Kirjoittaja Aihe: 6.5 Kinkybileet  (Luettu 17630 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #30 : 30.04.2017, 02:16 »
Kiinnostavahan nuo olisi edes kerran nähdä, mutta kyllä se hinta on este. Valitettavasti. En väitä, etteikö pääsylipun hinnalle olisi vastinetta, mutta majoitus 100e, junaliput yli 60e, kimppataksi kuulemma 30e, ja siihen päälle ruokailut reissun aikana ja alkoholi, jos sellaista haluaa nauttia. Siinä on bileille hintaa ja se ylimääräinen 50e on tuossa summassa ratkaiseva. Valitettavasti.

WORD.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #31 : 30.04.2017, 02:45 »
Kiinnostavahan nuo olisi edes kerran nähdä, mutta kyllä se hinta on este. Valitettavasti. En väitä, etteikö pääsylipun hinnalle olisi vastinetta, mutta majoitus 100e, junaliput yli 60e, kimppataksi kuulemma 30e, ja siihen päälle ruokailut reissun aikana ja alkoholi, jos sellaista haluaa nauttia. Siinä on bileille hintaa ja se ylimääräinen 50e on tuossa summassa ratkaiseva. Valitettavasti.

WORD.

Mjoo, päivää vaan kans täältäpäin. Mielellään sitä maksais 50e sisäänpääsystä ohjelmineen sun muineen, mut täältäpäin kun lähdet, niin saa laskea lisäksi vähintään sen 150e per lärvi ja hyvässä lykyssä vuorokauden matkoihin. Vaikka tässäkin taloudessa on kaksi täyspäiväisesti töissäkäyvää pervoa, kolme- neljäsataa viikonlopusta matkoineen ei hups vaan onnistu.

Kurja sanoa, mutta tuolla hinnalla viettää jo pitkän viikonlopun ulkomailla.  Oma itse valittu moka toki asua kuusenperseessä eikä pääkaupunkiseudulla.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 409
  • Spanko
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #32 : 30.04.2017, 09:55 »
Mun Pervparkreissu täältä Pohjanmaalta ei tullut noin kalliiksi, kun vähän järkkäsi sopivasi. Onnibus Helsinkiin ei ole mikään kallis. Baarilaisilta sain yöpaikan ja kyydin bileisiin ja takaisin niin pääsi aika halvalla.

Nämä bileet jää väliin. Olin perjantaina Tampereella bileissä niin ei jaksa lähteä heti seuraavana viikonloppuna Helsinkiin.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #33 : 30.04.2017, 15:12 »
Kiinnostavahan nuo olisi edes kerran nähdä, mutta kyllä se hinta on este. Valitettavasti. En väitä, etteikö pääsylipun hinnalle olisi vastinetta, mutta majoitus 100e, junaliput yli 60e, kimppataksi kuulemma 30e, ja siihen päälle ruokailut reissun aikana ja alkoholi, jos sellaista haluaa nauttia. Siinä on bileille hintaa ja se ylimääräinen 50e on tuossa summassa ratkaiseva. Valitettavasti.

WORD.
Bileissähän on myös boolia tarjolla.
Mutta kullakin toki vapaus tuoda omat juomansa mukanaan.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2017, 17:35 kirjoittanut Patajätkä »

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #34 : 30.04.2017, 18:26 »
Pitkäst aikaa suunnitelmana yhä.. vuoden eka PP 

Pulse

Talokeskusteluun en sinänsä ota kantaa.. mutta hieman harmittaa että pakettia ei ole kyetty mielestäni rakentamaan.. vaan esim. Swinkkuilloissakin käy enemmän porukkaa, jolloin jopa "laitteita" siirretään sivuun ja tilaa rekvisitoidaan patjoilla !?!
Ilman taloa en luultavasti olisi toisaalta kohdannut horoani, kiitos siitä osin PP-bileiden  :love:

nti N

Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #35 : 30.04.2017, 20:15 »
Tuohon aiempaan lisäyksenä vielä, että mekin ollaan kaksi pienituloista, mutta mieluummin jätän vaikka parit baarireissut väliin. Tampereelta tullessakin on helpompi yöpyö pääkaupunkiseudulla, kuin ajaa yöllä rättiväsyneen kotiin asti. Eli edelleen koen, että kyse on valinnoista. Jokainen tekee ne valinnat itse.

Mutta hienoa on, että tällaisiakin tilaisuuksia on.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #36 : 30.04.2017, 20:26 »
Tuohon aiempaan lisäyksenä vielä, että mekin ollaan kaksi pienituloista, mutta mieluummin jätän vaikka parit baarireissut väliin. Tampereelta tullessakin on helpompi yöpyö pääkaupunkiseudulla, kuin ajaa yöllä rättiväsyneen kotiin asti. Eli edelleen koen, että kyse on valinnoista. Jokainen tekee ne valinnat itse.

Mutta hienoa on, että tällaisiakin tilaisuuksia on.

