Kirjoittaja Aihe: Kuinka selittäisit lapselle sadomasokismin juurta jaksain?  (Luettu 13653 kertaa)

Nick

  • Vieras
Omat vanhemmat eivät harrasta seksiä. Paitsi kerran. Jos on sisarus niin sitten ovat tehneet sitä toisenkin kerran.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Oleellisin tulikin jo ketjun alussa.

Mutta jos vanhemmat on niin huonoja, etteivät kykene pitämään seksielämäänsä omanaan, tuskin on kykyä selviytyä käryn aiheuttamista ongelmistakaan.

Ambra

  • Vieras
Välillä ei myös tajua miltä pitäisi yrittää varjella. Tyttäreni oli vielä ala-asteella, kun Lady Gagan Alejandro oli in ja pop. Tulin kotiin ja heillä oli joku musakanava päällä televisiossa. Meikäläiseltä meinasi pudota silmät päästä kun katselin joukkonaintia omasta TV:stä, keskellä kirkasta päivää lasteni läsnäollessa. Tässä linkki, jos joku ei ole saatunut näkemään https://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA

Anteeksi OT, mutta missä kohtaa tässä videossa on muka joukkonaintia kun mä en näe sitä missään?
Vai olenko vain liian paatunut pervo, ettei mun silmä enää erota muuta kuin raa'an aktin?? ;D

Katselin sitä lähinnä lapsen silmin. Tosin siitä on jo jonkin verran aikaa, niin saatoin olla vielä itsekin siveellinen (tiedän jo aika monta jotka hörähtää tässä kohdassa).  :) Tällä hetkellä omaan silmääni sopisi vaikka vähän lisätä porukkaa ja pistää kunnon orgiat pystyyn.  >:D

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Lapsi näkee isin suussa hevosen kuolaimet ja äidin käden työnnettynä isin peppuun, samalla kun äidin toinen kesi liikkuu edestakaisin isin kikkelillä.

Aamiaispöydässä lapsi kertoo iloisena kuinka hassulta isi näytti porona. Vain sarvet puuttuivat.

1. Kuinka selität lapselle sadomasokismin juurta jaksain?

Samalla lapsi kertoo että oli napannut hauskasta tilanteesta valokuvan kännykällään ja ladannut valokuvan Facebookkiin uudeksi profiilikuvakseen ja antanut sille nimeksi "Joulumuori ja Poro". Ja että kahdessa tunnissa kuva oli ehtinyt saada jo yli 3000 tykkäystä.

2. Kuinka selität aikuisille sadomasokismin juurta jaksain?

Vai olisiko ihan vaan helpompi hankkia se parin kympin lukko siihen makuuhuoneen oveen. Ei tarvitse selitellä.

Disclaimer. Tilanne on täysin kuvitteellinen, ja kaikki mahdolliset yhteneväisyydet joko menneisiin tai tuleviin tapahtumiin ovat vain sattumaa. Muistakaa kuitenkin lukita makuuhuoneen ovi.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2015, 15:29 kirjoittanut KalvinK »

Classic76

  • Vieras
Muistakaa kuitenkin lukita makuuhuoneen ovi.

Meillä tämä asia on ratkaistu tylsällä mutta helpolla tavalla: mitään ei puuhastella, jos lapsi on kotona. Voisi makuuhuoneen oven tietysti lukita, mutta hommasta katoaisi pitkälti kaikki hohto, jos pitäisi jatkuvasti miettiä, millaista ääntä on mahdollista pitää ja milloin ovelta kuuluu koputus ja lapsen ääni: "Mullon nälkä", "Mulla ei ole mitään tekemistä" tai "Mä haluun kattoo Muumeja!"

Mei

Vanhempien seksielämä ei kuulu lapsille. En keskustele siitä lasteni kanssa ja näkemiset on estänyt lukko makuuhuoneen ovessa. Ääniä on saattanut kuulua, mutta ne ei ole ilmeisesti aiheuttaneet suurempaa tuskaa.

Lapseni ovat teini-ikäisiä ja vaikka heillä ei ole vielä poikaystäviä, niin tiedän, että heillä on omat hauskat hetket itsensä kanssa. Se ei myöskään kuulu minulle. En keskustele heidän kanssaan siitäkään asiasta, paitsi jos alkavat kädettämään mun läsnäollessa.

