Kirjoittaja Aihe: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.  (Luettu 14612 kertaa)

chilinen

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #75 : 28.05.2014, 20:04 »
Alistaminen ei minulla tapahdu fyysisen voiman tai sen pelon kautta, vaikka nuo suhteeseen kuuluvatkin. Lähtökohta on oltava henkisellä puolella, saada alistuva haluamaan alistua juuri sinulle.

Jätetyksi tulemisen pelon käyttäminen alistamisessa on sen sijaan minulle jo ajatuksena vastenmielinen. Toivon, ettei kovin moni käyttäisi tuollaista keinoa. On vaikea nähdä, että mikään suhde voisi onnistua noin vastenmielisin alistamismenetelmin. No, ihmiset saattavat saada nautintonsa monin sellaisin tavoin, jotka ovat minulle vieraita.

Näin on.

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #76 : 28.05.2014, 21:48 »
Alistaminen ei minulla tapahdu fyysisen voiman tai sen pelon kautta, vaikka nuo suhteeseen kuuluvatkin. Lähtökohta on oltava henkisellä puolella, saada alistuva haluamaan alistua juuri sinulle.

Jätetyksi tulemisen pelon käyttäminen alistamisessa on sen sijaan minulle jo ajatuksena vastenmielinen. Toivon, ettei kovin moni käyttäisi tuollaista keinoa. On vaikea nähdä, että mikään suhde voisi onnistua noin vastenmielisin alistamismenetelmin. No, ihmiset saattavat saada nautintonsa monin sellaisin tavoin, jotka ovat minulle vieraita.

Näin on.


Niin samaa mieltä... vapaaehtoisesti ja suurella sydämellä.

balthazar

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #77 : 28.05.2014, 23:03 »
Kumma, ettei robottiseksi-ketjuun ole tullut enemmän kommentteja. Robottihan tekisi kaiken kuten käsketään ja sellaiselta vieläpä puuttuisi ihmisoikeudetkin - sehän olisi ihan kuin oikea nainen.   :))
Ihmismäisten robottien - inhimillisten robottien, jos niin haluatte - aika on kuitenkin niin kaukana edessäpäin, että voinen rauhassa nautiskella oikukkaista ja monimutkaisista naisista odotellessa parhaani mukaan...

Halusinpahan karrikoiden nostaa esille sen, että vaikka hyvään D/s-suhteeseen voi kuulua esineellistämistä, alentamista, jopa väkivaltaa, olisi surullista ajatella että se olisi suhde kokonaisuudessaan. Omalla matkallani olen saanut huomata tekeväni asioita, joita en osannut kuvitellakaan tekeväni, tai vastaavasti kinkyyteni kynnyksellä kuvittelemiani asioita ei ole tässä todellisuuden riivaamassa elämässä niin välttämättä näkynytkään.

Minulle toimiva vaihtoehto on subin arvostaminen ja rakastaminen sellaisena kuin hän on. Jos syystä tai toisesta toiveet eivät vastaa toisiaan, ymmärtääkseni mitään pahaa ei ole tapahtunut, kunhan ei oleteta että toisen tulisi täyttää omia odotuksia tai mielikuvia. Omien rajojen tunteminen ja niistä kiinni pitäminen on ainoa asia, jota terveen kommunikaation lisäksi tarvitaan. Enkä tässä nyt sano, että rajojen kokeileminen olisi huono asia, se on asia joka mielestäni vaatii valtavasti tuntemusta ja luottamusta.

Itse pyrin elämään siinä uskossa, että nekin ihmiset joita en ymmärrä mutta jotka ovat löytäneet toisensa, ovat ansainneet onnensa sellaisena kuin sen ovat löytäneet. Ei se ole minulta pois. Oman onneni etsimisen ohella otan mielelläni vastaan mielipiteitä ja kokemuksia siitä, mitä kaikkea hienoa ihmiset ovat tiellään löytäneet. Hauskasti tahtoo vain olla niin, että yllättävän helposti sitä huomaa olevansa määritelmiensä vanki, jos ottaa itsensä liian vakavasti :)

Hyvää oloa, kaunista kesää ja paljon pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta toivottelee baltsu, täältä böndeltä.

Täältä tähän :love: