Kirjoittaja Aihe: Perusheteron vaikea elämä  (Luettu 16493 kertaa)

Sopeutuja

  • Vieras
Vs: Perusheteron vaikea elämä
« Vastaus #90 : 19.12.2015, 19:49 »
Jaaha. Heteroiden kulttuurinen ylivalta horjuu sen verran että muillakin seksuaalisuuksilla alkaa olemaan jotain oikeuksia ja jopa pikkuisen näkyvyyttä mediassa. Osa heteroista on sitä mieltä, että heitä sorretaan.

Niinhän heitä sorretaan, koska heitä pyritään määrittämään joksikin muuksi kuin mitä he itse vilpittömästi kokevat olevansa.

Kun hetero kokee olevansa hetero eikä kiinnostu miehistä lainkaan, niin eikös joku jo tuppaudu paikalle puhumaan jatkumoista tai padotuista tunteista tai kulttuurisesta mieskuvasta.

Miksi hetero on menettänyt oikeutensa olla hetero? Arvioin että Suomessa on vähintään pari miljoonaa ihmistä, joiden on hyvin mahdotonta kuvitella romanttinen parisuhde oman sukupuolensa kanssa, mutta silti mm. oppikirjoissa julistetaan ilosanomaa seksuaalisen identiteetin jatkumosta. Mitä jos seksuaalinen identiteetti monien tapauksessa onkin lokero, jolla on ehdottomat rajat? Minä koen oman heterouteni niin.

Minulla on monenlaisia homoseksiin liittyviä fantasioita, mutta minun on täysin mahdotonta kuvitella itseni romanttiseen parisuhteeseen miehen kanssa, koska en vain kertakaikkiaan kiinnostu miehistä romanttisesti. Seksi taas liittyy minusta viettiin eikä identiteettiin. Seksuaalisuutta voi härnätä esiin monella tavalla, mutta homoseksi ei tee heterosta homoa.

Pip

Vs: Perusheteron vaikea elämä
« Vastaus #91 : 19.12.2015, 19:50 »
Mie en edelleenkään ymmärrä, miksi tähän ketjuun sotketaan maahanmuutoasioita, jos pääpointtina on se, miten heteroilla on kamalaa.
Joku saa siitä seksuaaliset kiksinsä?

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2261
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Perusheteron vaikea elämä
« Vastaus #92 : 19.12.2015, 19:51 »
Mie en edelleenkään ymmärrä, miksi tähän ketjuun sotketaan maahanmuutoasioita, jos pääpointtina on se, miten heteroilla on kamalaa.
Joku saa siitä seksuaaliset kiksinsä?

Siltä tää nyt kyllä alkaa vaikuttamaan!

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Perusheteron vaikea elämä
« Vastaus #93 : 19.12.2015, 19:56 »
Niinhän heitä sorretaan, koska heitä pyritään määrittämään joksikin muuksi kuin mitä he itse vilpittömästi kokevat olevansa.

Kun hetero kokee olevansa hetero eikä kiinnostu miehistä lainkaan, niin eikös joku jo tuppaudu paikalle puhumaan jatkumoista tai padotuista tunteista tai kulttuurisesta mieskuvasta.

Onko tämä oikeasti joku yleinen ongelma? En ole huomannut kauheasti pyrkimyksiä kyseenalaistamaan kenenkään heteroutta, ja minä kuitenkin hengailen aika paljon ei-heteroiden ihmisten kanssa. Ei se ainakaan voi olla isompi ongelma kuin se, että kun nainen ilmoittaa olevansa lesbo, niin paikalle heti ilmaantuu viisi heteromiestä kommentoimaan, että hän vain "tarvitsee kunnon panon" muuttuakseen heteroksi.

homoseksi ei tee heterosta homoa.

Oooo-kei. Whatever you say, darling.

chilinen

  • Vieras
Vs: Perusheteron vaikea elämä
« Vastaus #94 : 19.12.2015, 20:39 »
Mie en edelleenkään ymmärrä, miksi tähän ketjuun sotketaan maahanmuutoasioita, jos pääpointtina on se, miten heteroilla on kamalaa.
Joku saa siitä seksuaaliset kiksinsä?

Siltä tää nyt kyllä alkaa vaikuttamaan!
En kyllä minäkään ymmärrä

Athene

  • Vieras
Vs: Perusheteron vaikea elämä
« Vastaus #95 : 19.12.2015, 20:42 »
Yleisön pyynnöstä tämä meni nyt poikki.
Enkä pistä henkilökohtaisesti pahakseen tätä pyyntöä.