Kirjoittaja Aihe: Odotatko "sitä Oikeaa"?  (Luettu 20230 kertaa)

K1NK

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #75 : 08.01.2014, 09:34 »
Tähänkin keskusteluun voisin kantaa korteni kekoon, nyt kun pitkästä aikaa aktivoiduin täällä foorumilla näin aamuvarhaisella.

En usko "Oikeaan" uskon useampaan sopivaan, sillä ihmiset muuttuvat ja aiemmin sopivasta tulee epäsopiva, ehkä myös päinvastoin.
Minut mielletään Masteriksi ja Dommeksi ilman että tuon sitä sen kummemmin edes ilmi, mutta olen switch, minulla vain on vaatimukset helvetin korkealla sen suhteen, kenelle "antautuisin" muutenkin kuin vain fantasian tai kokeilunhalun toteuttamisen tasolla. Tuokin tosin on vielä kokematta, kun monikaan ei ole ollut tarpeeksi sopiva siihenkään ja ne harvat jotka olivat, niin homma ei mennyt siihen. En kuitenkaan katso että minun olisi tarpeellista vielä laskea rimaa tai luopua vaateistani. Minulla on vielä aikaa odottaa vaikka tiettyjä takarajoja olen asian suhteen asettanutkin. Mitä muuhun touhuumiseen tulee, niin olen tehnyt paljon useamman partnerin kanssa, mutta jotain pyrin aina jättämään sellaisiin hyvin merkityksellisiin parisuhteisiin. Jotta olisi aina jokin "vain meidän kahden juttu" Mielikuvitus on auttanut tässä asiassa jos on alkanut tuntumaan siltä, että melkein kaikki on jo tehty. Olen tälläinen romanttinen pervo.

MsSourz

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #76 : 12.01.2014, 16:06 »
Siinä mielessä odotan, että kenenkään ihankivan kanssa en elämääni tahdo tuhlata. Siis parisuhteessa, jossa olisi peruskivaa, mutta puuttuisi se tunne, että on oikeasti kotonaan toisen kanssa ja tahtoo tehdä kaikkensa, että olisi siinä elämänsä loppuun saakka. Voihan se jossain vaiheessa metsään mennä, mutta se on sitten uus tilanne, sitä ei murehdita etukäteen. Siihen en usko, että just mulle sopivia toisia osapuolia olisi maailmassa vain yksi. Ihan taatusti niitä on enemmän, ja kun ihminen muuttuu, niin myös "sen oikean" määre muuttuu, mikä vielä entisestään lisää niiden ihmisten määrää, joiden kanssa homma voisi jossain vaiheessa elämää naksahtaa "täydellisesti" yhteiselle raiteelle.

Se on sitten asia erikseen, että kuka "niistä oikeista" on se, jonka kanssa tiet kohtaa, vai kohtaako koskaan. Jos pitää silmät auki ja tietää mitä tahtoo, niin mahdollisuudet lisääntyvät huomattavasti, vaikkakin sekin on totta, mitä joku aikaisemmilla sivuilla kirjoitti siitä, että joskus se kolahtaa suunnasta, josta vähiten odottaisi. Mut mitä paremmin oppii tuntemaan itsensä, sitä paremmin osaa myös erottaa ne itselleen todella sopivat niistä, joilta saa hetkellisesti sitä, mitä omasta elämästä puuttuu.

Itse nään tärkeimpänä asiana sen, että kunnioittaa ja rakastaa toista niin paljon, että on valmis tekemään kompromissejä tämän kanssa, mutta sen täytyy ehdottomasti olla samanarvoista toiseenkin suuntaan. Enää en (toivottavasti koskaan) lähtisi suhteeseen, jossa toinen on kaiken "omansa" suhteen täysin periksiantamaton, ja itse riitelyä inhoavana koen helpommaksi antaa periksi ja hyväksyä toisen jääräpäisyyden sen sijaan, että tahtojen ristiriitatilanteissa istuttaisiin yhdessä alas ja yritettäisiin löytää yhteisymmärryksessä ratkaisu, jossa on molemmille jotain hyvää.


Tiivistettynä: Mieluummin olen yksin, kuin jonkun kanssa suhteessa jossa molemmilla ei ole oloa, että toinen on "se oikea". Niitä oikeita voi olla monta, ja ne voivat vaihtua, mutta sellaisen kanssa en tahdo olla, jota parempaa koko ajan etsisin.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #77 : 13.01.2014, 08:34 »
Hesarin nettisivuilla oleva artikkeli sivuaa ketjussa esiintyviä teemoja: http://www.hs.fi/elama/Psykiatri+On+helpompi+olla+uskollinen+jos+on+kokenut+kielletyn+intohimon/a1389165324157

Senshi

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #78 : 13.01.2014, 12:19 »
En odota varsinaisesti mitään 100% ihannenaistani vastaavaa kumppania. Kukaan tässä maailmassa ei ole täydellinen. Itsekseen tai toiselle. Vaikka väittäisikin. Mutta odotan periaatteessa sitä oikeaa. En näe satunnaisten seikkailujen tuottavan minulle suurta iloa. Olisi hienoa löytää kumppani, jonka kanssa voisi tehdä muutakin, kuin kinkyillä. Ja olisi myös hienoa, jos kumppanin kanssa voisi ylipäätään kinkyillä, muun arkisen tekemisen ohessa.