Pikkusen eri asia lähteä Tampereelta, kuin täältä Keskipohjanmaalta. Siinä tulee sellaset 300km ENEMMÄN matkustamista, kun täältä lähtee. Että EI, kyse ei aina ole valinnoista. Kyse on siitä, että rahaa ei yksinkertaisesti ole lähteä. Itse en baareissa käy, muttei silti ole ollut vielä varaa PP:ssä pistäytyä.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #37 : 30.04.2017, 20:52 »
Tuohon aiempaan lisäyksenä vielä, että mekin ollaan kaksi pienituloista, mutta mieluummin jätän vaikka parit baarireissut väliin. Tampereelta tullessakin on helpompi yöpyö pääkaupunkiseudulla, kuin ajaa yöllä rättiväsyneen kotiin asti. Eli edelleen koen, että kyse on valinnoista. Jokainen tekee ne valinnat itse.

Mutta hienoa on, että tällaisiakin tilaisuuksia on.

Pikkusen eri asia lähteä Tampereelta, kuin täältä Keskipohjanmaalta. Siinä tulee sellaset 300km ENEMMÄN matkustamista, kun täältä lähtee. Että EI, kyse ei aina ole valinnoista. Kyse on siitä, että rahaa ei yksinkertaisesti ole lähteä. Itse en baareissa käy, muttei silti ole ollut vielä varaa PP:ssä pistäytyä.

Arvasin, että näitä tämän tyyppisiä vastauksia tulee ja meinasin, etten vastaa edes yhteenkään näistä, mutta noh...

Joo totta, valintoja. Itsekään en baareissa käy, nimim. viimeksi käynyt paikallisessa baarissa vuonna 2015. Mutta tuolle yli 250eurolle on jotain paljon parempaa ja tärkeämpää käyttöä kuin yksi bileilta. Itsekään en mikään isotuloinen ole. Eppkp ehdotti tuolla Onnibussia ja kaveriin luona yöpymistä. Erinäisistä syistä kumpikaan näistä ei ole vaihtoehtona itselle.

Näitä vastaavia keskusteluja on tullut livenä käytyä muutama. Joka ikinen kerta jokainen keskustelukumppani on myöntänyt, että omilla vaihtoehdoillani ja mahdollisuuksillani PP ei ole vaihtoehto. Ehkä tämä puuskahdus nyt tuli tuosta kommentista, että "se on vain valintoja", jonka on kuullut muutaman kerran liikaa. ;D
Millään näistä sinällään ei ole merkitystä, itseppä asun kaukana, mutta alunperin kyse oli vain siitä, että PP:n lipun hinta on korkea. Eikä se muuksi muutu toteamalla, että se on vain valintoja.

latexbun

  • Vieras
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #38 : 01.05.2017, 00:38 »
Tämä kustannuspuoli on just se juttu, miksi itse en lähde esim. KinkyPohjolaan, vaikka varmaan ihan mukavat ne bileet ovatkin. Siellä on aika rajalliset mahdollisuudet yöpyä lähellä bilepaikkaa, ellei varaa ajoissa, sekä ne matkat. Mitenkään dissaamatta PervPark:n tiimin järjestämiä bileitä, kyllä sitä voi halutessaan pervoilla muissakin bileissä antaumuksella, kuin vain PP:ssa. Seurasta se on kiinni, sekä kanssajuhlijoiden huomioimisesta puuhaamisen lomassa.

MilleFiore

  • Vieras
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #39 : 01.05.2017, 01:27 »
Ilman PervParkia tämän maan tarjonta kärsisi paljon. Elämäntilanteen salliessa menisin aina. Laatu ja panostus maksaa. Iso käsi työryhmälle.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #40 : 01.05.2017, 13:01 »
Lontoossa maksaa perusbileisiinkin sisään sen 40-50 euroa, ja siihen ei sisälly oikein mitään. Minusta siis sisäänpääsyn hinta ei ole paha kun ottaa huomioon puitteet mitä sillä saa. Boolista voi olla montaa mieltä, mut ruuissa oon huomannut tason paranemisen, kun tälläinen ruokavammainenkin löytää tuolta syötävää. Tilat on puhtaat, liukkaria, desiä ja kortsuja on hyvin saatavilla. Laitteita on hyvin käytössä erikoisempaakin , niinkun sybian ja mikä se sähkölaite siellä tohtorinhuoneessa nyt olikaan. Ja laitteisiin saa opastusta. Pissaleikkejä tuolla voi kätevästi harrastaa myös ja pääsee pesulle /saunaan sen jälkeen.
Minusta nää bileet on ihan omaa luokkaansa suomessa, yhdisten bileet ei tarjoa vastaavia mahdollisuuksia. Talosta löytyy intiimejä pikku soppeja joissa touhuilla ,talossa on lämmin (mulla on yhdistysten bileissä ravintolatiloissa usein kylmä) ja jos haluaa paneskella voi valita slingin, peilihuoneen ja jonkun muun intiimin pikku tilan kämäsen patjoilla sisustetun kinkybiledarkkarin sijaan.
Ikävää on ollut huomata kävijämäärän lasku  :( ehkä bileitä on vaan liikaa jo suomessa.

