Kirjoittaja Aihe: Seuran löytäminen - löytääkö seuraa etsimällä vai ei etsimällä?  (Luettu 45083 kertaa)

MURU

 :) olen eriomanlainen yksilö jolla on ihan oma hankala elämänsä joten parempi kuin antaa elämän viedä sillain sopivasti tulee kohdattua ihania immeisiä toiset jää jotenkin rinnalle kulkemaan ja en ole pahoillani jos toisista en koskaan enää kuule mitään mutta sellaista se elämä on..olen niin helposti ihastuvaa sorttia et ei todellakaan kannata kaikkiin tarttua heti kiinni kun tulee tilaisuus vähän vaan hymistellä ja söpöstellä ihan vähän vain lisää...olen viimeaikoina vain tutkinut elämän kulkua että onko se kuitenkin niin helppoa se deittailu ja muu kanssakäyminen naistenkin kanssa niin helppoa..oma korvan väli ei tahdo uskoa tähän mahdollisuuteen..voimahali kaikille varsinkin perhikselle...työ haittaa vapaa-aikaa sano mun sanoneen..

Tiny Grip

  • Vieras
"Älä etsi, löydä" sanoi mulle eräs teinivuosien aikainen ystävä.

En liki pariinkymmeneen vuoteen seuraa sitten oikein etsimällä etsinytkään, vaan tyypit tipahteli mun elämääni kuin taivaanlahjana. Oli poikkista, tyttistä, aviomiestä, kimppoja, polypallo, lisää tyttiksiä ja lopulta taksitolpalta vahingossa matkaan lähtenyt sielunkumppani.

Nyt olen ollut sinkku noin 2,5 vuotta, ja oon välillä ihan tosissaan etsinyt sitä seuraa, kun kerta taivaanlahjahanat on tyrehtyneet. Oon tavannut ihania ja mielenkiintoisia ihmisiä keikoilla, baarissa, tinderissä ja harrastuksissa, netinkin yli, mutta nämä löydökset eivät sitten jostain syystä tai toisesta olleet kuitenkaan ihan sitä mitä etsin. Turhauttavaa joo, niin kuin eräs kommentoija taisi aiemmin sanoakin.

Mun kokemuksen mukaan siis etsimättä löytää seuraa. Pitäisköhän siis jäädä vaan ootteleen, että joku tulis kotoota hakemaan  ;D

No pain no game

  • Vieras
Parhaiten voisi löytää "pelikaverin" kun katsoo mitä muut tekevät. Massakulttuuri toimii aina ;) No minua se aiheuttaa päänsärkyä.

TiBe

  • Vieras
"Älä etsi, löydä" sanoi mulle eräs teinivuosien aikainen ystävä.

En liki pariinkymmeneen vuoteen seuraa sitten oikein etsimällä etsinytkään, vaan tyypit tipahteli mun elämääni kuin taivaanlahjana. Oli poikkista, tyttistä, aviomiestä, kimppoja, polypallo, lisää tyttiksiä ja lopulta taksitolpalta vahingossa matkaan lähtenyt sielunkumppani.

Nyt olen ollut sinkku noin 2,5 vuotta, ja oon välillä ihan tosissaan etsinyt sitä seuraa, kun kerta taivaanlahjahanat on tyrehtyneet. Oon tavannut ihania ja mielenkiintoisia ihmisiä keikoilla, baarissa, tinderissä ja harrastuksissa, netinkin yli, mutta nämä löydökset eivät sitten jostain syystä tai toisesta olleet kuitenkaan ihan sitä mitä etsin. Turhauttavaa joo, niin kuin eräs kommentoija taisi aiemmin sanoakin.

Mun kokemuksen mukaan siis etsimättä löytää seuraa. Pitäisköhän siis jäädä vaan ootteleen, että joku tulis kotoota hakemaan  ;D

Jää kotia .... niin karautan punaisella ratsullani sut hakemaan  :)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1745
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee. Jos mä laitan viestii vaikka tänään, niin viikon päästä on kyllä ihan turha vastata enää mitään. Oikeastaan, jos on vaikka pari päivää kesken viesteilyn hiljaista, niin mä oletan, että on tullut jotain parempaa tielle ja unohdan sen.

Nyt kun pari riviä laitoin tuonne yhteiseen ketjuun, niin yhden hiukan vakavammin otettavan kirjekaverin sain. Mut toistaiseksi mut on kyllä löydetty Fetistä, siis sellaiset, jotka etenee jotenkin määrätietoisemmin..;)

Tosin hiljattain huomasin, että mulle auttoi nimimerkin vaihto, vanha kun ohjasi maantieteellisesti väärin. Eli selkeästi on viikon sisään tullut uusia tuttavuuksia täältäkin:)

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 722
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.

Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.

poisongrrrll

  • Vieras
Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.
Tämä tuo mieleen erään toisen ärsyttävän seikan. Ei viestejä foorumille ja/tai tyhjä profiili, mutta silti tulee pitkä ja yksityiskohtainen yksäri. Olen muutamalta kysynytkin, miksi profiili on tyhjä. Eivät halua kirjoitella itsestään anonyymilla profiililla nettiin edes perusasioita itsestään siltä osin, miten se olisi kinkyseuranhaussa relevanttia. Minua sellainen epäilyttää, vaikka kuinka vakuuttelevat olevansa luotettavaa ja asiallista. Yksärillä lähestyessä ja muutenkin tuntemattomien kanssa netissä tekemisissä ollessa voi kertoa yhdelle yhtä ja toiselle toista ilman mitään referenssiä kaikkien sivuston käyttäjien saatavilla olevaan profiiliin. Ehkä minulta on mennyt jotain jalokiviä sivu suun tämän närkästyksen takia..  ::)

Herrasmies41

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • You will Never be below me
  • Galleria
Terve
Näin uutena käyttäjänä tähän seuranhakuun sen verran. Kyllä sen profiilin pitää olla kunnossa.
Itse teen sitä pikkuhiljaa, kun jotain sanottavaa tulee mieleen :). Henkilökohtaisesti en osaa ajatella mitä siihen kirjoittaisin sellaista mitä muut haluavat tietää. Itse kun tiedän kaiken, mutta kaikkea ei jaksa kukaan lukea :).
Mutta joka tapauksessa oikeaan osoitteeseen olen saapunut.
Jarno

Razorblade

Etsimälläkin löytyy, kun ei etsi hampaat irvessä.

Ajatukseni perustuvat enemmänkin vaniljamaailmaan kun tämä kinky-puoli on jäänyt tämmöiselle lukemisen ja kirjoittamisen asteelle; nuorna miehenä tuli etsittyä hampaat irvessäkin mutta ei onnistanut. Ne vanhat kliseet "ole oma itsesi" ja "ole rento" taitavat perustua ihan todellisuuteen. Kun on rehdisti se mitä on, ei yritä olla sitä mitä olettaa toisen toivovan, niin se rehellisyys vissiin paistaa läpi ja herättää kiinnostuksen.

Pissis

  • Vieras
Kyllä ja ei.

Bdsm-yhteensopivan henkilön löysin vihdoin vahingossa. Olin jo vuosia painanut tämän puolen itsestäni unholaan, sillä en löytänyt sopivaa vaikka tapasin paljon "alan ihmisiä" yhteen aikaan.

Peruspulu

  • Vieras
Katsoin kerran erästä luontoelokuvaa, joka kertoi eläinten pariutumistavoista ja niihin liittyvistä rituaaleista.  :o
Yhdessä kohdassa näytettiin kuinka yhden ainoan sinisorsanaaraan kimpussa oli yhtaikaa ainakin viisi koirassorsaa,
jotka kaikki halusivat yhtaikaa päästä nussimaan naarasta. Naarassorsa juoksi maata pitkin pakoon minkä räpylöistä pääsi,
kun ei jaksanut enää pitkään jatkuneen ahdistelun vuoksi lentää ilmassa. Sitten se yritti paeta kiimaisia sorsia veteen,
mutta kaikki koiraat tulivat porukalla perässä ja rynnivät naaraan päälle niin että se oli vaarassa hukkua lampeen.
Lopulta naaras pääsi vastarannan tiheän kaislikon suojiin, jonne raiskaajasorsajengi ei enää tullut sen perässä.

Naarassorsan seksuaalinen ahdistelu tuntui kovin tutulta ja pystyin hyvin eläytymään sen tuntemaan tuskaan.
Olenkin monta kertaa itse joutunut miettimään onko ulkoinen kauneus ihmiselle enemmän siunaus vai kirous.
Siinä kun on tasan tarkkaan kaksi puolta, joista se kauneuden kääntöpuoli ei ole lainkaan mukavaa koettavaa.  :-\
Seuraakin kun on tupannut löytymään useimmiten aivan liikaa, ja nimenomaan sellaista seksuaalisesti latautunutta.

Terhenneito

  • Vieras
Olenkin monta kertaa itse joutunut miettimään onko ulkoinen kauneus ihmiselle enemmän siunaus vai kirous.
Siinä kun on tasan tarkkaan kaksi puolta, joista se kauneuden kääntöpuoli ei ole lainkaan mukavaa koettavaa.  :-\

Seuraan pakkopyrkimisen inhottavuuden ymmärrän, jos ja kun sitä seuraa ei halua. Mutta mistä päättelet, että raiskaamaan pyritään vain ulkoisesti kauniita ihmisiä? Rumiakin raiskataan. Ihan kaikennäköisiä ja -kuntoisia. Kyse ei ole siitä, että on pakko päästä panemaan ihanannäköistä naista, vaan vallasta, väkivallasta, rikoksesta.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2017, 20:29 kirjoittanut Terhenneito »

Peruspulu

  • Vieras
Ehkäpä entisessä ammatissani mallimaailmassa korostuu aivan liikaa ihmisen ulkonäkö, kuten muukin turhamainen pinnallisuus.
Kuitenkin jos tehtäisiin sellainen tosielämän testi, jossa laitettaisiin vaikkapa kymmenen aivan eri näköistä naista vierekkäin riviin,
ja sitten tuotaisiin paikalle muutama törkeistä raiskauksista tuomittu seksuaalirikollinen ja annettaisiin heidän aivan vapaasti valita
rivistä ne, jotka he tahtoisivat raiskata, olen varma että kauneimmiksi mielletyt naiset saisivat kokea heidän väkivaltansa ensin.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2961
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
"Makunsa kullakin". Sanoi musti ku muniaan nuoli.  :o

Solitaire

  • Vieras
Vaikka kauneus onkin kamala rasite niin uskon kyllä rumuuden olevan vieläkin raskaampi taakka. Onneksi rumia ei sentään raiskata, joten jotain iloa hevosennaamastakin.