Kirjoittaja Aihe: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella  (Luettu 10412 kertaa)

tee_gee

Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #30 : 09.04.2017, 17:35 »
Silti rohkenisin lähteä tuolle retkelle, koska ei olisi kiire.

Just näin!

Ehdotetulla reitillä on aika maltilliset korkeuserot kuten yleensä aina jos rantaa seurailee. Kaikkeen sopivasti välitetyllä mummonsiirtokoneella voi jäädä keskinopeus vähän alhaiseksi mutta ihan markettikalustollakin voi päästä yli 15km/h keskinopeuksiin.
Maantieapinoille voi olla enemmän pukeutumis- kuin ajamiskysymys, mitenkään väheksymättä kenenkään kuntoa tai kalustoa. Päinvastoin se nimenomaan osoittaa yhteis- ja urheiluhenkeä jos enemmän harrastava nöyrästi tinkii omasta "perustasostaan" siksi että joku vähemmän harrastava innostuisi yhtäänkään lisäämään. Kokeneemmat keulille ja yksi perään niin pakka pysyy mukavasti kasassa eikä tule veemäistä kisafiilistä.
Olen kiinnostunut jos satun olemaan kulmilla tuolloin ja jonkinlainen kalusto on samaan aikaan käytettävissäni.

Sananen tuosta Kulkurin ehdottamasta DC:stä kaksipyöräisten parissa kolmesti päävamman välttäneenä: kannattaa aina, koska liikenteessä ei olla yksin. Pointsit tiukalle doorbitchille, varsinkin jos yhdessä lähdetään.

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #31 : 13.04.2017, 09:21 »
Valitettavasti joudun nyt, henkilökohtaisiin syihin vedoton itse luopumaan tästä projektista eli se jää toteutumatta minun vetämänäni.

Idea on kuitenkin heitetty, vapaasti käytettävissä ja kun täällä on muitakin, joille reitti on jo tuttu. Ehkä joku muu ottaa tästä kopin ja järjestää tapahtuman? Toivon niin :)

Mukavia pyöräilykelejä itsekullekkin.


DirtyPinky

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #32 : 13.04.2017, 17:33 »
Liityin foorumille juuri tämän ketjun vuoksi.

Harmittaa, jos retki peruuntuu, sillä asun Pirkkalassa reitin varrella.
Mietin päivällä, että voisin lähteä järjestäjäksi, mutta olen hakenut kesäksi töihin, joissa ollaan monesti pitkiä aikoja työkohteessa.

Voin kuitenkin lähteä retkelle mukaan (mahdollisesti myös varajärjestäjäksi). Reitti on tuttu, koska olen sen kerran polkenut ja kerran 1/3 juossut.

Mikäli oman pyörän kunto huolestuttaa, niin voin pyörän mallista riippuen tehdä tarkastuksen tai korjauksen ennen retken alkua. Otan joka tapauksessa mukaan muutaman työkalusarjan ja laakerirasvaa, jos sattuisi tapahtumaan jotain (nimim. "Taluttaminen on perseestä")
Opiskelen tällä hetkellä koneenasentajaksi ja tätä ennen olen työskennellyt mekaniikkapuolella 1,5v teollisuuden kunnossapidossa.

Olen myös purkanut "atomeiksi" yhden 60 vuotta vanhan pyörän ja korjannut sen kuntoon, jossa sen pystyi ajamaan muutaman korjaus/baari-pysähdyksen taktiikalla Nokialta Lukonmäkeen Pispalan kautta (+ pari reissua).
Pyörä ajettiin myös Lukonmäestä Raholaan ja tästä osuus Nekala-Hämeenpuisto mies ritsillä ja pyörä huonompaan kuntoon. Jos joku haluaa projektin tai puhdasta masokismia, niin hinnasta sovitaan. :-)
 

P.S. Olen mahdollisesti hankkimassa uutta pyörää, joten mahdollisesti minulta on saatavissa mummis lainaan tai omaksi (vaatii takanavan laakeroinnin uusimisen [n. 20€]). 


DirtyPinky

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #33 : 13.04.2017, 20:24 »
Toivon, että tapahtuma järjestetään, koska pyöräily on hienoa.
https://dildobikes.tumblr.com

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #34 : 23.04.2017, 09:27 »
Nostan tätä. Olisko ihmisillä kiinnostusta tähän tapahtumaan?

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #35 : 23.04.2017, 13:58 »
Jos sattuu osumaan sopivalle ajankohdalle/viikonlopulle ja vauhti pysyy sopivan leppoisena, niin kiinnostaa kyllä. Tuota omaa tuleekin ulkoilutettua ihan liian vähän ::)

DirtyPinky

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #36 : 23.04.2017, 17:39 »
Pitkä sääennuste (AccuWeather) sanoo, että viikoilla 20 ja 21 todennäköisyys sateelle pienenee ja lämpötilatkin alkavat olla sitä luokkaa, ettei tarvitse pelätä räntäkuuroja.

Mahdolliset päivät olisivat siis
La 20.4.
Su 21.4.
La 27.4.
Su 28.4.

Voisivatko he, joita kiinnostaa lähteä retkelle, ilmoittaa päivien sopivuuden.
En vielä tiedä omaa tilannettani Toukokuulle, mutta lähtökohtaisesti kaikki päivät sopivat. Ensi viikolla tiedän enemmän.