Seksistä on puhuttu sitä mukaa, kun on tullut kysymyksiä ja niitä on ollut hyvin vähän.

Sitä vastoin olen Stogen kanssa osittain samaa mieltä, että lapsemme voisivat opettaa meitä. Niin kauan aikaa kun lapset ovat alle kouluikäisiä niin voimme varjella heitä kaikelta pahalta (sisältää sarkasmia), mutta kun he aloittavat koulun niin me emme oikeasti tiedä mitä he puuhaavat. Meilläkin oli asennettu heidän tietokoneisiinsa kaikki mahdolliset turvajutskat, mutta kavereilla ei ollut, niin...

Välillä ei myös tajua miltä pitäisi yrittää varjella. Tyttäreni oli vielä ala-asteella, kun Lady Gagan Alejandro oli in ja pop. Tulin kotiin ja heillä oli joku musakanava päällä televisiossa. Meikäläiseltä meinasi pudota silmät päästä kun katselin joukkonaintia omasta TV:stä, keskellä kirkasta päivää lasteni läsnäollessa. Tässä linkki, jos joku ei ole saatunut näkemään https://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA

Tämän päivän lapset on niin kyllästetty seksillä, että he tuskin hirvittävästi meidän johdatusta tarvitsee aiheeseen. Jos meitä jossain tarvitaan niin tietty sillä henkisellä puolella, mutta toisaalta tämä aika ja se aika jossa he tulevat elämään on täysin toisenlainen kuin missä me olemme kasvaneet. Ehkäpä siinä vaiheessa kun he ovat keski-ikäisiä niin kinkyily on normaalia avioseksiä ja meikäläiset kiikkuu keinustuolissa ja taivastelee, että ei vaan meidän nuoruudessa/keski-ikäisyydessä.

Siispä - lukko makkarin oveen. Asiallisia vastauksia, jos kysytään. Apua, olkapäätä ja hyväksyntää siinä vaiheessa, kun etsii itseään ja on vähän hukassa.
Mä oon tästä kyllä eri mieltä ja vähän huolissani siitä, miten moni on sitä mieltä ettei seksistä kuulu jutella lastensa kanssa elleivät he itse osaa nostaa aihetta esiin. Mun himassa ei puhuttu seksistä lähes lainkaan, ja ite jäin ainakin kaipaamaan sitä että se olis ollu normaali puheenaihe muiden joukossa. En näkis että median syöttämä kuva seksistä riittäis korvaamaan himassa tapahtuvan valistamisen. Mun mielestä ei myöskään pitäis sysätä lapsen vastuulle nostaa aloitetta monesti kiusalliseks koetun aiheen käsittelemisestä.

Oikeestaan tekis mieli sanoa että toi on vähän vanhemman vastuun pakoilua toi ettei tahdo puhua lastensa kanssa seksistä sen takia, että se tuntuu itsestä epämiellyttävältä. Miks pitää esittää, ettei seksi kuulu vanhempien elämään?

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Totta kai seksistä pitää jutella ja kertoa asioista niiden oikeilla nimillä. Mutta ei lapsi halua tietää mitä omat vanhemmat touhuilee.

Kävin eilen omani kanssa pienen seksikeskustelun ja nyt murkkuiän kynnyksellä juteltiin vähän ehkäisystä, poikien ja tyttöjen fyysisestä kehityksestä ja siitä, että seksi on enemmän niinku aikuisten juttu ja jos aikuset vapaaehtosesti keskenään seksiä harrastaa, kaikki erlaiset muodot on oikeastaan ihan ok. Korostin sanoja aikuiset ja vapaaehtoisesti. Tällä hetkellä lapselle ne erilaiset jutut tarkoittaa lähinnä sitä, että on heteroita, homoja ja lesboja. Ehkä mä pääsen selittämään jossain vaiheessa jotain muitakin muotoja, mutta kiinnostuksen on lähdettävä lapsesta itsestään.

(Nyt tätä kirjottaessani tajusin, että unohdin sanoa, että omaan vartaloon tutustuminen on enemmän kuin ok. Hitsi, täytyy ottaa asia puheeks jossain vaiheessa :) )

Mutta en mä menis lapselle täräyttämään mitään vanhempien seksileikeistä. Se vois olla traumatisoivaa, vaikka kyseessä oliskin lauantai-illan lähetyssaarnaaja pimeessä peiton alla. Kun ei se, mitä vanhemmat tekee, kuulu lapselle. Jokaisella saa ja pitää olla omia juttuja vaikka kuinka asutaan saman katon alla.

