Kirjoittaja Aihe: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?  (Luettu 28756 kertaa)

QoS

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Multipervo
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #15 : 04.03.2014, 10:18 »
Rakkauden täältä löysin. Tilanteessa jossa en vielä edellisen suhteen jälkee todella mitään ihmeitä halunnut edes. Menin kuitenkin vastaamaan deitti-ilmoon kun kolahti jotenkin. Kirjoittelin jotain etten edes tiedä miksi oikeastaan vastaan kun en ole seuraa tai saati sitten suhdetta vailla.. siitä se pikkuhiljaa kypsyi ystävyyden kautta. Ja hupsista niin löytyi erittäinkin aito suhde. Lisäksi on toki löytynyt useita ystävyyssuhteitakin enemmän tai vähemmän tätä kautta :)

perapervo

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #16 : 04.03.2014, 10:54 »
Miksei löytyisi? Hyviä ystäviä oon löytänyt jo edesmenneen Cityn Kinkybarin kautta ja Suomi24 kautta. Toista puoliskoa en vielä ole löytänyt ja välillä mietinkin maksaako vaivaa enää ees laittaa ilmoa :)

hunninko

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #17 : 04.03.2014, 11:13 »
Niin siis onko jokin syy miksi ei löytyisi? Että kaikki muut jotka ovat foorumin jäseniä olisivat jotenkin täysin erilaisia ja suhtautuisivat asioihin eri tavalla kuin itse? Toinen juttu kokonaan miten sattumanvaraista aidon (mitä se sitten tarkoittaakaan) suhteen löytäminen on. Tekisi mieli arvata, että sitä todennäköisempää mitä vähemmän tosissaan sitä etsii.

Koko kysymys kuulostaa vähän Groucho Marx -henkiseltä ("I don't care to belong to a club that accepts people like me as members"). Mikä on tietysti hyvä, Grouchoa terävämpiä ajattelijoita ei montaa ole nähty!

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #18 : 04.03.2014, 19:37 »
Mietin, että mitä tässä tarkoitetaan aidolla suhteella. Onko se vastakohta epäaidolle? Valheelliselle? Vai mille?

Tietenkin foorumeilta voi löytää monenlaisia suhteita. Toki siinä sitten täytyy kohdata toiveet, halut, ne kuuluisat kemiat ja kaikki sellainen. Kun kaksi toisiaan etsivää löytävät toisensa, on se aito suhde.

Onko se sitten seurustelusuhde, sessiosuhde, valtasuhde, kaverisuhde, ystävyyssuhde....se onkin jo eri asia, mutta aito suhde joka tapauksessa ja omalla tavallaan. Niiden kahden ihmisen yhdessä määrittelemä.  ;)

chilinen

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #19 : 04.03.2014, 19:55 »
Alkuperäisen, tänne siteeratun kommentin kirjoittajana voin kommentoida, että kuulen niin usein sitä, ettei ainakaan tänne kannata mitään ilmoja laitella, samoin sitä, ettei täältä mitään oikeasti löydy. Mitä sitten kukin aitona pitää, veikkaan, että  montakin pano.. eiku sessiosuhdetta on löytynyt, samoin niitä siinä mielessä aitoja, että eivät perustu vain kinkyyteen vaan muuhunkin henkiseen yhteyteen.  Ja tosiaan, olen ihastuttavan monta sellaista suhdetta nähnyt syntyvän, joissa jatketaan muutenkin kuin pelkän session hengessä eteenpäin.

Jotkut syntyvät siitä, että uskaltautuvat yhteisiin miittehin/klubeille/bileisiin ja tutustutaan, tai sitten lähdetään ilmojen perusteella treffeille. Jotkut vain alkavat keskustella keskenään enemmän foorumi- tai chat-keskustelujen jälkeen.

Iso osa yleisesti näkyvällä ruudulla olevasta chat-keskustelusta on kieltämättä jo ennestään toistensa tuntevien jutustelua, mutta kyllä mä sielläkin juttelen sellaisten kanssa (ylellä siis), joita en ole eläissäni nähnyt, mutta ottavat aktiivisesti osaa keskusteluun. Joskus siitäkin sitten juontuu joku yhteinen aihe, josta lähtee idea tavata.

Deitti-ilmo-itkijöille(kamala sanahirviö:D ), joille ei ole tullut vastauksia, voisin sanoa, että eipä niitä aina sellaisia tule, joita kaipaa (kokemusta on). Sitten vain kärsivällisyyttä kehiin tai mietintää, tekeekö sillä valituksella itselleen enemmän hallaa vai hyvää.


