Kirjoittaja Aihe: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI  (Luettu 61069 kertaa)

Draugo

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #90 : 02.01.2016, 19:20 »
Mielelläni tulisin mutta ei ole ilmoittautunut vapaaehtoisia sohvan tarjoajia/huoneen hinnan jakajia :) Yöpaikka+bensat helsinkiin ja takasin on vähän turhan iso lisäkustannus meikäläisen kukkarolle tällä hetkellä.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #91 : 02.01.2016, 22:45 »
Mielelläni tulisin mutta ei ole ilmoittautunut vapaaehtoisia sohvan tarjoajia/huoneen hinnan jakajia :) Yöpaikka+bensat helsinkiin ja takasin on vähän turhan iso lisäkustannus meikäläisen kukkarolle tällä hetkellä.

Jos yksin reissaa ja on rahat vähissä, niin kannattaa unohtaa hotellit, ja tsekata Airbnb:n tarjonta. Ainakin Tampereella todettu ihan ylivoimaiseksi ratkaisuksi. En tiedä miten Helsingissä on tarjontaa mutta äkkiähän se selviää.

Siistiä että liput myy. ihan kiinnostava ohjelma, mutta nyt on sitten muualle jo muuta, niin että jää väliin.

Jos ei halua omalta tililtään lippua maksaa, niin ongelman olisi voinut ratkaista toivomalla lipun vaikka äidiltä joululahjaksi.

Draugo

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #92 : 02.01.2016, 23:22 »
Kävin jo läpi airbnb:n tarjontaa siitä läheltä. Ovat toki pääasiallisesti halvempia mutta silti ottaa lompakosta ikävästi kun pitää helmikuussa käydä pari muutakin kertaa kääntymässä helsingissä. Saa nähdä miten käy.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1383
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #93 : 03.01.2016, 01:29 »
Tänne on varmaan pakko tulla etkoilemaan ennen PervPark bileitä.....
« Viimeksi muokattu: 03.01.2016, 01:48 kirjoittanut Robert »

lillaO

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #94 : 03.01.2016, 03:39 »
Kysymyksiä:
1) Onko paikka savuton? > Siis ei mitään tupakkahuonetta sisätiloissa josta kaamea savu leviää joka oven avauksella?
2) Onko baarissa tarjolla maapähkinöitä? > Vakavan allergiani vuoksi hengentärkeää tietää etukäteen.
3) Yhditys on alistuville naisille. Mutta ymmärsinkö oikein etteivät nämä ole pelkästään lesbobileet vaan kaikille?

Muuten on vähän hassua etten näköjään ymmärrä kaikkea vaikka olen itsekin ollut mukana järjestämässä BDSM-kemuja mutta te puhutte slangia ja lyhennyksiä ja minä olen sentään asunut Ruotsin puolella reilut 30 vuotta. Mikä VOSU on?

Sorry jos kysymykset tuntuvat tyhmiltä - olen ollut jäsen bdsmbaarissa vasta reilun vuorokauden enkä edes asu Suomessa - mutta pääsehän sitä Helsinkiin laivalla tai lentäen ;-)


Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #95 : 03.01.2016, 06:38 »
Kävin jo läpi airbnb:n tarjontaa siitä läheltä. Ovat toki pääasiallisesti halvempia mutta silti ottaa lompakosta ikävästi kun pitää helmikuussa käydä pari muutakin kertaa kääntymässä helsingissä. Saa nähdä miten käy.

Sitä olen miettinyt, että onko sinun sitten pakko jäädä Helsinkiin yöksi? Eikös Hki-Tampere-väliä aja bussit liki vuorokauden ympäri? Onnibussilla pääsee Tampereelta illaksi bileisiin muutamalla hassulla eurolla ja aamuyöllä kulkevat Matkahuollon bussit Tampereelle ja niissäkin lipuissa tulee olemaan nettitarjouksia. Onnibus muistaakseni lähtee Tampereelle vasta joskus aamulla. Hyvällä onnella pääsisit kulkemaan tuon edestakaisen matkan alle 20 eurolla. On sitä itsekin samalla konseptilla bileissä käynyt ja hemmetin hauskaa ollut jo ihan se matkantekokin  :)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2261
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #96 : 03.01.2016, 08:02 »
Hyvä huomio Normandielta nuo bussit! Muistaakseni Tampere-Helsinki, ja toiseen suuntaan, välillä on paljonkin liikennettä myös yöaikaan viikonloppuisin. Kannattaa katsoa myös Matkahuollon bussitarjonta, kovan kilpailutilanteen vuoksi hekin myyvät esim. kymmenellä eurolla lippuja välillä.

