Baarin kannatusmaksut
Eikä se yleensä edes ilmene niin, että sub tekisi asiasta tai ajankohdasta suuren numeron joka käänteessä (vaikka tietty niitäkin on, jotka nimenomaan haluavat alistua vasta "pakosta). Kyllä se ainakin mulla kulkee ihan sen mukaan, mikä on henkilökohtainen fiilis toisesta, ja se taas on korvien välissä, ei tekniikassa tai voimassa. Itse yleensä kävelen sellaisista tilanteista/suhteista pois, jotka ei ole minua varten. Useimmiten jopa ihan sivistyneesti
Lainaus käyttäjältä: ChiliN - 30.10.2013, 19:45Eikä se yleensä edes ilmene niin, että sub tekisi asiasta tai ajankohdasta suuren numeron joka käänteessä (vaikka tietty niitäkin on, jotka nimenomaan haluavat alistua vasta "pakosta). Kyllä se ainakin mulla kulkee ihan sen mukaan, mikä on henkilökohtainen fiilis toisesta, ja se taas on korvien välissä, ei tekniikassa tai voimassa. Itse yleensä kävelen sellaisista tilanteista/suhteista pois, jotka ei ole minua varten. Useimmiten jopa ihan sivistyneesti Itse asiassa se yllättävän monella ilmenee juurikin noin. IKRM
... jos annat pikkurillin, niin subi vei kokokäden. Eli subille ei pidä antaa mahdolisuutta provosoida, kiukutella eikä mainpuloida ilman pelko sanktioista.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 31.10.2013, 19:38... jos annat pikkurillin, niin subi vei kokokäden. Eli subille ei pidä antaa mahdolisuutta provosoida, kiukutella eikä mainpuloida ilman pelko sanktioista.Jaa..johan sitten heppoisesti käsi irtoaa,kuten kiukuttelusta esimerkiksi. Jos ei hermot kestä Maisterilla, sen kyllä ymmärrän..mutta kun ajattelee naista kokonaisuudessaan, niin otapa irti kuukautiskierto hänestä-se on asia, jolle ei oikein voi mitään ellei kuohitse sisuskalujakin ja syötä hormooneja sen sijaan. Kaikilla naisilla ei varmasti tuon kanssa ole niin vaikeaa, mutta joillakin on.
Niin, toiset masterit hakkaavat niskuroinnin ja kiukuttelun pois, toiset taas jättävät yksin miettimään käytöstään.Mikä sitten onkaan oikea tapa kenenkin mielestä. Miesten niin M/mastereita kuin haluavat ollakin olisi hyvä oppia ymmärtämään naisen mielen erilaiset tunnetilat. Kuuntelemalla ja ymmärtämällä saa paljon parempaa aikaan kuin esim. piiskaamalla rangaistuksena kun nainen kaipaisi sillä vaikealla hetkellä vain ja ainoastaan henkistä lähelläolemista ja kuuntelemista. Miehille tämä on vaikea laji, koska heidän Suomalainen kasvatus on ollut pienestä pitäen "miehet eivät itke"-kasvatusta. Pitää olla vahva ja voimakas. Mieluummin tartutaan rottinkiin tai työnnetään pois häiritsemästä masterin tasapainoista tunne-elämää kuin otetaan syliin ja silitetään.
Uskon sinunkin IKRM olevan tästä samaa mieltä, että jos annat pikkurillin, niin subi vei kokokäden. Eli subille ei pidä antaa mahdolisuutta provosoida, kiukutella eikä mainpuloida ilman pelko sanktioista.
Miehille tämä on vaikea laji, koska heidän Suomalainen kasvatus on ollut pienestä pitäen "miehet eivät itke"-kasvatusta. Pitää olla vahva ja voimakas. Mieluummin tartutaan rottinkiin tai työnnetään pois häiritsemästä masterin tasapainoista tunne-elämää kuin otetaan syliin ja silitetään.
Sillä se nytten ei vain toimi, että Masteri ottaa vastuun subin mielentilasta, mielummin tässä Masteri asettaa rajat jossa hän tekee yhteistyötä subin kanssa, sillä rauhalisen ihmisen kanssa voi käydä keskustela ja yleenäs ongelmat myös ratkee paremmin tällä mielen tilalla.
Keskustelu on rönsyillyt kivasti aloituksesta, joten vastailenpa minäkin...Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 01.11.2013, 09:50Sillä se nytten ei vain toimi, että Masteri ottaa vastuun subin mielentilasta, mielummin tässä Masteri asettaa rajat jossa hän tekee yhteistyötä subin kanssa, sillä rauhalisen ihmisen kanssa voi käydä keskustela ja yleenäs ongelmat myös ratkee paremmin tällä mielen tilalla.Tämä sopii muihinkin kuin M/s -suhteisiin ja tilanteisiin. Mulla on ollut ja on edelleenkin oppimista tässä asiassa. Helposti tulee ymmärrettyä esimerkiksi, että jotkut tunteet ja ajatukset eivät olisi sallittuja, vaikka kyse onkin siitä, miten ne käsittelee mielessään ja kuinka ne sen jälkeen heijastuvat/vaikuttavat Toiseen ja kanssakäymiseen. Ainakin mulla subina on valmiina tahto alistua kun sopivan Henkilön kanssa alkaa suhteeseen, mutta jos Deellä ei ole tarpeeksi näkemystä eikä keinoja ylläpitää asemaansa, homma kusee. Toisaalta varsinkin aloittelevalla Deellä on varmasti melkoisesti haasteita, koska joutuu käsittelemään/ymmärtämään esim. sessioissa esiin tulleita tunteita ja vaikkapa mahdollista sadismia ja sitä miten se ilmenee. Ja kaiken tuon ohessa subin/subien tunteita ja käyttäytymistä pitäisi osata/opetella lukea.Lady Whipin mainitsemat Deen sylinkaipuu, herkkyys ja haavoittuvuus eivät ainakaan omalla kohdalla herätä ensisijaisesti suojelunhalua, ennemminkin ne ovat vain merkki inhimillisyydestä ja siitä, että suhteessa on päästy läheisiksi, jotta Toinen uskaltaa avautua pelkäämättä sen vaikuttavan negatiivisesti. Läheisessä suhteessa molemmat tukevat tarvittaessa toisiaan.