Aitouteen en ota sen enempää kantaa, mutta kritisoijilla on aika lyhyt aikajänne etsinnässään tai sitten haluavat yleistää yksityisen kokemuksensa.
« Viimeksi muokattu: 04.03.2014, 20:31 kirjoittanut ChiliN »

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #20 : 04.03.2014, 20:24 »
Mä löysin aikoinaan Cityn chatista exvaimoni, joten kyllä näistä paikoista löytää aitoutta. Täälläkin on muutamaan kertaan ollut deitti-ilmo ja olen jopa saanut vastauksia, valitettavasti taidan olla liian valikoiva :)
Mua on jopa pyydetty tapaamiselle tältä foorumilta  :-*

chilinen

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #21 : 04.03.2014, 20:34 »
Niin on :D

Purpelot

Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #22 : 05.03.2014, 17:34 »
Me ollaan aikanaan Cityn kautta tutustuttu. Reilu 10 vuotta sitten eli aika on mennyt nopeasti.

Aitoja ja hyviä tuttavuuksia on vuosien varrella tullut jonkun verrankin. Itse asiassa aika helvetin hyviäkin kavereita ja tovereita :D

eugénie

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #23 : 06.03.2014, 00:06 »
Mistä te tiedätte, oliko suhde aito ennen kuin olette eronneet? :)

Jos se kuvio vielä eron jälkeen tuntuu ns. aidolta, niin kai se sitten sitä oli (jos tällaiseen termiin ylipäätänsä uskoo).

Papi

Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #24 : 06.03.2014, 01:03 »
Etsivä löytää - ihan ilman deitti-ilmoakin. ;)
 
Mistä muualta kinkyja kumppaneita sitten etsisi - ellei kinky-saiteilta ?
Aitouden asteelle pääsee antamalla jotain itsestään.
Jos joku valittaa, ettei aitoa suhdetta löydy - niin kannattaa chekata löytyykö vika foorumista vai peilistä...

Ai

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #25 : 06.03.2014, 02:23 »
Sattumalta kirjoitin juuri tänne artikkelin aiheesta. Kaikki kommentointi toivottua!:)


Tässä suoralinkki: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7423.0

Krasavica

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #26 : 06.03.2014, 07:11 »
Foorumeilta voi löytää aitoja suhteita. Olen saanut aiheen foorumien ja chattien kautta mahtavia ystäviä ja sessio- ja kinkyt seurustelukumppanit ovat löytyneet miltei yksinomaan netin kautta. Vaikka suhteet eivät välttämättä ole toimineet pidemmän päälle, kyllä mä niitä silti aitoina pidän.. Ja mikä nyt on kenellekin pidemmän päälle, riippuu siitäkin. Mutta silti.

Ugly Goblin

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #27 : 18.11.2017, 19:32 »
Minä löysin orjani leikkikehästä, laitoin hänelle viestiä ja siitä se juttu sitten lähti 7 vuotta sitten. Viesti oli hänen mukaan surkea herutusviesti, ja omasta suunnasta se oli vaan heitto jollekin joka asui edes vähän lähellä. Mutta minulla oli pitkät hiukset, tälläiset oli harvassa siellä pohjoispohjanmaalla joten turha herutusviesti johti tapaamisiin ja nyt kesällä mennään naimisiin niin eiköhän tämä ole aito suhde kaikilla mahdollisilla tavoilla :D

MrAri

  • Porttikiellossa
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 15
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #28 : 18.11.2017, 19:45 »
Puolisoni, jonka kanssa olen siis maistraatissa käynyt, löysin eräästä netin deittipalvelusta. Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta ja hyvin menee.

Eräästä toisesta deittipalvelusta olen löytänyt subeja, joitten kanssa olen touhunnut säännöllisehkösti 15 vuoden ajan. Näistä eräiden kanssa käyn välillä pitsalla tai iltapäiväteellä.

Mikä sitten on aitoa.

reea

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #29 : 19.11.2017, 00:21 »
Joo, kyllä mäkin uskon siihen, että foorumeilta on aivan mahdollista löytää hyvinkin aitoja suhteita. Ihan ensimmäisen subini vuosia sitten löysin netistä (en tosin täältä). Oli aitoa. Sitten nyt tänne foorumille tultuani olen törmännyt useampaankin upeaan ihmiseen. Mitään parisuhdetta en ole muodostanut, mutta he ketkä sitä etsii, varmasti sellaisen löytävät netistä todennäköisemmin kuin tuurilla kadulla törmäämällä. Täällä on se hyvä puoli, että ihmiset jo valmiiksi hyväksyy ainakin yhden osan identiteettiä. Ei siis tarvii tulla ns kaapista uudelle potentiaaliselle treffille.