Kirjoittaja Aihe: Ilmianna itsesi: Kinkykäsityöläisyyttä Suomesta Hongkongiin?  (Luettu 1773 kertaa)

Xpyx

  • Vieras
Hei baarilaiset,

Nyt olisi etsinnässä vinkkejä suomalaisesta kinkykäsityöstä ja -työläisistä. Valitettavasti en ehdi selata palstaa itse, joten jos joku on kiinnostunut, saa itse paljastaa itsensä/vinkata.

Kuten tuolla tapahtumien puolella postailin, järkkään nyt toista vuotta Hongkongissa Kink Con Hong Kong -tapahtumaa: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=14131.0

Olen koettanut omalla tavallani tuoda tapahtumaan mukaan suomalaisuutta, koska mitä kaukaisemmaksi kotimaa käy, sitä enemmän itsessä tuntuvat korostuvan ne kotimaahan liittyvät asiat. Samalla on noussut ylpeys erikoispiirteistämme.

Mikä Suomessa on musta parasta - ja näkyy myös kinkyssä - on luonnonläheisyys ja kädentaidot, perinteet. Nytkin kun olen huudellut leikkikavereita kesälle, on meiliin tullut kuvia itsetehdyistä jalkapuista, itsetaotuista nenäkoukuista ja erilaisissa puulajeista vuolluista läimimistä - lupauksella että kerro mitä haluat, tehdään lisää. ;)

Luonto taas näkyy siinä, miten paljon leikimme ulkona - ja kuvaamme sitä. Sitä on ihana katsoa. Toivon tänä kesänä itsekin pääseväni luontoon piestäväksi - ja parhaita muistoja (ja kauniita kuvia) viime vuodelta ovat aamuöiset hetket raunioilla. ;)

No niin, siis asiaan (vähän ehkä näkyy lähestyvän loman esiin tuoma koti-ikävä avautumisessa  ;)) Toivoisin tähän ketjuun paljastuksia suomalaisista kädentaitojen taitajista paristakin syystä.

Ensinnäkin annamme esiintyjäkaartillemme joka vuosi esiintyjälahjat, joiden soisi olevan uniikkeja. Ongelma on, että näillä ihmisillä on jo kaikkea. Mietin, löytyisikö Suomesta jotakin, mikä kävisi lahjaksi. Isompaa tai pienempää, pääesiintyjille ja pienemmille.

Saattaisin olla myös kiinnostunut ottamaan myyntiin joitakin kiinnostavia esineitä - tai muuten tarjoamaan kiinnostavalle käsityöläiselle näkyvyyttä/myyntitilaa. Meillä on todnäk kv-sponsoreita vähän kaikkialta - jos tuotteesi saa tilattua verkosta tai edes meilitse, meillä on kohderyhmääsi.

Ostamme myös jatkuvasti uutta välineistöä kokoelmaamme bileitämme ja dungeoniamme varten, joten saattaisin olla kiinnostunut myös ihan vaan asiakkaana. Meillä on paljon metalli- ja nahkaesineitä ja -huonekaluja, joten puu kiinnostaisi. Persaukinen nonprofit ottaa myös lahjoituksia tai maksaa näkyvyydellä. ;)

Hongkongissa ei ole juuri lainkaan kinkykäsityöläisiä - se ainoa tietämäni on muuten suomalainen ;) - joten tämä aidosti olisi tosi iso lisä tapahtumaamme. Ei tarvitse olla suurta, kallista tai edes paljon ja ei tarvitse olla kaino - me kyllä arvioimme, mikä meille sopii. Ollaan kuitenkin pieni skene, paljon pienempi kuin Suomen, joten vaihteluakaan ei ole niin paljon.

Vastaavasti meillä ois taas myynnissä tusinan verran upeita livekokoisia italialaisia pervoja pronssiveistoksia, jos joku haluaa sisustaa kotiaan. :D

Meilitse saa kiinni viana2009@windowslive.com. Olen elokuun Suomessa.

- Xpyx