Kirjoittaja Aihe: PoVi salamyhkäisesti Seinäjoella 13.6.2017 klo 18.30 @ Mallaskoski  (Luettu 14248 kertaa)

pehmo

  • Vieras
Voi video ku pääsiski käymään mutkun Treella ollaan ja töitäkin on, ja junat kulkee takaspäin miten sattuu. :'(
Taksiautoilijat ajelevat ihan työkseen Sjoki-Tre välillä :)
Niin no, Mstx:n esittämät pointit tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat...
Meinasin sanoa samaa... mutta jep!

Elämässä on tosiaan muitakin aksioomia, kuin kulkuväline ja etäisyys, kuten raha ja aika. Itse kai olen lisäksi aina inhonnut baarimiittejä ja tähän asti kieltäytynyt niistä, ellen ole saanut käytettyä niitä tekosyynä kahdenkeskiseen tapamiseen jonkun kanssa, josta olen kiinnostunut. Tässä valossa pitkänmatkan miittiin osallistuminen, nyt ehdotetulla Seinäjoella olisi erityistä typeryyttä. Tunnen kuitenkin aloittaneeni jotain, joka minun pitää katsoa loppuun asti. Näinollen olen pohtinut Seinäjoen vierailua ihan vain niinkuin seikkailun kannalta. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että olen kyseisenä ajankohtana lomailemassa kotikaupungissani, niinpä koko asia taitaa jäädä suunnitelman asteelle.

..ja mikäli Mstx ei ole tulossa, niin miksipä minunkaan pitäisi vaivautua.

Icebug85

  • Vieras
Voi video ku pääsiski käymään mutkun Treella ollaan ja töitäkin on, ja junat kulkee takaspäin miten sattuu. :'(
Taksiautoilijat ajelevat ihan työkseen Sjoki-Tre välillä :)
Niin no, Mstx:n esittämät pointit tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat...
Meinasin sanoa samaa... mutta jep!

Elämässä on tosiaan muitakin aksioomia, kuin kulkuväline ja etäisyys, kuten raha ja aika. Itse kai olen lisäksi aina inhonnut baarimiittejä ja tähän asti kieltäytynyt niistä, ellen ole saanut käytettyä niitä tekosyynä kahdenkeskiseen tapamiseen jonkun kanssa, josta olen kiinnostunut. Tässä valossa pitkänmatkan miittiin osallistuminen, nyt ehdotetulla Seinäjoella olisi erityistä typeryyttä. Tunnen kuitenkin aloittaneeni jotain, joka minun pitää katsoa loppuun asti. Näinollen olen pohtinut Seinäjoen vierailua ihan vain niinkuin seikkailun kannalta. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että olen kyseisenä ajankohtana lomailemassa kotikaupungissani, niinpä koko asia taitaa jäädä suunnitelman asteelle.

..ja mikäli Mstx ei ole tulossa, niin miksipä minunkaan pitäisi vaivautua.
Kunhan nyt vain totesin, että jos nyt vaikka miittiin haluaa päästä niin mahdollisuuksia on. Mikään kulkuneuvo, olipa se sitten julkinen, taksi, oma auto/moottoripyörä ei kulje ilmaiseksi.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Hei, kuulkaas... Kun näistä matkoista valitetaan niin muistetaan nyt kuitenkin se, että taidetaan olla ainoa yhdistys joka vie miittinsä jäsenten luo.  :) Sekin on hyvä, ainakin vaasalaisten muistaa, että Vaasassa ollaan kuitenkin eniten.  ;)

Ei tarkoitus oo aukoa päätä, vaan muistutella. Mun mielestä ainakin on tosi hyvä, että miitit vaihtelee paikkaa. Muuten vois olla, et PoVista muodostuis vain vaasalaisten jengi.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Leikkikääs ny nätisti, nottei mun tartte tulla täältä. ;D

Eiköhän tuossa ollut kyse reaktiosta muuhun asiaan, kuin varsinaista valitusta matkasta. Enpä itsekään ole päässyt osallistumaan kuin Seinäjoen miitteihin ja yhteen Vaasassa. Niinikään logistinen ongelma, mutta se on omalla kohdallani aikatauluihin liittyvä. Aikataulut ei vain veny näihin muiden paikkakuntien miitteihin.
Jos on jokin asia, jolle ei vain voi mitään, niin kyllähän se vähän turhauttaa, jos joku tulee kommentoimaan ratkaisulla, joka ei oikeasti ratkaise mitään. Tuo taitaa olla enemmän se, johon reagoitiin, kuin miittien sijainti.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2017, 18:06 kirjoittanut Isrika »

