Kirjoittaja Aihe: tee-se itse vacbed???  (Luettu 20297 kertaa)

Tume

  • Vieras
Vs: tee-se itse vacbed???
« Vastaus #45 : 07.10.2012, 20:38 »
Toi tyhjiöpakkauspussin venttiili on hyvä idea. Ainakin olssonin lassella on niitä pusseja 12.90 2 kpl ja just sellasia imuriin kytkettäviä. Toki niillä on myös noita rullattavia malleja. Tiiättekö millanen venttiili noissa rullattavissa on? voiko siitä imee ilmat imurilla vai millanen ratkasu se on?

Toihan pitäis saada kiinnitettyä nimenomaan siihen vacbedin kehikkoon eikä lateksiin itseensä. Kehikon yks kulma on t haara joka tulee pussin ulkopuolelle. siihen pussiin vaan pitää saada tiivis läpivienti sille putkelle josta ilmat imetään pois.

disobedient

  • Vieras
Vs: tee-se itse vacbed???
« Vastaus #46 : 07.10.2012, 22:27 »
No ei sitä välttämättä siihen kehikkoon tarvitse kiinnittää. Jos se vacbed on muuten ilmatiivis, niin kyllä sieltä imurilla saa ilmat pois ja onpahan yksi mahdollinen vuotokohta vähemmän.

Voihan sen kehikon silti reijittää ja laittaa venttiilin lähelle reunaa, niin tyhjiön imeminen helpottuu.

MasterPain

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 109
  • Kysymällä voi saada haluamansa
  • Galleria
Vs: tee-se itse vacbed???
« Vastaus #47 : 14.01.2021, 00:59 »
Wishiltä on saatavissa kirkasta muovia oleva parisängyn patjat mahtuvat sisään pussi josta saa ilmat pois, vetoketju. Tarvitaan vain gägi jossa ilmareikä ja sille tiukka reikä sopivaan paikkaan muoviin ja kokeilemaan. Väri on läpinäkyvä se korvautuu hupulla. Hintaa taitaa jäädä 25 ekua, ei vielä tullut. Laitan kuvia kun saan itselle ja kokeilen.

OK

Vs: tee-se itse vacbed???
« Vastaus #48 : 16.01.2021, 12:19 »
Wishiltä on saatavissa kirkasta muovia oleva parisängyn patjat mahtuvat sisään pussi josta saa ilmat pois, vetoketju. Tarvitaan vain gägi jossa ilmareikä ja sille tiukka reikä sopivaan paikkaan muoviin ja kokeilemaan. Väri on läpinäkyvä se korvautuu hupulla. Hintaa taitaa jäädä 25 ekua, ei vielä tullut. Laitan kuvia kun saan itselle ja kokeilen.

Voitko laittaa linkkiä tähän tuotteeseen yksityisviestinä? Yritin etsiä, mutta empä löytänyt..

MasterPain

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 109
  • Kysymällä voi saada haluamansa
  • Galleria
Vs: tee-se itse vacbed???
« Vastaus #49 : 25.01.2021, 19:57 »
Nyt on osat kasassa ja tuumailua, että onnistuu kerralla.
Linkistä mistä kohtaa Wishiltä, en saanu talteen mutta haulla onnistuu kesti mullekin lähes tunnin enku onnistu