Äänestys

Kuinka paljon omassa suhteessasi saisi olla enintään ikäeroa (suuntaan tai toiseen)?

0v
0 (0%)
1-5v
64 (9.7%)
6-10v
202 (30.7%)
11-15v
154 (23.4%)
16-20v
106 (16.1%)
21-25v
53 (8.1%)
26-30v
20 (3%)
yli 30v
58 (8.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 246

Kirjoittaja Aihe: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?  (Luettu 74763 kertaa)

Fixx

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #75 : 27.01.2013, 23:56 »
Ikä on vain numero:)

Yhdyn quottaamaani puhujaan.
Onhan se noinkin. Toisaalta se näkyy päälle, tuntuu sessioissa ja lopulta siihen kuolee.

Tottakai ikä näkyy päälle, mutta joillain enemmän joillain vähemmän. Sessiovuosia mulla on takana niin paljon vähemmän kuin esim. sulla, etten osaa sanoa miten iän karttuminen tuntuu sessioissa. Miesraukoilla luultavasti enemmän kuin meillä tytöillä, tosin veikkaan että tässäkin erot on yksilökohtaisia. Itse elän vielä "nopean kinky-kehityskäyrän" aikaa, koska olen päässyt asiaan vasta 2012, ja nautin kokemuksen karttumisesta kovasti. Paskastakin oppii. Tahtoisitko sä olla ekoja sessioitasi heittävä nuorempi itsesi enää? Tai tahtoisiko kukaan meistä? Mä en, koska kuten itsekin viittasit, elämä on lyhyt ja mun näkemyksen mukaan siitä otetaan ilo irti vaik syän märkänis.
Ja toisaalta tietysti noinkin. Ikä on yksi asia joka nyt vaan tulee vastaan, enkä sitä nyt erityisesti murehdi. Tai voisin sanoa vaikka että pidän nuoremmista naisista. Ja sit pidän vanhemmista naisista.

Fifi

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #76 : 28.01.2013, 10:30 »
vastasin 1-5 vuotta. Pystyn näkemään itseni tapailemassa tuota vanhempiakin, mutta minua 5-vuotta nuoremmat miehet alkavat olla jo liian nuoria lutusia  8)

balance

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #77 : 28.01.2013, 13:27 »
Sessioissa toisen ikähaarukka on ollut +7-20v minua vanhempia, oman ikäinen tai mua nuoremmat ovat kyllä vahva "no go". Olen itsekin tätä porukkaa, joille vanhempi mies edustaa luontaista auktoriteettiä ja se on iso asia minulle, kokea, tuntea ja nähdä se toisessa; samanikäisistä tulee vaan mieleen, että ei mikä pojankloppi..  O:-)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #78 : 28.01.2013, 15:02 »
Kokemukseni mukaan en ikinä alkaisi alusta sitä mitä silloin aloin kun itse olin vajaa kolmekymppinen.

Amynsomnia

Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #79 : 30.05.2013, 09:19 »
Itse olen aina tykännyt vanhemmista miehistä.En voisi kuvitella seurustelevani samanikäisen tai nuoremman kanssa. Ikä ei ole se päätekijä vaan se löytyykö toiselta älliä ja kohtaako radioaallot.:D

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #80 : 30.05.2013, 09:25 »
Se ikäero missä juuri sinä olet onnellisin.

Maddison

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #81 : 30.05.2013, 09:56 »
Kliseisesti ikähän on aina vain se numero. Samanikäisistä löytyy aina niitä keskenkasvuisia ja taas hyvinkin kypsiä, mikä itselle passaa. Aiemmin olen ollut mieltä että ihanteellinen ikäero (ja puhun todellakin vain omasta puolestani ja mieltymyksestäni) itselle olisi 2-6v vsnhempi kumppani. Mitä enemmän ikää on siunaantunut niin haarukkakin on kasvanut. Nyt seurustelen itseä tuplasti vanhemman miehen kanssa, mitä aiemmin oli maksimi "ihanne". Iästtä en tavatessa välittänyt tuon taivaallista enkä välitä vieläkään, vaikka monet lähipiirissä on alukdi suhtautuneet, noh, ei nyt epäsuopeasti, mutta ehkä hieman epäilevästi.

