Kirjoittaja Aihe: Miitti Kallio/Bar Mascot  (Luettu 17201 kertaa)

Myssy

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #60 : 03.11.2021, 17:20 »
Katsotaan mikäli ylipäätään ehdin ilmaantua paikalle. Kello kahdeksantoista kuulemaan puolentoistatunnin esitelmää ja mikäli tapaan siellä tuttuja voi olla että mennään sen jatkoille keskustan baariin.

Janetar

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #61 : 03.11.2021, 22:38 »
Olipa tänään kiva miitti. Kiitos osallistujille  :D

Tästä eteenpäin jatketaan entiseen malliin parillisina viikkoina Mascotissa, mutta...

parittomina miitataan jossain toisessa Kallion baarissa aina jouluun asti, jolloin väliviikkoja tulee neljä kappaletta. Sen jälkeen äänestämme, missä näistä Kallion baareista haluamme jatkaa miittailua ensi vuoden tammikuusta lähtien. Jes!

Ensi viikolla miittaamme Kat-Man-Du baarissa, joka on Neljäs linjan ja Porthaninkadun kulmassa Saiturinpörssin yläkerrassa ja toiseen kerrokseen johtaa kulmasta portaat.


Mpapu

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #62 : 04.11.2021, 03:25 »
Oli hirveen kivaa taas, kiitos kaikille osallistuneille! :love:

Janetar

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #63 : 14.11.2021, 16:10 »
Keskiviikkona taas Mascotissa klo 18  :love:

Tarkastavat koronapassin.

Janetar

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #64 : 17.11.2021, 10:09 »
Tänään taas  :)

Kaksi_kahletta

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 55
  • O_ _ _ _O
  • Galleria
Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #65 : 17.11.2021, 15:56 »
Mistä päin baaria kannattaisi miittiväestönosaa etsiä?
En ole ennen Mascotissa käynyt.

Janetar

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #66 : 17.11.2021, 16:03 »
Kipuamme yläkertaan, mikäli siellä ei ole remppaa tms.

sininen

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #67 : 17.11.2021, 23:16 »
Olipas kiva jutella ihmisten kanssa täällä! Sympaattinen meininki kaiken kaikkiaan, kiitos Janetar järjestämisestä :)

Janetar

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #68 : 18.11.2021, 07:02 »
Ilta oli varsin rattoisa ja mukana oli kinky-vieraita mm Liettuasta 🙂
Kiitos osallistujille  :love:

kattinen

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #69 : 19.11.2021, 01:00 »
Kävisikö näissä joku sellainen, joka olisi käynyt silloin reilu 15 vuotta sitten kun itse viimeksi kävin ja jonka tuntisin tai edes tietäisin jollakin tasolla ja voisi lähteä mukaan tai ainakin vilkutella sieltä pöydästä sitten. Olen vähän huono uusien ihmisten kanssa ja yritän tässä aktivoitua sosiaalisemmaksi ja jonkun tutun ja turvallisen kanssa olisi helpompaa tulla ensimmäisellä kerralla. Tai sitten joku vanha kehäraakki noilta vuosilta ja tyyliin Cityn kinkybaarin ajoilta joka haluaisi myös aktivoitua ainakin yhden miitin verran? Eikä ole ole mitenkään viikon tai edes kuukauden päälle tämä kun edellisestä kerrasta on varmasti oikeasti ehkä se 15 vuotta. Jos joku kultainen löytyisi tähän niin voi laittaa viestiä.

Mennäänkö joskus yhdessä? Mä olen elänyt aika hiljaiseloa tämän scenen suhteen viime vuodet, mutta herätin nyt nickini henkiin ja olisi nostalgista mennä Mascottiin miittaamaan :) Kun ketjunkin perusteella vaikuttaa siltä, ettei keski-ikä ihan 20v ole  >:D

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #70 : 19.11.2021, 08:50 »
Ihana tarjous Kattinen, eli mennään vaan yhdessä joku kerta. :love: Laitetaan viestiä tästä ja sovitaan yksityiskohdat.

Maxi

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #71 : 20.11.2021, 18:20 »
Voin liittyä seuraan myös täällä ensikertalaisena, vaikka olen miitannut pohjoisemmassa paljonkin. Lisäksi olen  kokenut vanhempi dom, joten minua ei pitäisi uudet tilanteet pelottaa, eikä pelotakaan, mutta uusi on aina uutta. Jos kattinen ja susa-annnina kaipaavat luotettavaa kädestäpitäjää, niin olen urheasti valmis :D

Janetar

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #72 : 20.11.2021, 21:20 »
Parillisena viikkona taas Mascotissa 1.12. klo 18 O0

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #73 : 21.11.2021, 11:57 »
Voin liittyä seuraan myös täällä ensikertalaisena, vaikka olen miitannut pohjoisemmassa paljonkin. Lisäksi olen  kokenut vanhempi dom, joten minua ei pitäisi uudet tilanteet pelottaa, eikä pelotakaan, mutta uusi on aina uutta. Jos kattinen ja susa-annnina kaipaavat luotettavaa kädestäpitäjää, niin olen urheasti valmis :D

Säädettiin Kattisen kanssa aikatauluja ja todettiin, että ollaan ilmeisen meneviä ja sosiaalisesti aktiivisia ja kun nämä on vaan joka toinen viikko, niin menemiset menee pahasti ristiin.. . Toki joulun alla on yleisestikin kalenteriin täytetty kaikkea ja mitä valmiiksi. Eli pari seuraavaa kertaa on meidän osalta mahdottomia. Eka yhteinen päivä mikä muiden menojen puolesta käy, on 29.12. ja siihen taas sitten ei ole työvyorolistoja vielä... Mutta siihen tarkoitus tähdätä.

Ihan varsinaisesti ei olla sellaisia kädestäpitelytarpeisia paitsi ehkä Kattinen, mutta ollaan kivoja ja sosiaalisia ihmisiä ja voidaan lyöttäytyä porukkaan hyvin ekakertalaisen kanssa, ellet sitten tässä välissä päädy menemään jo yksin. Porukassa on kutenkin kivempi. Tai siis minä tässä lupailen kysymättä edes Kattisen mielipidettä.

Janetar

Vs: Miitti Kallio/Bar Mascot
« Vastaus #74 : 28.11.2021, 09:57 »
Miitti Kallion Bar Mascotissa (Neljäs linja 2)
parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 18.

Koronapassi tarkastetaan tiskillä.