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #97 : 03.01.2016, 09:03 »
Vosu:

"Määräilevä ja ahne huora, ehkä venäjän sanasta vodzá, nainen joka osoittaa tovereilleen sieni- ja marjapaikkoja. Venäjän vodzák on etumies, opas, johtaja laumassa, vodzd johtaja ja päällikkö"  Veijo Meri, Sanojen synty - etymologinen sanakirja, Gummerus 1982

 :o ;D

Draugo

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #98 : 03.01.2016, 09:17 »
En niin hirveästi tykkää bussissa matkustamisesta muutenkaan niin ajatus joskus aamuneljältä juuri ja juuri hereillä pysyvänä bussilla tampereelle ja sitten jotenkin siitä vielä kotiovelle kuulostaa vielä vähemmän houkuttavalta vaihtoehdolta kun maksaa majoitus helsingissä plus bensat :) En saa edes nukuttua niissä kun pitkänä ja isohkona tyyppinä niissä on niin niukalti tilaa että mitään mukavaa asentoa ei vaan löydy.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #99 : 03.01.2016, 11:11 »
Ehkä sun ei sitten vaan kannata tulla.  :P

Draugo

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #100 : 03.01.2016, 11:25 »
Sekin on vaihtoehto. Vain aika näyttää.

nti N

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #101 : 03.01.2016, 17:57 »
Olen monta kertaa käynyt Helsingissä katsomassa jonkun keikan ja yöllä bussilla kotiin. Jos ei osu kännistä seuruetta samaan bussiin, niin matka on sujunut mukavasti.  Edelleen lähtee 3:15 bussi Kampista. Toinen vaihtoehtohan on olla selvin päin ja ajaa yöllä kotiin. Pääsee lähtemään juuri silloin kuin huvittaa. Tätäkin on tullut harrastettua. Okei, yksin en lähtisi tähän, koska yöllä tuo väli on helkkarin tylsä yksin, mutta joku toinen voi olla tottuneempi yksin ajaja. Ja toki matkalla on huoltsikoita, joilla voi pitää tauon. Eli on niitä vaihtoehtoja, jos haluaa lähteä ;)

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #102 : 03.01.2016, 19:18 »
Kysymyksiä:
1) Onko paikka savuton? > Siis ei mitään tupakkahuonetta sisätiloissa josta kaamea savu leviää joka oven avauksella?
2) Onko baarissa tarjolla maapähkinöitä? > Vakavan allergiani vuoksi hengentärkeää tietää etukäteen.
3) Yhditys on alistuville naisille. Mutta ymmärsinkö oikein etteivät nämä ole pelkästään lesbobileet vaan kaikille?

Muuten on vähän hassua etten näköjään ymmärrä kaikkea vaikka olen itsekin ollut mukana järjestämässä BDSM-kemuja mutta te puhutte slangia ja lyhennyksiä ja minä olen sentään asunut Ruotsin puolella reilut 30 vuotta. Mikä VOSU on?

Sorry jos kysymykset tuntuvat tyhmiltä - olen ollut jäsen bdsmbaarissa vasta reilun vuorokauden enkä edes asu Suomessa - mutta pääsehän sitä Helsinkiin laivalla tai lentäen ;-)

1) Tilan yhteydessä sisätiloissa on tupakointitila.
2) Emme voi taata, etteikö hyperallergikko voisi saada oireita. Tiskillä ei kuitenkaan tule olemaan pähkinöitä vapaasti tarjoiltavana.
3) Ymmärsit aivan oikein, että bileet ovat avoimet kaikille sukupuoleen tai suuntaukseen katsomatta.

 Lisätietoa sekä yhdistyksestä että bileistä löytyy täältä: https://subspacery.wordpress.com/

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #103 : 03.01.2016, 19:43 »
Itse en ainakaan siellä koskaan kärsinyt mistään tupakansavusta, enkä huomannut sellaisen leviävän.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #104 : 03.01.2016, 19:48 »
Lippu hankittu. Tullee rankka (lue antoisa) viikonloppu.

t. Karwis