Kirjoittaja Aihe: Kipukynnys  (Luettu 10855 kertaa)

RsT

Vs: Kipukynnys
« Vastaus #30 : 14.12.2018, 11:12 »
Ompas mielenkiintoinen keskustelu. 
En osaa verrata omaa kipukynnystä oikein mihinkään, että tietäisin varmasti onko se matala, korkea vai jotain siltä väliltä. Kivun suhteen tuntuu itselläni olevan jonkun verran päivä kohtaisia eroja. Toisinaan pystyy vastaanottamaan kipua siedettävämmin ja joskus tuntuu kipurajalle olevan lyhyempi matka.
Sellaisen huomion olen tehnyt, että itse pidän kipukynnysen tuntumaan menevästä kivusta. On myös kokemuksia kynnyksen ylittäneestä kivusta, mutta kylläkin eri yhteydessä. Se kynnyksen ylittänyt kipu lamaannuttaa, eikä tunnu enää miellyttävällä tavalla tuskalliselta. Omalla kohdalla tuo on myös vähemmän kipeää kipua, jos tulee esimerkiksi raajan lamaava isku ja ns. "puukäsi ilmiö" jolloin hermot ovat niin tukossa ettei kipudata virtaa enää korvien väliin saakka.
Verraten sitten osaavan piiskaajan käsittelyä jolloin pää on tuskallisen tietoinen jokaisesta osumasta ja siitä tuskallisuudesta itse nautin.

Acanth

  • Vieras
Vs: Kipukynnys
« Vastaus #31 : 14.12.2018, 16:04 »
Arvioisin että mun kipukynnys on aika keskiverto. Reagoin tosin eri tyyppiseen kipuun eri tavalla. Vastaanotan helpommin sellaista syvälle menevää kipua, mikä tulee esim raskaista lyömävälineistä, kun taas terävä kipu saa mut paljon helpommin kestorajoille. En ole kovin hiljainen masokisti, vaan aika herkkä reagoimaan ja ilmaisen sekä nautinnon että tuskan voimakkaasti.

Myös session psyykkisen puolen jutut vaikuttaa asiaan, ja tietynlainen mindfuck voi pienempäänkin kipuun yhdistettynä aiheuttaa hyvinkin jänniä reaktioita. Ja myös toisin päin, oikeassa mielentilassa olen ottanut paljonkin vastaan ilolla. Vaikka en omistakaan mitään valtaisaa kipukynnystä, voi mua parhaassa tapauksessa räimiä aika pitkään. Siinä vaiheessa kun se sisäinen kipulutka herää ja pääsee tietynlaiseen flow-tilaa niin kummasti noi kipukynnykset ei enää merkkaa mitään, kun huomaa kestävänsä enemmän rääkkiä kuin ajattelikaan ja pitävänsä siitä. Saan myös kiksejä sadistin reaktioista mun kipuun, ja se erityisesti saa janoamaan lisää. Ja nautin siitä että on mahdollisuus vähän koetella rajoja.

Menkkojen läheisyydessä ei tulis kyllä kipusessiosta mitään, silloin oon sen verran herkkä ja itse menkkojen aikana täysin poissa pelistä. Kerran otin tatuoinnin ihan menkkojen kynnyksellä ja silloin tuntui että kivun kesto oli ihan nollassa. Tosin itsepäinen kun olen niin hakattiin silti se viisi tuntia että saatiin homma pakettiin.

Myös muut mysteeriset luonnonvoimat/planeettojen asennot/mitkä lie vaikuttaa kivun sietokykyyn ja siihen haluaako sitä yleensäkään vastaanottaa. Välillä vaan on niitä päivä että rajat tulee vastaan pienestäkin. Mutta semmosta sen on, aina ei vaan onnaa.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Kipukynnys
« Vastaus #32 : 16.12.2018, 00:36 »
Vaikea vastata, millainen oma kipukynnys on. Luulen ainakin, että tietynlaista kipua kestän hyvin, varsinkin jos kiihotun siitä. Toisaalta sitten kipukynnykseni on matala esim. ruoskimisessa ja piiskauksessa, koska se ei tuota minulle seksuaalista nautintoa (mikä on ihme, koska fantasioidessani noista asioista saan hyvinkin voimakkaan seisokin).

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 254
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Kipukynnys
« Vastaus #33 : 19.02.2019, 23:00 »
Mun kipukynnys on jossain tuolla maan alla. Eli surkea.

Silti nautin alistua esimerkiksi rangaistuksen aikana piiskan alle tai saamaan koivuniemen herrasta. Vaikka itkisinkin, jollain tavalla nautin äärettömän alistavasta tilanteesta.

En kuitenkaan usko että ikinä pystyisin mitään hirveitä piiska sessioita vetämään.

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Kipukynnys
« Vastaus #34 : 20.02.2019, 00:53 »
Mä en oikeastaan osaa sanoa onko mulla korkea vai matala kipukynnys. Osa on sanonut että korkea, osa on sanonut että aika keskiverto. Mulla vaikuttaa kivun sietämiseen niin moni asia - mielentila, hormonikierto, minkälaista se kipu on. Ja luottamus. Uuden partnerin kanssa siedän vähemmän kipua kuin tutumman kanssa.