Classic76

  • Vieras
Mun himassa ei puhuttu seksistä lähes lainkaan, ja ite jäin ainakin kaipaamaan sitä että se olis ollu normaali puheenaihe muiden joukossa. En näkis että median syöttämä kuva seksistä riittäis korvaamaan himassa tapahtuvan valistamisen. Mun mielestä ei myöskään pitäis sysätä lapsen vastuulle nostaa aloitetta monesti kiusalliseks koetun aiheen käsittelemisestä.

Tämä on hyvä pointti. Toisaalta jokainen lapsi ja nuori on erilainen yksilö, ja myös kodin muu kulttuuri vaikuttaa paljon. Toiset nuoret mielellään kysylevät vanhemmiltaan kaikesta, kun taas toiset mieluummin hankkivat tietoa omatoimisesti esim. netistä (onneksi asiallistakin tietoa on saatavilla). Mielestäni lapsen ei vielä tarvitse tietää seksistä juuri mitään. Nuorelle taas mielestäni pitäisi painokkaasti selvittää lähinnä seuraavat kovin kliseiset asiat:

1. Seksi on luonnollinen asia, jossa ei ole mitään hävettävää.
2. Mihinkään ei pidä ryhtyä, ennen kuin kokee olevansa siihen valmis.
3. Jokaisella on oikeus päättää omasta ruumiistaan ja koskemattomuudestaan.
4. Itsetyydytys on normaalia.
5. Ehkäisystä ja muusta tarpeellisesta suojautumisesta on huolehdittava.

Muiden asioiden käsittelemistä miettisin yksilökohtaisesti.

Maasterix

  • Vieras
Vanhempien seksielämä ei kuulu lapselle. En näe mitään syytä miksi kertoisin lapselle mitä omassa makuuhuoneessani puuhaan.

Ja thank god, myöskään omat vanhempani eivät ole minulle selittäneet seksielämästään "juurta jaksaen"  :o.

Komppaan aukottomasti!

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Mä oon tästä kyllä eri mieltä ja vähän huolissani siitä, miten moni on sitä mieltä ettei seksistä kuulu jutella lastensa kanssa elleivät he itse osaa nostaa aihetta esiin. Mun himassa ei puhuttu seksistä lähes lainkaan, ja ite jäin ainakin kaipaamaan sitä että se olis ollu normaali puheenaihe muiden joukossa. En näkis että median syöttämä kuva seksistä riittäis korvaamaan himassa tapahtuvan valistamisen. Mun mielestä ei myöskään pitäis sysätä lapsen vastuulle nostaa aloitetta monesti kiusalliseks koetun aiheen käsittelemisestä.

Oikeestaan tekis mieli sanoa että toi on vähän vanhemman vastuun pakoilua toi ettei tahdo puhua lastensa kanssa seksistä sen takia, että se tuntuu itsestä epämiellyttävältä. Miks pitää esittää, ettei seksi kuulu vanhempien elämään?

- Millaisista asioista olisit kaivannut keskustelua?

- Missä iässä mielestäsi asioista tulisi alkaa puhua ja kuinka yksityiskohtaisesti tai ympäripyöreästi asioita tulisi käsitellä?

- Foorumin aihealueeseen liittyen, olisivatko vanhempasi osanneet kertoa sinulle sadomasokismista jos olisit kysynyt asiasta? Olisivatko he ottaneet selvää ja sitten kertoneet sinulle tai jättäneet kertomatta?

Mei

Mutta en mä menis lapselle täräyttämään mitään vanhempien seksileikeistä. Se vois olla traumatisoivaa, vaikka kyseessä oliskin lauantai-illan lähetyssaarnaaja pimeessä peiton alla. Kun ei se, mitä vanhemmat tekee, kuulu lapselle. Jokaisella saa ja pitää olla omia juttuja vaikka kuinka asutaan saman katon alla.
Mielenkiinnosta: miksi ei kuulu? Mikä siitä tekis traumatisoivaa? Tiedän ihmisiä, jotka harrastavat seksiä lapsen ollessa samassa tilassa. Näinhän on ennenkin tehty, kun talo on ollut vaan yhden huoneen kokoinen ja siellä on nukkunut kaikki lapset ja vanhemmat samassa.

