Kirjoittaja Aihe: Onko tavallista vierastaa kinkyjä, vaikka ei vierasta kinkyjä?  (Luettu 5510 kertaa)

Chmlnidae

  • Vieras
Eikö tuo ole aivan normaalia  ;D

Katson sen johtuvan siitä että mikään kollektiivinen ei kata subjektiivista, näin ollen on latteuttavaa samaistaa itsensä kollektiiviin. Saattaa individualismia korostavalla ajallammekin olla näppinsä ajatelmassa.

Se on muuten "samastaa"....
Muuten, molempia voi käyttää, vaikka iillä varustettuna suositeltavampi.
- neuvoo henkilö, joka kirjoitti sanan yhteenkuuluvuudentunne yhteen pötköön

Kiitti submit  :)

Olen itse aika tarkka - ajatuksen tasolla - oikeakielisyydestä. Mutta kääytännössä, varsinkin täällä, en jaksa aina kauheasti välittää. Minulle oleellisinta on ajatuksen välittyminen mahdollisimman hyvin sellaisena kuin sen tarkoitan. Sekin on aika haastavaa. Välillä huomaan, kun kirjoitan nopeasti ja tarkistamatta, että olen kirjoittanut aivan omituisia asioita: jopa sanoja puuttuu, tai verbit on väärin, tai subjektit, tai mitkä tahansa lauseen jäsenet. Pilkutus ja välimerkkienkin käyttö vähän siellä sun täällä.
Toisaalta minulle tämä palsta on jonkinlainen sosiaalinen sudoku jota on kiva "pelata" kun muutenkin tykkäilen kirjoitella ajatuksia. Se jotenkin auttaa omaa hahmottamista, ja onhan se kiva lukea kaikenlaisia muiden mielipiteitä myös. Joskus saa uutta ajattelemisen aihettakin samalla.
Eli ei täällä ole tarkoitus, ainakaan minun mielestäni, kirjoitella äidinkielen aineita. Eikä kukaan ole oikeutettu opettajan aseman ottoon (itsestään selvästi ylläpitoa lukuunottamatta).
Ja katson myös että toisten ihmisten kielioppivirheisiin puuttuminen, ihan samoin kuin myös toisten ihmisten ajatusten ilmaisujen patronisoiva tulkitseminen ja ruotiminen henkilöön kohdistuen (negatiivista vallankäyttöä), on aina suurempi rikos kuin se kielivirhe tai oman ajatuksen ilmaus. Siis eettisesti ja sosiaalisesti. Eli jokaisen kannattaisi tarkkailla omaa kykyään olla tasa-arvoinen ja kunnioittava kanssakirjoittelijoitaan kohtaan  :love: (ja kannattaa tarkkailla myös sitä kuinka paljon oma tulkinta sisältää tunnereagointia joka ei itse asiasisällöstä ole perusteltavissa, tälläinen introspektio on aika vaativaa kun usein on kyse aika alitajuisista prosesseista).

Underworld

  • Vieras
Ainakin itsellä jatkui suht pitkään tuo vaihe jolloin piti kuumeisesti kelailla onko sitä kinky vai eikö vai jos kokeilunhaluinen vanilja vai mitä ihmettä. Kysymyksiin ei ole mitään tyhjentäviä vastauksia tullut, mutta varsin onnistuneesti keskittynyt sittemmin keilailun sijaan elämiseen.

Jos on suht sinut itsensä kanssa niin määritelmien merkitys vähenee, niin oman itsen näkökulmasta kuin sosiaalisella tasolla, onhan niillä toisaalta tietty merkitys ja vaikutus aina.
Esimerkkinä vaikkapa tilanteet joissa kinky-tuttavuus esittelee sinut (avarakatseiselle)ei-kinkylle pervona. Huumoria pienellä shokeerauksella....juu ihan hauskaa, mutta lopputuloksena saattaa kuitenkin olla, että kinky-puolesi muistetaan kaikissa tilanteissa ja unohtuu, että myös arkinen puoli löytyy  :P

Kitsune

  • Vieras
Minä suhtaudun skeneilyyn nuivasti ja ennakkoluuloisesti, itse skeneen neutraalisti. On loistava juttu, jos tapahtumien tai verkkoyhteisöjen kautta löytää mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia. Skeneily taas on pinnallista kilpailua aitoudesta ja paremmuudesta, loputonta jauhamista siitä, kuka on tosikinky ja kuka karkkikauppasubi. Pidän noita skene-elitistejä suoraan sanoen hieman tyhminä, mutta kaipa heilläkin täytyy vain olla oma paikkansa ekosysteemissä. ;D

-katy-

  • Vieras
Sen vaan olen todennut,että seksuaalisuus,suuntautuminen,sukupuoli,seksuaaliset mielenkiinnon kohteet jne. eivät ole tarpeeksi vahva syy ystävystyä-
Se on aika kummallinen asia loppujen lopuksi,koska väitetään, että seksuaalisuus on voimana ja energiana suurinta mitä ikinä maan päälla,alla ja taivaissa on-
 Mä vaan olen kokenut, että pitää olla jotain muitakin yhdistäviä tekijöitä, että viittii pärstää katsella ja jorinoita kuunnella- (ja tämä ehkä pätee minuunkin,koska ei ole jaksajia näkynyt)  :))

-katy-

  • Vieras
Jatkan tähän ketjuun,kun en toista ketjua enää löytänyt:

En ymmärrä ajatusta,että kinkyjen tulisi jutella vain kinkyjä ja kinkysti keskenään. Siitä tulee mieleen ajat ja hetket,kun fundikset olivat keskenään. Jos puhuu "maallisia" asioita,on se osoitus siitä ettei ole riittävän hyvä ja pyhittynyt,koska ilkeääkin puhua muistakin asioista kuin hengellisistä asioista.
Onko tuollainen jokin persoonaan imeytynyt piirre vaiko ryhmäpaineesta johtuva seikka,en tiedä,arvelen vain jotain.

Jos puhut muista asioista, otat hieman erilaista näkökantaa, kuten että vaikka " kinky on tuossa kuuntelemassa musiikkia" sen pitääkin olla, että kinky kuuntelee kinkyä musiikkia-

Ja jopa niin, että jos puhut muista kuin kinkyistä jutuista, olet riidanhaastaja,vittuilija,huomionhakija, you name it. Että pitääkin olla joka paikassa se porukan kylähullu ja omituinen. (Enkä vieläkään ole kurkistanut sinne viinipulloon,mutta ehkä vähän myöhemmin illalla)  :))