Joo ja sisäänpääsymaksun lisäksi muut kulut nostaa reippaasti hintaa koko bileillalle, niinkun moni jo sanoikin. Itse juon ja syön vain talon antimia enkä ota omia eväitä mukaan, ja aina olen saanut joltakin tutulta kyydin (tai kumppanin kanssa omalla autolla) niin kulut ei oo liian koviksi noussut. Ikävä lisä kustannuksiin on nyt tuo taksiseikkailu, jos autolla ei pääse pihaan, ja joudut oman auton jättää asemalle ja suhata sieltä taksilla.

nti N

Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #41 : 01.05.2017, 13:37 »
Ymmärrän toki, että pohjoisesta on pidempi matka, kuin Tampereelta. Ymmärrän myös, ettei matka ole ilmainen. Mutta tämä keskustelu lähti alunperin pääkaupunkiseudulla asuvan ihmisen tuttavista, joista oletettavasti myös monet asuvat siellä suunnalla. Ei minullakaan olisi mitään toivoa lähteä joka kuu bileisiin Helsinkiin. Mutta aina silloin tällöin se on hienoa. Ja on hienoa, että meillä tällainen mahdollsuus on.

toiletman92

  • Vieras
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #42 : 01.05.2017, 13:58 »
Ymmärrän hyvin, että toisilla kulut vaikeuttavat paikalle pääsyä mutta onhan tuo pp omalla tavallaan kokemus ja paikka jota koen hyväksi tukea. Itselle tuo on fyysisesti hieman rankka reissu ja vain siitä syystä, että bileet osuvat ajankohtaan, että olen ollut edellisen yön töissä niin ei kerkeä montaa tuntia nukkua ennen kuin täytyy lähteä ajamaan kohti bileitä. Ajomatkaa on pari tuntia. Joissain muissa bileissä kun on käynyt niin oman fetissini suhteen toteuttaminen on mahdotonta tilojen suhteen.

PP bileistä on kuitenkin ollut hyötyä minulle. Kun mietin esimerkiksi omaa fetissiä, niin olen oppinut käsittelemään aihetta eritavalla ja suhtaudun siihen toisin kuin ennen. Suurin kiitos kuuluu iralle. Puitteet ovat hyvät ja toiset bilettäjät suhtautuvat fetissiini hyväksyvästi eikä tuomitse vaikka fetissiäni ei oikein kukaan pysty toteuttamaan, paitsi ira ja hänkin osittain. Useasti bileissä tulee toki hieman yksinäinen olo mutta se johtuu siitä että kun porukka toteuttaa itseään ja kiinnostukset ovat kaikkea muuta kuin mitä itsellä. En kuitenkaan tuomitse tai valita siitä kun tiedän että kaikki on erilaisia. Ajattelin vuosia olevani sairas ja outo mutta nykyään ajattelen olevani vain erikoinen. Biletiimistä ja bilettäjistä on ollut suuresti iloa ja apua käsittelemään omaa fetissiä. Kiitos siis aivan kaikille. Lauantaina jälleen kirkkonummi kutsuu

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #43 : 01.05.2017, 16:14 »
..komppaa sekä meeriä että Isrikan vastakkaista näkemystä..!
Monet bileet on "vähän kuin onceinthelifetime" -ainakin kerran käytävä katsastamas.. Jos kun bileet,yms. toimii -sitten nousevat agendalle jatkossakin..
Esim. Ajatus uusia wasteland berlin on meillä tuollainen (lähes yhtä kallis reissu tänä vuonna oli KP).. PP bileissä kun käynyt sen lähemmäs 10kertaa, ei talonkaan puitteet oikeastaan tarjoa sessioimiseen mitään uutta..joten helposti jää sitten lähtemättä vaikka ajallisesti mesta onkin noin 30min päässä, mutta muuten saattaa vaatia yhtäsuuret järjestelyt kuin pidempi, koko vl-reissu näennäisen hankalan saavutettavuuden takia..
Silloin kun satsaa "isompiin bileisiin ja tekee niihin varauksia puolikinvuotta etukäteen(hotellit/lennot/jne) on selvää että moinen tapahtuma nousee prioriteettilistalla ylemmäs..
Jotta bileet pääkaupunkiseudulla nousis tuolla listalla, pitäs bileiden tarjota selkeästi enemmän sisältöä jotta jaksais nykyään "nähdä vaivaa"..
Seuraava kenties "once-in-the-lifetime" tullaan katsastamaan tukholmassa kuun lopulla.. Kun reissu sisältää riittävästi erilaisia elementtejä.. siitä pitäisi muodostuman "suurempi kuin osiensa summa", eikä näinollen yksittäiset kustannukset nouse ajatuksissa "vain yksiin bileisiin satsaukseksi"..  ;)

Pulse

Namunen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 309
  • I’m a free bitch, baby!
  • Galleria
Vs: 6.5 Kinkybileet
« Vastaus #44 : 01.05.2017, 19:38 »
Täällä yksi bileisiin osallistuva ensikertalainen, tulen ystävän kanssa joka myös ensikertalainen.

Olemme Helsingin keskustassa yötä ja jos löytyy joku kyytejä jakamaan niin saa heittää yksärillä  :)