Kirjoittaja Aihe: Haluaisitteko homojen ja lesbojen hypetysmeiningin myös kinkyille?  (Luettu 63840 kertaa)

heinrich

  • Vieras
No mä en lähtis kategorisoimaan ihmisten älykkyyttä jos joku...
Tässä tapauksessa lähes kaikki muut...
Ei satu oleen samaa mieltä sun käyttäytymisestä.

Eli kun muistaa, että tää yhteiskunta rakentuu sille evankelisluterilaiselle viitekehykselle :)
Toki saa olla erimieltä ja resuta menemään mutta jos ns. "nokka alkaa punottaa" niin ketäpä tuosta nyt sitten syyttää?
Niitä muitako, joille sun perseily ei passannu?
Vai?

Niiltä muiltakin löytynee takataskustaan yhtä ja toista joka just sua ei taatusti miellytä.
Kuten ei tämäkään kirjoitus taatusti miellytä joitakuita.
Mutta suvaitaan meneen, eikä trollata turhia.
Kaikilla on kivempaa  ;)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria

Mun mielestä etenkin justiin lautakuntiin sun muihin päättäviin elimiin on tosi hieno saada erilaisia ihmisiä. Musta ois aivan mahtavaa, jos kuulisi jostain kinkystä päättämässä - ihan vain siksi, että tietäisi, ettei ole hylkiö siksi, että on mitä on.

Miksi sulla pitäis kuulla siitä? Tiedään, että oikeesti on todella vaikutusvaltaisia kinkyijä päättämässä oikein isoja juttuja. Se, ettei siitä ulovotta ja sitä johonkiin lööppeihin ei pääse, ei tarkoittaa, että sitä ei olisi. Ja juuri siksi, että see päättäminenkin on työ, julkinen työ kenties, mutta kinkyelämä on henkilökohtainen! Miksi sä tunnet ittes hylkiöksi, jos kaupunkiinvaltuutettuna ei harrastaa jotain kinkyseksia lauantai iltaisin mökillä?
 Joten, jos sä haluat omasta elämästä ja pervoilusta kuuluttaa, niin anna mennä vaan. Minä sitä en tee ja en halua että joku tekisi sitä mun puolesta ilman mun lupaa.

Fayle

  • Vieras
Miksi sulla pitäis kuulla siitä?

Siksi, että kinkyys ei oo aina pelkkää seksiä. Ja vaikka oliskin, se on ihan luonnollista eikä oikeuta hyljintää tai haukkuja - niitä asioita, joita  toisinaan joutuu vastaanottamaan.

En tunne itseäni hylkiöksi siksi, että kaupunginvaltuutettu ei harrasta kinkyseksiä mökillä, vaan siksi, että mua haukutaan ja syrjitään siksi, että itse harrastan.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Miksi sulla pitäis kuulla siitä?

Siksi, että kinkyys ei oo aina pelkkää seksiä. Ja vaikka oliskin, se on ihan luonnollista eikä oikeuta hyljintää tai haukkuja - niitä asioita, joita  toisinaan joutuu vastaanottamaan.

En tunne itseäni hylkiöksi siksi, että kaupunginvaltuutettu ei harrasta kinkyseksiä mökillä, vaan siksi, että mua haukutaan ja syrjitään siksi, että itse harrastan.
Ei haukuta jos ei jehovoi siitä mitä tekee kaikille.
Jos taas tykkää jehovoida ja julistaa omaa ilosanomaansa kannattaa olla valmis siihen, ettei kaikkia kiinnosta taikka tahdo tietää taikka pitävät sairaana. Toi ei muutu millään hippien kulkueilla taikka muilla, aina vähemmistöä tullaan pitämään joissakin piireissä outoina taikka pahempinakin.
Jos ei kestä tuota kannattaa eheytyä taikka pitää suu kiinni siitä mitä puuhailee.

isabella

Jos taas tykkää jehovoida ja julistaa omaa ilosanomaansa kannattaa olla valmis siihen, ettei kaikkia kiinnosta taikka tahdo tietää taikka pitävät sairaana. Toi ei muutu millään hippien kulkueilla taikka muilla, aina vähemmistöä tullaan pitämään joissakin piireissä outoina taikka pahempinakin.
Jos ei kestä tuota kannattaa eheytyä taikka pitää suu kiinni siitä mitä puuhailee.

Eli koska on ihmisiä jotka eivät hyväksy homoutta ja se ei muutu millään pride-kulkueilla niin myös homojen pitäisi pitää suunsa kiinni ja puuhailla salaa makuuhuoneissaan?

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Jos taas tykkää jehovoida ja julistaa omaa ilosanomaansa kannattaa olla valmis siihen, ettei kaikkia kiinnosta taikka tahdo tietää taikka pitävät sairaana. Toi ei muutu millään hippien kulkueilla taikka muilla, aina vähemmistöä tullaan pitämään joissakin piireissä outoina taikka pahempinakin.
Jos ei kestä tuota kannattaa eheytyä taikka pitää suu kiinni siitä mitä puuhailee.