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #82 : 30.05.2013, 10:21 »
Mitä enemmän ikää on siunaantunut niin haarukkakin on kasvanut.
Sama täällä ainakin ajatusten tasolla. Ja käytännössäkään sessiosuhteissa isokaan ikäero ei haittaa. Sen sijaan parisuhteeseen ryhtyminen paljon nuoremman tai vanhemman kanssa olisi iso kynnys. Varsinkin jos mies olisi se nuorempi. Ihan siksi että kävisi rasittavaksi aina selitellä ihmisille että juu tosiaan me ollaan yhdessä, en ole hänen äitinsä / tätinsä....

Sen sijaan ajatus vaikka 15 vuottakin nuoremman naisen kanssa seurustelusta ei tunnu samalla lailla nololta jostain syystä. Ehkä siksi että kaksi naista yhdessä poikkeaa jo muutenkin perinteisistä normeista niin ettei ikäerolla sitten enää ole niin väliä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2233
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #83 : 30.05.2013, 11:01 »
Tällä hetkellä paras ikäero näyttää olevan vuotta vanhempi nainen (eli vaimo), seuraavaksi paras sitten 9 vuotta nuorempi (FWB). Fyysinen ikä kertoo toki jotain, mutta tärkeämpää on se kuinka henkisesti aikuinen osaa olla. Eikä tämä nyt tarkoita perheenperustamista tai muita ns. perinteisiä aikuisuuden merkkejä, vaan sitä että pystyy keskustelemaan järkevästi. Mulla on kavereita, jotka jo 20-vuotiaana on olleet monella tapaa kypsempiä kuin toiset nelikymppiset - ja toisinpäin. Koskaan ei voi arvata etukäteen.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #84 : 30.05.2013, 14:47 »
Riittää, että naisen ikä kirjoitetaan kahdella numerolla, joista ensimmäinen ei ole 1 tai 2. Ylärajaa ei ole.

pervoilijat

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #85 : 30.05.2013, 14:53 »
meillä toimivin on fruulla 12 wuotta vanhempi aviomies ja vastapainona 15w nuorempi orjapoika , toimii ;)

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 215
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #86 : 30.05.2013, 15:06 »
Ainakin mun kohdalla sais alkaa kolmosella >:D
Kaikki tähän asti tapaamani subit ovat olleet mua nuorempia,
mitään ongelmaa en tässä näe, mutta innolla odotan
sitä viiskymppistä ja miksei ylikin ;)

Gustavsson

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #87 : 30.05.2013, 16:43 »
No juu. Ite sain jo peruskoulussa koulukiusattuna tarpeekseni omanikäisistä pojista, ja siitä lähtien olen ihastunut säännöllisesti itseäni reippaasti vanhempiin miehiin. Vaikka eipä sekään ole ollut oikotie onneen, kun itseä sitten lopulta pidetään aina jossakin veljentytär-zonessa  ;D Vakavasti puhuen, en siis ole koskaan ollut parisuhteessa mutta en näkisi ikäeroa ongelmana ellei mielipiteet, elämäntilanteet ja ajatusmaailmat muuten clashaa liikaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2233
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #88 : 30.05.2013, 17:20 »
Asiaan melkein liittyen, nämä kolmehan ovat ihanaisia ikään katsomatta:

http://naughtybits.us/2013/05/30/gilf-milf-and-dilf/

vide

  • Vieras
Vs: Mikä on sopiva ikäero suhteessa?
« Vastaus #89 : 30.05.2013, 18:31 »
Liian suuri ikäero on haitallista. Ok puumat sA hyvää seksiä ja äijjät kanssa, mutta onko sitten muuta yhteistä?
En mä ainakaan jaksaisi jotain 25 bilehirmua vierellä, ottaisin mieluummin +40 v.