- Millaisista asioista olisit kaivannut keskustelua?
En osaa välttämättä eritellä mitään yksittäisiä aiheita, mutta musta olis ehkä ollut hyvä saada semmoista yleistä vahvistusta sille että esim. masturboiminen ja seksin harrastaminen on ihan ok ja hyväksyttävää. Valistusta siitä, et on oikeus asettaa rajat. Siis vittu, emmätiiä, jotain. Mun mielestä lapsella tulis todennäkösesti olee rohkeempi fiilis kysyy vanhemmilta seksiin liittyvistä asioista jos ilmapiiri ois jo valmiiks sellanen, et aiheesta on ok puhua.


- Missä iässä mielestäsi asioista tulisi alkaa puhua ja kuinka yksityiskohtaisesti tai ympäripyöreästi asioita tulisi käsitellä?
En mä tiedä. Ehkä joskus 11-vuotiaana? Ei mulla oo mitään yleispätevää linjaa et miten kaikkien pitäis toimii. :D Varmaan pitäis vähän mennä niiden lasten kehityksen mukaan.

- Foorumin aihealueeseen liittyen, olisivatko vanhempasi osanneet kertoa sinulle sadomasokismista jos olisit kysynyt asiasta? Olisivatko he ottaneet selvää ja sitten kertoneet sinulle tai jättäneet kertomatta?
Tohon taitaa voida vastata vaan mun vanhemmat...

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Muutin lainatun viestin kronologista järjestystä, koska on helpompi esittää kommentteja:

- Millaisista asioista olisit kaivannut keskustelua?
En osaa välttämättä eritellä mitään yksittäisiä aiheita, mutta musta olis ehkä ollut hyvä saada semmoista yleistä vahvistusta sille että esim. masturboiminen ja seksin harrastaminen on ihan ok ja hyväksyttävää. Valistusta siitä, et on oikeus asettaa rajat. Siis vittu, emmätiiä, jotain. Mun mielestä lapsella tulis todennäkösesti olee rohkeempi fiilis kysyy vanhemmilta seksiin liittyvistä asioista jos ilmapiiri ois jo valmiiks sellanen, et aiheesta on ok puhua.

- Mitä jos vanhempiesi mielestä masturbominen ei olisikaan ollut ookoo?
- Mitä jos vanhempiesi mielestä seksin harrastamista tulisi lykätä parisuhteeseen?
- Tai että seksin harrastamista tulisi lykätä siihen asti kunnes on valmis kantamaan vastuun mahdollisesta lapsesta, ja että abortti on synti.
- Olisitko totellut?
- Mitä jos vanhempasi lähtevät oletusarvoisesti siitä, että osaat valita seurasi niin että poikaystäväsi (anteeksi sukupuolinormitatiivinen, konservatiivinen ja rajoittunut näkökulmani) kunnioittavat rajojasi painostamatta jolloin rajoista ei tarvinnut puhua.

Mutta en mä menis lapselle täräyttämään mitään vanhempien seksileikeistä. Se vois olla traumatisoivaa, vaikka kyseessä oliskin lauantai-illan lähetyssaarnaaja pimeessä peiton alla. Kun ei se, mitä vanhemmat tekee, kuulu lapselle. Jokaisella saa ja pitää olla omia juttuja vaikka kuinka asutaan saman katon alla.
Mielenkiinnosta: miksi ei kuulu? Mikä siitä tekis traumatisoivaa? Tiedän ihmisiä, jotka harrastavat seksiä lapsen ollessa samassa tilassa. Näinhän on ennenkin tehty, kun talo on ollut vaan yhden huoneen kokoinen ja siellä on nukkunut kaikki lapset ja vanhemmat samassa.
Anteeksi näin etukäteen provokatiivinen lähestymistapani.

Mikäli ymmärsin näkökulmasi oikein, niin "on ookoo, jos lapset näkevät vanhempiensa harrastavan seksiä ja että seksi on iloinen asia mitä ei pidä hävetä lastensa edessä, koska jotkut vanhemmat tekevät noin.".

