Kirjoittaja Aihe: Hyväksikäyttö  (Luettu 965 kertaa)

Ruutujätkä

Hyväksikäyttö
« : 23.12.2023, 08:29 »
Monissa profiileissa on maininta että sa käyttää hyväksi, mitä se todellisuudessa tarkoittaa?
Itse etsin pitkään nais dommea jolle olisin antanut itseni käyttöön, ei löytynyt ehkä siksi että ikää on jo siht paljon. Eräs mies otti yhteyttä ja sovimme pelkästä alistus/piiskaus sessiosta pitkien keskustelujen jälkeen. Todellisuus oli että sessiossa jouduin hänen käyttöön myös seksin suhteen. Nyt kaksi vuotta on jatkunut suhde jossa minua käytetään hyväksi kaikin tavoin jauseiden miesten toimesta. Olen löytänyt oman paikkani selvästi täsdä skenessä….

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Hyväksikäyttö
« Vastaus #1 : 23.12.2023, 10:27 »
Jokainen varmaan määrittelee tämän itsensä kohdalla omalla tavallaan. Pääasia, että suhteen osapuolilla, sen muodosta tai nimestä riippumatta, on sama tulkinta tuon tarkoituksesta. Itselläni tuo on laajimmillaan tarkoittanut suhdetta, jossa toisen osapuolen ei ole tarvinut kysyä lupaa seksiin, minkäänlaiseen, mutta en lähde tässä avaamaan, onko tuota oikeutta käytetty miten laajasti. Ongelma tulee siinä että juridisesti tällainen täyttää Suomen lainsäädännössä raiskauksen tunnusmerkit. Raiskaus taas sitten on yleisen syytteen alainen rikos, ja jos menen sanomaan, että henkilö x on harrastanut kanssa seksiä minun kanssa kiellosta huolimatta, joku ylitiedostava palstalainen vie asian oikeuteen.

Useimmissa omissa suhteissani on tuo käyttäminen tarkoittanut kevyempiä asioita. Lupaa harrastaa seksiä ikäänkuin oma nautinto huomioiden. Vaikkakin sitten asiat on tapahtunut sellaisten ihmisten kanssa, jotka huomioivat myös minun nautinnon. Ylipäätään, en varmaan kovin kauaa olisi suhteessa, missä tehtäisiin vain asioita mistä toinen pitää. Siinä mielessä en ole sub.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1744
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Hyväksikäyttö
« Vastaus #2 : 23.12.2023, 15:27 »
Vaikka profiilissa lukisi mitä, niin eihän se ole lupa kenellekään käyttää hyväkseen, ennenku asioista on sovittu ja alistuva haluaa sellaiseen käyttöön alistua. Mitä vapaammat kädet antaa dominoivalle, sitä vähemmän on sananvaltaa siihen, miten hän valtaansa käyttää. Mut useampi alistuva kiihottuu erilaisista hyväksikäyttöfantsuista ja muutama sellasen parin löytää, jossa tuotakin puolta pääsee toteuttamaan.  Eihän kaikki silti koskaan halua edes toteuttaa kaikkea käytännössä, vaikka ajatus kiihottaa.

Siksi vastaus alkuperäiseen kysymykseen taitaa olla, ettei pelkkä profiilin teksti kerro mitään,  vaan jokaiselle se tarkoittaa eri asioita, mahdollisesti vielä parista riippuen.

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 353
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Hyväksikäyttö
« Vastaus #3 : 23.12.2023, 16:13 »
Itseäni on hyväksi käytetty, että olisin ymmärtänyt sen olevan alistamista. Tätä tapahtui etenkin nuoruudessa.

Nemean

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Vs: Hyväksikäyttö
« Vastaus #4 : 18.02.2024, 01:57 »
Monissa profiileissa on maininta että sa käyttää hyväksi, mitä se todellisuudessa tarkoittaa?
Itse etsin pitkään nais dommea jolle olisin antanut itseni käyttöön, ei löytynyt ehkä siksi että ikää on jo siht paljon. Eräs mies otti yhteyttä ja sovimme pelkästä alistus/piiskaus sessiosta pitkien keskustelujen jälkeen. Todellisuus oli että sessiossa jouduin hänen käyttöön myös seksin suhteen. Nyt kaksi vuotta on jatkunut suhde jossa minua käytetään hyväksi kaikin tavoin jauseiden miesten toimesta. Olen löytänyt oman paikkani selvästi täsdä skenessä….
Fetissimielessä hyväksikäyttö tarkoittanee alistamista jossain tutussa mielessä tämän foorumin aihealuiden suhteen. Sanomattakin selvää etten aliarvioi nyt ihmisiä jotka ovat tulleet aidosti väärällä tavalla hyväksikäytetyiksi per'se. Se on kokonaan oma asiansa, kun toiselta osapuolelta puuttuu suostumus.
Sitten itse aiheeseen, Itse switchinä voin hyvin allekirjoittaa sen, että meillä miesoleteluilla ei yleensä nappaa, jos olemme itse dommea, tai domia vailla. Markkinoilla on sen verran monenkarvaista dommenkipeää urosta, ettei löytäminen ole aina helppoa. Asia kuitenkin ratkeaa sillä että antaa ajan kulua ja sen aikana pyrkii tutustumaan ja vaihtamaan ajatuksia muiden kinkyjen kanssa. Kyllä sieltä lopulta löytyy sellaisia tahoja käyttämään hyväksi, jotka mahtuvat tämän kokemuspohjan parempaan alakategoriaan.
Toivotan onnea ja menestystä etsintääsi, sillä kaikki ei tapahdu hetkessä.