Carma

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #37 : 23.04.2017, 20:16 »
Mukana olen. Pitää varmistaa tuo yks juttu.

Mahdolliset päivät olisivat siis
La 20.4.
Su 21.4.
La 27.4.
Su 28.4.

5. loppuun ;D mutta mulle käy mikä viikonloppu vain. Kevät lämpenee koko ajan ja mitä enemmän on lämmintä sitä kivempaa on olla ulkona. Ensi viikolla on sitten ne goottibileet Mixeissä (28.4.). Tulkaa sinne, myös sinä DirtyPink! Hyvin pehmoiset kinkybileet, koska osan tiloista valtaa vaniljat :) Mielestäni tuollaiset bileet sopii kinkyaloittelijalle.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017, 20:43 kirjoittanut Carma »

DirtyPinky

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #38 : 23.04.2017, 20:31 »
Mukana olen. Pitää varmistaa tuo yks juttu.

Mahdolliset päivät olisivat siis
La 20.4.
Su 21.4.
La 27.4.
Su 28.4.

5. loppuun ;D mutta mulle käy mikä viikonloppu vain. Kevät lämpenee koko ajan ja mitä enemmän on lämmintä sitä kivempaa on olla ulkona. Ensi viikolla on sitten ne goottibileet Mixeissä (28.5.). Tulkaa sinne, myös sinä DirtyPink! Hyvin pehmoiset kinkybileet, koska osan tiloista valtaa vaniljat :) Mielestäni tuollaiset bileet sopii kinkyaloittelijalle.

Kiitos korjauksesta.  :)

Bileet varmaankin ovat 28.4. ;)
Bileet jää väliin. Puutalkoita mökillä, eli moottorisaha laulaa.

Carma

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #39 : 23.04.2017, 20:42 »
Mukana olen. Pitää varmistaa tuo yks juttu.

Mahdolliset päivät olisivat siis
La 20.4.
Su 21.4.
La 27.4.
Su 28.4.

5. loppuun ;D mutta mulle käy mikä viikonloppu vain. Kevät lämpenee koko ajan ja mitä enemmän on lämmintä sitä kivempaa on olla ulkona. Ensi viikolla on sitten ne goottibileet Mixeissä (28.5.). Tulkaa sinne, myös sinä DirtyPink! Hyvin pehmoiset kinkybileet, koska osan tiloista valtaa vaniljat :) Mielestäni tuollaiset bileet sopii kinkyaloittelijalle.

Kiitos korjauksesta.  :)

Bileet varmaankin ovat 28.4. ;)

 ;D




Carma

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #40 : 25.04.2017, 10:32 »
Kävin juttusilla Poutalan grillialueen käytöstä. Olisi kiva, jos tähän tapahtumaan saa Rsyke ry:n siunauksen, kun ottaa huomioon, että tämä on innostanut uusia kinkyjäkin tulemaan mukaan. Miten tässä pitäisi toimia? Pip, Jalo, Dakini vai joku muu? Help me :)

Jalo

Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #41 : 25.04.2017, 11:31 »
Kävin juttusilla Poutalan grillialueen käytöstä. Olisi kiva, jos tähän tapahtumaan saa Rsyke ry:n siunauksen, kun ottaa huomioon, että tämä on innostanut uusia kinkyjäkin tulemaan mukaan. Miten tässä pitäisi toimia? Pip, Jalo, Dakini vai joku muu? Help me :)

Rsyke tukee mielellään kaikenlaista kinkyjen omaehtoista tekemistä.

Vaivattomimmin asia liikahtaa eteenpäin, jos tulette Tiistai-miittiin ravintola Teerenpeliin keskustelemaan siitä minkälaista tukea yhdistys voi tälle projektille tarjota.

terkuin

-J

Carma

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #42 : 26.04.2017, 20:36 »
Vetäjänä siis (keskusteluketjun perusteella) DirtyPink ja (ilmoitti henk.koht. minulle) bOZZY. Hyvä, että innokkaita vetäjiä on :)

Poutalan grillialue on käytössämme :)

osallistujalista on avattu: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=16688.0 Käy osallistumaan!

« Viimeksi muokattu: 28.04.2017, 02:01 kirjoittanut Carma »

DirtyPinky

  • Vieras
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #43 : 26.04.2017, 21:00 »
Raksittu.
Oma osallistumiseni riippuu puhtaasti töistä (reissuhommia), koska varsinkin paluut saattavat venyä.  :(

Mikäli käy niin, että en voi osallistua, saatan ehkä lainata työkalujani.

bOZZY

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Kärsimys kirkastaa mielen
  • Galleria
Vs: Pervojen Pyhäpyöräily Tampereella
« Vastaus #44 : 26.04.2017, 21:55 »
Kuten Carma jo ilmoittikin, voin toimia retken johtajana, jos tapahtuman aikataulu vain sopii minulle.

Pyhäjärven lenkki on minulle entuudestaan tuttu, tänä keväänä olen pyöräillyt lenkin kymmenisen kertaa hieman eri variaatioilla. Minulta löytyy myös korjaus- ja huoltovälineet tarakkalaukustani matkalla sattuvien pikku vikojen korjaamiseksi.

Minulle EI sovi 21.5 eikä 27.-28.5. koska olen jo sopinut muuta menoa näille päiville. Jos tapahtuma päätetään järjestää näinä päivinä, joudutte etsimään jonkun toisen "johtohahmoksi"