Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 08.11.2019, 18:22Lainaus käyttäjältä: Saeroe - 08.11.2019, 18:15Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 08.11.2019, 15:02Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikös latex = (luonnon)kumi?Oon itse ehkä maailman huonoin fetisisti, kun puhun näistä varmaan aina ihan miten sattuu ristiin rastiin. Jaa a, ei harmaintakaan käsitystä. Varsinkaan allergian näkökulmasta.
Lainaus käyttäjältä: Saeroe - 08.11.2019, 18:15Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 08.11.2019, 15:02Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikös latex = (luonnon)kumi?Oon itse ehkä maailman huonoin fetisisti, kun puhun näistä varmaan aina ihan miten sattuu ristiin rastiin.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 08.11.2019, 15:02Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.Anteeksi tyhmä kysymys, mutta eikös latex = (luonnon)kumi?
Toisaalta kumiväkeä liikkuu kovin vähän, latexia enempi näkee.
Latex eli luonnonkumi on juurikin se mihin viitataan useimmiten kumista ja kumiallergiasta puhuttaessa.
Lainaus käyttäjältä: TuhmaTe - 06.11.2019, 18:26On satunnaisen kapakka ja etukäteen sovitun miittikeikan välillä erojakin. Tai ainakin itse näen niissä niitä.Jos menee pistokäynnille baariin, voi juoman ostettuaan etsiä itselleen oman pöydän, tai jos ei ole ruuhkaa jäädä tiskille vähän katselemaan ympärille, ikäänkuin haistelemaan ilmapiiriä ja tarkastelemaan millaista porukkaa tämä kuppila on sisäänsä tänä iltana vetänyt.Miittiin tullessa sen sijaan, olisi varmaan lähtökohtaisesti suotavaa saapastella siihen yhteen tiettyyn pöytään, täysin ventovieraiden ihmisten keskelle, kun on kerran ilmoittautunut ja lupautunut tulevansa paikalle.Ei miittiin tarvitse ilmottautua etukäteen, ja ihan hyvin voi mennä siihen tiskille haistelemaan ilmaa ennen kuin päättää liittymisestään seuraan. Olen ihan varma, että x kappaletta ihmisiä on käynyt Kaksion ja Roosterinkin pöydissä istumassa, kuunnellut menoa hetken aikaa aj hipsinyt matkoihinsa kertomatta kellekään, että tiesi miitistä. Se on ihan okei, ketään ei mukaan pakoteta.
On satunnaisen kapakka ja etukäteen sovitun miittikeikan välillä erojakin. Tai ainakin itse näen niissä niitä.Jos menee pistokäynnille baariin, voi juoman ostettuaan etsiä itselleen oman pöydän, tai jos ei ole ruuhkaa jäädä tiskille vähän katselemaan ympärille, ikäänkuin haistelemaan ilmapiiriä ja tarkastelemaan millaista porukkaa tämä kuppila on sisäänsä tänä iltana vetänyt.Miittiin tullessa sen sijaan, olisi varmaan lähtökohtaisesti suotavaa saapastella siihen yhteen tiettyyn pöytään, täysin ventovieraiden ihmisten keskelle, kun on kerran ilmoittautunut ja lupautunut tulevansa paikalle.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 06.11.2019, 18:40Lainaus käyttäjältä: TuhmaTe - 06.11.2019, 18:26On satunnaisen kapakka ja etukäteen sovitun miittikeikan välillä erojakin. Tai ainakin itse näen niissä niitä.Jos menee pistokäynnille baariin, voi juoman ostettuaan etsiä itselleen oman pöydän, tai jos ei ole ruuhkaa jäädä tiskille vähän katselemaan ympärille, ikäänkuin haistelemaan ilmapiiriä ja tarkastelemaan millaista porukkaa tämä kuppila on sisäänsä tänä iltana vetänyt.Miittiin tullessa sen sijaan, olisi varmaan lähtökohtaisesti suotavaa saapastella siihen yhteen tiettyyn pöytään, täysin ventovieraiden ihmisten keskelle, kun on kerran ilmoittautunut ja lupautunut tulevansa paikalle.Ei miittiin tarvitse ilmottautua etukäteen, ja ihan hyvin voi mennä siihen tiskille haistelemaan ilmaa ennen kuin päättää liittymisestään seuraan. Olen ihan varma, että x kappaletta ihmisiä on käynyt Kaksion ja Roosterinkin pöydissä istumassa, kuunnellut menoa hetken aikaa aj hipsinyt matkoihinsa kertomatta kellekään, että tiesi miitistä. Se on ihan okei, ketään ei mukaan pakoteta.Kävin muuten suorittamassa tän tänään. Keräsin siin pihalla hetken rohkeutta ja aattelin et astelen reippaasti sisälle ja istahdan porukan joukkoon, noh se nurkkapöytä oli sit täynnä ja jumahdin kahvini kanssa johonki sivummalle.
Kävin ennen melko usein miiteissä, mutta lopetin sen, ja siihen on usea syy. Nää voi tekstimuodossa kuulostaa ulinalta, mutta lähinnä nämä ovat toteamuksia. Mä olen aika selektiivisesti sosiaalinen ihminen. Totean tätä about kaikkialla, minne mä menen. Mutta koska olen sadistinen ja ennen kaikkea domme, niin ihmisillä on sellainen jännä ja semisti kumma oletus että kun olet dominoiva nainen, olet myös sitä sosiaalisissa tilanteissa; äänekäs, voimakas ja hallitseva. Luokittelen itseni ambivertiksi, mutta isoissa porukoissa mua ei kiinnosta tuoda itseäni koko ajan esille ja olla äänessä. Jos porukka kälkättää läheisyydessäni paljon, yleensä vaan oon "minding my own business", ja juttelen joko ennestään tutuille tai keskityn seuraamaan ympärillä olevia asioita.Dommeilta tätä suulautta usein odotetaan, ja kun mä en oo sellainen niin ajatellaan, että "tuon yli voi kävellä", eikä mua oteta dommena tai sadistina mitenkään vakavasti. En jaksa mennä miitteihin tunteella siitä, että tässä pitää nyt todistaa olevansa truu bädäss domme vol 700. Vaan ihan ihminen, jolla on ne kinkyt puolensa, mutta myös halu tulla kohdattuna muunakin kuin taipumuksinaan. Vai onko kaikki subitkin sit vaan hiljaisia hiiriä nurkissaan jotka odottaa aina lupaa, koska saa puhua silleen "anything maaastööör yees määstöör"? Niin. Sitä minäkin. Mutta sit osaltaan myös siksi jäi miitteilyt, kun tuli tapaturma, josta parantelu vei piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän tovin enkä oo enää lainkaan seurannut mitä Baarissa tapahtuu. En ees muista milloin viimeksi olin miitissä, tai täällä kirjautuneena ennen tätä hetkeä. Niin kynnys mennä taas on jotenkin sellainen, etten tiedä, jaksaako, kun tavallaan oon tippunut ulkopuolelle kaikesta. Hankala yhtälö, ja kuulostaapa kamalan angstiselle, en mä kyllä oikeasti ole tämmöinen kitisijä. Nyt on ehkä vaan tunteet vähän pinnassa negatiivisesti muusta, mutta tulipahan avauduttua, helpottaa vähän. [/offrant]Ja en jaksanut lukea muuta ketjua just nyt, joten en tiiä yhtään mitä täällä on aikaisemmin juteltu. Haha.
Piirit on pienet. Ja jos sattuu väärän ihmisen äpäsuosiossa olemaan niin ei kyllä ole asiaa mihinkään.