä sopii muihinkin kuin M/s -suhteisiin ja tilanteisiin.

Mulla on ollut ja on edelleenkin oppimista tässä asiassa. Helposti tulee ymmärrettyä esimerkiksi, että jotkut tunteet ja ajatukset eivät olisi sallittuja, vaikka kyse onkin siitä, miten ne käsittelee mielessään ja kuinka ne sen jälkeen heijastuvat/vaikuttavat Toiseen ja kanssakäymiseen.

Ainakin mulla subina on valmiina tahto alistua kun sopivan Henkilön kanssa alkaa suhteeseen, mutta jos Deellä ei ole tarpeeksi näkemystä eikä keinoja ylläpitää asemaansa, homma kusee. Toisaalta varsinkin aloittelevalla Deellä on varmasti melkoisesti haasteita, koska joutuu käsittelemään/ymmärtämään esim. sessioissa esiin tulleita tunteita ja vaikkapa mahdollista sadismia ja sitä miten se ilmenee. Ja kaiken tuon ohessa subin/subien tunteita ja käyttäytymistä pitäisi osata/opetella lukea.

Lady Whipin mainitsemat Deen sylinkaipuu, herkkyys ja haavoittuvuus eivät ainakaan omalla kohdalla herätä ensisijaisesti suojelunhalua, ennemminkin ne ovat vain merkki inhimillisyydestä ja siitä, että suhteessa on päästy läheisiksi, jotta Toinen uskaltaa avautua pelkäämättä sen vaikuttavan negatiivisesti. Läheisessä suhteessa molemmat tukevat tarvittaessa toisiaan.
Tätä olen monta kertaa täällä yrittänyt kertoa, että BDSM:ässä nais subeista monet yrittävät omat traumat seka ongelmasa siirtää D vastuulle, samalla näm neitoset toitotavat tasa-avon ja feminsmin nimeen, joissa kummassakin on juuri pääasian itsestään vastuun ottaminen. Sillä jos halutaan valtaa, niin siinä kanssa lisääntyy se vastuu puoli, eli näistä  neitosista tulee silloin vain itselle sopivat asita valikoivia, josta olen kirjottanut karkkikauppa subi kirjotuksessa. Eli subina olemisesa suurin osa itseään kunioittavista Mastereista, ei halua subiensa ongelmiin käyttää heidän kanssa viettävää aikka, vaan haluavat subiensa itse pystyvän ongelmansa käsittelemään. Tässä poikkeuksena tulee tietenkin sessiossa tai suhteessa ilmenneet ongelmat, joissa subin yleensä näistä ilmottaa Masterille, jolloin hän voi päättää miten nämä ongelmat raktastaan.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #44 : 01.11.2013, 22:20 »
Jos sessiossa ilmenee muunlaisiakin, kuin vain tekniikoihin perustuvia ongelmia, niin luultavasti silloin niiden ongelmien juuret ovat syvemmällä. Eli ovat siis subin elämässään kokemia traumoja tms. jotka sitten pulpahtelevat pintaan session aikana. Jos nyt oikein käsitin, niin eräänlaiset Masterit eivät halua tuhlata aikaansa niiden ratkomiseen? Okei...

Jos subilla on ongelmia henkisellä puolella, niin minä näkisin niin ettei ole Masterin tehtävä lähteä ratkomaan subin puolesta niitä ongelmia. Ei minkään sortin Master pysty sellaiseen, sillä jos subilla ei itsellään ole motivaatiota ratkoa ongelmiaan, niin ei siihen pysty kukaan muukaan. Jos taas subilla on tahtoa ja motivaatiota ratkoa ongelmiaan, on BDSM yksi vaihtoehto siihen, oikeanlaisen persoonan kohdalla. Näkisin, että Master antaa tukea ja auttaa subia käsittelemään ongelmia vaikkapa sessioinnin kautta.

Itse koen erittäin puhdistavana ja voimaannuttavana esimerkiksi piiskaamisen siihen saakka, että itken. On Masterin päätösvallassa, miten pitkälle hän minut itkuuni piiskaa. Sen jälkeen tietenkin sitten asiaan kuuluva jälkihoito.

Eli, Master saa haluamansa. Piiskata, ja alistaa minua. Ja samalla minä käsittelen omia ongelmiani itkun ja nöyryyden avulla. Mielestäni Master ei siinä tuhlaa aikaansa. Ja jos joku väittää, että asiaan kuuluva jälkihoito on ajan tuhlaamista, niin... MUR.