Sitä en enää tiedä, mitä kautta se oikea voisi löytyä. Vaniljasuhteet ovat kaatuneet, mutta en koe luontevaksi lähteä etsimään seuraa esim sessiointien kautta. Kai se vaan menee niin, että sattuma hoitaa homman, kuten Karwanaama tuossa aiemmin totesi. Jossain vaiheessa vaan löytyy joku, joka on suunnilleen samalla aaltopituudella ja joka voi myös tutkia kinkymaailman saloja yhdessä toisen kanssa.

Pakko lainata tuota aiempaa Karwiksen lausetta:
"Jos pystyt olemaan itsellesi rehellinen niin neuvoisin että omista unelmistaan ei kannata luopua. Haluan uskoa että meille kaikille löytyy Se oikea."  Itse yritin joskus luopua unelmistani. Sitä ei kannata tehdä. En tiedä, kykeneekö edes kukaan siihen, vaikka yrittäisi. Toisaalta, miksi täällä edes oltaisiin, jos ei olisi unelmia?

Kun se oikea löytyy, hän hyväksyy sinut sellaisena kuin sinä olet, tietää sinusta kaiken ja rakastaa sinua sittenkin. Samalla tavalla voi itse olla se oikea toiselle. Ja tällä periaatteella menen itse eteenpäin.

tonyh

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #79 : 14.01.2014, 00:41 »
En. Mahdottomaksi en kuitenkaan näe, että sellainen kohdalle joskus tulisi. Joku kiva riittäisi ihan hyvin kun kaikkea ei voi saada.

  En mä odota. Mun mielestä on vaan helvetin epätodennäköistä, että vilpitön naisihminen mulle löytyisi. Mun oma ulkonäkö ja tämä päänsisäinen puoli ei ole ollenkaan symbioosissa naisten odotusten kanssa, ja kyllä mun mielestä tässä sopii käyttää ihan yleistystä. Elämä on mulle vaan pitkä tunneli. Sen päässä on ainakin jonkinväristä valoa, mutta sitä ennen vain mustat pilvet kulkevat ja salamat lyövät. Toisaalta, kyllä mä intuitiivisesti uskon, että jossain päin maailmaa, ehkä jossain Indonesiassa saattais olla joku sulavalinjainen mirri, joka sanois mulle "tahdon, ja tuohan veljesikin tänne".  :))

Ariellie

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #80 : 09.03.2018, 14:18 »
Olen aika romanttinen hömppä ja katselen maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi, mutta sentään tiedostan tämän asian  :D. En ajattele, että jos odottaa sitä oikeaa välttämättä olettaa, että tietyt ”vaatimukset” täyttyy, koska on vaikeaa ennustaa keneen sattuu ihastumaan tai rakastumaan. Hyvin erinäköiset ja oloiset ihmiset voivat viehättää.

On monta asiaa, joita en voi tehdä ilman, että ihastun ihmiseen ja rakastun. Haluan rakastua oikein kunnolla, mutta en ajattele, että on joku yksi oikea. Ehkä juuri on olemassa useita joihin voi rakastua ja kokea syvää yhteyttä. Aika usein tuntuu vain menevän, että tunteet eivät ole aivan samanlaiset molemmilla osapuolilla.

Olen myös sillä tavalla perinteinen, että minulle on jotenkin absurdi ajatus, että voisin olla rakastunut useaan ihmiseen samaan aikaan. Se miten näen rakkauden ei jotenkin toimi itselläni tässä ajattelussa, mutta ymmärrän, että moni tuntee ja kokee asian aivan erilailla :). Näen rakkauden osana sen, että kuulun toiselle vahvasti ja hän ei haluaisi jakaa mua. Varmaan mulla on jotenkin satumainen rakkauden käsitys.

Tuli

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #81 : 09.03.2018, 19:34 »
Löysin sen oikean 11 vuotta sitten ihmisestä, josta ehdin todeta, etten ainakaan ole kiinnostunut. Toisin kävi - nyt ollaan oltu tuon verran yhdessä, kohta kymmenen vuotta asuttu yhdessä ja hankittu muutama lapsikin.