Itse olen hieman pidättyväisemmallä kannalla, sillä jotkut aikuiset tekevät asioita jotka eivät ole yleensäkään järkeviä, puhumattakaan siitä että heidän tekemiset olisi hyväksi lapselle. Tässä joitakin mitä tuli näin äkkiseltään mieleeni:

- Jotkut vanhemmat vetävät kännit lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut vanhemmat tappelevat pelottavasti lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut vanhemmat polttavat savukkeita lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut vanhemmat polttavat pilveä lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut piikittävät itseensä esim. heroiinia lapsen ollessa samassa tilassa.

Näin ollen en lähtisi siitä olettamuksesta että "koska jotkut vanhemmat tekevät näin että se on lapsen kannalta ookoo". Vaikka entisaikoina asuttiin ahtaasi ja nukuttiin varsin intiimisti, en kuitenkaan jaksa uskoa siihen että iskä ja äippä ovat harrastaneet lisääntymisriittejä lasten taputtaessa isille vauhtia. Todennäköisemmin panohommat on hoidettu hiljaa ja nopeasti silloin kun lapset ovat tuhisseen unten mailla. Tai jos joku lapsikatrsaasta olisikin havahtunut ääniin, niin mitään ei olisi näkynyt ja peiton alla tapahtunut liike olisi ollut joka tapauksessa nopeasti ohitse. Out of sight, out of mind, no harm done.

Näin lopuksi haluaisin esittää sinulle pari kysymystä:

- Kun lähestymistapasi on käsittääkseni liberaali "on ookoo jos vanhemmat harrastavat seksiä lastensa läsnäollessa koska se on luonnollista", ja vanhempasi olisivat sanoneet sinulle että masturboiminen on ookoo ja luonnollista, niin olisitko masturboinut vanhempiesi läsnäollessa?

- Jos vanhempasi olisivat sanoneet sinulle että kannabis on haitallista nuorelle ihmiselle haitaten aivojen kehitystä, olisitko totellut?


Mei

- Mitä jos vanhempiesi mielestä masturbominen ei olisikaan ollut ookoo?
- Mitä jos vanhempiesi mielestä seksin harrastamista tulisi lykätä parisuhteeseen?
- Tai että seksin harrastamista tulisi lykätä siihen asti kunnes on valmis kantamaan vastuun mahdollisesta lapsesta, ja että abortti on synti.
- Olisitko totellut?
- Mitä jos vanhempasi lähtevät oletusarvoisesti siitä, että osaat valita seurasi niin että poikaystäväsi (anteeksi sukupuolinormitatiivinen, konservatiivinen ja rajoittunut näkökulmani) kunnioittavat rajojasi painostamatta jolloin rajoista ei tarvinnut puhua.
-Olisin varmasti masturboinut siitä huolimatta ja tuntenut ehkä skidisti syyllisyyttä.
-Sinänsä ihan fiksu neuvo seksielämäänsä aloittelevalle nuorelle, mutta en tiedä olisinko tuotakaan totellut.
-Enpä tiedä miten toi olis mun toimintaan vaikuttanut. Ehkäisy on olemassa, vai oisko sekin sit synti?

No joo, ehkä mä oletin liikaa että kaikkien muidenkin vanhemmat ovat niin vapaamielisiä (tai pikemminkin ei-vanhoillisia) kuin mun. Ehkä jos mun vanhemmat tosiaan olis ollut asioista tota mieltä mitä sanoit, niin parempi ettei noista asioista oltais puhuttu. Mut toisaalta, jos noi asiat ois ollu vakavia ja tärkeitä mun porukoille, niin ne olis varmaan ottanut ne esille.

Sit tohon vikaan kysymykseen. Ei mun mielestä vanhempien pidä olettaa että jollain teini-ikäisellä on välttämättä valmiuksia tuntea omat rajansa ilman että kukaan ikinä sanoo et hei sullakin muuten on oikeus pitää niistä kii. Mistä hitosta sen oppis?

Mutta en mä menis lapselle täräyttämään mitään vanhempien seksileikeistä. Se vois olla traumatisoivaa, vaikka kyseessä oliskin lauantai-illan lähetyssaarnaaja pimeessä peiton alla. Kun ei se, mitä vanhemmat tekee, kuulu lapselle. Jokaisella saa ja pitää olla omia juttuja vaikka kuinka asutaan saman katon alla.
Mielenkiinnosta: miksi ei kuulu? Mikä siitä tekis traumatisoivaa? Tiedän ihmisiä, jotka harrastavat seksiä lapsen ollessa samassa tilassa. Näinhän on ennenkin tehty, kun talo on ollut vaan yhden huoneen kokoinen ja siellä on nukkunut kaikki lapset ja vanhemmat samassa.
Anteeksi näin etukäteen provokatiivinen lähestymistapani.

