Baarin kannatusmaksut
Minä rakastan itseäni, kun haluan tulla satutetuksi, sillä minä rakastan tulla satutetuksi.Minä rakastan itseäni, kun haluan satuttaa, sillä minä rakastan satuttamista.Minä rakastan itseäni, kun haluan tulla hellityksi, sillä minä rakastan tulla hellityksi.Minä rakastan itseäni, kun haluan helliä, sillä minä rakastan hellimistä.Minä rakastan itseäni niin vitukseen paljon, että sitä rakkautta valuu yli reunojen ja se tahrii ja tuhrii ja klähmää ja sotkee kuin tahmaisin siirappi sen, joka mua uskaltaa helliä ja satuttaa, olla satutettavanani ja hellittävänäni.
.. Onko vinkkejä miten selitän tarpeitani yksinkertaisesti, sanomatta suoraan että perus yhdyntä ei kiinnosta minua yhtään, vaan lähes esitän nauttivani "tiimin eteen" niinkun toisinpäin tapahtuu lyömisasioissa..? Apua!
Tuollaisia viestejä arvasin vähän odotellakin. Hukkaan tätä en heitä, koska tiedän etten parempaa kumppania voisi löytää. Meillä on mahdollisuus suhteen sisällä kasvaa yhdessä ja erikseen ja tilaa molemmille. Toisinaan häpeä tuottaa epätoivon ja ajatusten kierteen ja hirveän halun toteuttaa itseään. Jotenkin haluaisin sanallisesti kuvata paremmin mistä tässä on minulle kyse. Ollaan myös keskusteltu osittaisesta suhteen avaamisesta kun aika siihen on kypsä, ehkä sitten on minun aika kokeilla rajoja. Maltan vielä odottaa ja rauhoitan ajatukset. Omalla suhtautumisella seksistä nauttimiseen on myös vaikutusta meillä ja tiettyinä aikakausina se perus pano tyydyttää myös. Onneksi...
Lainaus käyttäjältä: Paramedic - 13.08.2021, 23:46Tuollaisia viestejä arvasin vähän odotellakin. Hukkaan tätä en heitä, koska tiedän etten parempaa kumppania voisi löytää. Meillä on mahdollisuus suhteen sisällä kasvaa yhdessä ja erikseen ja tilaa molemmille. Toisinaan häpeä tuottaa epätoivon ja ajatusten kierteen ja hirveän halun toteuttaa itseään. Jotenkin haluaisin sanallisesti kuvata paremmin mistä tässä on minulle kyse. Ollaan myös keskusteltu osittaisesta suhteen avaamisesta kun aika siihen on kypsä, ehkä sitten on minun aika kokeilla rajoja. Maltan vielä odottaa ja rauhoitan ajatukset. Omalla suhtautumisella seksistä nauttimiseen on myös vaikutusta meillä ja tiettyinä aikakausina se perus pano tyydyttää myös. Onneksi...Hyvä. Musta kuulostaa tosi hyvältä, että ymmärrät arjessa hyvän kumppanin arvon ja olet halukas jatkamaan hänen kanssaan, vaikka seksuaaliset halunne eivät oikein kohtaakaan. Tämä on ehkä vähän radikaalisti sanottu tällä foirumilla, mutta: seksi on lopulta kuitenkin vain seksiä. Toki seksuaalisuus on iso osa ihmisistä, mutta ei kuitenkaan ainoa asia, mistä elämässä ja parisuhteessa on kyse.Upeaa, että olette myös pystyneet puhumaan avoimesti mahdollisuudesta avata suhteenne. Mielestäni kertoo puolisostasi paljon hyvää, että hän on valmis sallimaan sen, että lähdet hakemaan tyydytystä seksuaalisiin tarpeisiisi suhteenne ulkopuolta. Hän taitaa todella välittää sinusta paljon. Hänestä kannattaanee pitää kiinni. Mä mietin, että sun kannattaa varmaan koittaa nyt työskennellä nimenomaan tuon oman häpeän tunteesi kanssa. Sinä olet sinä, sun fantasiat on sun fantasioita, sun fantasiat on varsin yleisiä, eikä niissä ole mitään väärää vaikka ne onkin monelle - myös puolisollesi - vaikeita ymmärtää. Sun fantasioista, niistä kaikkein synkimmistäkään, ei ole kenellekään mitään haittaa niin kauan kuin ne on sun omassa päässä. Sun ei tarvi hävetä niitä. Rakasta itseäsi tuollaisena kuin olet. Sinulla on siihen oikeus ja sinä olet sen ansainnut - niin kuin me kaikki.On myöskin mahdollista, että sun seksuaalisuuden ymmärtäminen ja kohtaaminen käy puolisollesi helpommaksi, kun päästät