Kirjoittaja Aihe: Haluaisitteko homojen ja lesbojen hypetysmeiningin myös kinkyille?  (Luettu 63871 kertaa)

poisongrrrll

  • Vieras
Tää ketju masentaa mua.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2264
  • Galleria
    • Blogi
Mä aina välillä mietin, että miksi ihmiset haluavat evätä toisten ihmisten oikeuksia. En ole keksinyt mitään järkevää syytä.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Mä aina välillä mietin, että miksi ihmiset haluavat evätä toisten ihmisten oikeuksia. En ole keksinyt mitään järkevää syytä.
Koska ne on ihmisiä ja ne voi. Seuraava kohta...

Chmlnidae

  • Vieras
Mä aina välillä mietin, että miksi ihmiset haluavat evätä toisten ihmisten oikeuksia. En ole keksinyt mitään järkevää syytä.
Koska ne on ihmisiä ja ne voi. Seuraava kohta...

Siks ku etuoikeutettu ryhmä kokee sorretun osan tasa-arvovaateet sortona. Jep. Siksi ei kande korvaansalotkauttaa heille vaan kuunnella aina sorrettua ja/uhria/alistettua, heidän näkökulmansa on se josta asioita ratkotaan.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2264
  • Galleria
    • Blogi
Huoh, ihmiset :<

isabella

En nyt ihan ymmärrä. Useampikin mies on tässä avautunut siitä että homo on joskus tullut lääppimään ja sitten on fyysisillä toimenpiteillä tehty selväksi että se ei ole toivottavaa. Ilmeisesti tämän vuoksi homohypetystä ei saisi olla? Vai miten asia liittyy tähän ketjuun? Minuakin on aika moni mies lääppinyt eikä ole aina uskonut eitä. Pitäisikö miehiltä siksi viedä ihmisoikeudet?

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Onko lihaasyövillä cis heteromiehillä vielä ihmisoikeudet?

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Mä en oikeesti ymmärrä, mitä helvettiä te valitatte. Onko miesten elämä oikeesti noin vaikeeta?

Minessa

  • Vieras
Lainaus
Mä en oikeesti ymmärrä, mitä helvettiä te valitatte. Onko miesten elämä oikeesti noin vaikeeta?

Ei ne ole koskaan kokeneet syrjintää ainakaan valittavat miehet, niin eihänne ymmärrä mitä se on...

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Mä aina välillä mietin, että miksi ihmiset haluavat evätä toisten ihmisten oikeuksia. En ole keksinyt mitään järkevää syytä.
Kaikesta, tai ainakin tästä ketjusta päätellen ihmisoikeudet on joku uusiutumaton luonnovara, joten jos joku niitä saa, niin se sitten vähentää niitä muilta.

« Viimeksi muokattu: 19.06.2016, 19:11 kirjoittanut HeWhoCannotBeNamed »

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Jos ajattelen että sitcomeissa olisi myös "kiintiökinky/pervo" niin kai siitä pari vitsiä per jakso saisi väännettyä. Ja epäilemättä herkemmät paniikkiin. Tai tv-sarjaa missä pari kinksteriä tuunaa tavisten kämpän, tässä tosin olen itse sitä mieltä että kämppiä tuunaisivat ennemmin ne joilla on siihen kykyä riippumatta siitä millaisesta seksistä ja kenen kanssa pitävät. Siitä huolimatta että saan hersyviä visioita tuunauksen tuloksista ::)

 Tuolta osin pidän turhana hömppänä ängetä joka kokkaus- ja keskusteluohjelman tai mihin lie formaattiin joku "jonkin kiintiösuuntauksen edustaja" silloin kun se ei mitenkään liity mihinkään. Tietenkin olen vanha jäärä joka pitää joistakin periaatteistaan kiinni ja nyt sitten lipsahtaa jo toistamiseen kommentoimaan tätä aihetta.

 Tässä ajassa vain tuntuu olevan muotia täyttää kaikki turhalla tauhkalla ja vatvomisella jottei oleelliseen tarvitse syventyä? Saati sen pohtimiseen mikä on oleellista milloinkin ja kenelle.