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Leikkikääs ny nätisti, nottei mun tartte tulla täältä. ;D

Eiköhän tuossa ollut kyse reaktiosta muuhun asiaan, kuin varsinaista valitusta matkasta. Enpä itsekään ole päässyt osallistumaan kuin Seinäjoen miitteihin ja yhteen Vaasassa. Niinikään logistinen ongelma, mutta se on omalla kohdallani aikatauluihin liittyvä. Aikataulut ei vain veny näihin muiden paikkakuntien miitteihin.
Jos on jokin asia, jolle ei vain voi mitään, niin kyllähän se vähän turhauttaa, jos joku tulee kommentoimaan ratkaisulla, joka ei oikeasti ratkaise mitään. Tuo taitaa olla enemmän se, johon reagoitiin, kuin miittien sijainti.

Oi juuri näin! Minusta on aivan ässää, että me järjestetään miittejä pitkin poikin maakuntaa ja nautin suuresti aina, kun aika, varat ja matkustustavat vain antavat myöten lähteä. Valitettavasti tämänhetkinen opiskelijastatus ja mitättömien tukien varassa elely rajoittaa harrastusmahdollisuuksia, ja se että väkisten halutaan osoittaa, "ettei vain tarpeeksi halua tai ties mitä muita realiteetteja tajua", saa aikaan vain lisää turhautuneisuutta. Rauhaa ja rakkautta :love:

PS: Tavoitteena kuitenkin on, tavalla tai toisella, saapua, koska mäkin haluan pullaa!

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Juurikin näin Isrika ja Mstx...

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Ja miiteistä myöskin se, että kenenkään ei ole pakko niihin osallistua ja jokainen voi kutsua koolle juuri sellaisen miitin kuin haluaa ja ihan itse valitsemaansa lokaatioon. Sen ymmärrän, että miittiin haluava tulee ketjuun harmittelemaan ettei tällä kertaa paikalle pääse, mutta sitä en niinkään, että joku joka ei miittiin ole aikeissakaan tulla tulee ketjuun näsäviisastelemaan. ::) Piis an loov jok tap  :love: Tervetuloa jatkossakin moikkailemaan PoVi-porukkaa!

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Lovee täältäkin, halusin vaan ihan ystävällisesti muistutella.  :love: :)

Another-rope

PS: Tavoitteena kuitenkin on, tavalla tai toisella, saapua, koska mäkin haluan pullaa!

Voisin tulla pelastajaksi tähän ja tarjota istumispaikkaa kulkuneuvossani. Lähtö Vaasasta ajoissa, eikä turhan aikaisin takaisin  :))

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
PS: Tavoitteena kuitenkin on, tavalla tai toisella, saapua, koska mäkin haluan pullaa!

Voisin tulla pelastajaksi tähän ja tarjota istumispaikkaa kulkuneuvossani. Lähtö Vaasasta ajoissa, eikä turhan aikaisin takaisin  :))

Nightwish40 kirjoittaa: Sorry etten ole huomannut tätä keskustelua aiemmin kun työkiireet ovat pitäneet minut poissa Baarista. Meidän kyydillä pääsee myös Vaasa - Sjoki - Vaasa. Koko takapenkki on vielä molempiin suuntiin tyhjänä. Paluu ennen puoltayötä kun kaikki ovat saaneet riittävästi jutustella ja siemailla huurteisia.

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Varaan paikan, Nightwish!

IfUSeekAmy

Voisin tulla kans teidän takapenkille, Nightwish.

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Nightwish40 kirjoittaa: Mainiota - paikat varattu Jaylle ja IfUSeekAmylle. Sovitaan aikataulu lähempänä miittiä.

P.S. Kyytiin mahtuu vielä joku bodaria pienempi henkilö joka tulee toimeen Jayn ja IfUSeekAmyn kanssa 2 x 60 min sillipurkin kokoisella takapenkillä :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Uppista tälle. Toivottavasti ei sada räntää kesäkuussa. :D

marsu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Logistiikkaongelmat vaivaavat täälläkin :-\