Eli koska on ihmisiä jotka eivät hyväksy homoutta ja se ei muutu millään pride-kulkueilla niin myös homojen pitäisi pitää suunsa kiinni ja puuhailla salaa makuuhuoneissaan?
Sanoinko noin? En.
Totesin vain että aina tulee olemaan porukkaa joka pitää sairaana taikka erilaisena, se ei tule muuttumaan millään prideillä taikka plakaateilla. Mutta jos on pakko mekkaloida olisi hyvä olla realisti ja tajuta että vastetta tulee, sitä paskaakin.

isabella

Ääriänkyröitä tulee aina olemaan. Mutta jos kukaan ei mekkaloi niin ei myöskään tapahdu kehitystä, jossa vähemmän änkyrät alkavat varovasti hyväksyä.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Ääriänkyröitä tulee aina olemaan. Mutta jos kukaan ei mekkaloi niin ei myöskään tapahdu kehitystä, jossa vähemmän änkyrät alkavat varovasti hyväksyä.
Tuo on totta, mutta jos meinaa näkyä ja kuulua niin on myös hyvä huomata että toisellakin puolella näytään ja kuulutaan.
Ei voi olettaa että ilman vastetta voi toimia jos kaikki ei ole alkuunkin samaa mieltä asioista....

Fayle

  • Vieras
Ei haukuta jos ei jehovoi siitä mitä tekee kaikille.
Jos taas tykkää jehovoida ja julistaa omaa ilosanomaansa kannattaa olla valmis siihen, ettei kaikkia kiinnosta taikka tahdo tietää taikka pitävät sairaana. Toi ei muutu millään hippien kulkueilla taikka muilla, aina vähemmistöä tullaan pitämään joissakin piireissä outoina taikka pahempinakin.
Jos ei kestä tuota kannattaa eheytyä taikka pitää suu kiinni siitä mitä puuhailee.

Mun mielestä ei oo jehovointia, jos multa kysytään esimerkiksi minkälaisessa suhteessa haluan olla tai minkälaisesta seksistä pidän, ja vastaanotto on hylkivä.

Enkä suostu uskomaan, että ihminen on syntyjään paha - jostainhan tämäkin tapa on tullut, jonnekin se myös menee. Toivottavasti mun elinaikana, luultavasti ei.

Lasher

  • Vieras
Tarve kerjätä itselleen huomiota tai hyväksyntää muilta on halveksittavaa ja se on etonut jokaisessa alakulttuurissa ja yksilössä, joiden parissa olen siihen törmännyt.

Loc

  • Vieras
Ääriänkyröitä tulee aina olemaan. Mutta jos kukaan ei mekkaloi niin ei myöskään tapahdu kehitystä, jossa vähemmän änkyrät alkavat varovasti hyväksyä.

Tapahtuuko se kehitys mekkaloimalla vai pitkäjänteisellä työllä? Anarkistit tykkäävät mekkaloida. Ja suunnilleen kaikkia vituttaa se kaiken milloin miksikin nimetyn kimppuun hyökkäily. Onko vai eikö ole kaikki tähänastiset edistysaskeleet tapahtuneet demokraattisen järjestelmän kautta? Jos ei ole niin kerro esimerkki jossa mekkaloinnilla olisi saatu enemmän aikaan kuin demokraattisen päätöksenteon kautta? Toki sodat, mutta en oikein itse kannata.

Uskoisin että on useita keskenään ristiriitaisia totuuksia ja niitä jokaista kannattaa tietty ydinporukka. Niiden välille jää näistä ideologioista kiinnostumaton tavantallaajaenemmistö joka keskittyy selviämään elämästä. Kun lähdetään muokkaamaan jotain voimakkaasti, se vaikuttaa vastakkaisiin yhtä voimakkaasti. Tulee vastareaktio. Eli kun työnnätte yhtä eteen niin toinen liikkuu taaksepäin ja mitä tiukemmalle työnnätte toisen puolen änkyrät, sitä vihaisempia niistä tulee. Ja sitä kovempi vastareaktio. Jännäksi tulee kun näitä osin ristiriitaisia osapuolia on atomisoitumisen vuoksi kymmeniä ja satoja alakulttuureja päälle.