Mikäli ymmärsin näkökulmasi oikein, niin "on ookoo, jos lapset näkevät vanhempiensa harrastavan seksiä ja että seksi on iloinen asia mitä ei pidä hävetä lastensa edessä, koska jotkut vanhemmat tekevät noin.".

Itse olen hieman pidättyväisemmallä kannalla, sillä jotkut aikuiset tekevät asioita jotka eivät ole yleensäkään järkeviä, puhumattakaan siitä että heidän tekemiset olisi hyväksi lapselle. Tässä joitakin mitä tuli näin äkkiseltään mieleeni:

- Jotkut vanhemmat vetävät kännit lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut vanhemmat tappelevat pelottavasti lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut vanhemmat polttavat savukkeita lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut vanhemmat polttavat pilveä lapsen ollessa samassa tilassa.
- Jotkut piikittävät itseensä esim. heroiinia lapsen ollessa samassa tilassa.

Näin ollen en lähtisi siitä olettamuksesta että "koska jotkut vanhemmat tekevät näin että se on lapsen kannalta ookoo". Vaikka entisaikoina asuttiin ahtaasi ja nukuttiin varsin intiimisti, en kuitenkaan jaksa uskoa siihen että iskä ja äippä ovat harrastaneet lisääntymisriittejä lasten taputtaessa isille vauhtia. Todennäköisemmin panohommat on hoidettu hiljaa ja nopeasti silloin kun lapset ovat tuhisseen unten mailla. Tai jos joku lapsikatrsaasta olisikin havahtunut ääniin, niin mitään ei olisi näkynyt ja peiton alla tapahtunut liike olisi ollut joka tapauksessa nopeasti ohitse. Out of sight, out of mind, no harm done.

Näin lopuksi haluaisin esittää sinulle pari kysymystä:

- Kun lähestymistapasi on käsittääkseni liberaali "on ookoo jos vanhemmat harrastavat seksiä lastensa läsnäollessa koska se on luonnollista", ja vanhempasi olisivat sanoneet sinulle että masturboiminen on ookoo ja luonnollista, niin olisitko masturboinut vanhempiesi läsnäollessa?

- Jos vanhempasi olisivat sanoneet sinulle että kannabis on haitallista nuorelle ihmiselle haitaten aivojen kehitystä, olisitko totellut?
Tiedän, että se et mä tunnen ihmisiä jotka tekee niin, tai se että ennen on tehty niin, ei oo kaiken kattava perustelu seksin harrastamiselle lasten läsnäollessa. Teki vaan mieli sanoa et tällasiakin ihmisiä on. Enkä ehkä rinnastais jotain heroiinin piikittämistä seksin harrastamiseen. :) Ehkä yritin sanoa, et jos me haluttais et seksi tulevaisuudessa on normaali ja arkipäiväinen asia josta voi puhua ja jota saa näkyä, niin sitä voitais pitää enemmän esillä ja näin ollen lapsetkin siihen tottuis.

Ja sit sun kysymyksiin:

-En tiedä olisinko masturboinut vanhempieni läsnäollessa. Jos meidän perheessä (ja vielä laajemmin yhteiskunnassa yleisesti, niin ettei tuomitsemista tulis ulkopuolisiltakaan) olis ollu sellainen tapa että kaikki masturboi vähän missä sattuu, niin kyllä mäkin varmaan niin olisin tehnyt. :D

-En.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Ymmärsinkö oikein, että sillä on loppujen lopuksi aika vähän väliä kaikkitietävälle teinille mitä vanhemmat sanovat tai yrittävät tarjota neuvoksi elämän alkutaipaleelle, varsinkin jos neuvot tai keskustelut eivät myötäile teinin senhetkistä maailmankatsomusta . :)

Mei

Ymmärsinkö oikein, että sillä on loppujen lopuksi aika vähän väliä kaikkitietävälle teinille mitä vanhemmat sanovat tai yrittävät tarjota neuvoksi elämän alkutaipaleelle, varsinkin jos neuvot tai keskustelut eivät myötäile teinin senhetkistä maailmankatsomusta . :)
No mä en ainakaan yrittänyt sanoa noin.