häpeästä irti. Hänen saattaa olla vaikea ymmärtää nimenomaan sitä, miksi haluat hänen tekevän sinulle jotain, minkä itse koet hävettäväksi. Useimmat ihmiset kun hakevat seksistä iloa ja nautintoa, eivät tuskaa ja häpeää.Kun haluat selittää seksuaalisuuttasi puolisollesi, kerro siitä mitä tunnet ja erityisesti siitä haavoittuvasta, herkän euforisesta tilasta johon kunnon kipu vie. Ehkä hän haluaa toimia matkanjohtajanasi sinne, jos saat hänet näkemään minne haluat päästä. Kerro myös avoimesti siitä, että kaipaat häneltä jälkihoitoa, kun kipu on ohi. Että se on juuri se, mitä lopulta ajat takaa. Sen hän todennäköisesti pystyy ymmärtämään, kun vain olet avoin.Mulla on itselläni taustalla kaksi pitkää vaniljaparisuhdetta, joista toinen kaatui lopulta omaan mahdottomuuteensa - ja toinen muuttui kinkymmäksi. Ei siis ole täysin mahdotonta, että vaniljapartnerista kuoriutuu "service topin" kautta dominoiva... Mutta se vaatii sitä, että partneri itsekin saa siitä toiminnasta jotain. Mielestäni oleellisenpaa kuin hänen ymmärtää täsmällisesti mitä sinä saat BDSM-seksistä ja -fantasioistasi on, että hän löytäisi jotain mitä hän voi saada toimiessaan 'service topinasi'. Jos hän on oikein palveluhenkinen, se että hän tietää pohjimmiltaan tuottavansa sinulle loppujen lopuksi nautintoa voi riittää. Oma puolisoni lähti siitä asetelmasta liikkeille ja löysi omaksikin yllätyksekseen myös oman (kevyen) sadistisen puolensa ja nautintonsa.Et kuitenkaan voi pakottaa ja painostaa puolisoasi satuttamaan sinua, jollei se tunnu hänestä hyvältä. BDSM perustuu konsensuaalisuuteen ja se konsensuaalisuus koskee myös top-osapuolta. Ihmisillä on myös oikeus olla vaniljoja. Oikeus olla haluamatta satuttaa puolisoitaan - vaikka nämä sitä kuinka haluaisivat. Ihmisen pakottaminen sadistiseen toimintaa voi itse asiassa olla hänelle psyykkisesti haitallista, aiheuttaa top dropeja, häpeää yms. Tällöin top voi myös olla kykenemätön antamaan jälkihoitoa bottomille. Ei siis hyvä kummankaan kannalta, eikä oikein.Jos puolisosi siis ei omaehtoisesti löydä sadisti-topia itsestään, älä painosta. Se ei ole oikein. Ehkä voit todella toteuttaa masokistisia tarpeitasi rinnakkaissuhte(i)ssa. Tiedän monta paria, joilla tällainen järjestely on toiminut ihan hyvin. Se voi myös parantaa vaniljaseksin laatua primääriparisuhteessa, kun kinkyn puolison tarve kinkyilyyn on "hoidettu" muualla eikä painetta siihen ole. Voit vaikka onnistua käyttämään vaniljaa puolison kanssa jossain muualla koetun BDSM-session jälkihoitona. Siihen asti... Keskity fantasioimaan vapautuneesti. Tule tutuksi fantasioittesi kanssa ja ota ne haltuun. Kirjoita kaikkein hävettävimmästä fantasiastasi niin monta eroottista novellia, ettet yksinkertaisesti jaksa enää hävetä. Lueta ne puolisollasikin. Kuka ties hän saa sitä kautta kiinni, mitä mielessäsi liikkuu ja mikä siitä on hänelle se kiihottava osa.Ps. Vaniljaseksikin voi muuten olla paljon muutakin kuin "peruspano". Ehkäpä kannattaa etsiä sävyjä myös siihen yhdessä.Tsemppiä.
Toiseksi ahdistaa ihan simona kuulua kieroon osastoon, kun ei nämä foorumihommat ja miitit yms. ole lainkaan mua varten Kun sen lisäksi, että oon kiero, niin oon myös pakattu siveyden sipulin kuoreen ja oon ujo ja kaikkee! Se, että joka toinen on täällä terhakkana persikka pystyssä tai lenkki lähikuvassa, tai on vähintään pannut ihmisiä kymmen peninkulman saappailla läpi Suomen, 400:ssa eri kuvakulmassa, on homma joka alkaa ajoittain ahistaa. Kun enhän mä ole ollenkaan semmoinen, mutta sitten kuitenkin hengailen täällä hämärässä, koska ois kuitenki kiva salaa jutskaillakin joskus ehkä jostain ja sellasta!:-