Se kun änkyrät eivät yleensä näe miten heidän ajamansa asiat vaikuttavat toiseen puoleen. Puuttuu siis empatia. Saati että näkisivät miten se vaikuttaa kaikkiin muihin ryhmiin. Puuttuu taito tasapainottaa ja tasapainoilla niin että kaikki ryhmät voisivat hyväksyä muutokset. Kun vedetään militantisti jonkun puolen asiaa niin ne jotka eivät siihen ole tyytyväisiä tekevät vastareaktion. Ja taas saadaan lisää riitaa. Pelin nimi on hajoita ja hallitse. Sillä välin kun äärityhmät keskittyvät nokittelemaan keskenään joku nauraa matkalla pankista.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Ääriänkyröitä tulee aina olemaan. Mutta jos kukaan ei mekkaloi niin ei myöskään tapahdu kehitystä, jossa vähemmän änkyrät alkavat varovasti hyväksyä.

Tapahtuuko se kehitys mekkaloimalla vai pitkäjänteisellä työllä? Anarkistit tykkäävät mekkaloida. Ja suunnilleen kaikkia vituttaa se kaiken milloin miksikin nimetyn kimppuun hyökkäily. Onko vai eikö ole kaikki tähänastiset edistysaskeleet tapahtuneet demokraattisen järjestelmän kautta? Jos ei ole niin kerro esimerkki jossa mekkaloinnilla olisi saatu enemmän aikaan kuin demokraattisen päätöksenteon kautta? Toki sodat, mutta en oikein itse kannata.

Uskoisin että on useita keskenään ristiriitaisia totuuksia ja niitä jokaista kannattaa tietty ydinporukka. Niiden välille jää näistä ideologioista kiinnostumaton tavantallaajaenemmistö joka keskittyy selviämään elämästä. Kun lähdetään muokkaamaan jotain voimakkaasti, se vaikuttaa vastakkaisiin yhtä voimakkaasti. Tulee vastareaktio. Eli kun työnnätte yhtä eteen niin toinen liikkuu taaksepäin ja mitä tiukemmalle työnnätte toisen puolen änkyrät, sitä vihaisempia niistä tulee. Ja sitä kovempi vastareaktio. Jännäksi tulee kun näitä osin ristiriitaisia osapuolia on atomisoitumisen vuoksi kymmeniä ja satoja alakulttuureja päälle.

Se kun änkyrät eivät yleensä näe miten heidän ajamansa asiat vaikuttavat toiseen puoleen. Puuttuu siis empatia. Saati että näkisivät miten se vaikuttaa kaikkiin muihin ryhmiin. Puuttuu taito tasapainottaa ja tasapainoilla niin että kaikki ryhmät voisivat hyväksyä muutokset. Kun vedetään militantisti jonkun puolen asiaa niin ne jotka eivät siihen ole tyytyväisiä tekevät vastareaktion. Ja taas saadaan lisää riitaa. Pelin nimi on hajoita ja hallitse. Sillä välin kun äärityhmät keskittyvät nokittelemaan keskenään joku nauraa matkalla pankista.
Hävettää myöntää mutta nyt Loc pisti ajatukset paremmin sanoiksi kuin itse osaisin....

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Tapahtuuko se kehitys mekkaloimalla vai pitkäjänteisellä työllä? Anarkistit tykkäävät mekkaloida. Ja suunnilleen kaikkia vituttaa se kaiken milloin miksikin nimetyn kimppuun hyökkäily. Onko vai eikö ole kaikki tähänastiset edistysaskeleet tapahtuneet demokraattisen järjestelmän kautta? Jos ei ole niin kerro esimerkki jossa mekkaloinnilla olisi saatu enemmän aikaan kuin demokraattisen päätöksenteon kautta? Toki sodat, mutta en oikein itse kannata.

Työväen oikeudet, naisten oikeudet, mustien oikeudet Yhdysvalloissa, ovat kaikki tapahtuneet aikamoisen mekkaloinnin kautta. Jos ei olisi mekkaloitu niiden puolesta, tuskinpa setiä kiinnostaisi muuttaa tilannetta.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Niin, ja mistäs luulet sen demokraattisen järjestelmän tulleen? Mekkaloinnistahan se.

heinrich

  • Vieras
Hold your horses littleones!

Sillä mekkaloinnilla ei ole onnistuttu ku vallankumouksien teossa.
Haluaako perverssit lähtiä kattoon kuinka käy?
Edellinen yritys meni täällä perseelleen pikkusen isommallakin porukalla.
Demokratiassa suoritetaan lobbausta ja koitetaan fiksusti saada asiansa kuuluville.
Rähinöitsijöitä ei täällä ole otettu ikinä vakavasti.

Ennenkuin se kansan syvien rivien pinna palaa lopullisesti...
Ja niissä rytinöissä on marginaalien tavannu käymään helevetin heikosti.

Tai no... Onhan tuolla ulkomailla näitä arabi-keväitä missä ammuskellaan Kalashnikoveilla taivaalle ja karjutaan kuorossa.
Hienostippa ovat edenneet...

Se demokraattinen järjestelmä on syntynyt siitä, että ihmiset kyllästyi siihen resuamiseen.