Nii, lisätäänpä vielä että mitä hittoa se hypetys oikeesti tarkoitta kun en tiedä :o :-[

Kettu vinossa

  • Vieras
Tai tv-sarjaa missä pari kinksteriä tuunaa tavisten kämpän, tässä tosin olen itse sitä mieltä että kämppiä tuunaisivat ennemmin ne joilla on siihen kykyä riippumatta siitä millaisesta seksistä ja kenen kanssa pitävät. Siitä huolimatta että saan hersyviä visioita tuunauksen tuloksista ::)

Tätä ideaa olen itsekin pyöritellyt mielessä useamman vuoden. Kinkyjen oma Fab Five saapuisi paikalle vaniljataloon:

Sisustus: "Siis teltähän puuttuu tästä asunnosta kokonaan dungeoni! Ai kauheeta! Ai hirveetä! Minäpä ensi töikseni poistan tästä makuuhuoneesta kaikki nämä sängyt ja korvaan tämän panokoneella, kattokahleilla ja panokiikulla. Nukkua voi vaikka häkissä. Kaikki nämä taulut perheenjäsenistä korvattakoon taiteellisilla mustavalkoisilla lähikuvilla tissibondagesta ja perseistä."

Ruoka: "Minä puolestani huomaan että keittiöstä puuttuvat kaikki inkiväärit peppuleikkejä varten. Ja pitäähän sitä jugurttia olla oksuleikkejä varten. Ja mitä - hyi - täällähän on essuja - alastihan sitä pitää kokata että rasva kunnolla roiskuu iholle. Shampanjan pitää olla jatkossa sitten vuosikerran sijaan päiväkertaa, mielellään samalta aamulta. Ja kaviaarikin nautitaan tuoreena ja lämpimänä  suoraan luonnonsuolesta."

Tyyli: "Siis tämä sinun vaatemakusi on ihan törkee. Pitää olla pelkkää mustaa, valkoista ja kirkkaanpunaista! Ainoat materiaalit ovat tästä lähtien PVC, kumi ja nahka. Kengissä vähintään 15 sentin korot, myös miehillä."

Ulkonäkö: "Nämä teidän hiustyylinne pitää heti muuttaa alternativeksi. Rouva on tästä lähtien kalju ja miehellä olkoon irokeesi. Goottimeikit naamaan molemmille. Laitetaan triskelion-tatskat molemmille otsaan. Molempien mahaan kirjoitetaan permanenttitussilla "olen huora" aina kun olette menossa lääkärille, uimahalliin tai muualle missä ollaan ilman paitaa. Takapuolen pitää olla aina ihan mustelmilla ja muistakaa käyttää kesät talvet niin lyhyitä vaatteita että kaikki taatusti näkevät perseen kirjavuuden. Kaupungilla on nyt suurinta muotia kantaa kylttiä, jossa lukee "Olen yleinen paskahuussi. Käytä minua ja pane minua paljaalla joka reikään."

Kulttuuri: "Käytte sitten kaikissa mahdollisissa parinvaihtobileissä, oopperajuhlissa, kinkybileissä ja kinkymiiteissä ympäri Suomen paitsi Jyväskylän Bizarressa, sen kun voi jättää välistä ihan hyvällä omallatunnolla. Muistakaa myös Amsterdamin kaikki bileet kun niissä nyt ainakin voi pyöriä kuin kiimainen lutka ja pompata joka hamppupilven reunalta subspaceen. On gylddyyriä, niin. Ja jos jossain on joku taidenäyttely niin käykää myös, kaikki taiteilijat ovat pervoja."

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vieläkään on epäselvää, miten nämä kaikki liittyy heteromiesten ihmisoikeuksiin.

Ja perussuomalaisten puoluelehti onkin niin luotettava ja puolueeton lähde. ;D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2264
  • Galleria
    • Blogi
Kyllä, asunnottomuus on myös suuri ongelma. Itsekin olen monesti kaupungin asuntojonossa nököttänyt, mutta turhaan.

Mutta sitä en kyllä tiedä, miten asunnottomuus ja mielenterveysongelmat liittyvät tämän ketjun aiheeseen.

heinrich

  • Vieras
Kyllä, asunnottomuus on myös suuri ongelma. Itsekin olen monesti kaupungin asuntojonossa nököttänyt, mutta turhaan.

Mutta sitä en kyllä tiedä, miten asunnottomuus ja mielenterveysongelmat liittyvät tämän ketjun aiheeseen.

No esimerkiksi siten, että jos joku saa omalla erilaisuudellaan hypetetyksi vaikkapa nyt itsensä sen asuntojonon ohitse, jossa sinä satut kököttään...