Samalla etsin sitä oikeaa - toista ja ehkä kolmatta ja neljättäkin. Ehkä sellaista, jonka kanssa voisi olla ikuinen ja intohimoinen suhde, jossa sielut kietoutuvat yhteen. Ihmistä, joka herättää halun pitää huolta toisesta ja ehkä nälän satuttaa. Muutetaan yhteen polypalloksi. Ja matkustetaan yhdessä ympäri maailmaa leikkimässä hypnoosilla ja innostunutaan ymmärtämään mielen syövereitä. Ja sitten ehkä kuitenkin löydän jotain ihan muuta - oikean ihmisen, jolla on haaveita, unelmia, tavoitteita ja jotain yhteistä hivelypintaa.

Sellaista odotan.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #82 : 09.03.2018, 20:07 »
Odotan sitä "oikeaa" tai edes sinnepäin sessiokumppania.
Mulle Bdsm on niin kokonaisvaltainen juttu enkä saa mitään kiksejä yksittäisistä jutuista.
Siksi tuntuukin että aikaa menee hukkaan kun ei pääse kokeilemaan juttuja mitä haluaisi.
Haluaisin kokeilla ja kokea, mutten kenen tahansa kanssa.
Tehdä tätä matkaa yhdessä jonkun tärkeän kanssa, en pelkästään kokemusten  perässä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1027
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #83 : 09.03.2018, 20:33 »
Kaikki omani ovat olleet oikeita juuri siihen tilanteeseen nähden joihin olosuhteet ovat asetelman muokanneet. Itselleni ei ole yhtä ainoota sitä oikeaa vaikken tykkää uusia valloituksisia haalia niin olosuhteet ”pakottaa” kevääksi uuden lelun hommaamaan  >:D
Se oikea hänestäkin tulee mutta sitä ennen keskitytään vielä siihen mitä on nyt  >:D

UW

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #84 : 09.03.2018, 22:19 »
Riippuu määritelmistä. En usko täydellisiin vastakappaleisiin, twin flame jne new age käsityksiin, vaikka megahörhö saatan muuten ollakkin.
Uskon toisaalta, että tietyt henkilöt tulevat elämäämme tarkoituksella.

Realismi ja utopia..matematiikkaa on erilaista. ”Nainen 25-45 joka on kinky” on hieman helpompi kuin ”megahottis-gootti-vegaani-mustan vyön ninja - väitellyt tohtoriksi mustasta magiasta - ja perwo”  :P
Toisaalta ajattelen, että jos omat intressit marginaaliset eikä niitä liikaa peittele, on parempi mahdollisuus vetää puoleen muita ihmisiä joilla samansuuntaisia intressejä  ;)

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #85 : 09.03.2018, 22:54 »
En oikeastaan odottanut, mutta sitten...

Kun se oikea löytyy, hän hyväksyy sinut sellaisena kuin sinä olet, tietää sinusta kaiken ja rakastaa sinua sittenkin.

 :love:

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #86 : 10.03.2018, 00:51 »
Olen tainnut löytää hänet jo.

Neliapila

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #87 : 10.03.2018, 07:54 »
Onkohan sitä ihan just oikeaa. En mä sellaista odota. Mutta sellaista joka haluaisi mut tällaisena ja hyväksyisi mut tällaisena. Täysin vaniljaan en ikinä koskaan milloinkaan enää lähde. Ennemmin sitä on yksin ja jatkaa etsintöjä. :) Matkalla tulee vastaan kuitenkin mielenkiintoisia ja kiehtovia ihmisiä, joista osalla on pieni osa sitä oikeaa mutta ei riittävästi. Silti niihin tutustuminen on arvokasta.
Eikä pelkästään se että minä löytäisin sen "oikean" vaan että saisin olla jollekin se oikea.


submit

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #88 : 10.03.2018, 08:18 »
Pari kertaa elämäni aikana on tullut ”se oikea” vastaan ja kulkemaan rinnalla. Saattaahan tuota vieläkin sielunkumppani löytyä, mutta pitää olla tosi hyvä tsägä jos vielä osuu kohdalle. Onneksi muunkinlaista hyvää kumppanuutta voi olla. Jos jään loppuiäksi ilman ”suurta rakkautta”, niin voinhan ajatella että sentään on paljon hyvää jo ollut, joten mikäs tässä on ollessa. Tosin järkytyin kun pari vuotta sitten ikäiseni vaniljainen ystävä sanoi: eihän seksi ole enää tässä iässä tärkeää, johon minä: HÄH???!!!??? Ja hänellä siis aviomies. Toivottavasti mies on samaa mieltä tai muuten ovat hoitaneet asiansa.

Lily

Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #89 : 10.03.2018, 08:26 »
En oikeastaan odottanut, mutta sitten...

Kun se oikea löytyy, hän hyväksyy sinut sellaisena kuin sinä olet, tietää sinusta kaiken ja rakastaa sinua sittenkin.

 :love:
Nyt on kyllä sellaista tekstiä, että vaikka en millään viime yön jäljiltä jaksais, niin on PAKKO yhtyä edellisiin :love: